 |
View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
Author |
Message |
-RoF-
|
Post subject: Kovář - Přídavné zranění z dřeva Posted: 20:29 14. Aug 2010 |
|
Joined: 20:20 24. Jul 2009 Posts: 5342
|
Ahoj ahoj
mohl by se pak někdo podívat na to, jak které dřevo přídává přídavné zranění na zbraně?
Páč sem koval meče bastard ze stejného kovu a stejný poměr % kovů a dřevo dub, mahagon a tis dávaly +1 tupé zranění a dřeva jilm, železná dub a pradub nedávaly nic. Což je trošku nelogické.
Možná je to tak u víc druhů zbraní.
Díkas
_________________ Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku. Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.
*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Kovář - Přídavné zranění z dřeva Posted: 00:00 15. Aug 2010 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
Ability předmětu vždy a pouze určuje druh užitého kovu. Dřevo jen určuje jaky bude vysledek: slabe dřevo - sniži abilitu dřevo ktere je koncipovano na tvorbu daneho předmětu - plně podpoří ability předmětu příliš zbytečně silné dřevo - zanechá vlastnosti předmětu na podobné úrovni jako u slabeho
Vyplatí se proto dávat na předmět takovou násadu, kde se ve finále objeví kladná hláška. Pokud se tam napíše něco typu "takhle dobrá násada byla pro tuto zbraň zbytečná" tak už je to přes a je výhodnější ubrat na kvalitě násady.
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |