Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 22:13 23. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 69 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Author Message
 Post subject: Re: Mapa
PostPosted: 09:38 23. Jun 2011 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 18:40 28. Dec 2009
Posts: 1530
Location: Buran z Buranova
tsunami

_________________
"Géniové vymírají.. Einstein umřel, Picasso umřel a mě je taky nějak blbě.."


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Mapa
PostPosted: 10:38 23. Jun 2011 
Offline
Šlechtic
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 10:27 08. Mar 2011
Posts: 326
Zde je výsledek mého snažení. Trochu problém byl se zakreslením Murgondu, protože z něj chybí jakýkoliv přechod do Gardalských močálů (pokud jej někdo od mého posledního průzkumu nedodělal). Pokud proti tomu nebude nikdo nic namítat, mohu přikreslit i cesty a řeky.


Attachments:
mapa1.png
mapa1.png [ 43.43 KiB | Viewed 1720 times ]

_________________
Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia.
<Aktivita ve hře: neaktivní>
                                                                                                                                
[Desatero přikázání pro role-playera]   [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Mapa
PostPosted: 10:58 23. Jun 2011 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
davidsoft wrote:
Bude nějaké IC vysvětlení toho, že se Kel-A-Hazr přestěhuje?

Žorž wrote:
Cosi jako ve vesmíru, hmotě, čase a tak vůbec!

Dne 1. 10. 1511 bylo lze spatřit cosi zvláštního v královském městě - mágové Azurové věže po letech vyšli ze svých pracoven na delší cestu než na nákup!

Drbny štěbetaly, co je k tomu vedlo - mimo jiné spekulovaly, že vědce z kutlochu vyhnaly vši...či spíše uklizečka, která se snažila vyhnat vši. Oni by se akademici z bádání nějakou veškou sami vytrhnout nedali, samozřejmě. Každopádně bylo jasné, že kouzelnická delegace zamířila na radnici a do královského paláce. Snažila se být nenápadná, což cíl o to více ozřejmilo.
---
Dne 2. 10. 1511 bylo vše, k nezměrnému smutku treperend, odhaleno. Zástupci města a krále nechali svolat všechen lid karathský k výkladu na hlavní rynek. Tedy, svolali by, kdyby kouzelníci nenaléhali na okamžitý projev, uskutečněný hned po schůzi na radnici. Tudíž ve čtyři hodiny ráno se seskupilo všelijaké úřednictvo, zapisovatelstvo, písařstvo a zvláště mágstvo, které promluvilo k prázdnémnu náměstí. Ještěže se pořídily záznamy:
---

Na narychlo postavené pódium vyšel arcimág Lucianus, aby nedočkavě vyhlížejícímu davu, zaplňujícímu celé prostranství, osvětlil, co bádání odhalilo:

"Vážené kočičí hlavy! Slyšte, slyšte!

Senát Azurové věže se zde sešel, aby pro vás přinesl...eh...z vědeckého hlediska notně pozoruhodnou zprávu. Naši astronomové zaznamenali, že v brzké budoucnosti mohou nastat nepředstavitelné modifikace v samotné substanci matérie reality! Kvazidetonace a kvaziimploze fragmentu paranormálního universa, vedoucí k astrální elevaci a penetraci alternativních sfér do našeho elementárního subsystému. Následující..."

Jeden z učitelů Azurové věže, který měl zkušenosti s tupými studenty, Luciana přerušil a poukázal na nesrozumitelnost poslední věty.

"Ano, jistě. Tedy, abych to řekl tak nějak...obyčejněji. Podle hvězdařským pozorovatelů se zanedlouho objeví jakési znamenité trhliny v samotné substanci matérie reality! Kvazidetonace a kvaziimploze paranormálního universa, vedoucí k astrální elevaci a penetraci alternativních sfér do našeho elementárního subsystému.

Následující změny v matérii uspořádání všehomíra neohrozí život nikoho z nás! Tedy by neměly."

Ctěný arcimág se významně podíval na hvězdáře. Ti pokrčili rameny. Učitel Lucianovi opět zaklepal na rameno.

"Ovšem trhliny způsobí, že do našeho světa proniknou jakési, abych tak řekl, odřezky alternativna, usazující se zde a modifikující skutečnost, jak ji známe. Tyto však zapůsobí napříč prostorem, časem i myšlením, tudíž, ať se promění cokoliv, bude to změna, abych tak řekl, odnepaměti, a ani my si nebudeme moci vybavit nic z dnešních dní, co by novou realitu popíralo a starou připomínalo.

Jistě mi všichni rozumíte, ale dodejme příklad. Dnes pokládáme například zdepřítomného ctěného radního barona Tabernu za zámožného muže. Oprávněně. Ale za týden tomu může být úplně naopak! Třeba bude v chudinské čtvrti žebrat známý somrák Julius!"

Julius Taberna se popuzeně podíval na arcimága, načež v uvědomění zkřivil tvář a pevně uchopil svůj měšec.

"A nikdy nikde nebyla žádná hrnčířská rodina Tabernů, která by jej pozvedla. Nebo naopak...může být ještě mnohem bohatší. Či chodíme denně...tedy chodíte...kolem tohoto patníku - tento patník se však může nacházet někde ve Forchenheimu, zatímco místo něj se bude tyčit socha, řekněme...hmmm...nějaké neznámé hloupé jméno...hmm......hmm...nějakého krále Lionela! Až tak vše může být pomíchané. A, co je opravdu divné, že vám to nepřijde vůbec divné. Třeba ten Lionel bude součástí našich dějin, trošku přetvořených, ale přesto...normálních. Jakmile se trhlinka reality otevře, bude to, co s sebou přinese mnohem normálnější to, co nahradí...to zůstane jen fantasií. Kdo ví, možná poté my budeme žít po zemí a drowové v Karathě!"

Všichni se bouřlivě zasmáli. Jen astronomové mlčeli a pohlédli ma sebe.

"Nu, nelze tedy předvídat, kolik a a v jakém intervalu se přesně časoprostorové trhliny objeví, ani kdy se úplně zacelí. Ovšem kel-a-hazrští a alwarielští hvezdopravci tvrdí, že série menších puknutí probíhá již právě teď. Nebylo by to poprvé, co se mýlili. Tedy vás nicméně při jménu Thalově prosím, abyste se v klidu rozešli do svých domovů a neznepokojovali se - všechna nová realita by měla postupovat dle přísných pravidel logiky. Žádnou paseku nenadělá...a i kdyby, nám bude ona paseka připadat jako samozřejmý lesík.

Děkuji za pozornost!"

Arcimág Lucianus při potlesku přístojících prohraboval kapsy hábitu, aby nalezl papírek a opět se ujal slova. Začal pomalu odříkávat:

"Ano,všechno platí...a..abych tak řekl...zde jsem si připravil vysvětlení pro zaprvé ortodoxní náboženské vyznavače, které zní: "To pouze Thal zívl." Ale není to pravda.

Ano...a...pak vysvětlení pro ženy: "Představte si to, jako když přidáte do guláše trochu cerelu a zamícháte jím." Nebo cibule? Já nevím. Prostě něco, co mu zlepší chuť. Děkuji za pozornost."


Sešlost se začala rozcházet na snídaně a mně, písaři karathskému, na hlavě čepice snesla vejce za kvokání utekla. Z toto se odvažuji soudit, že téma přednášky, o nemž byla řeč, pomalu začíná. K snídani pojím omeletu.


//jedná se o upozornění, že upravujeme a přetváříme i základní body thalijských reálií. Kdyby proto něco na stránkách vzájemně nesedělo, je to jen dočasné, než se dostaneme k přepisu a aktualizaci i zbývajícího, tedy než se trhlina reality zacelí. Značně se to dotkne i herních lokací.

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Mapa
PostPosted: 14:42 23. Jun 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 21:47 12. Mar 2010
Posts: 4674
Location: Kobka
Prasokralik wrote:
nejdeš ani na východ, ani na západ, jdeš na sever, co na tom nechápeš? pokud musíš zahnout, zahneš proto, abys mohl na sever pokračovat, protože ti něco stojí v cestě


Tak podle "davidsoft" jeho podrobnější mapky, můžeš vidět že Gruberik je na SZ .. ne na sever .. takže příště když se chceš hádat, tak si zjisti fakta :P ..
Ps. Je na druhou stranu. než je na web mapě zakrasleno ..

EDIT: Jinak dobrý "davidsoft" máš pochvalu. 8)

_________________
O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"

Dočasně mimo.
Jsem Žena!


Nhill'nue Zau'ndar
Anirrinths Zau'ndar
Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Mapa
PostPosted: 15:30 23. Jun 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
Jistě, protože thalie je hranatý svět vymezený čtevrci z toolsetu a přechody lokací mají konstantní vzdálenost 0. Ale co, nebudu se hádat s dětma o blbostech, mysli si třeba jak jsi na mě vyzrál, pro mě to řeší ignorelist ;)

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Mapa
PostPosted: 17:32 23. Jun 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 21:47 12. Mar 2010
Posts: 4674
Location: Kobka
Prasokralik wrote:
Jistě, protože thalie je hranatý svět vymezený čtevrci z toolsetu a přechody lokací mají konstantní vzdálenost 0. Ale co, nebudu se hádat s dětma o blbostech, mysli si třeba jak jsi na mě vyzrál, pro mě to řeší ignorelist ;)


Máš zcela pravdu. Svět není kulatý, ale hranatý. Blb blbcem zůstane.

_________________
O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"

Dočasně mimo.
Jsem Žena!


Nhill'nue Zau'ndar
Anirrinths Zau'ndar
Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Mapa
PostPosted: 17:40 23. Jun 2011 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Keby ste jeden aj druhy radsej otvorili toolset a dodali lokacie co ste slubili, ako sa tu hadali ako male deti. :roll:

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Mapa
PostPosted: 22:06 24. Jun 2011 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 20:20 24. Jul 2009
Posts: 5342
Tak sem se rozhodl, že Aria k otmu aby se zabavila tak nakreslí podrobnější mapu :), ale jak to bude vypadat to nevím :roll: :D

_________________
Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku.
Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.

*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Mapa
PostPosted: 12:51 25. Jun 2011 
Offline
Šlechtic
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 10:27 08. Mar 2011
Posts: 326
Přikreslil jsem na svoji mapu některé cesty a řeky. Není stoprocentně přesná, ale pro základní orientaci stačí.


Attachments:
mapa2.png
mapa2.png [ 45.17 KiB | Viewed 1879 times ]

_________________
Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia.
<Aktivita ve hře: neaktivní>
                                                                                                                                
[Desatero přikázání pro role-playera]   [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 69 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits