 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Sylmael
|
Post subject: Posted: 23:03 17. Jun 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Neda mi sa neozvat.. co to je Liszta?
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 23:03 17. Jun 2007 |
|
 |
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
[QUOTE="steel_martin"]2Numero: Oproti jiným serverům, co jsem kdy navštívil je Thalie ještě dobrá, co se obtížnosti týče.. :wink: [/QUOTE]K obtiznosti nastaveni sveta jsem se vlastne ani nedostal. Skoncil jsem de facto tim, ze jsem nemohl presvedcit postavu, aby si sla lehnout a odpocinout. :) Skoro jak lemmingsove - nepresvedcis ze je treba se zastavit. :)
[quote="steel_martin"]btw: Hrát Liszta je taky přece zábava a je to mnohem těžší než hrát Thalii :wink:[/quote]No, je horsi trefit akordy. Utika ti prstoklad a mnohe rytmy potrebuji "srovnat". ;) Ale vis, ze kdyz na tuhle klavesu prasknes prstem, tak se ozve ton. Netravis spoustu casu tim, jak je mozne, ze se ten ton neozyva a zpoza partitury vyletavaji dobre vypaseni moli. :P
Kdyz mam namozene zapesti, tak nejdu hrat rachmaninova ani 3. vetu mesicniho svitu. Zadrnkam si tramspke pisnicky a vydesim sousedy mym vokalnim kvilenim. :P Stejne jako na hrani psychicky narocnejsich veci musis mit naladu/vlohy, tak ja jsem nemel naladu/vlohy zkoumat veci delsi dobu nez bylo nutne.
PS: to sylmael: Ani velke QUOTOVANI neresi problem. :D
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 23:05 17. Jun 2007 |
|
 |
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
[quote="Sylmael"]Neda mi sa neozvat.. co to je Liszta?[/quote]
F. Listz. Klavirni skladatel a virtuos. Uz nejakou dobu v hrobe. Autor mimo jine Uherskych rapsodii (docela hukot na zahrati).
Vice trebas zde: [url]http://en.wikipedia.org/wiki/Liszt[/url]
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 23:06 17. Jun 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Quote: PS: to sylmael: Ani velke QUOTOVANI neresi problem. 
Divne lebo mne to facha ako ma 
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 23:09 17. Jun 2007 |
|
 |
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
[quote="Sylmael"][quote]PS: to sylmael: Ani velke QUOTOVANI neresi problem. :D[/quote]
Divne lebo mne to facha ako ma :D[/quote]
Neprovokuj. :P
|
|
Top |
|
Ikkie
|
Post subject: Posted: 23:30 17. Jun 2007 |
|
 |
Nováček |
|
Joined: 13:23 15. Jun 2007 Posts: 7
|
566344 wrote: Sylmael wrote: Quote: PS: to sylmael: Ani velke QUOTOVANI neresi problem.  Divne lebo mne to facha ako ma  Neprovokuj.  Nemáš v nastavení zakázaný "značky"? (BBcode)
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 23:45 17. Jun 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Ikkie ma pravdu. Treba v profile nastavit "povolit znacky" a uz to pojde. Odskusane, overene, tecka.
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 06:49 18. Jun 2007 |
|
 |
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
Sylmael wrote: Ikkie ma pravdu. Treba v profile nastavit "povolit znacky" a uz to pojde. Odskusane, overene, tecka. Dik. OCividne uz funguje.
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Posted: 09:32 18. Jun 2007 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
heh, dík za ten tip s kudlou, už se jakou dobu divíme, proč nemůžem ziskat žádný maso 
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
Michal
|
Post subject: Posted: 13:31 18. Jun 2007 |
|
Joined: 18:32 27. Apr 2007 Posts: 138
|
Že se dá použít duše bytosti až od druhýho levelu je trošku průšvih. Kolik by musela vážit aby byla od levelu jedna? Jednu jednotku? Asi bysme v budoucnu měli dát všechny hůlky do jedný. Nezapomeňme
A ten nůž za 0 zletek je chyba, zadarmo ani kuře nehrabe.
Postava na prvním levelu to má vždycky těžký a může umřít kvůli jedný malý smůle, jakmile dosáhne druhýho a třetího, tak je to mnohem lepší. Ale první level není nízkej level ani špatnej level, je to jen první level, kterej má stejnou cenu jako jinej level  takže určitě i první level bude mít o něco víc možností s pokračujícími pracemi na serveru.
_________________ DM
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 15:09 18. Jun 2007 |
|
 |
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
Michal wrote: ... Druhy pokus, druha postava, dalsi poznatky.
Jidlo koupene u Thala hp neleci (ani hruska, ani syr, ani hrach, ani kukuricny chleba ci co to bylo).
Nuz koupeny u vetesnika v Ivory (ano, uz jsem nedal druhou postavu do pouste) za 0 gp nema oznaceni "stahovci nuz", ale pouhe strucne anglicke "dagger". Ani me neprekvapilo, ze s nim nic stahnout neslo. edit: a byl tam pouze jeden ktery sel koupit. Vic jich vetesnik nema.
ad obtiznost: CHapu ze tohle nejde jen tak vyresit (a nenapada me zpusob jak to resit). POkud ma byt NPC vyzvou pro skupinku, tak je temer nemozne jej prebit za jednotlivce. Kazdopadne behem probehnuti (a vice nez par smrti  ) okolo Ivory jsem konstatoval, ze asi nejmene nebezpecny je lity jezevec. Ten sel i porazit. Na tri umrti postavy. 
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 15:20 18. Jun 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Jidlo ktere lieci je to co upecies ak sa nemylim.
Co takto pozriet stahovaci nuz u kovare? Pokial je to oznacene len ako dagger tak to asi na stahovanie nebude.
Sranda ze nikto iny s obtiaznostou priser nema problem, ja uz zalozil a vyskusal niekolko postav v roznych castiach sveta a so ziadnou som nemal problem a to som vobec alebo vobec tak casto neumieral...holt pre 1lvl su jazveci uplne s kludom porazitelny...lity jazvec je o nieco silnejsi, ale aj ty sa od toho 3-4lvl daju zabijat bez problemov.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 15:45 18. Jun 2007 |
|
 |
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
Daanri wrote: Jidlo ktere lieci je to co upecies ak sa nemylim. To se (doufam) nemylis, ale nikde to psane neni. (Logicka otazka by byla nasnade, proc ti sily doplni jen na ohni pecene maso, ale peceny kolac ne. To je ale vedlejsi. Jde o dalsi vec, o ktere vis ty, vi o ni WB, vi o ni hraci co uz na severu hraji delsi dobu. Ale novy hrac se o ni nedovi. Opet muzes brat jako nekonstruktivni kritiku, nebo si poznacit nekam do seznamu, ze tohel by se mohlo nekam zverejnit - az se k tomu nekdo dostane.) Daanri wrote: Co takto pozriet stahovaci nuz u kovare? Pokial je to oznacene len ako dagger tak to asi na stahovanie nebude. Priznam se ze jsem dlouho nepatral kde se nachazi kovar. A pouzil jsem vyse Sylmaelem zverejneny "navod". Daanri wrote: Sranda ze nikto iny s obtiaznostou priser nema problem, ja uz zalozil a vyskusal niekolko postav v roznych castiach sveta a so ziadnou som nemal problem... Tenhle pohled znam. Kdyz znas server odpredu dozadu, staci i jako postava (o znalosti jako DM ci WB se ani nezminuji), tak tva postava uz je pro priste "osvicena" a vi kam nechodit. Z pohledu uplneho novacka, tak ten vyzkousi co je opodal mistu, kde se objevil. Pri prechodu do/zpet dalsi lokace ho neco zabije a tak zjisti, ze tam radeji nechodit. Narazi na nestvury ktere nemuze ohodnotit jinak jak bojem - odhadnout sily nepritele moc nejde. Na 1. lvlu se toho boje moc nedockas, je to stesti kdo se driv trefi. Takze je pak pouze logicke, ze tva 1 lvl postava nebude chodit tam, kde bude umirat. Jen mi prijde nelogicke, ze se tomu divis. Daanri wrote: ...lity jazvec je o nieco silnejsi, ale aj ty sa od toho 3-4lvl daju zabijat bez problemov. Tohle uz neni tak relevantni: ale prec tim cca rokem mela ma postava s litymi jezevci problemy i tehdy, kdyz uz ziskala kouzla 3. kruhu. Coz znamena na 5. urovni. Ano, byl to kouzelnik. Tyhle me nedavne pokusne postavy magikove nebyli, tzn. meli by mit mensi potize.
Celkove mi tahle situace zacina pripominat situaci 3 dny starou. V realu prozitou. Kdy jsem nahlasil kompetentnim uradum problem: kaluz snad 25 metru dlouhou a 15+ cm hlubokou pres silnici ze sjezdu z magistraly. Auta do ni vjizdely snad 90km/h a chytaly hezky aquaplaning. Az do vecera me otravovali postupne ruzni lide, kterym bylo od prvniho poslechu otravne, ze je nekdo s necim otravuje. Ze by byli radeji, kdyz by dotycny drzel hubu a bylo by mu sum a fuk ze pravidelne sleduje souboj aquaplaningu, zakona setrvacnosti a pres prechod utikajicich/brodicich se chodcu.
Jinak receno, je lepsi drzet usta a nechat drat hubu nekoho jineho.
edit: pravopis
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 15:53 18. Jun 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Odvolavas sa na sylmaelov navod...tak si pozri 6 bod kde pise o mase ktore sa opecie a lieci 4hp.
Ano mas pravdu ja uz viem co kde je a co mam kde cakat. Ale divim sa tomu preto, ze v poslednej dobe nam pribudlo dost novych hracov a nikto z nich nemal problem s priserami na nizkom lvl...ono taky musis pocitat ze na nizkom lvl je postava slaba ak chces silnu postavu od 1lvl ktora zvladne bez problemov zabit co kolvek tak bohuzial. Hratelne to totiz je a je to otestovane.
Co sa tyka toho problemu s litymi jazvecami...tak to si velmi dobre pamatam, ale divim sa tomu a nechapem ako postava maga na 5lvl nemoze dat liteho jazveca. Ale ty ten problem budes ma asi stale, a je preto zbytocne sa k nemu nadalej vraciat.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 16:46 18. Jun 2007 |
|
 |
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
Daanri wrote: Odvolavas sa na sylmaelov navod...tak si pozri 6 bod kde pise o mase ktore sa opecie a lieci 4hp. Jak sam muzes videt, tak Sylmaeluv navod neni bezchybny (viz nuz u vetesnika). Vice asi nema cenu rozebirat. Daanri wrote: Ano mas pravdu ja uz viem co kde je a co mam kde cakat. Ale divim sa tomu preto, ze v poslednej dobe nam pribudlo dost novych hracov a nikto z nich nemal problem s priserami na nizkom lvl...ono taky musis pocitat ze na nizkom lvl je postava slaba ak chces silnu postavu od 1lvl ktora zvladne bez problemov zabit co kolvek tak bohuzial. Hratelne to totiz je a je to otestovane. Viz vyse: ve skupine jiste. Kdyz jsi na serveru sam, tak se skupina tezko vytvari. Ze na nizkych lvlech je to hop nebo trop, to vime oba. Stale se vsak odvolavam na to co jsem psal: vim ze neni jednoduche (a ani snad neni mozne) vyladit NPC tak, aby byli zaroven vyzvou pro skupinu a zaroven pro jednotlivce). Daanri wrote: ...Ale ty ten problem budes ma asi stale, a je preto zbytocne sa k nemu nadalej vraciat. Daanri, mas pravdu, problemy mam stale. Jen trochu z jineho soudku nez myslis a jine dulezitosti nez zde probirane.
Predpokladam (a pokud ne, tak se omlouvam), zes ziskal dojem, ze me veskere snazeni je/bylo urcene jen a pouze proto, abych tady udelal co nejvetsi svincik. Co nejvice znehodnotil praci kohokoli, poslapal povest serveru, poplival zavedene tradice. Obavam se, ze te musim zklamat. Netrpim potrebou se takto chovat. Mnohdy se chovam iracionalne, cas od casu z nevedomosti jako blbec - nastesti programovy kreten ze me jeste neni (a doufam ze nebude). Nebylo v tom nic jineho nez to, ze jsem si chtel zahrat - mam ted vic "volneho" casu kvuli nemoci. Bohuzel, z hrani seslo z duvodu uvedenych cca den zpet. Ver tomu nebo ne, ale kdyz na tom nejsi zdravotne uplne nejlip, v hlave mas vatu a celkove jsi mentalne "zpomaleny", tak i bezne prehlizene drobne potize se zacnou chovat dost jinak. Stanou se prekazkou, s kterou bojujes dlouho a mnohdy neuspesne. (ale to se dostavam nekam mimo od toho, o cem jsem chtel psat)
To, ze se nemuzes oprostit od dojmu, ze rivalita nasich pred rokem hrajicich postav je/byla spojena s rivalitou samotnych hracu, to je mi taktez lito. Nase posledni komunikace (10/5/2006) po icq probihala naprosto normalne - nevim tedy proc nebo zac se tak chovas. Na druhou stranu, vedet to asi ani nepotrebuji.
EDIT: Spatna formulace - domnivam se, ze je ta rivalita z tohoto duvodu. JIsty si nejsem a nevidim jiny duvod proc by mela byt. end of EDIT
Velmi si vazim pomoci, ktera mi byla nabidnuta (Sylmael a dalsi). Ovsem nehodlam se (ve stavu v jakem se nachazim) nechavat iritovat a shazovat nekym, s kterym mit konflitky nemusim - a nevidim duvod proc bych je (ty konflitky) vubec mel mit. Pokud dobre chapu (a opet se omlouvam poku se pletu), tak tve prehnane reakce nejsou adekvatni.
Neodpustim si poznamku na zaver (a upozrnuji, ze cely tento text mohl byt psan jizlive a szirave): Pevne doufam, ze se svym statutem DM ve hre nereagujes takhle prehnane na veci, ktere neexistuji.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |