Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 16:58 25. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 52 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
Author Message
 Post subject: Re: Několik nápadů a připomínek
PostPosted: 22:55 17. Jul 2009 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 19:01 06. Mar 2009
Posts: 426
kucik wrote:
A jakej to bude mit smysl? K cemu to bude dobry?

a to jsem si myslel, že jsem to napsal srozumitelně a jasně :D
1) svitky a kouzla ress (tedy klerici) budou potřebné
2) když nebude v partě klerik, družina se vrátí a nebudou pokračovat beztarostně "s tělem v kapse"
3) NPC klerik pořád zůstane stěžejní postavou v oživování

_________________
Spammaster zakázaného kanálu (9.10.2011 potrestán)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Několik nápadů a připomínek
PostPosted: 23:12 17. Jul 2009 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
1) Jen pokud budou mit kouzlo namemorovane. Pokud ne, jsou k nicemu.
2) Nevrati. Jen budou pokracovat bez mrtveho, tak jako ted. Stejne uz mu nemuzou pomoct.
3) Tezko, kdyz k nemu to telo nikdo nestihne donest.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Několik nápadů a připomínek
PostPosted: 06:47 18. Jul 2009 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 19:01 06. Mar 2009
Posts: 426
kucik wrote:
1) Jen pokud budou mit kouzlo namemorovane. Pokud ne, jsou k nicemu.
2) Nevrati. Jen budou pokracovat bez mrtveho, tak jako ted. Stejne uz mu nemuzou pomoct.
3) Tezko, kdyz k nemu to telo nikdo nestihne donest.


ale no taak :D
1) tak když bude výhodné mít rychlý ress pro případ, že se jde daleko na výpravu, tak je jasné že si ho konečně do slotu dají
2) budou pokračovat bez mrtvého? :D jaj, chudák, to bych s nima už nikdy nešel, stát se to mě. Dejme tomu, že by ten čas rozpadu těla byl 20-30 minut (když se sebere), to by pak družinka utíkala přeci zpátky ne? aby stihla NPC kněze..(1% a 5% exp ztráta je rozdíl)...a pochybuju, že by se družinka o to nepokusila
3) ten čas se musí vybalancovat..kdy se rozpadne po sebrání a kdy po nesebrání...tak, aby svitek / kouzlo (s 2% ztrátou) řešil situaci hned (lepší než rozpad těla a 5% dolů)

EDIT: ale je mi to opravdu úplně fuk, jen tahle cesta mi přijde jako nejlepší kompromis (NPC kněz bude stálice, svitky / kouzla budou k něčemu / družina se s mrtvolou bude vracet HNED po úmrtí)

_________________
Spammaster zakázaného kanálu (9.10.2011 potrestán)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Několik nápadů a připomínek
PostPosted: 06:54 18. Jul 2009 
Offline
Šlechtic
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 10:58 23. Jun 2007
Posts: 352
Location: Ostrava
Vlku, sorry tohle je blbost. Lepší by bylo dosáhnout toho samého efektu zvyšováním ztráty XP, dle doby do smrti do oživení v závislosti na úrovni sesílajícího a použitém kouzlu.
Nevím jak to funguje a jaké jsou možnosti NWN, ale nejlepší by bylo u každého kouzla (popř. kněze v chrámu) určit nějakou základní dobu, kterou se vynásobí level kouzla a tím se získá doba pro oživení za 1% a dále za každou takovou jednotku by se zvedala ztráta třeba o 0,1% (0,05)...
např:
oživ mrtvého: 15s
vzkříšení: 30s
chrám: 45s +kněz velký level ( pro kněze na 25lv to vychází na 18 min 45s za 1%)

Netuším jak by tohle bylo složité udělat, ale dos dobře by to vystihovalo myšlenku ztráty XP v závislosti na čase.

přiklad:
svitek oživ mrtvého má mam dojem 9lv takže docílit efektu za 1% by nastalo do 2min 15s. Což v boji není moc. Navíc pokud by ztráta XP rostla řekněme kadždých 15s (základní čas tohoto kouzla) o 0,05 a pomoc by přišla řekněme až za 5minut (je potřeba se k tělu prosekat) pak by kouzlo stálo 1,95% XP.Takže už se více vyplatí hodit na rameno a běžet do chrámu
Naopak klerik s naspaným vzkříšením na 20lv by měl minut 10, což při nejhorším stačí i na novou meditaci se skřípajícími zuby.

Tyhle čísla jsem uvedl jen jako příklad, klidně mohou byt nějaká kulatější (30s 1min, 1:30). Nevýhoda je že to vypadá dost složitě :(

Jo a já bych neviděl nic divného že klerici budou chodit s namemorovanými oživeními, když chce kouzelník IGMS taky ho musí mít. Navíc když se jde do těžkého dungu, kde se dá zařvat na každém rohu, tak je to logická nutnost nejméně 2x :D


Oprava: Proto sem taky.

_________________
Zathirel Černokněžna

Ancalagon Černý - The Dark Lord Morgoth bred Ancalagon, called the Black, during the First Age to be the greatest and mightiest of all dragons, and the first of the winged 'fire-drakes'.
Mrtev

Val'Doren - Ochránce lesa V exilu


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Několik nápadů a připomínek
PostPosted: 07:43 18. Jul 2009 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 19:01 06. Mar 2009
Posts: 426
Grunt wrote:
Vlku, sorry tohle je blbost. ....


Oprava: Proto sem taky.

no, že zrovna ty jsi pro komplexní řešení..:D vždycky prosazuješ jednoduchost a teď když ji tady nevrhnu, tak říkáš "blbost"...asi se ti přetáčí póly, jde to vidět i na Dorenovi :D

co takhle aby ty ztráty exp narůstaly exponenciálně a ne lineárně? (náběh na sarkasmus) Protože takhle bude muset po umrtí postavy kde kdo používat jen základní operace matematické na výpočet, co je výhodnější v tu dano uchvíli a v čase "t", kdy se dostane nebožtíkovi pomoc.

Už vidím jak to někdo propočítává...ale jak jsem řekl, je mi to jedno jak to bude, zajímá mě to jen jako vyřešení problému :)

_________________
Spammaster zakázaného kanálu (9.10.2011 potrestán)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Několik nápadů a připomínek
PostPosted: 07:48 18. Jul 2009 
Offline
Šlechtic
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 10:58 23. Jun 2007
Posts: 352
Location: Ostrava
No to je jen můj návrh a přiznávám že je složitý. Já myslím že každý si umí spočítat že čím dříve tím lépe. A myslím že mi dva si o tom můžeme pokecat ve hře nebo po ICQ a nespamovat to tady.

_________________
Zathirel Černokněžna

Ancalagon Černý - The Dark Lord Morgoth bred Ancalagon, called the Black, during the First Age to be the greatest and mightiest of all dragons, and the first of the winged 'fire-drakes'.
Mrtev

Val'Doren - Ochránce lesa V exilu


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Několik nápadů a připomínek
PostPosted: 20:44 18. Jul 2009 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:10 27. Apr 2007
Posts: 885
Location: Ivory
[quote="Grunt"]...."Naopak klerik s naspaným vzkříšením na 20lv by měl minut 10, což při nejhorším stačí i na novou meditaci se skřípajícími zuby."

Zapomínáš na to, že u klerika vysokého levelu je taky doba mezi dvěma meditacemi velmi vysoká, třeba 45 minut....Jinak se mi jako vysokému klerikovi zdá být celá tato debata zcestná. Již jsem si zvykl, že křísení nikdo nepožaduje...

_________________
Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne )
+ Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob
+ Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo
Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice
Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky
Elena Spod, dívka která ztratila paměť


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 52 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits