 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
photter
|
Post subject: Re: Craft Posted: 19:51 28. Aug 2008 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
já bych psaní svitků nedělal vůbec
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Craft Posted: 22:02 28. Aug 2008 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
photter wrote: já bych psaní svitků nedělal vůbec popravdě řečeno, nepředpokládal jsem, že bys to zrovna ty dělal 
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Craft Posted: 23:53 28. Aug 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
photter wrote: já bych psaní svitků nedělal vůbec Kusuj, nebo ti neudelam zvrhly hadry. ...Hmm... Ne to bych byl sam proti sobe. Me se docela libi myslenka, ze svitek je proste magickej. Akorat muj mozek vzdycky hleda nejjednodussi mozny reseni.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Re: Craft Posted: 07:20 29. Aug 2008 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
je to průlom v dostupnosti kouzel a pokud se blbě trefí obtížnost/cena je to přesně to, co umožní hrát svitkařský buildy navíc krátce po zavedení se všecky prskavky vzájemně naučej všecky kouzla bartrovým obchodem
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Craft Posted: 09:30 29. Aug 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
photter wrote: je to průlom v dostupnosti kouzel a pokud se blbě trefí obtížnost/cena je to přesně to, co umožní hrát svitkařský buildy navíc krátce po zavedení se všecky prskavky vzájemně naučej všecky kouzla bartrovým obchodem Pokud bude stát výroba svitku polovinu peněz, co jeho koupě a k tomu hromadu práce, tak to nedává moc smysl.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Craft Posted: 10:13 29. Aug 2008 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
Ach jo, zase ty řeči co prskavky, co prskavky. Prskavky nic!!! To bylo obav, jak si všichni vyměněj alchymistický recepty a za celou dobu trvání craftu jsem jeden prodal, jeden vyměnil za jiný a jeden dostal. Nevím, kolik to je z celkového počtu, ale řekl bych, že málo.
ad kucik: přímý užívání svitku je zbytečný řešit, myslím. kouzelník ho užívá jinak než zloděj.
když to chceš rozebrat, musíme si říct, jak vlastně funguje kouzlení, což je samo o sobě složitá věc.
DnD, pokud vím předpokládá, že kouzlo je jakýsi shluk magické energie, který lze vytvořit pomocí "memorování" tj. uložení jeho matrice do mysli mága a následného soustředění/meditace. čili je to komplex energie, který po uvolnění spáchá nějaký efekt. uvolnit jej lze buď z mysli mága, nebo ze svitku (předmětu atd.). v tomto ohledu je svitek stejné úložiště jako mysl, jen se při použití zničí.
vzhledem k tomu, že některá kouzla fungují v závislosti na úrovni, by se dalo říci, že na svitku by byla pouze čistá matrice (nekouzelná) a magii by musel uvolňovat kouzelník ze své vůle. Tento přístup by se líbil mně, ale vázne to na faktu, že zloděj by si se svitkem neškrtl.
takže je jisté, že svitek magii obsahuje (každé kouzlo na svitku má v závorce caster level, se kterým bude sesláno). NWN předpokládá, že magii i s matricí kouzla do prázdného, předpřipraveného svitku uloží mág (za cenu xp a gold, což mi přijde trošku nesmyslné).
takže cesty k výrobě svitků jsou dvě: - craft na výrobu prázdného svitku (pergameny (zvířecí, lidská, skřetí, elfí kůže atd.), papír, popř. destičky. bylo by 9 druhů prázdného svitku (podle úrovně kouzla), obsahoval by výrobu materiálu (kůže, papyrus atd.), nějakou substanci co zachytí magii (něco jako katalyzátor u alchymie, nebo ten magický inkoust.) a následně by kouzelník kouzlo uložil do svitku sesláním jako u standardu NWN (možná předělat animaci na delší sesílání, dodat efekty a gesta) a třeba následně zapečetí. - craft na výrobu svitku s kouzlem rovnou, přidáním magických ingrediencí - tím by vznikla jakási vedlejší odnož alchymie, caster level by se určoval podle levelu řemesla.
osobně bych dal přednost verzi 1.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Craft Posted: 10:29 29. Aug 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Ona je strašná škoda, že NWN más dost jednoduše řešený svitky, takže svitku jde přiřadit jen nějaké konkrétní známé kouzlo a dokonce ani nejde vybírat caster level. Nejde tudíž udělat chybné svitky, svitky s vedlejšími efekty atp.
Každopádně bych se držel toho sesílání kouzla.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Craft Posted: 10:39 29. Aug 2008 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
kucik wrote: Ona je strašná škoda, že NWN más dost jednoduše řešený svitky, takže svitku jde přiřadit jen nějaké konkrétní známé kouzlo a dokonce ani nejde vybírat caster level. Nejde tudíž udělat chybné svitky, svitky s vedlejšími efekty atp. Každopádně bych se držel toho sesílání kouzla. opravdu ne? když jste vymysleli vlastní lektvary, co brání vlastním svitkům? asi si to budu muset v toolu zkusit, až bude čas... jinak jsem tedy viděl svitky s různým caster levelem, měl by je určit level kouzelníka, ne? nebo je to přednastavený? rozhodně na Efu jsem viděl svitky stejného druhu s různými caster levely.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
Shifter
|
Post subject: Re: Craft Posted: 10:47 29. Aug 2008 |
|
Joined: 20:26 05. Dec 2007 Posts: 287 Location: KutnaHora/Praha
|
Nejsem si na 100% jistej, ale NWN nastavuje caster lvl podle kruhu kouzla, takže jestli to tam měli, určitě to museli udělat sami/sehnat na vaultu
_________________ Maric Asen "Ó Pane úsvitu, vnes prosím světlo do života těchto lidí. Neboť přes mamon a požitkářství kterým se obklopili, již nevidí záhubu, do které se řítí!"
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Craft Posted: 10:53 29. Aug 2008 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
Shifter wrote: Nejsem si na 100% jistej, ale NWN nastavuje caster lvl podle kruhu kouzla, takže jestli to tam měli, určitě to museli udělat sami/sehnat na vaultu viděl jsem tam svitky s caster levelem 15, což na level kouzla nevypadá...
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
Shifter
|
Post subject: Re: Craft Posted: 10:56 29. Aug 2008 |
|
Joined: 20:26 05. Dec 2007 Posts: 287 Location: KutnaHora/Praha
|
na caster lvl 15 sesíláš kouzla osmého kruhu, takže podle nwn má jakejkoli svitek s kouzlem osmého kruhu caster lvl 15. Ale netvrdím, že není možné to nastavit, nejspíš si to sami napsali....
edit: a jak jsem psal, nejsem si svým stvrzením na 100% jistej, možná se pletu
_________________ Maric Asen "Ó Pane úsvitu, vnes prosím světlo do života těchto lidí. Neboť přes mamon a požitkářství kterým se obklopili, již nevidí záhubu, do které se řítí!"
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Craft Posted: 10:59 29. Aug 2008 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Podle mě to ale znamená, přidat je do 2daček s různym caster levelem a vzhledem k tomu, že těch kouzel je tam cca 800.... Možná kecám. Ve svitcích jsem se vrtal naposled před půl rokem.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Craft Posted: 11:02 29. Aug 2008 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
Shifter wrote: na caster lvl 15 sesíláš kouzla osmého kruhu, takže podle nwn má jakejkoli svitek s kouzlem osmého kruhu caster lvl 15. Ale netvrdím, že není možné to nastavit, nejspíš si to sami napsali.... edit: a jak jsem psal, nejsem si svým stvrzením na 100% jistej, možná se pletu jo myslíš to takhle odvozeně... to je dost složitý, ne? teoreticky by se měl caster level odvozovat od levelu kouzelníka přímo. když dám (v bioware craftu) kouzlo na svitek, mělo by se uložit s aktuálním caster levelem postavy, nebo se pletu? jinými slovy, i kouzlo kruhu 3 může mít caster level 15. u např. magic missile je ten caster level hodně důležitej, jestli je to 1 (na kteréžto úrovni už můžeš mm seslat) nebo na 10...
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Craft Posted: 11:03 29. Aug 2008 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
kucik wrote: Podle mě to ale znamená, přidat je do 2daček s různym caster levelem a vzhledem k tomu, že těch kouzel je tam cca 800.... Možná kecám. Ve svitcích jsem se vrtal naposled před půl rokem. jeslti t jde o tu řemeslnou práci, jsem schopnej jí v nějakém horizontu udělat, když mi přesně řekneš jak to má bejt...
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
Shifter
|
Post subject: Re: Craft Posted: 11:09 29. Aug 2008 |
|
Joined: 20:26 05. Dec 2007 Posts: 287 Location: KutnaHora/Praha
|
DenGrasse wrote: když dám (v bioware craftu) kouzlo na svitek, mělo by se uložit s aktuálním caster levelem postavy, nebo se pletu? jinými slovy, i kouzlo kruhu 3 může mít caster level 15. u např. magic missile je ten caster level hodně důležitej, jestli je to 1 (na kteréžto úrovni už můžeš mm seslat) nebo na 10... Já tě chápu, ale obávám se, že to tak právě nefachá, bere se nejnižší lvl na kterém je možné kouzlo seslat. Ze svitku je jedno jestli ho přečte čaroděj na lvl 1 nebo lvl 20. Ovšem kdyby šlo tohle odbourat, bylo by to něco jiného. Za dané situace bych se ale obával stejné věci jako Foter, nač by potom mág meditoval, kdyby si napsal svitky s vysokym caster lvl? A buďme upřímní, sehnat peníze není pro postavu na vyšším lvl žádnej problém.
_________________ Maric Asen "Ó Pane úsvitu, vnes prosím světlo do života těchto lidí. Neboť přes mamon a požitkářství kterým se obklopili, již nevidí záhubu, do které se řítí!"
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 18 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |