 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Rejty
|
Post subject: Re: Taková otázka Posted: 19:45 29. Jan 2009 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
A co když bude v daném interiéru např. postih -50 na skrývání a tichej pohyb? Jsou tam stráže a ti rozhodně nejsou slepé krabice...
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Tretas
|
Post subject: Re: Taková otázka Posted: 19:52 29. Jan 2009 |
|
Joined: 13:12 01. Oct 2008 Posts: 1450 Location: Rožnov p. R.
|
no přímo v tom interieru že by bylo -50 to by bylo fajn. sice stráž třeba u vetešníka šmeličky není, ale i tak proč by se člověk musel schovávat někde v obchodě.
_________________ Hant Sendt - Ztracen neznámo kde. Jorg syn Jargena - Trpoš-člen klanu Nordových kladiv, velitel Černého pluku a bývalý kaprál VI. roty Karathské armády.
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Taková otázka Posted: 20:01 29. Jan 2009 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
Rejty wrote: A co když bude v daném interiéru např. postih -50 na skrývání a tichej pohyb? Jsou tam stráže a ti rozhodně nejsou slepé krabice... to ej urcite dobrej napad. ale tohle nezrusi invis, great sanctuary atd.. A disepllovat ty kouzla vejitim do interieru... nevim jestli je to stastna volba, ale po pravde, nemaji v obchode co delat lide, kteri sou neviditelni. Proc by mel obchodnik obchodovat s nekym neviditelnym, ze?
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
monstera
|
Post subject: Re: Taková otázka Posted: 21:23 29. Jan 2009 |
|
Joined: 16:10 27. Apr 2007 Posts: 885 Location: Ivory
|
Rejty wrote: A co když bude v daném interiéru např. postih -50 na skrývání a tichej pohyb? Jsou tam stráže a ti rozhodně nejsou slepé krabice... V tom interiéru stojí jako stráž chlápek s lukem a ničeho si nevšímá. Byl bych pro v tomto interiéru zcela vyloučit skrývání i neviditelnosti všeho druhu přímo vlastností interiéru, pokud to jde .
_________________ Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne ) + Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob + Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky Elena Spod, dívka která ztratila paměť
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Taková otázka Posted: 21:24 29. Jan 2009 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Právěže se musí dát postih, nejde to zakázat. 
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Krata
|
Post subject: Re: Taková otázka Posted: 21:34 29. Jan 2009 |
|
Joined: 18:00 28. Apr 2007 Posts: 2864 Location: Božský trůn
|
tak schodit invis a tohle už bych dál přímo na stolek... v interieru postih na skrejvání a stolek bude schazovat zbytek u vetenšíka sice nejsou stráže ale sám vetešník neni slepej 
_________________ jsem uctívač démonů jsem otec tvé smrti já vyvolávám dávné zlo já kontroluji každý jeho nádech já podněcuji vaše neštěstí zrozením i zabíjením já vyvolám armageddon krmen tisícem duší.
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Re: Taková otázka Posted: 10:12 30. Jan 2009 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
kurva, jak některý šmejdi dokážou zprasit takový zábavný povolání :-/ přimlouvám se za imdividuální trestání, ne za plošný omezování a úpravy, zloděj je těžkej class a eště ho omezovat neni dobrý zloděje by měl hrát vyzrálej hráč a pokud ho hraje lama, tak mu ho prostě smažte a je to před časem se tu mluvilo o úpravě assassina a připadným zrušení SD - možná by to pomohlo i tomuhle - teď stačí na HIPS jestli se nepletu 9 lvlů - 8rogue/1SD, po úpravě by bylo potřeba 14 - 6rogue/8assassin (snad si na ty čísla vzpomínám dobře)
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Taková otázka Posted: 11:43 30. Jan 2009 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
phottere, tak jak to vidím já je problém v konfrontaci zloděje s ekonomickým systémem, který je na thalii nastaven. věci jsou tu dosti drahé, což logicky znamená, že si lze kradením vydělat mnohonásobně víc, než jinými činnostmi. je tedy nutné tuto sféru nějak regulovat, protože jinak je to "bug nastavení světa". čili chyba není asi v HIPS (jeho zneužívání proti PC je jiná věc a určitě by se měla řešit), ale v HIDE jako takovém a stealingu. Jistě je pravda, že zloděj většinou ukradne pár zlatých - mě například se neztratilo nikdy nic nebo to bylo tak málo že jsem si nevšim, ale já mám výhodu, že mě neni co ukrást a věčně nosím inventář plnej alchymistickejch surovin, což musí zloděje brzy dovést k šílenství ono samo "vymyšlení" toho, jak by měl vypadat reálný stav, je dosti komplikované... nekrást ve městě? a kde tedy krást? v interiérech? zloději jistě využívají tlačenice.... prostě, co s tím? ideální by asi bylo, kdyby se stanovila nějaká pravidla toho,c o je rozumné - ponechávat to na vlastní úvaze hráčů povede nutně k tomu, že každý bude vnímat "rozumné" úplně jinak... a další věc, jak dodržování takového pravidla vynutit. z tohoto hlediska bych považoval za ideální, kdyby za nějakou dobu (třeba IC den, nebo kratší, nebo delší, to ať posoudí zkušení hráči zlodějů) byl nějaký počet pokusů na kradení, třeba 3. a poté uvalit na stealing tvrdý modifikátor, třeba -50, čímž by bylo po ptákách. anebo to dělat kontinuelně, např, za každý pokus -10 kumulativně. o vyhození z HIDE atd. se pak postará samo neúspěšné kradení. Toto opatření nevyřeší kradení ze stolků a dalších společných ploch. Zde bych se přimlouval za jednoduchá řešení. Vetešník atd. jistě má dost peněz an to, a by zaplatil mágům za instalaci jednoduchých ochranných zařízení, která po vstupu sejmou z každého jeho očarování (třeba jen neviditelnost atd.). A strážci (nebo samotnému obchodníkovi) řidat skript detekce postav v HIDE, který když by padl, ozvalo by se něco jako "zloděj!zlooděj!" protože co jiného by plížící se postava v krámu chtěla než krást, že... no a následně spawnout stráž a nezvedence eskortovat do žaláře. to, že by mělo otevření stolku vyhodit z HIDE a invisu, bych považoval za logické. a pokud někdo "ukradne" recept na lektvar tím, že pozoruje praktikujícího alchymistu, to se nedá nic dělat - od toho to plížení funguje... když se dělá veřejně, tajemství se těžko udrží. možná v soukromé dílně to bude lepší. (mimochodem, s těmi náklady na výzkum je to těžké, na vývoj nejvyššího léčivého lektvaru jsem potřeboval jen 2000 a hned druhý pokus byl úspěšný, přičemž ten první jsem zpackal vlastní nepozorností - pokud člověk porozumí systému, děkají se mu ty věci docela dobře).
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Taková otázka Posted: 19:59 30. Jan 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Uff, tohle je vazne hodne nasravaci vec.
@nomis: Reseni je. 1. Drasticky postihy do hide v interierech. - funkce ktera bude soucasti lock_onenter, pri vstupu zjisti typ lokace a pro interiery nastavi postave postih - ponese to samozrejme nevyhody a budou se muset rucne oznacovat lokace, kde postihy nemaj bejt, ale je to asi nejjednodussi reseni. 2. Soucasne s tim by napriklad na uradech a v obchodech (rozumnej tam, kde si to majitel prostor poridi) byly nejaky kramy, ktery sundaj invis a podobny veci. 3. Zrusit stolky a zkusit se vratit ke klasickej nwn obchodum, tam, kde to jde, kdyz uz na to ted jsou moznosti. Kdyz vychazis z toho, ze muzes menit nwncenu predmetu, tak pri zopoceti dialogu s obchodnikem projedes inventar postavy a nastavis mu ceny toho, co by normalne prodaval pres stolek. Pak otevres klasickej obchod a on to muze normalne prodat. Po skonceni nezapomenout zase ty veci odnastavit (premyslim, jestli je to nutne) a mozna muzes promazat obchodnikuv inventar, aby tam nemel moc bordelu.
Problem je, ze ikdyz jsem ted doma na nemocensky, tak toho moc nenapisu, protoze pocitac mi vydrzi bezet bez zaseknuti v prumeru 3 minuty. Muzu tak nanejvys napsat nejaky navrhy.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 14 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |