Je to jednoduché jako facka.
Opotřebení věcí se vypočítává z jejich používání. Kdyz mas 1 mec tak mas maximalne 4 utoky v kole a das pecku - takže zabijes potvoru rychleji monk, kterej jí ohryzává, navíc má monk nejvíc útoků ve hře. monk proste u potvory stojí déle než WM.
1. Sečteme-li malý dmg a hodne utoků dostáváme se na rychlé opotřebení.
2. Předpokládám, že roli hraje i velikost zbrane - prislo mi, že vetsi zbran se opotřebovává "pomaleji" Zejména u rukavic je rychlejší opotřebení logické. tohle nemám 100% ověřené.
3. Cena opravy se počítá z míry opotřebení a ceny pořizovací zbrane
Chtel jsi hrát monka tak trp, taky jednoho mám, patří to k nim.
Mimochodem nevšiml jsi si, že musíš pořád chodit s monkem spát? To je ze stejného důvodu, únava se počítá z útoků, kouzel, ostatní ma daleko nižší vliv.
Mimocodem už to tu bylo řešeno.