Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 23:22 16. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 33 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 13:09 08. Feb 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Ja si prave myslim, ze by to mohlo bejt nastaveny v podstate porad, nebo ne?

Myslite ze bude casty pripad, kdy chcete nekoho umlatit opravdu tak, aby uz ho vzkrisili jen svitkem?

Vim ze trochu divny to je. Ale ono to neni myslene tak, ze omracuji, ale ze se postava bude kontrolovat a nerozseka nepritele na cucky :D
U strelnych zbrani by to snad nejak slo, ale co s closecombat? Kdo by tahal navic neuzitecnou zbran?

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 13:21 08. Feb 2008 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
kucik wrote:
Ja si prave myslim, ze by to mohlo bejt nastaveny v podstate porad, nebo ne?

Myslite ze bude casty pripad, kdy chcete nekoho umlatit opravdu tak, aby uz ho vzkrisili jen svitkem?

Vim ze trochu divny to je. Ale ono to neni myslene tak, ze omracuji, ale ze se postava bude kontrolovat a nerozseka nepritele na cucky :D
U strelnych zbrani by to snad nejak slo, ale co s closecombat? Kdo by tahal navic neuzitecnou zbran?


A co smrtící magie a magie všeobecně ... nápad je to hezký (moc by se mi to líbílo) jen jestli by nenadělal víc škody jak užitku.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 13:29 08. Feb 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
Přiřadím k tomuhle trošku jinou otázku, která ale souvisí...


není trošku divné v případě smrti při PvP, že zabitá oběť nebude vědět, že umřela a kdo ji zabil, takže až ho příště potká, nebude se ho bát a vesele mu zamává? Tady se dostává "zabitý" do značné nevýhody.

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 13:29 08. Feb 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
hmm, to je fakt, může to bejt zapnutý trvale...i když rozsekat někoho na malý sračky má taky svůj půvab :twisted: :twisted:
jiný šípy (šipky, kameny) nesou riziko nechtěný a nekontrolovatelný výměny, když vystřílíš balík

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 13:53 08. Feb 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Darien wrote:
Přiřadím k tomuhle trošku jinou otázku, která ale souvisí...

není trošku divné v případě smrti při PvP, že zabitá oběť nebude vědět, že umřela a kdo ji zabil, takže až ho příště potká, nebude se ho bát a vesele mu zamává? Tady se dostává "zabitý" do značné nevýhody.

To mi rozhodne divne neprijde. Naopak to beru jako smysl toho, ze nekoho zabiju. V mnoha pripadech se to deje kvuli odstraneni nebezpecnych svedku a podobne.

Do kouzel by to melo jit pridat urcite. Sice to bude neco psani, ale neni to takovej problem. - Jenom nezapomenout na zadny kouzlo.

S tema jinejma sipama a sipkama me taky napadlo to samy. Vim, jak jsem si vzdycky vystrilel do nejakyho jezevce extra drahy, specialni sipy. Prave proto navrhuju spis to prepinani.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 13:55 08. Feb 2008 
Offline
Velmistr
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 11:23 28. Apr 2007
Posts: 1056
Location: Plzeň
Darien wrote:
Přiřadím k tomuhle trošku jinou otázku, která ale souvisí...


není trošku divné v případě smrti při PvP, že zabitá oběť nebude vědět, že umřela a kdo ji zabil, takže až ho příště potká, nebude se ho bát a vesele mu zamává? Tady se dostává "zabitý" do značné nevýhody.

No prave... ale neni nahodou ztrata pameti jen docasna ze za nejakou dobu se ti vrati... kdyz nehrajes prece Permanent smrt tak kdyz navstivis pana pekel tak to musi mit naky RP oduvodneni ...jako trebas jen prizabti, prastil ses do hlavy a jiny takovy vokecavacky... :)

Nevim jak to spravne oduvodnit 8)

_________________
...VIKINGS are back...your agony begins !!! :viking:
No...You'll never make a Berserk...
Berserker's Party
Erik The Viking


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 14:00 08. Feb 2008 
Offline
WB Thalie
 Profile

Joined: 14:16 09. May 2007
Posts: 220
Tak, nejlépe feat, případně item.
Jinak bych to nedával trvale. Občas moje postava bude mít chuť někoho zabít a co pak? Klidně nastavit to defaultně, ale s možností přepnout na zabíjení.
Ale u magie bych rozhodně nechal na smrt.
Na to někoho zneškodnit magií je dost jiných kouzel (maso na kámen, ovládni bytosti...)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 14:10 08. Feb 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
liuk wrote:
Tak, nejlépe feat,

A umi to uz nekdo?
liuk wrote:
případně item.

Je to mozny, ale nebudou se proti zas bourit ti, co nechteji nosit kramy navic?
liuk wrote:
Jinak bych to nedával trvale. Občas moje postava bude mít chuť někoho zabít a co pak? Klidně nastavit to defaultně, ale s možností přepnout na zabíjení.

To je myslim samozrejmy. Predstava, ze nekoho proste nemuzu dorazit a musim cekat, az skape, je vazne hrozna.
liuk wrote:
Ale u magie bych rozhodně nechal na smrt.
Na to někoho zneškodnit magií je dost jiných kouzel (maso na kámen, ovládni bytosti...)

V tom si necham poradit. Pokud nebudu muset resit i kouzla, budu jen rad.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 14:17 08. Feb 2008 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
liuk wrote:
Tak, nejlépe feat, případně item.
Jinak bych to nedával trvale. Občas moje postava bude mít chuť někoho zabít a co pak? Klidně nastavit to defaultně, ale s možností přepnout na zabíjení.
Ale u magie bych rozhodně nechal na smrt.
Na to někoho zneškodnit magií je dost jiných kouzel (maso na kámen, ovládni bytosti...)


Nevím to se mi nezdá, když zachovávat jakési dekorum pak všichni a všemy způsoby. Vem si třeba slovo víry, je to způsob jak někoho paralizovat, ale je tu jistá proměnná pravděpodobnost, že ho pošleš k pánu. Nebo by jsi kouzlil jedno stavěcí kouzlo za druhým abys nikomu neublížil, on to vykrýval přes savy a nakonec by se z tvé výhody a dobrodušnosti stala tvá smrt/nesmrt. Pokud omezit smrt v CvC pak dle mého na všechny způsoby a všechny dmg., ale už teď mě napadá sposta věcí na které bude nutno pomyslet ... jen příklady (cripling, snížení vlastností na 0 kouzem, kouzlo s opakujícím se účinkem - ruzné oblaky atd.) mám spíše obavy aby to neznehodnotilo funkčnost ostatních scriptů, potažmo chod servru.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 14:27 08. Feb 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Ad Theogil:
Rikam rovnou, ze piplat se takhle fakt s kazdym kouzlem je sileny a pro me nemyslitelny a dost nesmyslny.
Sorry, ale kdyz chci nekoho zajmout a zakouzlim na nej Evard's black tentacles, tak jsem proste kus blbce a jeste k tomu nebezpecnej pro sve okoli.

Ma to byt eventualita jak nekoho vyradit z boje a nezabit. Ne redundantni system kouzel a boje.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 14:33 08. Feb 2008 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
kucik wrote:
Ad Theogil:
Rikam rovnou, ze piplat se takhle fakt s kazdym kouzlem je sileny a pro me nemyslitelny a dost nesmyslny.
Sorry, ale kdyz chci nekoho zajmout a zakouzlim na nej Evard's black tentacles, tak jsem proste kus blbce a jeste k tomu nebezpecnej pro sve okoli.

Ma to byt eventualita jak nekoho vyradit z boje a nezabit. Ne redundantni system kouzel a boje.


Ale jo dyť oba říkáme to samý ... dle mého je to náročné na úpravu a mám obavy jak by to dopadlo.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 14:40 08. Feb 2008 
Offline
WB Thalie
 Profile

Joined: 14:16 09. May 2007
Posts: 220
Theogil I:
Když někam čaroděj hodí ohnivou kouli a nedopatřením sesmahne i další postavy, když někam spadne ledová bouře a zrovna tam stojí postavy .. tak podle mého mají prostě smůlu, mág použil omylem/záměrně hodně silné kouzlo a to kouzlo je vyzabíjelo.
Když na tebe spadne v reálném světě meteorit (mimo jiné kouzlo 9lv) tak to taky nepřežiješ.
Jerozdíl někoho tyčí umlátit do bezvědomí a hodit po něm zápalnou láhev.
Možnosti pro mágy, jak někoho paralizovat můžeme řešit novými kouzly. Pokud se ukáže že současné možnosti možnosti nejsou dostačující a pokud bude uznáno, že by tomu tak být nemělo.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 14:54 08. Feb 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
No ja sem psal kdysi o tom, jak to bylo na Arkhu 2. Nepamatuju si to presne, ale kazda postava mela predmet, kterym se dalo nastavit mlatit na tupo, ci na ostro.
Nevim osobne, jestli to pusobilo na kouzla, nebo jen na melee, ale vim ze to fungovalo.

Nevim, jestli ty skripty byli jen k tomu predmetu, nebo byly upravene na vsechno,nebo se jen odkazovaly na nastaveni predmetu.

Ale kdyz uz sme "zdedili" z Mintaky podtemno, tak by mozna slo napsat tvurcum Arkhalie, jak ten predmet byl delany, jak fungoval a taky na pripadne bugy. Treba nam ho poslou, kdyz uz stejne Arkh neexistuje.
Sam sem ho pouzil jen asi 2x na melee, a fungovalo to jako ubyti do 0, a postava dale myslim nekrvacela.. proste s 0 zustavala lezet na zemi, tudiz mohla sledovat i deni okolo (jak chtel Theogil :wink: )

Je tu ale nejaka moznost, ze by uz nejaky takovy predmet mohl take existovat nekde na Vaultu.. ale sam sem se tam ani nikdy nesnazil nic hledat..

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 15:07 08. Feb 2008 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
nomis_b wrote:
...

Mám nápad, vždycky ti napíšu co jsem tím chtěl říci a ty jim to podáš, zdá se, že na tebe reagují drobátko lépe než na mě. Prostě já to neumím tak podat no. :wink:

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Player vs Player
PostPosted: 15:20 08. Feb 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
No a když uvažujete nad itemem nebo featem "jak zajmout",

uvažujete i nad dovedností či featem "jak tomu uniknout"? Jestli například výcvik, který funguje proti bibgimu, bude fungovat i na tohle? Nebo akrobacie....?

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 33 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits