Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 15:18 20. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 385 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 26  Next
Author Message
 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 09:25 04. Apr 2013 
Offline
Mistr
User avatar
 Profile

Joined: 22:59 03. Aug 2011
Posts: 991
Rof má pravdu, každý zde ví, jaká je situace na TH. Chápu, že se každý pokouší přispět a navhrnout nejlepší možné řešení (někteří jsou až příliš horliví a staví na základě toho, jak by to vyhovovalo nejlépe jim ;)).
Spousta návrhů se vztahuje k nynejší TH, reáliím, zavedenému systému, pozdějším úpravám, atd. Avšak doteď to nějakým způsobem fungovalo a stále funguje?
Ano, alchymie je OP, UMD je pravý opak, reálie nejsou kompletní možná - přesto zas je to o hráči jak se k tomu postaví. Craft je dle mého přesílený taktéž, vzhledem k ekonomice světa, když vezmu v potaz obchodníky v Karathě, kteří mají údajně nabízet to nejlepší a nejkvalitnější zboží, dělají zakázky pro karathskou armádu, nejvyšší svrchonosti, atp. Stále dokola zmiňovaný creep, u kterého nastavení není také ideální.
Tohle všechno vedlo a jistě dalších x faktorů vedlo k práci na NT, hlavním cílem je snad, aby se zabavili všichni hráči, nehledě na rase, povolání, dostupných prostředků, atd.
Ono to je také o komunikaci mezi hráčemi a DM, když se hráč nedokáže domluvit na hře s DM, tak ať se pak nediví, že mu není věnována pozornost, ani kuře zadarmo nehrabe.
Vše zde je diskutabilní a pokud má někdo nějaké ideální řešení, nápady, či připomínky, které by vyvážili poměr vah (a že by jich bylo, jen nemám zájem to zveřejňovat, jelikož bych se tak akorát dočkal flamu od někoho dalšího), pošlete to milý vážení Shamanovi, či Kucikovi a dalším, jež se podílí už přes 5 let na NT. Posouzení nechte zcela na nich, jestli to má smysl anebo to zapadá do jejich již rozdělané práce, atd. atd.
Dle mého je tato diskuze už naprosto bezpředmětná a spousta z toho co zde padlo, se už rozebíralo jinde. :wink:

_________________
I´m pixel-based fantasy, a man who is stoic. I hack and slash, who the heck´s more heroic?
Xzar: "I know of dragons with feet like rabbits, 'tis true, I swear." (In memoriam - died 1369 DR)
Yoshimo: "Hiiiii yah! Heh, tourists love that stuff."
Divinity: Original Sin - The talent Pet Pal allows you to speak to animals. Bark, bark. Moo.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 09:44 04. Apr 2013 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
D_E_K_A wrote:
...


...k čemu to je? Že by brainstorming?

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 10:03 04. Apr 2013 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Shaman88 wrote:
Ad3 – omezit alchymii – klerik bude léčitel a bostovač , zloděj odemče a odpastí , bard zazpívá. Dnes plechovky nikoho nepotřebují.
A co když tihle hráči nejsou? Né všechny baví hrát léčitele či jiné vyhraněné role. Co pak? Alchymie je právě to co zajištuje že i když tady hráči nebudou tak svět bude hratelný.
Ne kazdeho bavi hrat vyhranenou roli. Ja hral roky podpurnou postavu - ale i tak jsem mel cas od casu chut neco "vybit". Je velmi smutne, tezke, demotivujici a od hry odpuzujici, kdyz ona vyhranena postava neni schopna (temer) niceho bez party. Specialne s dodatkem, ze ne vzdy je parta. To se pak onen "supporter" muze zivit leda tak emotovanim u hradni brany...

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 10:05 04. Apr 2013 
Offline
Mistr
User avatar
 Profile

Joined: 22:59 03. Aug 2011
Posts: 991
Ano co jiného Barbare... :roll: Jen se pokouším zastavit již dokola xkrát omývaná témata a hloupé narážky na ostatní. Jen se podívejte, jak se to zde opět rozmohlo ve flame a spam. :)

_________________
I´m pixel-based fantasy, a man who is stoic. I hack and slash, who the heck´s more heroic?
Xzar: "I know of dragons with feet like rabbits, 'tis true, I swear." (In memoriam - died 1369 DR)
Yoshimo: "Hiiiii yah! Heh, tourists love that stuff."
Divinity: Original Sin - The talent Pet Pal allows you to speak to animals. Bark, bark. Moo.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 10:25 04. Apr 2013 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Zásadní problém s NPC frakcema je zátěž na DM. Kdy je hráč zpravidla v roli pasivního příjemce a vyžaduje neustálou DM péči. Proto jsme tenkrát ty NPC frakce přestali podporovat. Nešlo to utáhnout.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 10:32 04. Apr 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 16:55 18. Sep 2009
Posts: 5217
Location: Bad Reichenhall
kucik wrote:
Zásadní problém s NPC frakcema je zátěž na DM. Kdy je hráč zpravidla v roli pasivního příjemce a vyžaduje neustálou DM péči. Proto jsme tenkrát ty NPC frakce přestali podporovat. Nešlo to utáhnout.

Tohle si samozřejmě uvědomuji, proto jsem zkoušel navrhnout formu, která by DM tu práci ulehčila. Když se koukneš na mou reakci na čtyři Aulovi otázky tak to tam je.

_________________
▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬
Molly23 alias Mišák

▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 10:43 04. Apr 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
Bahnak wrote:
4) Jak zmírnit rozdíl síly postav mezi nolifery a "rekreačními hráči"?
Tahle otázka prostě popírá samu sebe. Je to jako ptát se jak zmírnit rozdíly mezi topmanažery a bezdomovci...[/b]
Snadno, tenhle problém se řešil (a řekl bych i úspěšně vyřešil) i v jiných hrách se tomu říká "Daily". Je to "minimum", které když denně odehraješ, dostaneš "denní odměnu (expy, goldy, a spešl ěnu za kterou se nechají nakupovat předměty jinak nesehnatelné)". Cokoli odehráté nad "daily" je bonus, který ale už není tak velký. Takže nolifer si pořád nakolečkuje víc než rekreant, pokud nolifer točí nějaký kolečko "do zblbnutí", ale rekreant se pořád udržuje nadohled.

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 10:54 04. Apr 2013 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Třeba první hodinu denně dvojnásob xp :D

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 10:58 04. Apr 2013 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
kucik wrote:
Třeba první hodinu denně dvojnásob xp :D


A víkendové akce např. první hodinu trojnásobek zkušeností a trojnásobek zlata z lootu. :mrgreen:

Za chvíli trošku vážněji.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 11:08 04. Apr 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
Jistěže že vážně, Thegile.
add časovky: První dvě (až tři, pět??) hodin běží časovky "normálně", pak padnou (třeba) na 1/4. Tj. nolifer dostane za celý den hraní "jen" 2x tolik expů co rekreant za "večer".
add creep: Expy dá jen vybití prvních X XXX exp z potvor, pak přestanou expy padat (myšleno ze všech, něco jako je teď limit pokladů).
Tím pádem, pokud jde rekreant za večer "kolečko", zatímco nolifer jich za den dá (třeba) pět. Expy padají jen za první dvě (tři?) kolečka. Tím pádem nolifer zase dostane maximálně jen 2x tolik expů za den než nolifer.
Jde jen o to nastavení světa - chceme podporovat nolifery? Ano/ne. Myslíme si, že kdo visí na shardu celý den (půlku doby sledováním filmů nebo semi-afk) má mít výhody? Ano/Ne. Chceme to změnit? Ano/ne.

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 11:23 04. Apr 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 20:20 24. Jul 2009
Posts: 5342
Aulus wrote:
-RoF- wrote:
O čem ta diskuze vlastně je? Dle mě o ..... :roll:

Ty s Thalkou ale asi taky nejsi spokojen, kdyz hrajes radsi jinde. Takze nejaka diskuze o smerovani smysl mozna ma. :-P


Nejde o Thalii jako takovou.
Svět Thalie je fajn. Aj ten craft mi vyhovuje, expení je dle mě taky dobré, dění ve světě taky jakési je. DM občas něco tvoří.

Ale prostě hraju tady dlouho a občas mě štvalo, abych chodil po Thalii jak bludný holandan a třeba v 15 lokacích jsem nepotkal žádnou postavu.

A to je ten důvod. Diskuze okolo expení je o ničem, páč to jedinné co Thalii a prakticky i ostatním modulům chybí je větší počet hráčů. Otázka jak je nalákat.

_________________
Aria Oria - pohledná divoká dívka, která ráda své skvostné tělo vystavuje jen ve skromném oblečení. Její postava nese znaky dračí krve, od rudých křídel, přes oranžové dračí oči, až po tělo hřející tak, jako by měla horečku.
Měšťanka Karathy a členka Morusova stánku.

*otisk rudých rtů nad tím malý dráček držící mrkev a to vše ve zlatém poli*


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 11:26 04. Apr 2013 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
KaTo wrote:
Jistěže že vážně, Thegile.
add časovky: První dvě (až tři, pět??) hodin běží časovky "normálně", pak padnou (třeba) na 1/4. Tj. nolifer dostane za celý den hraní "jen" 2x tolik expů co rekreant za "večer".
add creep: Expy dá jen vybití prvních X XXX exp z potvor, pak přestanou expy padat (myšleno ze všech, něco jako je teď limit pokladů).
Tím pádem, pokud jde rekreant za večer "kolečko", zatímco nolifer jich za den dá (třeba) pět. Expy padají jen za první dvě (tři?) kolečka. Tím pádem nolifer zase dostane maximálně jen 2x tolik expů za den než nolifer.
Jde jen o to nastavení světa - chceme podporovat nolifery? Ano/ne. Myslíme si, že kdo visí na shardu celý den (půlku doby sledováním filmů nebo semi-afk) má mít výhody? Ano/Ne. Chceme to změnit? Ano/ne.


Rozumím, ale přijde mi to jako postihování někoho, kdo zrovna má čas, mě se taky 1-2x do roka povede sedět celý den u Thalie a asi by mě mrzelo, že mě něco skrouhlo a šel bych asi hrát jinou hru po uplynutí toho "zvýhodněného limitu". To je škoda demotivovat určitou část herního spektra už startovním nastavením, hráčů NWN není mnoho a je třeba je spíše hýčkat (dle mého) než omezovat.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 11:39 04. Apr 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
Theogil I wrote:
...škoda demotivovat určitou část herního spektra už startovním nastavením, hráčů NWN není mnoho a je třeba je spíše hýčkat (dle mého) než omezovat.
Vždyť jo - je to jen o tom, koho chceš v "dlouhodobém" měřítku podporovat.

Když to posunu do osobní roviny - taky umím "prohrát" celý víkend :lol: , ale...většinu času jsem jen "večerní" rekreant.
Přičemž to co mi vadí (jak už tu vypíchl i LD o několik příspěvků výše) je především to, že pokud (zvědavá) postava exne, díky "pouhému" večernímu hraní je to pro ni "stop" stav, co se týká lvlového vývoje. Prostě pak OOC pro postavu nevidím budoucnost. A že umřít na lag-thalii není zase takový problém. Nebo si prostě vyrazíš s Paladiny a najednou "zmizíš pod hladinou" (Pozn.pro DEKU - ten příklad je jediné trollení v tomhle příspěvku :lol: , ).
Nolifer tohle neřeší, má čas si případné ztráty s prstem v nose na-afkovat u filmů. Já jako rekreant mám smůlu.

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 11:44 04. Apr 2013 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
Někteří tu napsali: je nutno si vybrat mezi creep a RP světem, noc ten náš jeden rozdělit na "poloviny" a nechat vyblbnout všechny.
Po přečtení všeho co se tu doposud objevilo mě napadl tento zběsilý mix nápadů které mě zaujaly.

1) stanovit si +- levelové rozmezí, ve kterém bychom si přáli mít co nejvíce aktivních hráčů
(tohle považuji za základ zábavnosti s ohledem na náročnost příprav DMQ, CvC, nastavení světa a dosažení případných očekávání) takže například Damianovo rozmezí 18 - 24 lvl.

2) do 18 lvl zajistit pověrně rychlé expení jak pomocí časovek tak creepu

3) v případě zachování stávajícího stavu uškrtit na 18 lvl přísun časových a creep expů – v případě, že shledáme zábavnější neškrtit příliš (můj názor) pak aplikovat větší exp náročnost na další lvl a po 24 lvl ještě přitvrdit, ideálně si představuji za creep a časováním málo a za Q, RP a bosse hodně.

4) otevřít alespoň 3 základní NPC gildy PCčkům (návrh řemeslníci, domobrana, podsvětí – pro podtemno obdobně) a vytvořit systém hierarchie v gildě
V případě lvl 1-18 je na postu v gildě potřeba požadovaný lvl, od 18 lvl se karta obrací a k dalšímu postupu za zásluhy bude přiřazen příslušný stanovený lvl
Příklad:
Aby se někdo mohl stát „čekatelem domobrany“ musí mít min. 12 lvl.
Aby se někdo mohl stát „zelenáčem domobrany“ musí mít min. 15 lvl.
Aby se někdo mohl stát „členem domobrany“ musí mít min. 18 lvl.
Když bude někdo za zásluhy jmenován „velitelem hlídky domobrany“ náleží mu (pokud ho už nemá) k tomuto titulu 21 lvl.
Když bude někdo za zásluhy jmenován „velitelem posádky domobrany“ náleží mu (pokud ho už nemá) k tomuto titulu 24 lvl.
Když bude někdo za zásluhy jmenován „městským velitelem domobrany“ náleží mu (pokud ho už nemá) k tomuto titulu 27 lvl.
Když bude někdo za zásluhy jmenován „vrchním velitelem domobrany“ náleží mu (pokud ho už nemá) k tomuto titulu 30 lvl.

5) obdobný, ale „civilní“ systém titulů vymyslet i pro nezařazení (něco jako rytířské tituly – chudý, ale rytíř nebo tak něco)

6) podmínka při zakládání PC spolku by byla i konstrukce jeho hierarchie a její možnosti ji aplikovat do nastavení světa

7) členství v NPC spolku nevylučuje členství v jiném PC spolku, NPC spolek je startovací, lehce přístupný a až kariéra v něm je časově a produktivně náročnější.

8) zavedení progresivní ztráty exp. za smrt (do 18 lvl 5% a dále snižování k limitní hodnotě 0,5%) + úprava ztráty exp. Při smrti v CvC tak aby mohla být zachována Thalie jako frakční svět

9) podpora dvou rovin dění na Thalii – celosvětové dění, frakční rozdělení

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 12:07 04. Apr 2013 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 16:25 16. Nov 2008
Posts: 6579
Location: Praha
KaTo wrote:
add časovky: První dvě (až tři, pět??) hodin běží časovky "normálně", pak padnou (třeba) na 1/4. Tj. nolifer dostane za celý den hraní "jen" 2x tolik expů co rekreant za "večer".
add creep: Expy dá jen vybití prvních X XXX exp z potvor, pak přestanou expy padat (myšleno ze všech, něco jako je teď limit pokladů).
Tím pádem, pokud jde rekreant za večer "kolečko", zatímco nolifer jich za den dá (třeba) pět. Expy padají jen za první dvě (tři?) kolečka. Tím pádem nolifer zase dostane maximálně jen 2x tolik expů za den než nolifer.
Jde jen o to nastavení světa - chceme podporovat nolifery? Ano/ne. Myslíme si, že kdo visí na shardu celý den (půlku doby sledováním filmů nebo semi-afk) má mít výhody? Ano/Ne. Chceme to změnit? Ano/ne.

U nás na Prajské se povídá: Co mužeš urvi, co ni to zkurvi.

Promiň, ale lidé tady řeší jak přitáhnout lidi zpět do hry, dát jim chuť a motivaci. Ty naopak vymýšlíš pravidla jak jim co nejvíce omezit hru. To mi prostě nepřijde ani logické a ani spravedlivé. Proč tolik toužíš podělat lidi co u té hry tráví i 5-10x více času než ty? To snad nemají právo naexpit 5-10x tolik co ty? Jak chceš probůh rozlišovat hráče co stráví ve hře třeba 15 hodin denně od hráče co má čas na hoďku a jde do práce? To jako podle tebe musí být ten první jen creepovací stroj bez RP a ten hodinář musí být ubber dokonalá RP mašina co chrlí hlášky a emoty jak na běžícím pásu? To vážně škatulkuješ lidi podle toho jak dlouho jsou loglí? Chceš tady hodnotit "kvalitu jejich RP"? Četnost jejich AFK kdy jdou na záchod? (zákonitě vícekrát než ten co má čas na hodinu) To že u kraftu někdo kouká na televizi zatímco ten bez craftu to nedělá?
Sorry KaTo, ale cítím jen prostou závist od které dál odvíjíš pravidla a vymýšlíš jak ostatní srazit a podělat aby tvé nelogující postavy byly na stejném levlu jako ty co hrajou daleko více. A to mi přijde dost ubohé. Tady speciálně pro tebe: http://cs.wikipedia.org/wiki/Z%C3%A1vist

_________________
KDVP
Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 385 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 26  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits