Když jsem jednou ve hře zapoměl nějakou dobu jíst a potom sem se podíval přes duši bytosti jaký mám hlad, zjistil jsem že mám 82% a postava stále nijak nereagovala. Na žízeŇ tuším taky nereaguje a představte si že jste den nepili a ste v pohodě (tím myslím přibližně 80%). Tak mě teda napadlo že by se při určitých procentech snižovaly životy a vlastnosti taky, při 100% žízně nebo hladu by byla logicky smrt a při 100% únavy třeba totální zpomalení a snížení síly, obratnosti a odolnosti na minimum.
_________________ Ossiriand - Učedník červeného draka který slouží Karathské armádě. Sančo - Půlčický zmetek, který zmizel kdoví kam a nikomu nechybí.
Joined: 00:47 21. Jun 2008 Posts: 165 Location: Tokyo
ja bych u 100% unavy dal nějaké vypadky(prostě usneš na místě) že postava je jakoby sražena a leží několik kol nebo prostě usne kdekoli kdykoli
_________________ ___________________ Vellai Sarco - bělovlasý elf jehož skoro každý zná -aktivní všichni jsou blázni jen já jsem letadlo. "Na mě je spolech asi tak jako na odhad v opravně aut" Arnold J. Rimmer "přestali sme kontrolovat nestvůry pod postelí,když sme si uvědomili že jsou uvnitř nás" autor neznámý
u únavy posihy už jsou zavedeny.. tuším že od 60% nastává selhání kouzla, pak zpomalení atp.... u hladu a žízně asi nic není.. možná bych zavedl taky nějaké postihy např od 60%, ale každopádně si myslim že by neměla být smrt ani na 100%, přece jen by to byl ttrochu moc velký hardcore, i když si myslim že 100% hladu nebo žízně se jen tak nedosáhne
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum