Zeerit wrote:
Ono funguje jen je tak hrozně slabý, že to na to abys odstranil minor trap, potřebuješ tak 20 lvl

Snad nevyzradim zadne statni tajemstvi...
Lec dle mych znalosti je ve skriptu kouzla nasledujici test: pokud je 1d20 + caster_lvl (opraveny o NT caster level) + bonus_za_primarni_vlastnost_sesilatele (tzn. bud INT, CHA nebo WIS) vetsi ci roven DC pasti, tak je past odstranena.
IMHO bych videl problem s nastavenim DC pasti na NT - mnohde naleznete neskutecna DC, prekonatelna pouze s patricnym equipem, maxnutym class skillem a specialnimi/novymi NT featy pro "profiky" pastmi se zaobirajici.
Edit:
Pozn. c.1: Nevim zda musi byt past napred odhalena - nic takoveho ve skriptu nevidim, tak bych tipoval ze odhalena byt nemusi. Skript "projede" vsechny pasti v okruhu 30 (dle vseho metru), pokud sesilatel prehodi DC, tak ji napred objevi a o 2 sec pozdeji odstrani.
Pozn. c.2: Neni tam zadna automaticka dvacitka jako u odstranovani pasti mimo boj.
Edit 2: Tzn, odpoved na tohle:
Raznuts wrote:
Obávám se však, že nefunguje, použil jsem ho už asi desetkrat a žádnou past mi na mapě nezobrazil, a žádnou ani nevypnul. Nevím jaké je DC pastí, ale d20+7+3 by mohlo odstranit aspoň několik a odhalit by mělo snad automaticky všechny, ne?
Děkuji za reakci.
Pasti nejsou automaticky odhaleny - ty co se Ti na chvili ukazi jako odhalene jsou v zapeti odstranene. Pokud jsi nebyl schopny past odstranit, neodhalena stale ciha na obet - byvse by kolem obeti mohla sklapnout...