 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
G-ladiator
|
Post subject: Re: Dirty fighting Posted: 16:06 29. Jul 2011 |
|
Joined: 17:07 12. Nov 2008 Posts: 2163 Location: Praha
|
Opět, které featy to jsou? Otevřeně přiznám, že nezkoumám všemožné buildy, užitečnost těch kterých featů v těch kterých buildech, ale když narazím na něco, co mi přijde vhodné z nějakého důvodu změnit, ozvu se.
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Dirty fighting Posted: 09:28 31. Jul 2011 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Nalkanar wrote: A proč nic neděláš s dalšíma třeba 10ti featama, které jsou taktéž defakto nevyužitelné na TH? Taky bych chtěl vědět které to jsou. Nejlépe všech 10.
|
|
Top |
|
Hafen
|
Post subject: Re: Dirty fighting Posted: 14:08 02. Aug 2011 |
|
Joined: 13:43 05. Apr 2011 Posts: 389
|
Tak ony by se nejaky zbytecny nasly, neboj J nechapu proc to kazdej chce porad cpat do kritikalu? Copak uz kritikal neni tak dost protezovanej? A ano jasny ne kazdej je WM, ale uvedomte si je ze kupa postav co maji WM v buildu a ten feat budou mit pristupnej taky. Za druhe, nekdo zminil ze by byl automatickej. V cem by byly nevyhody toho featu? Zadny, jen stabilne pridaval +dmg a jak by to ovlivnilo role play jak se tu ohanite? Nijak. Vzit by si to mohl i paladin, a nikdo by to nepoznal A co kdyby po aktivaci jen snizoval postih na aktivni featy o -2? Tzn aktivujete dirty fighting, a nasleduji 4 kola + int modifikator (abychom tedy vystihli podlost, nebot rvac musi mit zakladni znalosti kam kopnout, uderit) bude mit nizsi postih o 2 na knockdown, disarm, called shot. Nebude to bojovy, ale jen to snizi postihy na vyse zminene featy behem trvani. NEBO varianta 2) Na X kol +Int mod to snizi souperuv vycvik o 4+int mod (pripadne plus d6, nebo mod dexy, vyberte si co vam k "spinavemu boji" sedi lepe).
|
|
Top |
|
dira_v_bubnu
|
Post subject: Re: Dirty fighting Posted: 14:33 02. Aug 2011 |
|
 |
Poutník |
|
Joined: 21:22 26. May 2011 Posts: 52
|
Hafen wrote: A co kdyby po aktivaci jen snizoval postih na aktivni featy o -2? Tzn aktivujete dirty fighting, a nasleduji 4 kola + int modifikator (abychom tedy vystihli podlost, nebot rvac musi mit zakladni znalosti kam kopnout, uderit) bude mit nizsi postih o 2 na knockdown, disarm, called shot. Nebude to bojovy, ale jen to snizi postihy na vyse zminene featy behem trvani. Nebo udělat, že DF si může vzít jen ten, kdo má 15+inteligenci a dá mu to natrvalo bonus +2 na knockdown, disarm, called shot, ... Tim by bylo ošetřený, že musí mít nějakou inteligenci a zároveň by to bylo automatický. Hafen wrote: NEBO varianta 2) Na X kol +Int mod to snizi souperuv vycvik o 4+int mod (pripadne plus d6, nebo mod dexy, vyberte si co vam k "spinavemu boji" sedi lepe). tohle by bylo taky fajn, jen je problém, že kdyby se to snižovalo soupeři, tak kdyby se sešli třeba 3 takovýhle postavy (dejme tomu na 5.lvlu) a seběhli by se na postavu na cca 15.lvlu, která by si s nima měla hravě poradit, tak jí daj 3*(4+int mod) výcvik dolů... To by nebylo asi dobrý, ne?
|
|
Top |
|
Hafen
|
Post subject: Re: Dirty fighting Posted: 14:41 02. Aug 2011 |
|
Joined: 13:43 05. Apr 2011 Posts: 389
|
Bud by se to nescitalo, nebo by se to scitalo jen do urcite vyse. Anebo by se to snizeni vycviku vypocitavalo pro kazdeho oponenta zvlast.
|
|
Top |
|
Prasokralik
|
Post subject: Re: Dirty fighting Posted: 14:54 02. Aug 2011 |
|
Joined: 01:53 05. Dec 2010 Posts: 4507 Location: Land Down Under
|
Zbytečně zvyšovat nároky na feat, zbytečně řešit složitosti, dělat z featu pro lowíky hustodeémonskykrutopřísnejuberzabijáckej feat, na to vás užije. Když chcete nutně změnu, stačí vypnout jeho aktivaci a zvýšit zranění na +1k4 plošně pro všechny útoky. Lowlevlíkům to pomůže a těm co si to nevezmou to sice nebude na epiku chybět ale ani když to budou mít je neurazí. Ještě tomu vypnout možnost kritického násobení, podobně jako má sneak attack, aby si WM zas tak moc nevyskakovali.
_________________ Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo
Pain is temporary. Victory is forever.
Last edited by Prasokralik on 15:17 02. Aug 2011, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
G-ladiator
|
Post subject: Re: Dirty fighting Posted: 14:55 02. Aug 2011 |
|
Joined: 17:07 12. Nov 2008 Posts: 2163 Location: Praha
|
Quote: Tak ony by se nejaky zbytecny nasly, neboj Zatím tu nikdo žádný další neřekl. Quote: J nechapu proc to kazdej chce porad cpat do kritikalu? Copak uz kritikal neni tak dost protezovanej? A ano jasny ne kazdej je WM, ale uvedomte si je ze kupa postav co maji WM v buildu a ten feat budou mit pristupnej taky. Nemusí to být nutně u kritikalu, jak jsem psal, a sám navrhuješ jiný postup. Quote: Za druhe, nekdo zminil ze by byl automatickej. V cem by byly nevyhody toho featu? Zadny, jen stabilne pridaval +dmg a jak by to ovlivnilo role play jak se tu ohanite? Nijak. Vzit by si to mohl i paladin, a nikdo by to nepoznal Pokud se feat k postavě nehodí, a přesto ho má, pak je chyba na straně hráče. Quote: A co kdyby po aktivaci jen snizoval postih na aktivni featy o -2? Tzn aktivujete dirty fighting, a nasleduji 4 kola + int modifikator (abychom tedy vystihli podlost, nebot rvac musi mit zakladni znalosti kam kopnout, uderit) bude mit nizsi postih o 2 na knockdown, disarm, called shot. Nebude to bojovy, ale jen to snizi postihy na vyse zminene featy behem trvani.
NEBO varianta 2) Na X kol +Int mod to snizi souperuv vycvik o 4+int mod (pripadne plus d6, nebo mod dexy, vyberte si co vam k "spinavemu boji" sedi lepe). Obojí pěkné nápady
|
|
Top |
|
Alvarion
|
Post subject: Re: Dirty fighting Posted: 18:39 02. Aug 2011 |
|
 |
Šlechtic |
|
Joined: 22:47 15. Nov 2010 Posts: 325
|
Prasokralik wrote: Zbytečně zvyšovat nároky na feat, zbytečně řešit složitosti, dělat z featu pro lowíky hustodeémonskykrutopřísnejuberzabijáckej feat, na to vás užije. Když chcete nutně změnu, stačí vypnout jeho aktivaci a zvýšit zranění na +1k4 plošně pro všechny útoky. Lowlevlíkům to pomůže a těm co si to nevezmou to sice nebude na epiku chybět ale ani když to budou mít je neurazí. Ještě tomu vypnout možnost kritického násobení, podobně jako má sneak attack, aby si WM zas tak moc nevyskakovali. Pro monka hodne silné, přestože to na první pohled vypadá jako dobrý nápad na druhý se bojím.
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Dirty fighting Posted: 18:40 02. Aug 2011 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
Všichni tu píšete že je tu úplně moc nepoužívaných featů - prosím abyste je vypsali.
|
|
Top |
|
Prasokralik
|
Post subject: Re: Dirty fighting Posted: 18:52 02. Aug 2011 |
|
Joined: 01:53 05. Dec 2010 Posts: 4507 Location: Land Down Under
|
Alvarion wrote: Prasokralik wrote: Zbytečně zvyšovat nároky na feat, zbytečně řešit složitosti, dělat z featu pro lowíky hustodeémonskykrutopřísnejuberzabijáckej feat, na to vás užije. Když chcete nutně změnu, stačí vypnout jeho aktivaci a zvýšit zranění na +1k4 plošně pro všechny útoky. Lowlevlíkům to pomůže a těm co si to nevezmou to sice nebude na epiku chybět ale ani když to budou mít je neurazí. Ještě tomu vypnout možnost kritického násobení, podobně jako má sneak attack, aby si WM zas tak moc nevyskakovali. Pro monka hodne silné, přestože to na první pohled vypadá jako dobrý nápad na druhý se bojím. Mno, znevýhodní to ty co mají málo útoků za kolo. Ano, RDDčka, VY. Monk z toho budep rofitovat nejvíc, pravda, má jich 5. Bojovník má třeba zase 4. A k tomu +6dmg za specializace a mnohem větší bab tedy lepší šanci na zásah. Atd. Šamane, výroba lektvarů a svitků z featu  garnatuju že jsou málo používané 
_________________ Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo
Pain is temporary. Victory is forever.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |