Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 01:53 20. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 15 posts ] 
Author Message
 Post subject: VYřešeno: craft síla itemů
PostPosted: 21:49 12. Feb 2015 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 21:02 12. Dec 2013
Posts: 1582
Vlastnosti to rozhodně jsou silný, ale třeba u toho pásku konkrétně, mě výsledná hodnota na legendární kůži nepotěšila. Čekal jsem +5 stejně jako u ostatních věcí co se dají v +3 podobě koupit u obchodníka.

Ten plášť celkem ujde tak jak je no..je tak na úrovni věci u Dobrodruha, ten sice nemá +3, ale má některé +2 s dalšimy staty navíc.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft krejčovina
PostPosted: 23:05 12. Feb 2015 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Silu itemu na zvazeni Rejtymu. Ale podle zadani to sedi.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft krejčovina
PostPosted: 23:47 12. Feb 2015 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 11:55 09. Jan 2012
Posts: 3517
+3 do universal bylo i na stare Thalii
+5 by bylo mimo


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft krejčovina
PostPosted: 00:12 13. Feb 2015 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 21:02 12. Dec 2013
Posts: 1582
S univerzal savem souhlasím, 3 je slušný, 4 by bylo silný ale 5 by bylo moc. Na druhou stranu pásek s 4 regenem mi nepřijde hoden 200k+ grelší a X hodin času craftění. 5 by imo ničemu nevadilo.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft krejčovina
PostPosted: 00:17 13. Feb 2015 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 13:01 26. Mar 2012
Posts: 4644
Location: Teplice/Praha
podle craftové tabulky má mít plášť na savy jen +2, to nechápu proč... regen byl i na st jen +4....

Dobrodruhův krám je v řešení, kolikrát to ještě bude někdo muset napsat?

_________________
Na vyžádání.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft krejčovina
PostPosted: 00:41 13. Feb 2015 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 11:55 09. Jan 2012
Posts: 3517
+2 univerzal je malo, dal bych +3

Ohledne regenerací, když uz jsou bandáže, tak jak jsou dal bych regen klidne max +5.... vubec nicemu to nevadí.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft krejčovina
PostPosted: 14:22 13. Feb 2015 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 17:22 15. Jun 2011
Posts: 371
+3 save to all je standart

+5 na ST bylo moc, nicmene zde je novy vzrust DC s epickym levelem (21 lvl +1, 23 +2.. atd.)

Vsak si spocitejte DC versus klasicke savy, a vubec moznosti obrany


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft krejčovina
PostPosted: 14:33 13. Feb 2015 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 13:01 26. Mar 2012
Posts: 4644
Location: Teplice/Praha
Ale na ST bylo jen +3... teď je dokonce +2... Regent +4 byl už na st.

_________________
Na vyžádání.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft krejčovina
PostPosted: 14:37 13. Feb 2015 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
karolina wrote:
Ale na ST bylo jen +3... teď je dokonce +2... Regent +4 byl už na st.


Nebyl náhodou ten pásek regen jen +3?

EDIT: ...i tak ale souhlasím s Krysákem, že ani +5 by neměl nic rozhodit, pokud jsou tu lékárny a další regenerační záležitosti

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft krejčovina
PostPosted: 17:15 13. Feb 2015 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
karolina wrote:
Dobrodruhův krám je v řešení, kolikrát to ještě bude někdo muset napsat?

Jojo, stále v řešení, chápu že by bylo supr kdybych to měl hned, ale bohužel volného času málo a ten co zbejvá poslední dobou využívám k jiné činnosti než k editování tabulkového masakru. Ale bude, jen nedokáži říct kdy.
Co se síly itemu týče, co vím tak Atributově je v craftu obecně v TOPu avizovaná +5, samosebou věci jako + all saves jsou trochu jinak, nerad bych je viděl na vyšší hodnotě než +3 a pokud se tam něco takového objeví, tipuji to na bug.

Regen z lékáren je také v řešení, neboť ten z lékáren je přesílený, ví se to, jen to momentálně není na pořadníku nahoře. Asi tak.

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft krejčovina
PostPosted: 17:17 13. Feb 2015 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 12:49 26. Jun 2010
Posts: 318
Bahnak wrote:
Regen z lékáren je také v řešení, neboť ten z lékáren je přesílený, ví se to, jen to momentálně není na pořadníku nahoře. Asi tak.


Stokrát radši budu mít původní lékarny léčící 50+ za půl kola :D. Tohle přesílený fakt není.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft krejčovina
PostPosted: 17:45 13. Feb 2015 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
FroziKk wrote:
Bahnak wrote:
Regen z lékáren je také v řešení, neboť ten z lékáren je přesílený, ví se to, jen to momentálně není na pořadníku nahoře. Asi tak.


Stokrát radši budu mít původní lékarny léčící 50+ za půl kola :D. Tohle přesílený fakt není.
...a ještě léčily otravu apod. :lol: .

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft krejčovina
PostPosted: 18:21 13. Feb 2015 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:51 02. Apr 2010
Posts: 2956
KaTo wrote:
FroziKk wrote:
Bahnak wrote:
Regen z lékáren je také v řešení, neboť ten z lékáren je přesílený, ví se to, jen to momentálně není na pořadníku nahoře. Asi tak.


Stokrát radši budu mít původní lékarny léčící 50+ za půl kola :D. Tohle přesílený fakt není.
...a ještě léčily otravu apod. :lol: .

Nemoci... hlavně ty nemoci...

_________________
Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.

Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy

Incoherent fire dissipates all contingency.

ZANEPRÁZDNĚN


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft síla itemů
PostPosted: 20:09 13. Feb 2015 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 11:55 09. Jan 2012
Posts: 3517
Lekarny nejsou přesilené, naopak jsou slabší, než byly.
Jejich řešení se mi ale moc líbí.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: craft síla itemů
PostPosted: 21:09 13. Feb 2015 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
Krysak wrote:
Lekarny nejsou přesilené, naopak jsou slabší, než byly.
Jejich řešení se mi ale moc líbí.


já bych klidně bral poloviční účinek po dvojnásobnou dobu

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 15 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits