Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 20:19 23. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 27 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: Číslo označující intenzitu kouzla?
PostPosted: 18:47 04. Apr 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
za to může uprava thalijských kouzel, neupravená verze plamenné zbraně by trvala 5 herních hodin což je celkem dost dlouhá doba

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Číslo označující intenzitu kouzla?
PostPosted: 20:39 04. Apr 2011 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
wsweetjane wrote:

A co třeba kouzlo ohnivá zbraň (5) které vydrží na zbrani asi 8 sekund?:-D To je vyloženě funkční záležitost X-D


Osm vterin to asi nebude.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Číslo označující intenzitu kouzla?
PostPosted: 17:10 05. Apr 2011 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 14:52 07. Jun 2010
Posts: 446
kucik wrote:
wsweetjane wrote:

A co třeba kouzlo ohnivá zbraň (5) které vydrží na zbrani asi 8 sekund?:-D To je vyloženě funkční záležitost X-D


Osm vterin to asi nebude.


No předtím sem to stopovala - už sem to sem na forum dávala je to na mgické holy útoku, nebo tak něják se jmenuje a opravdu na zbrani nevydrží dýl než asi 15 vteřin je to absolutně nepoužitlné do boje X-D


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Číslo označující intenzitu kouzla?
PostPosted: 17:32 05. Apr 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
5 kol je 30 vteřin, takže flame weapon (5) bude trvat 30 vteřin přesně, ne 8, ne 15

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Číslo označující intenzitu kouzla?
PostPosted: 17:32 05. Apr 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 22:02 12. Mar 2010
Posts: 4748
Location: Kahzet, město smlouvy
Předtim 8, ted 15.. Zkus to ještě dvakrát a třeba se dostaneme na těch 30 s co to má trvat :)

_________________
Tvůrce a ničitel
-------
Neaktivní
-------
.: Damian je můj rypák a Xantipka má bohyně :.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Číslo označující intenzitu kouzla?
PostPosted: 23:31 05. Apr 2011 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
zapálenou zbraň používám a fungovalo to dobře - tedy kolo/caster lvl
v čem je problém?

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Číslo označující intenzitu kouzla?
PostPosted: 23:42 05. Apr 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
problém je v tom, že sweetjane se nelíbí, že si koupila hůlku s plamenkou level 5 a trvá jí to jen 30 vteřin (případně 8 nebo 15, podle nálady pisatele)

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Číslo označující intenzitu kouzla?
PostPosted: 06:19 06. Apr 2011 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
30 vteřin pro caster level 5 je naprosto správně jak už je výše napsáno, 1 kolo = 6 vteřin

Chce li někdo lepší ohnivej mazec ať sám jede kouzlícího a nebo chodí s kouzlícím.

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Číslo označující intenzitu kouzla?
PostPosted: 17:26 06. Apr 2011 
Offline
Obyvatel
 Profile

Joined: 14:12 12. Jul 2010
Posts: 106
Location: Ireland
To nic nemeni na tom, ze je to nepouzitelna vec a neznali zbytecne vyhodi penize... 30 vterin je opravdu malo, nez hulku skovas a dobehnes k prvnimu nepriteli mas pulku v tahu...

Neverim ze kazdej je tu znalec mechaniky NWN, aby si dovedl spocitat, ze se mu ta hulka opravdu za ty penize nevyplati... Jestli by nebylo lepsi misto reci ''jed si prskavku'', podobne predmety stahnout...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Číslo označující intenzitu kouzla?
PostPosted: 17:31 06. Apr 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:12 06. Oct 2008
Posts: 3269
Location: Petrovice u Rakovníka
Spíš je mnohem jednodušší mít u sebe nějakou bojeschopnou postavu,které zbraň okouzlím než si stěžovat,že to je nepoužitelné.A 30 vteřin není zase tak málo,aby se to nedalo využít.

_________________
Zara´thea Zau'ndar oddaná služebnice Xi´an


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Číslo označující intenzitu kouzla?
PostPosted: 17:43 06. Apr 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
Když to někdo neumí použít je to jeho problém. Když si něco koupím, ozkoušm si jak to funguje a pak vím jak to efektivně využít v boji. Ne že naběhnu do boje, začnu používat to an co mi první padne kursor v invu a poté, když to nefunguje, si jdu ztěžovat na forum, jak je to na prd a že by se to mělo stáhnout z prodeje, protože já jsem nemehlo.

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Číslo označující intenzitu kouzla?
PostPosted: 18:01 06. Apr 2011 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
5 kol je dlouhá doba a i postava na nižším levlu si plamenku vychutná.
My plamenku používali na bosse, tam jde o každej bod v DMG.
Dejme tomu že hulku schováváš kolo.
Další kolo běžíš k bossovi.
Za tři kola dejme tomu zaútočíš 9x (war na 10 levlu) z toho 4x mineš
5 zásahů je tak podpořeno o dejme tomu 6DMG ohněm (nevybavuju si číslo zranění, mslím že je ještě vyšší) což je +30 DMG
Což je poměrně slušné... Nehleďe na to že zkušenej hráč předtím vypije flašku rychlosti a hulku, přezbrojení a náběh na soupeře zvládá během necelého kola...

S WM to jde používat ještě lépe aneb proč na low levlu zbožňuju vířivý útok s plamenkou.
Naběhneš (na třeba cca 7.levlu) mezi 5 potvor a spustíš vířivák s plamenkou z hulky, dejme tomu 3x, zasáhneš 4 z 5, což dohromady dá 12 zásahů podpořených ohněm (celkem tedy +72 DMG)

Fakt jde jen o to jak to dokážeš využít... i když natuti je lepší vzít sebou do dungu kámoše klerika nebo wiznu a nechat ho to zakouzlit na tvou zbraň v prodloužené variantě, to pak s plamenou proběhneš půl jeskyně než ohýnek umře.
Ale takhle je Thalka nastavená, boosty jsou vždy lepší od casterů než z itemů, kdyby to bylo vyrovnaně tak by boostování postavou ztrácelo smysl.

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 27 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 17 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits