Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 22:34 23. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: krátké meče
PostPosted: 14:11 18. Jun 2011 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 14:52 07. Jun 2010
Posts: 446
No očarování je jiná věc - menší zbraň menší zranění elementem - proč ne? Ale jestli nejde na krátké meče dát bonus ani z násady aani z paltiny je to vyloženě kravina.) To že je zbraň měnší by mělo znamenat míň materiálu ale stejný poměr kovů jako u ostatních takže ty bonusy dané kováním jim mají zůstat...Jasně by to znehodnotilo všechny malé zbraně...ale absolutním způsobem??? To musí být bug - něco takového by přece nevymyslel nikdo vážně?

Jinak díky všem co mají snahu to řešit nebo napsali - popřípadě kdo kove zkuste to ukovat třeba sem někde opravdu udělala chybu, pořád se mi to nezdá???


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: krátké meče
PostPosted: 14:51 18. Jun 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 21:47 12. Mar 2010
Posts: 4674
Location: Kobka
Spíše se mi zdá tedy logické že z 80%platiny (jen jako příklad) když udělám na malým meči bonus ke zranění 2dmg magickým, tak že na velkým meči to bude 8dmg magickým.

Proč? Protože logicky velkým mečem způsobím daleko větší zranění než nějakým mečíkem.
A ted se bavíme v rámci mechaniky .. ne v rámci toho, že támhle vrah dokáže kudlou podříznout hrdlo a nepotřebuje velkej meč atd atd. (pro rejpaly :wall: ) :biggrin:

_________________
O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"

Dočasně mimo.
Jsem Žena!


Nhill'nue Zau'ndar
Anirrinths Zau'ndar
Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: krátké meče
PostPosted: 15:08 18. Jun 2011 
Offline
Urozený
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 17:07 12. Nov 2008
Posts: 2163
Location: Praha
To o čem mluvíš je podle mě ale už obsažené v tom, že krátký meč dává 1d6 a velký meč 3d6 normálních dmg.

EDIT: Přirovnal bych to k chemii - 80% roztok bude 80% roztok, ať už ho budeš mít litr jeden nebo dvacet.


Last edited by G-ladiator on 16:09 18. Jun 2011, edited 1 time in total.

Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: krátké meče
PostPosted: 16:00 18. Jun 2011 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 14:52 07. Jun 2010
Posts: 446
Souhlasíms tím výše magické bonusy a bonusy z násady vyplívají jasně z poměru kovů na zbrani z jejich namíchání...všechny zbraně mají 200% obsah co a jak tam namícháš je na tobě...poměr pokud vykátíš nebo násobíš zůstvává vlastně v základu pořád stejný....je tedy naprosto nelogické aby stený poměr kovů byť v menším množství slitiny neměl žádný účinek...určitě se jedná o chybku...vzhledem k tomu že sem ty krátké meče s bonusy viděla na vlastní oči věřím že o chybku mě jako kovářky...:-/


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: krátké meče
PostPosted: 17:07 18. Jun 2011 
Offline
Obyvatel
User avatar
 Profile

Joined: 15:22 08. Nov 2008
Posts: 143
Tak chyba ve skriptu to určitě není (tady se užívá postulátu, že nemůže být chybou něco, kvůli čemu je třeba psát kód navíc). Jestli je to nastaveno správně, vhodně a vyváženě, to je otázka, nad kterou si osobně nedovolím spekulovat.

Bug ale uzavírám jako INVALID a pro případné návrhy na změnu se doporučuji obrátit do diskuzních fór.

_________________
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: krátké meče
PostPosted: 22:04 18. Jun 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
wsweetjane wrote:
Souhlasíms tím výše magické bonusy a bonusy z násady vyplívají jasně z poměru kovů na zbrani z jejich namíchání...všechny zbraně mají 200% obsah co a jak tam namícháš je na tobě...poměr pokud vykátíš nebo násobíš zůstvává vlastně v základu pořád stejný....je tedy naprosto nelogické aby stený poměr kovů byť v menším množství slitiny neměl žádný účinek...určitě se jedná o chybku...vzhledem k tomu že sem ty krátké meče s bonusy viděla na vlastní oči věřím že o chybku mě jako kovářky...:-/

magické poškození z násad u zbraní je závislé jak na velikosti zbraně (malá, střední, velká) tak na síle materiálu

čím je vyšší bonus vylepšení zbraně, tím se snižuje bonusový magický dmg z násad

čím je zbraň větší, tím větší bonusový magický dmg z násad mají

proto krátké meče +3 už díky vylepšení +3 ztrácí svůj magický dmg, zatímco střední a velké zbraně ho stále ještě mají

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits