Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 02:09 27. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 37 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 13:29 13. Aug 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
no ale zase bojovnik tahajici nekolik platovek je neco neobvykleho.
Jestli se vam nelibite, co unesete, tak si sezente prsten sily :D

Proste mi neprijde hezky, aby to tam systemove tak bylo. Stejne by pak kazdej toho kone pretezoval, ci ho pouzival jako perzistentni truhlu, bo pred odlogem si das vse k sobe, pretizis se a kdyz se lognes, tak to zas nacpes konovi, ktereho nechas zaparkovaneho..
Proste nelibi se mi to z duvodu velikanskeho mnozstvi ruznych druhu podvodu.. treba pretizeni kone a tahnuti ho za voditko a diky "teleportaci " za postavou je ti ukradene, ze je pretizeny. (coz asi dela tak 50% serveru s mulama )

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 13:33 13. Aug 2008 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
To teleportovani mul je prasarna, beda jestli nekoho uvidim!

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 13:46 13. Aug 2008 
Offline
Obyvatel
User avatar
 Profile

Joined: 17:35 03. May 2008
Posts: 100
Mulu moc nepouzivam, tak tohle mi nedoslo.
Ale videl jsem mnohokrat zabitou mulu, u zvirete za 100gp je to celkem jedno, ale nech si zabit kone za 80k, pak se ti pretezovani moc nevyplati.

Lze to zneuzit to je jasne, ale podivej se na hmotnosti nekterych veci, jsou pomerne nesmyslne.
Lepsi se zamerit na potlaceni zneuzitelnosti nez to zakazat. (napr. pri pretizeni automaticky naskoci varianta rozhovoru "nechat na miste")

Ze jde vyuzit jako persist truhla? O to prave jde.

S tou bagazi je dobrej napad, ale chce to aby se dala vzit jako batoh do invu.

_________________
Isabel


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 13:55 13. Aug 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Tak toho tahání za sebou by se dalo nějak zbavit. Určitě se o tom už mluvilo. Koně jako persistentní truhlu bych neviděl a pokud si na něj někdo odloží bagáž, je to jen jeho věc, někdo mu jí může ukrást.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 14:00 13. Aug 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
kucik wrote:
Tak toho tahání za sebou by se dalo nějak zbavit. Určitě se o tom už mluvilo. Koně jako persistentní truhlu bych neviděl a pokud si na něj někdo odloží bagáž, je to jen jeho věc, někdo mu jí může ukrást.

no kun se loguje s tebou.. neni to tak, ze je kun ve hre a ty si pro nej jen zajdes.
Proto kdyz se lognes vzdy hned u nej, tak ti ho nemuze nikdo ukrast..

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 14:05 13. Aug 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 20:26 05. Dec 2007
Posts: 287
Location: KutnaHora/Praha
nevidím na tom nic špatného a určitě jde udělat nějakej scriptík na nemožnost pohybu při jakémkoliv pětížení, nebo se pletu? Navíc jak zmiňuje Morendred, kdo by si nechal killnout koňe jen proto, že zneužívá jeho přetížení a teleportaci? Vzhel koně obsahuje i kobylku s bagáží, tak proč toho nevyužít. Jinak kůň nesoucí rytíře neby zrovna dostihová sušínka na kterých se vozila zlenivělá smetánka.

Když už jsme u toho zneužívání teleportace, nejde udělat něco, co by znemožnilo přechod muly do další lokace, pokud jí nemá vlastník u sebe?

edit: kůň se s tebou logovat může, ale jsou místa, kam ho vzít nemůžeš (hospoda, chrám atd) a pokud se nepletu, hráče zloděj okrade taky jen když je v hře...

_________________
Maric Asen "Ó Pane úsvitu, vnes prosím světlo do života těchto lidí. Neboť přes mamon a požitkářství kterým se obklopili, již nevidí záhubu, do které se řítí!"


Last edited by Shifter on 14:07 13. Aug 2008, edited 1 time in total.

Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 14:05 13. Aug 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Suhlasil by som za urcitych podmienok a to ze:

1. nutno kupit sedlove brasny - bagaz
2. nebolo by to perzistentne
3. moznost vykradnutia tychto veci
4. urcite len do nakej mensej nosnosti nie ako mulica

Co sa tyka toho teleportovania mulic, ked to vidim tak o tu mulicu dotycny pride tak ze mu ju zabije zver.

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 14:29 13. Aug 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
nomis_b wrote:
no kun se loguje s tebou.. neni to tak, ze je kun ve hre a ty si pro nej jen zajdes.
Proto kdyz se lognes vzdy hned u nej, tak ti ho nemuze nikdo ukrast..


Jo, kůň se loguje s tebou, jenže nevezmeš ho do interiérů (Hodlám udělat všechno pro to, aby to vůbec nešlo) a obvykle ho necháš před dungem, protože v podzemí na něm jezdit nepůjde a táhnout ho s sebou je dobrý leda tak k tomu, abys o něj přišel.

A souhlasil bych s tím, že když ho přetížíš, tak se nehne.

Musí se teda dořešit ještě nějaký technický problémy, ale podle mě by to takhle bylo fajn.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 14:39 13. Aug 2008 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
Tak já si k tomu taky řeknu svoje, mulu nepoužívám moc často, ale 3x až 4x od wipu jsem si ji vzal. Pokud teleportace mul je taková prasárna jak Reity píše tak se tímto veřejně přiznávám k podvodu a předpokládám bude následovat spravedlivý trest, minimálně ve třech případech (tj. herních dnech) jsem nechal mulu teleportovat za sebou.

A teď k věci:
- po každém přechodu má mula automaticky nastaveno stůj na místě a je to jako u blbých po každém přechodu na ni klikat a zadávat ji následuj - návrh ... automatické nastavení následuj, kdo na to má pořád myslet a zbytečně klepat myší kvůli nesmyslu
- dvě postavy pro něž nejsou skřeti, či vlci žádná překážka nedokáží mulu ochránit, protože ta se chová jako idiot a případě ohrožení letí s železnou pravividelností do hloučku nepřátel - udělat něco s tím aby nepřátelké NPC neobíhali k boji připravené PC a nevrhali se ve vlnách na mulu, je to k ničemu, zábavnosti ani hratelnosti to nepřidá a akorát to nasere
- i při chůzi (přes shift) při klepnutí na přechod se postava rozběhne, zpomalená mula se pak teleportuje - omezovač přechodu pokud není mula v dostatečné blízkosti nelze přejít, udělat totéž s partou ať nejsou ve 3 lokacích zároveň - myslím že dobrej nápad, jen nevím co na to lidi řeknou :wink:

Takže očekávám vyjádření ohledně nahlášeného přestupku, přijmu ho bez keců, protože jsem si vědom že je to asi nejlepší pro všechny, ale popravdě moc mi to pod fousy neleze hlavně díky systému jak se k můlám či jiným nákladním zvířatům chová.
T.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 14:52 13. Aug 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Mno...už docela dávno se mluvilo o tom, že se mulám zvedne AC, takže by se to konečně mohlo udělat.

- Automatické následování by se snad podařilo udělat. Nevim, ještě jsem se moc těmahle commandama nezabýval.

- Že nejde mulu ubránit, moc neberu. Dobře, řeklo se, že jí zvednem AC, aby NPC neútočili primárně na ní, ale i před wipem jsme toho s mulama (zpravidla tři muly se třema postavama) nachodili opravdu hodně a nemyslim si, že by to byla taková tragédie, jak se tu popisuje.

- Tohle jsem moc nepochopil. Když klikneš na přechod, tak postava prostě běží maximální rychlostí k přechodu. To je vlastnost enginu. Můžeš si proti tomu zapnout mód hledání, hide, chodit šipkama, nebo neklikat na přechod, ale za něj/před něj.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 14:58 13. Aug 2008 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
přiznávám se, že používání mul na "vytěžování dungů" je mi samo o sobě dost proti srsti. vždycky si vzpomenu na Jeřábkovu "Sword & sword & sorcery" - "když dobrodruzi sestupují po schodech do nižšího levlu, litují, že ve městě nazakoupili vozy". :wink:

podle mého by muly a podobná havěť měly sloužit jen kupcům, přepravcům nákladů (např. těžkých balíků) a podobně, ale ne dobrodruhům na kořist. Prostě si neumím představit, jak parta dobrodruhů dorazí před dung (třeba tygří jeskyně), "zaparkuje" muly před vchodem a vrazí dovnitř... načež tahá ven hromady kořisti a nakládá na nebohá, tygřím pachem strachem zjančená zvířata.
Toť můj názor.

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 15:01 13. Aug 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
originalne sa mulice hlavne vyuzivali na prenos natazenych veci do craftu, napr. dreva, rudy a podobne, teraz kedze este tieto veci nebezia su pouzivane "lovcami" na megavypravy do hor na kozusiny

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 15:06 13. Aug 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 20:26 05. Dec 2007
Posts: 287
Location: KutnaHora/Praha
DenGrasse wrote:
podle mého by muly a podobná havěť měly sloužit jen kupcům, přepravcům nákladů (např. těžkých balíků) a podobně, ale ne dobrodruhům na kořist. Prostě si neumím představit, jak parta dobrodruhů dorazí před dung (třeba tygří jeskyně), "zaparkuje" muly před vchodem a vrazí dovnitř... načež tahá ven hromady kořisti a nakládá na nebohá, tygřím pachem strachem zjančená zvířata.
Toť můj názor.

Možná na tom něco málo k zamyšlení je, s tím pachem, ale vůbec nechápu, proč by dobrodruh nemohl používat mulu. Myslím, že hlavně ty muly jsou pro dobrodruha křižujícího svět, pohodlně si provaz přiváže k sedlu a naloží si na ní právě tu možnou korist, obchodník ať si pořídí ten trakař a soumara na tahaní.....

2Theo: neber to tak extrémně, trestu se dočká každej koho DM přistihnou a to tím, že příjdou o mulu v divočině

_________________
Maric Asen "Ó Pane úsvitu, vnes prosím světlo do života těchto lidí. Neboť přes mamon a požitkářství kterým se obklopili, již nevidí záhubu, do které se řítí!"


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 15:26 13. Aug 2008 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
Shifter wrote:
2Theo: neber to tak extrémně, trestu se dočká každej koho DM přistihnou a to tím, že příjdou o mulu v divočině


Já vím, zase jsem vykočil jako čertík z krabičky, ale to je přesně to co mi nejde na rozum. Jak psal Kucik už se to tady probíralo a zatím se to odsunulo, naprosto pochopitelně na druhou kolej, kluci mají práce jak na kostele a mi jim to moc neulehčujeme a pak se dozvím, že jsem vlastně pěkný prase a dělám něco co nemám. Ano dělám (dělal), dělat už nebudu, vlastně si nebudu brát mulu vůbec dokud ji nebudu potřebovat jednou v budoucnu ke craftu a tím zabiju dvě mouchy jednou ranou, nebude mě to lákat podvádět a sníží se nebezpečí ze strany NPC. Smrt muly jsem zažil 2x a to přesně ve zmíněných lokacích ... skřeti, lokace u vlčího doupěte noc. Ani v jednom případě si nás NPC nevšímali a hnali se na mulu u skřetů jsem při obraně muly zařval ... nikterak tragicky, brácha mě stihl zvednout lékárnou, ale v obou případech jsme pak museli odtáhnout kůže a maso v rukou ... více masa než kůží, protože jako ti pitomci děláme na severu a v lesích popeláře.
Tak pokud chcete vědět co zase štve mě tak jsou to zbytky mas po lokacích jak kdyby si někdo dělal drobečkovou cestu. Ale jak jsem psam nahoře, omlouvám se za porušení pravidel a mulu si zatím brát nebudu, protože to není nejvhodnější.
T.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Koňe
PostPosted: 02:27 14. Aug 2008 
Offline
Obyvatel
User avatar
 Profile

Joined: 17:35 03. May 2008
Posts: 100
Co se tyce kone moje predstava je nasledujici:

(je to jenom predstava a nemam tuseni, zdali by to slo udelat; prijde mi skoda ze kun je povazovany jenom za nejakou funny vec; prohlizel jsem si vzhledy a je skoda je nevyuzit; hrdina bez kone neni u me hrdina :mrgreen: )
- vsechna cisla jsou orientacni

Prodavaji se dva druhy kone:


stoji dejme tomu 80 000
(kun je ciste jenom kun , bez sedla, brasen a zbroje)

1. Plnokrevnik - nosnost 600, zrychleni +30%, nelze na neho natahnout zbroj
2. Bitevni kun - nosnost 1000, zrychleni +20%

nosnost: celkova nosnost kone to znamena = po nasednuti se nosnost postavy zmeni na nosnost kone (pokud ma nizsi => zvysi se, pokud ma vyssi => snizi se) takovyhle system neznevyhodnuje postavy s malou nosnosti a je jenom logicke, ze kone unesou stale stejne a ne podle toho kdo na nich sedi


Lze dokoupit:

SEDLO
(v sedele je jizda bezpecneji, kun se lepe ovlada)
cena je dejme tomu 20 000

- sedlo prida dalsich +20% k rychlosti

BRASNY
(v podstate jina varianta persistentni truhly, vyhoda = je mobilni, nevyhoda = ma nejen omezeny prostor ale i nosnost)
/proste nekdo ma kone, nekdo barak/
cena jako truhla 50 000

- prida koni inventar (podle ceny brasen od 1 do dejme tomu 4 slotu prostoru)
uprava nosnosti: vezme se hmotnost obsahu brasen, odecte se od nosnosti kone a vysledek se nastavi jako nosnost postavy

ZBROJ
(brneni pro kone, lze pouzit pouze na bitevniho kone)
cena okolo 100 000

-snizi rychlost kone o 20%
-snizi nosnost o dejme tomu 250
- prida jezdci +5AC (nejlepe do zakladu, pokud by to nebylo mozne, tak nejaky bonus podle me nejvhodnejsi +5 za odrazeni)

_______________________________________________________________________________

- kdyz kun umre slo by z neho sundat vybaveni, mohl by take jit ozivit klerikem nebo svitkem (v chramu kone neozivi, ani ho tam nelze donest)

- byly by i kouzelne vrianty vybaveni

_________________
Isabel


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 37 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits