 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
G14
|
Post subject: Re: Nový systém přidělování xp za čas a rp Posted: 02:04 27. Jul 2009 |
|
Joined: 16:24 13. Sep 2008 Posts: 540 Location: všudezdejší,momentálně Zákupy!
|
Myslela jsem to tak,ze kdyz je nekdo vysoky lvl tak uz mu nechodi xp z potvor.nebo jo?ja nevim,proto se ptam.Ja do ted nejak necreepila.Moje postava ma lvly z cas. xp. Myslela jsem,ze to tak je spravne-nenabirat xp ze zabijeni potvor, ale travenim rp a kecanim z postavy.Pro me za me at nejsou xp zadne.Kdo hral rp do ted,bude ho hrat dal. Pokud neni Thalie stavena na lvl 25+ tak to samozrejme chapu. Myslim,ze se zapojuji do deni. Xp nepotrebuju.Jen jsem se ptala,to snad muzu. Pokud hraci pred wipem bez cas. xp hrali rp vic nez ted,tak fajn bylo by dobry tomu tak navratit.zrejme vite co delate. O casovych xp z craftu nic moc nevim.Necraftim. Neplkam. Ptam se sama sebe a nic si nevycitam co se tyce nwn,ba naopak. Tim ze jsem zabila nejvic monster nebo ze craftim ty nej veci rozhodne ne.To bych tu nepsala o rp. Pokud je debata bezpredmetna,neni se o cem jiz dal bavit.Me vsak takova neprisla ponevadz jsem neznala odpovedi na nektere otazky.Ted uz je vim.Diky 
_________________ "Černá paní" ISabell Trpěla odsouzená božskou krásou,kurtizánou v tmavých koutech byla.Bičem omotávala pavoučí spásou,dobré i zlé pohledem oslepila.Nenáviděna i milována.Není prolité krve,které by litovala.Kdo přežil její lásku i bolest již nezapomene.To stovkám obětí její znak připomene.Lid jí nazval Černou paní, když se jitro krví zabarvilo.Přesto ticho jen po temné zbylo
|
|
Top |
|
jachyra
|
Post subject: Re: Nový systém přidělování xp za čas a rp Posted: 04:14 27. Jul 2009 |
|
Joined: 15:14 19. Jan 2009 Posts: 1159
|
No teraz som sa pekne zasmiala - myslím pobavene, nie urážlivo inu ak vám, ľudia vy tam hore na nebesiach  vadí, že za pol roka mám tak vysoký lvl ... dobre .... kľudne mi ho zhoďte .. ale poviem jednu vec .. nevídavam moc hráčov, ktorí by pol roka bývali na Thalii denne možno aj 10 a viac hodín Možno ak si pozriete hráčov iných, čo sú na vysokých lvl a pozriete na celkový čas ich hrania, tak zistíte, že sú v hre podobný čas za rok, ako ja za toho pol roka. To Rejty: * Dělej něco pro svět, zapoj se do dění a DM tě jistě odmění. - snažím sa zapájať, koľko sa len dá, neignorujem ho ... * Stejně má většina postav dost velkou část časových xp nasbíraných v craftu - Neviem reku ako ostatní, ale mne sa pri crafte vždy zastavili časové XP a aj za 10 hod craftenia som získala možno len okolo 200 xp, aj to len za to, ak som prestala craftiť a kecala s postavami (napr Rokovci v minulosti, v poslednom čase so Sandrou a pod) .. popravde do asi 22 lvlu, čo som najviac craftila, som nemala z tých XP ani fň získaných na čase, ale hlavne na prebiehaní Thalie na povrchu i v podtemne .. a ani nehovorím o koľko XP som prišla pri smrtiach, jak som riskovala, len aby som sa dostala do nových, ešte nepreskúmaných lokácií * čím se vaše postava podepsala na Thalii. Tím, že zabila nejvíc monster nebo craftí nejlepší věci? - Už dávno som trpko oľutovala, že som sa pustila do craftu .. mali by ste si užiť toľko urážok a posmeškov, ako si to pomaly denne užívam ja, jak ma všetci podceňujú za to, že som bola crafter, lebo si myslia presne toto, že len na crafte som postúpila (čo je hlúposť) a že neviem čo, že kazím hru, lebo vyrábam drsné veci ... jak som zdvihla ceny, hneď sa spustilo: ale v obchode to majú lacnejšie .. a akonáhle som si povedala dosť a prestala vyrábať, div že ma nezožerú, že čo som sa to opovážila, lebo iný crafter v oboroch, ako som ja (okrem Sandry) tu myslím nie je. A zaujímavé tiež je, že so svojou postavou hrám to, že som na vyššom lvl ... nechodím psychopaticky obiehať dungeony kvôli korunám, trofejám alebo artefaktom .. ale idem zriedka a kvôli adrenalínu a vždy z toho spravíme s Fallionom aj RP dobrodružstvo, alebo preteky, alebo inú zábavu a inak ešte, pripadá mi logickejšie, že postava sa učí rozhovormi a skúsenosťami zo života, ako zabíjaním  A k tomu lvlu - až keď som prestala craftiť, prestala zabíjať príšery kvôli XP, ale začala sa denne aj okolo 5-6 hod čistého času venovať vyslovene RP hraniu, aj sa snažila dať dokopy partu, ktorá by sa vyrovnala podtemnákom a bola by to pre obe frakcie fakt zábava, aby sa mohli zrúbať ako rovnocenné strany (využijúc povedzme prekvapenia, ako to naposledy spravili podtemnáci) .. tak až vtedy som začala postupovať na leveloch nejak výraznejšie. Ale pochybujem, že by reku tu bolo príliš hráčov, ktorých by RP tak bavilo, že by fakt dlhé hodiny denne strávili LEN RPním .. samozrejme pocta tým, ktorých to baví a robia to tak To Sorrow: Jestli si myslis, ze team pro tvou potechu toho dela malo, tak se muzes ukazat - a odkiaľže ty vieš, že Fallion nič nerobí pre team? Naopak ja osobne viem, že aj hodiny denne sedí nad lokáciami, ktoré robí pre Thaliu ... a to isté sa týka i mňa - urobila som napr nejaké lokácie a reku doteraz nevidím, že by sa vôbec niečo s tým urobilo - to sa ale netrápim, bo viem, že team má kopec práce + sú prázdniny, takže to ešte chvíľku potrvá .... a rovnako som sa začala venovať aj scriptovaniu, bo verím, že každý, kto si prešiel Thaliu tak podrobne ako ja, by urobil to isté, ale reku po týchto posledných poznámkach neviem, či to vôbec má zmysel (pozor, toto nie je výhražka, len vyjadrenie znechutenia  ). to, že niekto na fóre nemá nad accountom napísané WB Thalie, to neznamená, že niečo pre Thaliu nerobí ... ešte To Rejty: nebolo by potom ale na zváženie obmedziť aj XP z potvor? Lebo ľahko sa dá vykašľať na RP aj hocičo iné a venovať sa len psychopatickému obiehaniu Alwarielu a postúpiť za nie pol roka, ale pár týždňov na 25-27 lvl .... a veru, je pravda .. postava sa zapíše do dejím vysokým lvl z masového vyvražďovania, bez pomaly akejkoľvek komunikácie s ľuďmi  čo je určite ešte väčšia hlúposť ako postúpiť na časových XP. Toto reku nemali byť urážky, ale malo to byť vyjadrenie k tomu všetkému, hlavne možno aspoň trochu prihovorenie sa k tým, ktorí mi non-stop vyhadzujú na oči moju vraj namyslenosť na vysoký lvl, pričom len hrám povahu mojej postavy + prejavovanie sa problémov, ktoré vyplynuli z autoQ .. to samozrejme nikoho nenapadne. TO VY TAM HORE: pokiaľ ste ale neurobili takéto rapídne obmedzenia hlavne kvôli môjmu rýchlemu postupu, tak sa veľmi ospravedlňujem  len mi to tak proste pripadalo ... ale ak je to tak a ak si želáte, aby som ďalej len málo postupovala a teda málo RPila a tak získavala síce o polovicu menšie, ale predsa časové XP .. čo tak mi to povedať? Kľudne sa s vami dohodnem a povedzme budem RPiť na Thalii len 2 hodky denne  aj keď, popravde, strašne mi to bude chýbať.
_________________ madam Kora Meynolds - bývalá manželka Fallionova, matka Kelrany a dvojčiat Dermonta a Artoriusa pomenovaných podľa tých, ktorí asistovali pri ich pôrode, sestra imperiálnej krásky Divy Bývalá podporučíčka VI. roty karathskej armády, nech naveky žije sláva vrchného inkvizítora Lacaranta a bôžika spamu Kráťatka
|
|
Top |
|
Prometheus
|
Post subject: Re: Nový systém přidělování xp za čas a rp Posted: 07:08 27. Jul 2009 |
|
Joined: 18:10 13. Feb 2008 Posts: 318
|
S novym systemom casovych xp nesuhlasim.
_________________ ACC Brik - Amywiel Luelven ACC Brik - Pandora
A nakoniec: Meňavec by sa mal obnoviť.
|
|
Top |
|
tao kan
|
Post subject: Re: Nový systém přidělování xp za čas a rp Posted: 08:18 27. Jul 2009 |
|
Joined: 17:29 25. Jan 2009 Posts: 826
|
Také se mě to moc nelíbí. Proč to upravovat kuli 2-3 hráčům, kteří u toho sedí každý den 8 hodin? Když už do toho někdo investuje tolik času, tak ať se mu to vyplati ne? Jak k tomu přijdou lidi co si sem zajdou odpočinkově zahrát na hoďku na dvě, jsou nezkušení a mohou expit jen tímto způsobem? Jestli někomu vadí expení při craftu, tak ať se snížej expy jen v dílnách ne?
_________________ TaoKan Nur,Orconur,Tanur Arged,Balran Nebojsa,Lord Aren Aylom,Jacob Achalym,Victorius Melenol,Glarik syn Argedův,Vastim Lágro,Grudur "Kamenná tvář,Drizdor Zau'ndar....hrob se naplňuje
|
|
Top |
|
Tretas
|
Post subject: Re: Nový systém přidělování xp za čas a rp Posted: 08:37 27. Jul 2009 |
|
Joined: 13:12 01. Oct 2008 Posts: 1450 Location: Rožnov p. R.
|
Já bych si dovolil říct svůj názor. V dílnách bych expy úplně vypnul, nebo snížil na jeden XP. Postava v dílnách se zlepšuje ve svojem řemesle za které už dostává expy. Je proto blbost aby dostala aji druhé expy když už nic pro ně nedělá. A nezkoušejte tady na mě že si tam s někým o něčem povídá, tak je hned lepší. Protože v dílně si skoro nikdo nepovídá a při tom zažrání do výroby nemůže jejich (postav) mozek pobrat všechny informace. Dále bych snižování expů nechal, ale jen pro hru když postava hraje sama. V družině bych je pozměnil pro všechny stejně na 6. Je to jen můj názor, i když bych byl rád aby se to takhle změnilo, nikomu to nevnucuju, takže mě za to nekamenujte. 
_________________ Hant Sendt - Ztracen neznámo kde. Jorg syn Jargena - Trpoš-člen klanu Nordových kladiv, velitel Černého pluku a bývalý kaprál VI. roty Karathské armády.
|
|
Top |
|
Czech_Luthor
|
Post subject: Re: Nový systém přidělování xp za čas a rp Posted: 09:45 27. Jul 2009 |
|
Joined: 11:31 01. Feb 2008 Posts: 686 Location: Trondheim, Norsko
|
jachyra wrote: *** No já osobně s tímhle plně souhlasím, to co tady píšete, narážky na "různé" craftery, narážky na "různe" 31. lvly nejsou nic jinýho než obyčejnej utok vuči Jachyře. No a co, tak má velkej lvl a vadí to někomu? Tak možná někomu, kdo její Koru prudil, Kora to nevydržela (normálně by to asi překousla, ale kvůli našemu autoQ co spolu s Jachyrou máme to proní neni nejlehčí) a prostě toho někoho odpráskla. A neni to normální? Já vim, začnete se ted na mě ohánět tím svým "V realu taky někoho zabiješ?" Ale já vám to řeknu takhle... TOHLE NENI REALITA. Hra je hra a nikdy se nemá přirovnávat k realitě, já vim, jsou určitý meze, nejsme přece Hentai, nerozrazim pěstí dům na dvě části, nepřeskočim půlku Karathy, atd. Ted k jiné věci. To, že má velký lvl můžu já sám dotvrdit je jen a pouze velká část RP, nebudu řikat, že semnou ikdyž je to nejspíš z větší části pravda, ale já třeba osobně dostal naprosté minimum expů z příšer nebo při craftu. Dobře víc ja 3/4 lvlů co mám, jsem získal jen a pouze díky RPení s Korou. Ano je tam občas nějaké to vyběhnutí společné do dungu, adrenalin z prozkoumávání nových částí Thalii, však jen díky Koře toho tolik znám, kde co je atd. Ale hlavní věc je, že celá moje postava je založená hlavně na RP zkušenostech. Ano můžu ted lootit a creepit celej Alwariel odrána do noci, nabrat maximum lvlů, pozabíjet všechno, bejt největší killer a creeper, ale proč? K čemu mi to bude? To, že je to hra jako každá jiná, že máte exp systém kterej vám ukazuje jak silná ta postava je, to znamená jako co? Že se tim musíme řídit? A kčemu to? Zkušenost je založená na zkušenostech takhle to řeknu, přeberte si to jak chcete mě je to fuk. Edit: Nic z toho neni myšleno jako urážka, ikdyž se to může na první pohled zdát.
_________________ Fallion Meynolds - Hrdý hraničář, manžel Kory Meynolds - té nejkrásnější ženy na Thalii - a otec tří krásných dětí.
Člen Virtuálního Páru
Samozvaný SpamMaster v nejlepších letech!
Our love is a bed of nails Love hurts good on a bed of nails I'll lay you down and when all else Fails I'll drive you like a hammer on a Bed of nails Baby when you scratch, you know I'm gonna bite!
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Nový systém přidělování xp za čas a rp Posted: 09:49 27. Jul 2009 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Ok. Tým má samozřejmě právo na jakékoli změny. A pokud si nebudete přát o tom debatovat, tak prostě se nic nedá dělat. Beru. Přesto mohl bych se zeptat, co vlastně vedlo tým k tomuto kroku? Abych aspoň věděl, s čím do budoucna počítat a rozuměl smyslu té úpravy? 1. Pokud šlo primárně o to, aby se omezila výhodnost craftení/expení při kraftu, pak by to přeci šlo udělat i tak, aby se kraft z hlediska časových expů bral stejně jako boj. Tedy lezou craft expy? Pozastaví se časové. Nebylo třeba zasáhnout i postavy, které se kraftu vůbec nevěnují, případně craftery, pokud zrovna nekraftí, ale věnují se já nevím organizování turnaje (než si někdo zbytečně naběhne a udělá ze sebe vola - ano, zrovna tohle jsem vážně dělal i když normálně se na Thalii nějak moc nepředřu). 2. Pokud šlo o to, že lidé podle vás expí příliš rychle. Jakou má vlastně tým představu o ideální době na to, aby se postava dostala řekněme na 10./20./30./40. level? Kolik hodin času? Jaká je v tomto koncepce, pokud to není tajné. Je to něco ve stylu - máme 40 levelů, tak proč je nevyužít a nebo spíš postavy nad level 30 by měli být fakt sakra vzácné a měly by se objevit až tak za tři roky (nikdy...). Chtěl bych zároveň upozornit, že téměř všude se objeví to, že prostě postavy časem začnou dorůstat nějakého toho maxima. Začne se mluvit o tom, že už není co zabíjet... To se nedá řešit tím, že se expení zpomalí. Jen se ten problém (pokud je to vážně problém) oddálí a ten čas navíc stejně nikdo nevyužije k tomu, aby to vyřešil. To už raději ty postavy nechte nahoře s tím, že vzhledem k tomu, že se vyexpili rychle, tak holt musí počkat, než se pro ně něco připraví. Dokonce i na EQ s tím (pro mně) šíleně pomalým expovacím systémem už jsou postavy kolem 25. levelu. A nakonec. Pokud někdo bude mít dost času, bude dost pohlcený hrou a bude chtít, tak to prostě stejně dá rychle. Nejde to nastavovat podle těch, co expí nejrychleji (IMHO). To prostě není většina hráčů. A tam jde o to, kam by se měl dostat většinový hráč řekněme za rok, za rok a půl hry. Nevím jaká je průměrná doba hry na account na Thalii za den, to zřejmě víte vy. Také nevím, na jaké úrovni se průměrně ty postavy pohybují. Vím, že s BUem se kterým jsem začal po wipu jsem na 18. Dávám si vždy delší přestávky abych jen nehrál a věnoval se i jiným věcem. Pro zábavu hraju i řadu jiných postaviček low levelu. Takže třeba já jsem v tomto zase ten druhý extrém, co vyleze velmi pomalu s hlavní postavou. Také to přeci nebudete nastavovat podle mně. 3. Pokud jde o to, že měl u epiců klesnout poměr časových expů oproti bojovým. Je to tento důvod? Je to tedy tak, že jediné co je třeba udělat je počkat na nové lokace (případně s nimi pomoc) a pak bude možné dostat se na levely řekněme 35+ ještě rychleji než dosud? Jde o to, aby se mnoho lidí nedostalo na 35. level řekněme časovýma expama dřív, než ty lokace budou a pak ti dotyční neměli pořádně ani tam výzvu? Pokud ano, tak myslím stačí to takhle vysvětlit a mnoho lidí to podle mně pochopí a prostě si počkají. Tohle by byl jen překlenovací stav. Zkrátka vím, že to není žádná povinnost týmu, ale přeci jen, pokud by se někomu chtělo. Bylo by možné tu úpravu vysvětlit a zasadit ji do nějakého širšího plánu, který s Thalií máte? Děkuji. 
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Nový systém přidělování xp za čas a rp Posted: 10:38 27. Jul 2009 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Kdyby to byl útok na Koru a jiné vyčasované vysoké levely, tak bych jim ty přebývající xp sebral a nedebatoval bych s nima na fóru...
Důvody jsou následující:
1) Moc rychlé časové expení na epických levelech. 2) Vysoké levely jde dělat stejně rychle, jako nízké (časové expy se nesnižují). Teď tu prosím nepište takové bláboly, že čím vyšší level, tím víc xp potřebujete. 3) Při časováném expení není riziko smrti. 4) Expy v dungeonech se s vysokým levelem rapidně snižují. I když najdete např. na 30. levelu stejně silného soupeře, budete za něj mít daleko méně xp, než za pro vás stejně silného soupeře např. na 15. levelu. 5) Pro epické levely se plánuje jiné vyžití a možnost se zabavit. 6) Abych to uvedl na pravou míru, nejsou to xp za RP, ale časové xp. Získáváta je za jednotku času. 7) Už vážně uvažuji o tom, ty časové xp v dílnách vypnout. Alespoň by se ,,neRPilo v dílnách" a neexpilo tak. Dílna je zdroj předmětů a řemeslné zručnosti, ne bojových dovedností.
Prostě čím vyšší level, tím pomaleji má postava získávat xp. Epické postavy by se měly zapojovat do dění světa a ne jen někde sedět a tlachat (ve vaší hantýrce hrát RP).
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Czech_Luthor
|
Post subject: Re: Nový systém přidělování xp za čas a rp Posted: 10:43 27. Jul 2009 |
|
Joined: 11:31 01. Feb 2008 Posts: 686 Location: Trondheim, Norsko
|
Aha, tudíž to beru tak že "jako eRPíme, abysme měli velké časové expy" no tak ted jsi nás odhalil sááákra.
Bože, bože, bože, bože.
expy v dílnách neberu, to je bez diskuze, ale to, že dostáváme časovky navýpravě dejme tomu do podtemna, kdy máme co chvilku 8exp (kdysi... ted už jen já 6) s rizikem smrti... No to je vážně moc hezké. Takže vlastně třeba na výpravě se vůbec nic neučim? A já měl vždycky zato že ano, jak přežít v divočině, rozdělávání ohnů atd. Nebo se snad mýlím? Jsem vedle jak ta jedle?
_________________ Fallion Meynolds - Hrdý hraničář, manžel Kory Meynolds - té nejkrásnější ženy na Thalii - a otec tří krásných dětí.
Člen Virtuálního Páru
Samozvaný SpamMaster v nejlepších letech!
Our love is a bed of nails Love hurts good on a bed of nails I'll lay you down and when all else Fails I'll drive you like a hammer on a Bed of nails Baby when you scratch, you know I'm gonna bite!
|
|
Top |
|
ATom
|
Post subject: Re: Nový systém přidělování xp za čas a rp Posted: 10:47 27. Jul 2009 |
|
Joined: 18:22 31. Dec 2008 Posts: 104 Location: Nýdek Gora
|
Rejty wrote: Důvody jsou následující:
1) Moc rychlé časové expení na epických levelech. 2) Vysoké levely jde dělat stejně rychle, jako nízké (časové expy se nesnižují). Teď tu prosím nepište takové bláboly, že čím vyšší level, tím víc xp potřebujete. 3) Při časováném expení není riziko smrti. 4) Expy v dungeonech se s vysokým levelem rapidně snižují. I když najdete např. na 30. levelu stejně silného soupeře, budete za něj mít daleko méně xp, než za pro vás stejně silného soupeře např. na 15. levelu. 5) Pro epické levely se plánuje jiné vyžití a možnost se zabavit. 6) Abych to uvedl na pravou míru, nejsou to xp za RP, ale časové xp. Získáváta je za jednotku času. 7) Už vážně uvažuji o tom, ty časové xp v dílnách vypnout. Alespoň by se ,,neRPilo v dílnách" a neexpilo tak. Dílna je zdroj předmětů a řemeslné zručnosti, ne bojových dovedností.
Prostě čím vyšší level, tím pomaleji má postava získávat xp. Epické postavy by se měly zapojovat do dění světa a ne jen někde sedět a tlachat (ve vaší hantýrce hrát RP).
Děkují za rozumné zduvodnění které jsem chtěl celou dobu teto diskuze slyšet. 
_________________ Kermánšáh Salíf- Pán dvou scimitarů a mistr plátneřského umění.
|
|
Top |
|
jachyra
|
Post subject: Re: Nový systém přidělování xp za čas a rp Posted: 10:56 27. Jul 2009 |
|
Joined: 15:14 19. Jan 2009 Posts: 1159
|
Ja bych mala jeden menší návrh Keď už sa rapídne spomalili časové XP, lebo človek sa učí len z vraždenia ... čo tak aj toto trochu zreálniť a nastaviť respawn bytostí povedzme na 1 - 2 x za reštart? Lebo je zázrak, jak je Thalia premnožená bytosťami a hlavne, že vôbec môžu tak rýchlo sa množiť  uff uff asi nejaký psychopat alchymista vymyslel lektvar rastu.
_________________ madam Kora Meynolds - bývalá manželka Fallionova, matka Kelrany a dvojčiat Dermonta a Artoriusa pomenovaných podľa tých, ktorí asistovali pri ich pôrode, sestra imperiálnej krásky Divy Bývalá podporučíčka VI. roty karathskej armády, nech naveky žije sláva vrchného inkvizítora Lacaranta a bôžika spamu Kráťatka
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Nový systém přidělování xp za čas a rp Posted: 10:57 27. Jul 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Rozdílení časových expů v závislosti na levelu tu bylo po wipu (někdo si to možná pamatuje). Byla to původní koncepce, s kterou bylo počítáno při růstu postav. Už si nepamatuju proč, ale přes moje protesty se závislost xp na levelu zrušila. Kdyby se s tím počítalo, bylo by třeba upravit tabulku určující kolik xp je potřeba na ten který level. Proč: Thalie je schopná poskytnout zábavu hráčům na určitých levelech. Dungy, lokace, itemy a všechno jsou koncipované tak, aby řešily poptávku určitého počtu nízkých levelů, určitého počtu vysokých levelů a tak dále. Z toho přímo vyplívá, kolik ,,času" by měla postava na tom kterém levelu strávit. Například přechod z 30. levelu na 31. by měl být zhruba 5x(v závislosti na četnosti smrtí) náročnější, než přestup z 20. na 21. Se stálými časovými expy to ale bylo pouze 1.5x těžší. Výsledkem je tedy neúměra času stráveného na jednotlivých levelech. Dalším problémem takto nediferencovaných xp je, že na vysokých levelech se postavě nevyplatí chodit na nějaké výpravy, pokud sezením na zadku získá více xp bez rizika smrti. Tím pádem porovnáme-li postavy, které hrají stejně pravidelně, bude líp expit postava, která nevystrčí nos, než ta, co se dennoděnně ohání mečem. Další problém lineárního přibývání xp je, že stejně hrající postavy nemají tendence přibližovat se k sobě. Typicky pokud se dají dohromady postavy na různých levelech a hrají spolu (tzn. stejně) jak nabírají levely, rozdíl jejich levelů by se měl zmenšovat, což napomáhá například i skládání party. Proč změna až teď: Jednoduše se pár postav muselo na ten level dostat, aby byl problém dostatečně viditelný pro všechny. Nechceme těm hráčům brát levely. Šlo prostě o chybu v systému a hráči nemůžou za to, že na ní vydělali.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Nový systém přidělování xp za čas a rp Posted: 11:00 27. Jul 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
jachyra wrote: Ja bych mala jeden menší návrh Keď už sa rapídne spomalili časové XP, lebo človek sa učí len z vraždenia ... čo tak aj toto trochu zreálniť a nastaviť respawn bytostí povedzme na 1 - 2 x za reštart? Lebo je zázrak, jak je Thalia premnožená bytosťami a hlavne, že vôbec môžu tak rýchlo sa množiť  uff uff asi nejaký psychopat alchymista vymyslel lektvar rastu. Edit: Pardon. Pochopil jsem to jako respawn bossů. Nicméně taky se takové věci řeší.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
jachyra
|
Post subject: Re: Nový systém přidělování xp za čas a rp Posted: 11:08 27. Jul 2009 |
|
Joined: 15:14 19. Jan 2009 Posts: 1159
|
to Kucik: tak teraz si ma ani nevieš ako potešil  lebo ak sa to tak podobne spraví, že sa obmedzí aj to nechutné získavanie XP na napr obiehavaní Alwarielu, tak to bude fakt spravodlivé. A hlavne, teraz je to tak, že vysoké lvl myslím 28+ sa musia fakt báť o životy, lebo strata xp - to je nechutné znova získať späť (ja napr som posledne 2x padla znova na 30 ;DD a teda že to trvalo, kým som to získala späť) ... ale nízke levely sa nemusia báť, bo si pár krát prejdú Alwariel a majú to späť  čo podľa mňa by bolo tiež dobré vybalancovať ... Jednoducho, nech si na každom lvl postavy riadne strážia životy, aby sa hráči neutiekali k tomu: však reku veď si to rýchlo dobehnem ... návrh: čo tak, ak niekto bude povedzme fakt non stop len zabíjať, nastaviť jednoduchú vec: znižovanie presvedčenia smerom ku zlu? Ja osobne som aj preto prestala s Korou furt dačo zabíjať, lebo jej chudinke už z toho občas preskakovalo ;DDD to Rejty: čo sa týka podieľania na svete - neboj, aj tlachanie patrí k životu  a ja osobne som sa nikdy nikde nestretla s nejakou vôbec možnosťou sa na svete podieľať ... jediného, koho poznám, že fakt zasiahol do histórie, je Berserk .. ale ako nemyslím si, že by teraz mali všetci zmeniť presvedčenie z dobrého na neutrál alebo zlé a zabíjať low lvly  a tiež .. zostaviť partu v snahe vyrovnať sa podtemnákom (zatiaľ neúspešne, ale to sa raz zmení) podľa mňa je snažením sa o zapojenie do diania. 
_________________ madam Kora Meynolds - bývalá manželka Fallionova, matka Kelrany a dvojčiat Dermonta a Artoriusa pomenovaných podľa tých, ktorí asistovali pri ich pôrode, sestra imperiálnej krásky Divy Bývalá podporučíčka VI. roty karathskej armády, nech naveky žije sláva vrchného inkvizítora Lacaranta a bôžika spamu Kráťatka
|
|
Top |
|
Krata
|
Post subject: Re: Nový systém přidělování xp za čas a rp Posted: 11:14 27. Jul 2009 |
|
Joined: 18:00 28. Apr 2007 Posts: 2864 Location: Božský trůn
|
jachyra wrote: Ja bych mala jeden menší návrh Keď už sa rapídne spomalili časové XP, lebo človek sa učí len z vraždenia ... čo tak aj toto trochu zreálniť a nastaviť respawn bytostí povedzme na 1 - 2 x za reštart? Lebo je zázrak, jak je Thalia premnožená bytosťami a hlavne, že vôbec môžu tak rýchlo sa množiť  uff uff asi nejaký psychopat alchymista vymyslel lektvar rastu. To je další plán teamu, pak zavedem systém "potřeba WC" zavedeme atributy jako jsou v sims, tudiž Hygiena, společnost, konfort atd.. například šedí elfové už nebudou moci do Ivory protože to tam je pro ně povl a tak.. nechte aspon těhlech řečí
_________________ jsem uctívač démonů jsem otec tvé smrti já vyvolávám dávné zlo já kontroluji každý jeho nádech já podněcuji vaše neštěstí zrozením i zabíjením já vyvolám armageddon krmen tisícem duší.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 17 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |