 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
tao kan
|
Post subject: Re: Polemika nezavisleho hraca nad craftom ... Posted: 12:22 18. May 2009 |
|
Joined: 17:29 25. Jan 2009 Posts: 826
|
nakupování materiálu je jen věc peněz, pokud dobře zaplatíš a domluvíš se třeba přes forum v kolik přesně si to předáte. Není pak problém si vyskillovat hlavní řemeslo během pár chvil.
Craft se mě tu libí, akorát by bylo vhodnější místo utrapně dlouhé doby strávené v dílnách nahradit tento čas náročností sehnat surovinu. Zatím jsem koukal, že materiály jsou dost snadno přístupné. Hlavně si nebrat vzor z jinych serveru. Ano, na demoně jsem hrál téměř 4 roky a rozhodně ji tu nechci.
_________________ TaoKan Nur,Orconur,Tanur Arged,Balran Nebojsa,Lord Aren Aylom,Jacob Achalym,Victorius Melenol,Glarik syn Argedův,Vastim Lágro,Grudur "Kamenná tvář,Drizdor Zau'ndar....hrob se naplňuje
|
|
Top |
|
monstera
|
Post subject: Re: Polemika nezavisleho hraca nad craftom ... Posted: 12:39 18. May 2009 |
|
Joined: 16:10 27. Apr 2007 Posts: 885 Location: Ivory
|
[quote="tao kan"]n Zatím jsem koukal, že materiály jsou dost snadno přístupné.
Snad pro tu jednodušší výrobu. Ale sehnat materál na špičkové výrobky je i pro epickou postavu dost obtížné. Pokud se ti to jeví být snadným, Sandra tě ráda uvítá jako dodavatele surovin, a platí dobře !
_________________ Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne ) + Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob + Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky Elena Spod, dívka která ztratila paměť
|
|
Top |
|
innfra
|
Post subject: Re: Polemika nezavisleho hraca nad craftom ... Posted: 12:52 18. May 2009 |
|
Joined: 16:59 15. Mar 2009 Posts: 1551
|
Nevim co chcete řešit na plně funkčnim craftu, je to hromada zbytečnýho spamu... Jednak logickej craft a nemusim tahat tolik materiálu(pokud bych měl tahat víc materiálu, tak se na něj vykašlu a pojedu styl ala terminátor) a jede podle modifikátorů... takže postava se záporným modifikátorem by se měla vyhejbat šití, nebo by si mohla prošít i prsty, zato normální rozumnej člověk, když tomu bude věnovat čas, tak se může stát i mistrem v oboru...
Craft se tu velice povedl, možná by šlo při dělat třeba nějaký kamínky co by po vložení uměli nějaký kouzla...(rád vysvětlím jak to myslím, pokud by byl zájem) upřímě by byla škoda ho měnit, nebo měnit nějak Thálii, taková jaká je mi připadá velice super...
Jinak v dílně běžně obchoduju se surovinami ze střední třídy craftu(prostředek), hlavně pruty mithrilu, platiny, atd. (kdyby nebyla Tariel hamižná dračice, tak by si koupila nějaký to stříbro, nebo lepší materiál... A začínat další řemeslo nechce protože nemá dodavatele kůží a neumí používat sekyrku... ani jí nenapadlo někoho shánět, ale pořád o tom mluvila že by chtěla děalat zbraně a kovat pláty)
_________________ Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?" Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine." Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!" Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!" Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim." Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
Grunt
|
Post subject: Re: Polemika nezavisleho hraca nad craftom ... Posted: 12:54 18. May 2009 |
|
Joined: 10:58 23. Jun 2007 Posts: 352 Location: Ostrava
|
Jachym wrote: Ano oni hráči si založí novou postavu a budou si to přehazovat . No to mu bude přece jenom chvíli trvat než-li si tu postavu namaká trochu a vybaví a potom bych to udělal jak na Guild Wars ,že ty Amíci se s tím moc nepárají : kup (pronajmy) si persistentní truhlu a každá tvá postava si od ní může koupit další klíč ale za 25 000 - 50 000 zl. a hotovo. Nová postava dá práci ostatním crafterům a časově příjde na delší dobu než- udělat celý craft s jednou namakanou a vybavenou postavou. Uh, craft tady mi v někoika směrech taky docela nesedí, ale smířil jsem se stím. Mám za sebou působení na mnoha serverech a naučil jsem sen že hráč se přizpůsobuje světu, nikoli naopak. A teď k tomu co jsem nahoře citoval od Jachyma, tomu říkam výsměch RP  . Jako nevim ,ale mi nepříájde logické že si vynikajicí kovář ukove meč, schová si ho a pak mu ho veme nějaká lowlevel, dyť to je normální krádež  Edit: Původně jsme nechtěl psát svoji připomínku, ale neudržím se. Podle mně by neškodilo zakazat, nebo nějakým způsobem umezit prodej výrobků NPC. Důseldky: -Snižilo by se počet všeumělu -Crafteři by se snažili své výrobky prodávat (což je další interakce) -Crafteři by byli meně "ve vatě" -Nebyla by pevně určená cena, tudíž by nastal konkruneční boj. Všechno od Editu dolů je v závorce.
_________________ Zathirel Černokněžna
Ancalagon Černý - The Dark Lord Morgoth bred Ancalagon, called the Black, during the First Age to be the greatest and mightiest of all dragons, and the first of the winged 'fire-drakes'. Mrtev
Val'Doren - Ochránce lesa V exilu
|
|
Top |
|
Krata
|
Post subject: Re: Polemika nezavisleho hraca nad craftom ... Posted: 13:06 18. May 2009 |
|
Joined: 18:00 28. Apr 2007 Posts: 2864 Location: Božský trůn
|
innfra wrote: Craft se tu velice povedl, možná by šlo při dělat třeba nějaký kamínky co by po vložení uměli nějaký kouzla...(rád vysvětlím jak to myslím, pokud by byl zájem) Pokud myslíš že kamínek třeba na zbrani přídá elemntární zranění, nebo jinou věc, tak to tu bylo.. už ani nevim proč to zmizelo
_________________ jsem uctívač démonů jsem otec tvé smrti já vyvolávám dávné zlo já kontroluji každý jeho nádech já podněcuji vaše neštěstí zrozením i zabíjením já vyvolám armageddon krmen tisícem duší.
|
|
Top |
|
aster3
|
Post subject: Re: Polemika nezavisleho hraca nad craftom ... Posted: 13:19 18. May 2009 |
|
 |
Obyvatel |
|
Joined: 00:14 13. Aug 2008 Posts: 137
|
Krata wrote: innfra wrote: Craft se tu velice povedl, možná by šlo při dělat třeba nějaký kamínky co by po vložení uměli nějaký kouzla...(rád vysvětlím jak to myslím, pokud by byl zájem) Pokud myslíš že kamínek třeba na zbrani přídá elemntární zranění, nebo jinou věc, tak to tu bylo.. už ani nevim proč to zmizelo elementarni zraneni je kouzlo ? 
_________________ Podporte nový projekt
|
|
Top |
|
innfra
|
Post subject: Re: Polemika nezavisleho hraca nad craftom ... Posted: 13:21 18. May 2009 |
|
Joined: 16:59 15. Mar 2009 Posts: 1551
|
nene, myslím třeba kamínek co bude přidávat nějaký kouzlo jako třeba ultravidění/vydrž elemnty na náboje nebo 1x za den, podle typu kamenu... kámen by se mohl nabít duší na nějakou úroveň a pak do něj mohl kouzelník zakouzlit daný kouzlo... nějak rozumně to vyladit aby to nebylo přehnaný zase  Bylo by to zajmavý, ale tipuji, že to neprojde, nebo nebude čas (jen taková myšlenka) 
_________________ Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?" Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine." Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!" Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!" Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim." Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
Krata
|
Post subject: Re: Polemika nezavisleho hraca nad craftom ... Posted: 13:21 18. May 2009 |
|
Joined: 18:00 28. Apr 2007 Posts: 2864 Location: Božský trůn
|
jee to byl příklad EDIT Infra: jo tak to se mi moc nelíbí  .. kouzla na zbran, jedině že by ty kamínky byli hodně vzácné.. ale mě to prostě nějak nesedí
_________________ jsem uctívač démonů jsem otec tvé smrti já vyvolávám dávné zlo já kontroluji každý jeho nádech já podněcuji vaše neštěstí zrozením i zabíjením já vyvolám armageddon krmen tisícem duší.
|
|
Top |
|
innfra
|
Post subject: Re: Polemika nezavisleho hraca nad craftom ... Posted: 13:26 18. May 2009 |
|
Joined: 16:59 15. Mar 2009 Posts: 1551
|
Grunt wrote: Důseldky: -Snižilo by se počet všeumělu -Crafteři by se snažili své výrobky prodávat (což je další interakce) -Crafteři by byli meně "ve vatě" -Nebyla by pevně určená cena, tudíž by nastal konkruneční boj.
No já jsem se snažil prodávat, ale dost lidí mi řeklo šetřím na top a po pravdě se jím nedivim... takže by omezení vedlo k tomu že by crafteři přestali craftit, protože by neměli na čem se zlepšovat a nebo by museli pořád vybíjet dungy pro peníze, což by vedlo k dalším problém atd... Je to dost provázaný... -> nejsou peníze aby si někdo koupil kšunt +1 int za 8K když ho v krámě koupí za 5K( mám odhad ceny, takže si myslím že jinak by stál tak asi 8 což je stejně jak craft...) Koukám mám tu menší blud že by nneměli na čem se zlepšovat, myslím to tím že by vyčerpali limit prodeje a pak by jim trčeli itemy v invu -> vyhladověli by...
_________________ Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?" Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine." Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!" Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!" Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim." Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán
Elitní Kazišuk!
Last edited by innfra on 13:41 18. May 2009, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
innfra
|
Post subject: Re: Polemika nezavisleho hraca nad craftom ... Posted: 13:29 18. May 2009 |
|
Joined: 16:59 15. Mar 2009 Posts: 1551
|
Krata wrote: jee to byl příklad EDIT Infra: jo tak to se mi moc nelíbí  .. kouzla na zbran, jedině že by ty kamínky byli hodně vzácné.. ale mě to prostě nějak nesedí No tak nerval bych takovej kamínek do zbraně, třeba do brnění bych ho narval... do zbraně třeba jen světlo, nebo něco malýho, se podívej co se dá koupit na zbraních... maximálně je tam spěch na jedno použití a navíc je to +1 nebo +2 zbraň  jen kdyby se v tom někdo chtěl pohrabat, tak je to prostor, kde by se mohl vyřádit a doladit to... já nekovu zbraně, tak nevim jak moc by to šlo... ale třeba do prstenu by se mi hodili třeba kouzelný kamínky co by uměni pojmout kouzlo... třeba neviditelnost 
_________________ Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?" Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine." Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!" Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!" Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim." Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
Theogil I
|
Post subject: Re: Polemika nezavisleho hraca nad craftom ... Posted: 13:36 18. May 2009 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
Grunt wrote: Jachym wrote: Ano oni hráči si založí novou postavu a budou si to přehazovat . No to mu bude přece jenom chvíli trvat než-li si tu postavu namaká trochu a vybaví a potom bych to udělal jak na Guild Wars ,že ty Amíci se s tím moc nepárají : kup (pronajmy) si persistentní truhlu a každá tvá postava si od ní může koupit další klíč ale za 25 000 - 50 000 zl. a hotovo. Nová postava dá práci ostatním crafterům a časově příjde na delší dobu než- udělat celý craft s jednou namakanou a vybavenou postavou. Uh, craft tady mi v někoika směrech taky docela nesedí, ale smířil jsem se stím. Mám za sebou působení na mnoha serverech a naučil jsem sen že hráč se přizpůsobuje světu, nikoli naopak. A teď k tomu co jsem nahoře citoval od Jachyma, tomu říkam výsměch RP  . Jako nevim ,ale mi nepříájde logické že si vynikajicí kovář ukove meč, schová si ho a pak mu ho veme nějaká lowlevel, dyť to je normální krádež  Edit: Původně jsme nechtěl psát svoji připomínku, ale neudržím se. Podle mně by neškodilo zakazat, nebo nějakým způsobem umezit prodej výrobků NPC. Důseldky: -Snižilo by se počet všeumělu nesnížilo, je tu co vím jen jedna a na tu by to nemělo absolutně žádný vliv-Crafteři by se snažili své výrobky prodávat (což je další interakce) celkem souhlas, ale co mám dělat když hraju v dobách kdy na servru není ani noha? necraftit? -Crafteři by byli meně "ve vatě" nejsem si vědom, že bych byl ve vatě a to jsem echt crafter, craft stojí spoustu peněz a pokud bych nemohl výrobky prodávat NPC tak nemohu craftit, krom toho některé výrobky jsou PC neprodejné nebo ty by jsi si koupil robu 0/0 -5AC?-Nebyla by pevně určená cena, tudíž by nastal konkruneční boj. a vznikli by kartely, které by prodávaly triviání věci za náklady, likvidovaly tak začínající kraftery a vydělávaly těžké prachy na top materiálech - tak to si opravdu nepřeji konkurence je dobrá s tím souhlasím, ale řešil bych to jinak. Jinak myslím, že se poměry hodně změní, pokud se zavedou ty peodejní stoly.Všechno od Editu dolů je v závorce.
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Polemika nezavisleho hraca nad craftom ... Posted: 13:49 18. May 2009 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
tao kan wrote: Zatím jsem koukal, že materiály jsou dost snadno přístupné. *vyprskne smíchy* - OK, objednavam si u tebe safír, smaragd, diamant a samozrejme dve plne naložené muly meteorický oceli - cena dohodou, pro me za me si rekni i o par milionu, radi se ti na ne ve svazu karathskzch obchodniku poskladame.... 
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
Grunt
|
Post subject: Re: Polemika nezavisleho hraca nad craftom ... Posted: 13:59 18. May 2009 |
|
Joined: 10:58 23. Jun 2007 Posts: 352 Location: Ostrava
|
Theogil: oki ja se nehadam Ale za tím ve vatě si celkem stojím, na to jaký ma Doren level a ja kdlouho crafti mi přijde jeho zisk VÍCE než slušný.... jen toho času 
_________________ Zathirel Černokněžna
Ancalagon Černý - The Dark Lord Morgoth bred Ancalagon, called the Black, during the First Age to be the greatest and mightiest of all dragons, and the first of the winged 'fire-drakes'. Mrtev
Val'Doren - Ochránce lesa V exilu
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Re: Polemika nezavisleho hraca nad craftom ... Posted: 14:02 18. May 2009 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
jen pár postřehů, vo craftu se diskutovalo dost, na verejným i WB fóru: dovednosti člověka, potažmo postavy sou řádově komplikovanější, než by šly vyjádřit třema atributama (fyzicky) a třema psychicky a emicionálně vezmu za příklad jednu postavu, kterou fakt dobře znám a to sámsebe svoji sílu bych hodnotil jako průměr, obratnost a odolnost jako podprůměr - přesto umím velmi dobře plavat, ujdu 50 km a přežiju to, když potřebuju vykopat díru, vezmu krumpáč a udělám to (sice mám ruce do krve a záda na sračku ale díra vznikne). Dokážu porazit strom. Dokážu rozdělat oheň. I ve větru. Měl sem možnost zkusit si kovat - neumím to...ale kupodivu to kladivo unesu a trefim se s nim do výrobku a ne do vlastní hlavy. Když de do tuhýho, dokážu si něco ušít (sako asi ne ale batoh nebo pásek rozhodně). Kdybych se kteroukoli z těchto činností soustavně zabejval, budu se v ní zlepšovat. Stejnětak bych se naučil péct chleba, vařit pivo, dělat víno a pálit kořalu. Kdybych musel, natuty bych si dokázal vypěstovat něco k žrádlu, usušit bylinky a po nějakejch nezdařenejch pokusech bych určitě stáhl nějaký pokud možno ohrožený zvířátko z kůže a udělal si z něj límec nebo ledviňák. Proč chcete z postav dělat vetší lemply, než sem já ? Když to dovedu já, proč to nemá dokázat běžná postava ? Proč chcete pořád postavy kategorizovat, omezovat a třídit na základě tak mizerný charakteristiky, jako je oněch 6 atributů ? Proč chcete znemožnit postavě vzít do ruky krumpáč nebo dřevorubeckou sekeru jen proto, že není bojovník ? Sem já bojovník ? Proč by postava neměla umět rozdělat voheň, pokud není ranger ? Proč by postava neměla umět plavat, pokud nemá sílu x a obratnost y ? Nedělejte z dobrodruhů chcípáky, nesluší jim to.
Z druhý strany, mě se multimulticrafti taky nelíbí. Nelíbí se mi, když sou některý krafty soběstačný a jiný neférově závislý. Ale sem silně přesvědčenej, že jednoduchý omezování nadělá víc škody jak užitku, povede k nelegálnímu supportu a nakonec k úpadku craftu. Snažte se hledat pozitivně motivující mechanismy - ne přes zákazy a omezení ale přes výhodnost toho žádoucího usměrňovat chování postav. Hledejme nastavení craftu takový, aby se postavě nevyplácelo zabejvat se supportem sebe sama ale aby pro ni bylo daleko výhodnější se obrátit na druhou.
A buďte prosím s hodnocením craftu maličko shovívavější, málokdo máte představu o jakej šílenej balík práce se jedná. Craft je pořád ve fázi "psaní", bude určitě následovat fáze intenzívního ladění a možná se plno věcí změní.
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
innfra
|
Post subject: Re: Polemika nezavisleho hraca nad craftom ... Posted: 14:12 18. May 2009 |
|
Joined: 16:59 15. Mar 2009 Posts: 1551
|
Hele ta možnost tu je, když nekdo odmítá craft, tak si nemůže stěžovat, že má málo peněz a že to závidí druhýmu, ať to klidně dělá taky já mu nebránim... Jen mi to připadá jako plkání nad ničim... Navíc ve vatě, tím myslíš kolik peněz ? Jestli narážíš na Mě (Tariel) tak já tu poslední měsíc trávil takovejch 70% času, že jsem vstal zapnul ráno v jednu vypnul a zase znova, jen občas jsem poslouchal přednášku a nebo šel někam s klukama... Tak snad nevadí, že mám ve výbavě pár mega... 
_________________ Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?" Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine." Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!" Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!" Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim." Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |