Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 22:06 04. Jun 2024

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 250 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Next
Author Message
 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 15:00 12. Feb 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6102
kucik wrote:
Tak jinak. Řetěz:
1. Je někde IC k tomu kouzlu, aby se mohlo podle toho domyslet, jak to má skákat?
Není ani IC ani OOC.

kucik wrote:
2. Ty esence dělaj co všechno? To dává dodatečnej efekt a jinak to kouzlo mění? Ta copy&paste metoda je fakt strašně nepřehledná.

Esence dávaj dodatečnej efekt ke standardní ráně. Mám pocit, že najednou může být funkční jen jedna, ale ruku do ohně bych za to nedal.

Edit: a k nestandarndím typům ran taky (tj dá se udělat zřetězené podražení nohou)

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 15:04 12. Feb 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
kucik wrote:
Tak jinak. Řetěz:
1. Je někde IC k tomu kouzlu, aby se mohlo podle toho domyslet, jak to má skákat?
2. Ty esence dělaj co všechno? To dává dodatečnej efekt a jinak to kouzlo mění? Ta copy&paste metoda je fakt strašně nepřehledná.

1: Není, prakticky jsem to vymýšlel o pasu, inspirace je z NWN2.
2: Mění efekt, vizuální efekt(barvu paprsku), některé mají DMG, jiné mají DC a save, některé berou v potaz magickou odolnost jiné NE.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 15:05 12. Feb 2014 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16269
Location: Somewhere around nothing
A proč jsou ty efekty volaný přes AssignCommand(OBJECT_SELF) ?

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 15:10 12. Feb 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
kucik wrote:
A proč jsou ty efekty volaný přes AssignCommand(OBJECT_SELF) ?

Pokud používáš EffectDamage na udělení dmge tak musíš přes AssignCommand určit kdo daný dmg dává, protože pak pokud daný dmg cíl zabije tak musí jít zjistit zdroj aby přidal XP


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 15:19 12. Feb 2014 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16269
Location: Somewhere around nothing
Shaman88 wrote:
kucik wrote:
A proč jsou ty efekty volaný přes AssignCommand(OBJECT_SELF) ?

Pokud používáš EffectDamage na udělení dmge tak musíš přes AssignCommand určit kdo daný dmg dává, protože pak pokud daný dmg cíl zabije tak musí jít zjistit zdroj aby přidal XP


Ve starejch scriptech to tak nebylo a vždycky šlo určit damagera.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 15:57 12. Feb 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:51 02. Apr 2010
Posts: 2956
Shaman88 wrote:
Zeerit wrote:
Mě hlavně teda přijde že to nefunguje moc jako řetěz, aspoň v těch pár případech co jsem dával trochu pozor. Kouzlo se střelí na hlavní target a z toho to vystřelí paprsky do ostatních okolo.

Nepleteš si to s kuželem?


Shaman88 o něco dříve wrote:
Já to mám hlavně ten cyklus udělaný špatně, mám to udělané jako plošný s tím že on jen přeskakuje. Aby to byl řetěz tak by to mělo být rekurzivně. Tzn. že poslední cíl může být klidně i daleko...


Nebude zakopaný pejsek tady?

_________________
Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.

Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy

Incoherent fire dissipates all contingency.

ZANEPRÁZDNĚN


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 16:01 12. Feb 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
Jo, pravda, detailní výpočty zveřejňovat nebudeme. Takže bude to fungovat takhle: první plný dmg, další o vílí chlup míň, další o dva prsty méně, další o tři kapky míň a tak dál a poslední schytá šlupku.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 16:07 12. Feb 2014 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:51 02. Apr 2010
Posts: 2956
Jinými slovy by erudovaná stížnost v chybách měla vypadat způsobem: "přijde mi to silné/slabé, ale nevím, co to má vlastně dělat, tak možná ani není."

Následná odpověď potom: "Neboj, určitě je to vpořádku, ale nemůžeme ti říct, proč."

Nějak nerozumím tomu, co si představujete pod pojmem "detailní výpočty", protože u těchhle schopností moc výpočtů není a není to právě fér vůči hráčům, co tahle povolání chtějí hrát, když nezveřejníte to nejpodstatnější.

Je to spousta práce, nikdo netvrdí, že by se s tím měl ztrácet čas teď, ale kategoricky to odmítat mi přijde jako chyba.

_________________
Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.

Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy

Incoherent fire dissipates all contingency.

ZANEPRÁZDNĚN


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 16:10 12. Feb 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
Jo, na tom taky něco je. Já to necham na Shamanovi. Stejně ten výpočet vymyslí.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 16:28 12. Feb 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Caehan wrote:
Jinými slovy by erudovaná stížnost v chybách měla vypadat způsobem: "přijde mi to silné/slabé, ale nevím, co to má vlastně dělat, tak možná ani není."

Následná odpověď potom: "Neboj, určitě je to vpořádku, ale nemůžeme ti říct, proč."

Nějak nerozumím tomu, co si představujete pod pojmem "detailní výpočty", protože u těchhle schopností moc výpočtů není a není to právě fér vůči hráčům, co tahle povolání chtějí hrát, když nezveřejníte to nejpodstatnější.

Je to spousta práce, nikdo netvrdí, že by se s tím měl ztrácet čas teď, ale kategoricky to odmítat mi přijde jako chyba.

Není k tomu důvod, pokud hráči něco příjde slabé tak hodí hodnoty a WB to porovná, příjde mi fakt dost nerozumné, aby hráči znali v podstatě obsah skriptů.
Hrajeme na RP světě, hráči by měli znát IC popis schopnosti, mechanika už není na prvním místě.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 16:29 12. Feb 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
kucik wrote:
Shaman88 wrote:
kucik wrote:
A proč jsou ty efekty volaný přes AssignCommand(OBJECT_SELF) ?

Pokud používáš EffectDamage na udělení dmge tak musíš přes AssignCommand určit kdo daný dmg dává, protože pak pokud daný dmg cíl zabije tak musí jít zjistit zdroj aby přidal XP


Ve starejch scriptech to tak nebylo a vždycky šlo určit damagera.

U obyč skriptů to není problém.
U kouzel se o to stará SignalEvent a u některých schopností to zaznamenává standardní funkce GetCasterLevel ale u Custom je to potřeba.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 08:53 13. Feb 2014 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 23:19 23. May 2009
Posts: 524
Location: Kladno/Praha
Nezobrazují se ikony kouzel, ukazuje to jen bílé čtverce a není to chybou CEPu všechno ostatní se ukazuje normálně.

Edit: Tak to vypadá že nefungujou všechny nebo většina těch novejch ikon...povolání, featy atd...

_________________
Pokrok je jako stádo sviní v humně. Z takého stáda, to sa mosí uznat, je užitek. Je uzený špek, je ovar, je prejt, sú klobásky, sú nožky v rosolu. Tož sa nesmí ohrnovat nos, že je všecko posrané.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 12:13 13. Feb 2014 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6102
Tajemný řetěz - odráží se i od mrtvých, ještě červených NPC.

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 01:47 14. Feb 2014 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16269
Location: Somewhere around nothing
Cernokneznikuv Tajemny retez prepsan.

Efekt: změní tajemný výbuch na řetězový. Počet odrazů je roven (caster level +1) / 5. Ovšem u každého cíle je opět proveden útok dotykem a při neúspěchu kouzlo skončí. Každý cíl zasáhne jen 1krát a při přeskoku nedosáhne dál než 30 stop od sesilatele a 5 stop mezi jednotlivymi preskoy.
Kouzlo slabne jednotlivymi odrazy o 2% s kazdou stopou preskoku.

Chyby piste vzdy separatne ke kazdemu kouzlu. Takhle se nejde vyznat v tom, co se ma jeste opravit.

wb info:
Pro dalsi praci jsem vsechny esence zavrel do nekolika funkci, ktere jsou k presunuti do nejake cernokneznicke knihovnicky, okdud se budou volat pro vsechny kouzla.

Jako dalsi bych se chtel podivat na typ zachranych hodu u jednotlivych esenci. Pripada mi divne, aby se pri zmateni hazelo na fortitude a pri zpomaleni a srazeni na vuli.

Taky je divne rozvrzeni typu dmg, protoze zakladni, magicka dmg je imho vyhodnejsi, nez elementarni dmg, ktere muze postava ziskat dodatecne.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Černokněžník
PostPosted: 14:05 14. Feb 2014 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 23:19 23. May 2009
Posts: 524
Location: Kladno/Praha
Já jen jestli k tomu můžu s ohledem na NWN2 nevím jak to bylo zamýšleno tady.

Elementální esence by měli mít tu výhodu že se na ně nehází spell resist jako na esence s magickým dmg ale zato jdou blokovat elementálníma odolnostma.

A co se týče hodů je to aby se odlišili od ostatních typů cc efektů například to sražení je vůlí protože to není fyzická síla, ale protože to funguje jako svázání mysli...jde v základu o to že kouzla warlocka fungují úplně jinak než mágova nebo jinak než sražení od bojovníka nedá se to podle nich posuzovat - warlock nemá být jen jiná rychlejší verze zaklínače ale uplně jiný druh arkánového castera...ale jak říkám to je jen z Forgotten realms světa NWN2 kde hraju

_________________
Pokrok je jako stádo sviní v humně. Z takého stáda, to sa mosí uznat, je užitek. Je uzený špek, je ovar, je prejt, sú klobásky, sú nožky v rosolu. Tož sa nesmí ohrnovat nos, že je všecko posrané.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 250 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 82 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits