 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Lolipop
|
Post subject: Re: GS Posted: 18:14 07. Jun 2010 |
|
Joined: 14:53 16. Mar 2010 Posts: 91
|
A je v tom závist a je a je. Souhlasím co napsal ted -Darkvision-. A už nechte ZABUGOVANÉ GS napokoji,už takhle z něj mám nervy,že nefunguje tak jak má. Vzhledem k tomu jak funguje, je spíš sázka do loterie se na něj spoléhat i když prcháte z boje. 
|
|
Top |
|
tao kan
|
Post subject: Re: GS Posted: 18:35 07. Jun 2010 |
|
Joined: 17:29 25. Jan 2009 Posts: 826
|
Lolipop wrote: A je v tom závist a je a je. Souhlasím co napsal ted -Darkvision-. A už nechte ZABUGOVANÉ GS napokoji,už takhle z něj mám nervy,že nefunguje tak jak má. Vzhledem k tomu jak funguje, je spíš sázka do loterie se na něj spoléhat i když prcháte z boje.  Také naprostej souhlas. pro ty co: "ja bych to předělal" 1. zvažte zda znáte všechny souvislosti (mechanika, možnosti severu, možnosti hraní daného charakteru v daném světě) 2. zamyslete se nad koncepcí serveru 3. berte v potaz myšlenky tvurce světa 4. NWN je nwn, proti všemu je obrana. Proti devastu vydrž, proti GS mordekajn, counter spell...a jiné plošné kouzla 5. nesnažte se přemýšlet typu: každa postava má právo zabít vše - to je špatně 6. pokud se budete snažit vybalancovat Nwn, vznikne z toho akorat nepoužitelná hromada hnijícího kompostu, do kterého nebudete mít chuť dloubat
_________________ TaoKan Nur,Orconur,Tanur Arged,Balran Nebojsa,Lord Aren Aylom,Jacob Achalym,Victorius Melenol,Glarik syn Argedův,Vastim Lágro,Grudur "Kamenná tvář,Drizdor Zau'ndar....hrob se naplňuje
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: GS Posted: 19:35 07. Jun 2010 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
WMka s oblibou postavu co zacastila GS kuchaj vířivým útokem... jde to 
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
Firefox_
|
Post subject: Re: GS Posted: 19:41 07. Jun 2010 |
|
Joined: 23:33 14. Jan 2010 Posts: 468
|
Bahnak wrote: WMka s oblibou postavu co zacastila GS kuchaj vířivým útokem... jde to  Ty aby jsi hned neprokecl nějakou taktiku 
_________________ Poupátko - :-O Legewiel R'rorrok (Zau'ndar) - qu'el'faeruk d'qu'ellar R'rorrok
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: GS Posted: 19:57 07. Jun 2010 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
*stydlivě se červená* no joo, já prokecnu i to co nevím...
Já chápu co tady obě strany řešej, ale podle mě je to zbytečné. Timestp zastavuje čas, GSko neprohlédneš, nebe je modrý a tráva zelená... Asi tak...
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
-RoF-
|
Post subject: Re: GS Posted: 06:04 08. Jun 2010 |
|
Joined: 20:20 24. Jul 2009 Posts: 5342
|
Bahnak wrote: WMka s oblibou postavu co zacastila GS kuchaj vířivým útokem... jde to  Což je v podstatě taky bug a nemělo by se to 
_________________ Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku. Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.
*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*
|
|
Top |
|
de Aers
|
Post subject: Re: GS Posted: 08:19 08. Jun 2010 |
|
Joined: 18:40 28. Dec 2009 Posts: 1530 Location: Buran z Buranova
|
-RoF- wrote: Bahnak wrote: WMka s oblibou postavu co zacastila GS kuchaj vířivým útokem... jde to  Což je v podstatě taky bug a nemělo by se to  To není bug, protože vířivej útok je plošnej dmg prostě, že to zraní v určitym okruhu toho kdo tam stojí, když se trefí. EDIT : Je hloupost toho kdo zacastil GS, že zůstal stát na místě a nehnul se jinam, protože už ho válečník nevidí a jen to naslepo zkouší.
_________________ "Géniové vymírají.. Einstein umřel, Picasso umřel a mě je taky nějak blbě.."
Last edited by de Aers on 08:21 08. Jun 2010, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: GS Posted: 08:20 08. Jun 2010 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
Hm... to je ale reci .
Obecne: HIDe se da prohlednout vsimavosti Invis se da porheldnout TS Obrana se da prorazit utokem Kouzla se daji odrazit sejvy GS se neda prohlednout nicim... neexistuje obrana
Podle me jdou obecne udelat 2 veci: a) nemoznost delat "cokoliv" v GS (ani boosteni, jen chozeni) b) kolo/lvl (moc toho nevyresi) c) udelat GS jako predelane utociste , ale s hodem na vuli kolem DC 30. uvidis/neuvidis. 90% postav ho stejne neuvidi, ale aspon je ŠANCE ho uvidět.
PS: 9. kove kouzal bych sze svitku nerusil. jejich cena je docela velka a vybiejt dung ejn opetovnym sesilanim svitku... no to by prislo draho.
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: GS Posted: 09:07 08. Jun 2010 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
de Aers wrote: To není bug, protože vířivej útok je plošnej dmg prostě, že to zraní v určitym okruhu toho kdo tam stojí, když se trefí. Jak chces trefit někoho kdo je nehmotnej? (v Gs)  EDIT TONomis: Takze kdo prehodi TO vůle 30 tak me uvidí? Takže defakto me uvidi kazdej boss a tak že? Nevím, ale zdá se mi, že chcete tohleto kouzlo totálně odrovnat. Tvůrci nwn něco nějak vytvořili, oni to nesplácli jen tak, oni nad tím taky přemýšleli. Vysvětlete mi, jak třeba mág, zaklínač, když bude v dungu a že vsude, skoro vsude maj npc bud perma ts, nebo si ho nakouzlej, jak přežije? Od doby co mam Gs, je tu problem s tim, ze nekdy mi ho prohlednou (protoze buguje), ale jsem v daleko lepsim bezpeci, nez kdyz jsem míval Invis. A díky tomu, že tu máte tu alchymii, tak mág/zaklínač se partě ledatak hodí akorát na mass haste. A další věc třeba, co nechápu, proč kouzla, které jsou v letkvarech jsou daleko silnější než ty, co má mág? (nějaký kouzla jsou krouhnutý, menší dmg a tak, ale ty z lektvaru ne, ty urpavené nejsou). MOHU SE TEDY ZEPTAT proc chcete furt omezovat něco u mága/zaklínače a jim podobní (klerik) a omezovat je stále, kdyžto ostatní je tak nechutně přesílený? Ano nelíbí se mi, že mi chcete omezit Gs. A stojím si za tím, že to je blbost, že jste to nepromysleli vůbec. Ps. Pokad to omezit nechcete, tak se omlouvam za tuhle reakci, ale na mě tedy vyjádření Dm týmů působí tak, že to omezit chcete.
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
tao kan
|
Post subject: Re: GS Posted: 09:17 08. Jun 2010 |
|
Joined: 17:29 25. Jan 2009 Posts: 826
|
nomis_b wrote: Hm... to je ale reci . GS se neda prohlednout nicim... neexistuje obrana
Podle me jdou obecne udelat 2 veci: a) nemoznost delat "cokoliv" v GS (ani boosteni, jen chozeni) b) kolo/lvl (moc toho nevyresi) c) udelat GS jako predelane utociste , ale s hodem na vuli kolem DC 30. uvidis/neuvidis. 90% postav ho stejne neuvidi, ale aspon je ŠANCE ho uvidět.
GS se da zrusit, nemusis ho nutne prohližet. Navic neda se videt kdyz ma postava prohlidni neviditelnost? proč takové změny? Už takhle je prskavka skoro jen na boostění z duvodu obrovskeho množství HP NPC a sejvů a ještě ji dávát kouzlo ve kterém nemůže vubec nic? k čemu by to pak bylo?
_________________ TaoKan Nur,Orconur,Tanur Arged,Balran Nebojsa,Lord Aren Aylom,Jacob Achalym,Victorius Melenol,Glarik syn Argedův,Vastim Lágro,Grudur "Kamenná tvář,Drizdor Zau'ndar....hrob se naplňuje
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: GS Posted: 09:36 08. Jun 2010 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
tao kan wrote: GS se da zrusit, nemusis ho nutne prohližet. Navic neda se videt kdyz ma postava prohlidni neviditelnost? neda se zrusit. neproheldne ho TS. nezjistis ho nijak prave.. to je ten problem podle me. je to jedina vec, ktera te udela na serveru nezranitelnym... na vse ostatni je protipol. A no tak nebudou kouzelnici chodit do par dungu. Valecnici taky nechodi do par dungu.... stejank ted podle me treba magičové nechodí tam, dke potvory hažou dispell, takže zas tak super mega omezení to nebude. GS ma sluzit k uteku, k ochrane a ne k tomu, ez si v nem delam co chci a vim, ze jsem nedotknutelny... a odvolavat se ze to BUGuje to je jako se odvolavat na LAGy.. ano jsou a budou..
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
efu_redo
|
Post subject: Re: GS Posted: 09:53 08. Jun 2010 |
|
Joined: 15:50 20. Apr 2010 Posts: 585
|
2cmon: Když úmyslně sekáš do někoho kdo má GS skrz výřivý útok, mělo by to být bráno jako porušení pravidel. Když si přečteš popisek a reálie kouzla, zjistíš, že se čaroděj v GS stane nehmotným jak říkal dark... (Description: The caster becomes ethereal. No other creature can detect the caster. Attacking or performing a hostile action will make the etherealness vanish. ) 2dark a ostatním odpůrcům: Nepromyšlené? Ne, tak to vážně promyslené je. Na všech i PvP serverech se GS upravuje. Všude to upravené je, Thalie je jediný server, kde je GS takhle zprasené. Ze serverů co znám. To možná o něčem vypovídá, ohledně promyšlenosti. Co se týká osekávání mágů. Jak už jsem tu nahodil, i devast byl osekaný. A devast mágové nemají. 2nomis: je odvážné tvrdit, že je GS jen na útěk, rychle to přepiš, nebo tě tu uslovíčkaří, v horším případě zabijou. To je tak vždy, když někomu chceš šáhnout na něco čeho se dá krásně využívat, až bych řekl zneužívat, bude se prát a kousat a kopak kolem sebe. Když už se tu chcete hádat o síle postav, jsou tu pořád hraničáři, kteří jsou na tom nejhůř. Mágové pořád dokážou skoro cokoliv i bez GS.
_________________ Dělejte si s mými postavami co chcete, jen ať v tom není OOC!!!
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: GS Posted: 10:13 08. Jun 2010 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
Víte co je ale divný? Že nekdy pred pár měsíci, když Gs bylo v lahvích, kdyz bylo na plástích tak nikomu nevadilo, ale jakmile, ho maj jen ty kouzelnici/klerikove tak to najednou vsem vadí.
ZÁVÍST, ZÁVIST, ZÁVIST nic jiného v tom není ...
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: GS Posted: 10:14 08. Jun 2010 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
nomis_b wrote: GS ma sluzit k uteku, k ochrane a ne k tomu, ez si v nem delam co chci a vim, ze jsem nedotknutelny... a odvolavat se ze to BUGuje to je jako se odvolavat na LAGy.. ano jsou a budou.. Ty se znáš nějak s lidma kteří tvořili Nwn že víš k čemu to má sloužit jo? Tak se jich zeptej proč to tvořili tedy simtě jo? Díky. Fakt sory lidi, ale kde berete tu jistotu, že víte k čemu to má sloužit?
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
efu_redo
|
Post subject: Re: GS Posted: 10:15 08. Jun 2010 |
|
Joined: 15:50 20. Apr 2010 Posts: 585
|
-darkvision- wrote: Víte co je ale divný? Že nekdy pred pár měsíci, když Gs bylo v lahvích, kdyz bylo na plástích tak nikomu nevadilo, ale jakmile, ho maj jen ty kouzelnici/klerikove tak to najednou vsem vadí.
ZÁVÍST, ZÁVIST, ZÁVIST nic jiného v tom není ... Tak to si kup brýle. Protože vidíš špatně.  Edit: Nevím co by ti měl nomis závidět. 
_________________ Dělejte si s mými postavami co chcete, jen ať v tom není OOC!!!
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |