 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Theo
|
Post subject: Posted: 19:09 27. Aug 2007 |
|
Joined: 01:49 28. Apr 2007 Posts: 227
|
No este sa vyjadrim :
Viem ze nie kazdy sa pusti do scriptovania a podobnych veci (alebo sa je proste tazke niekomu miesat do roboty). Tym ktory robia hlavne lokacie , by som pre svet Thalie ja osobne odporucal robit lokacie uz v existujucich lokaciach : rozne izby domov, vojvodsky palac, podzemne / nadzemne / a neviem este ake jaskynne spojky medzi lokaciami a podobne lokacie. Uz by som neodporucal rozsirovat thaliu co do priestoru na mape.
Len tolko. Nekamenujte ma hned.
Theo
_________________ Ora et Labora
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 20:15 27. Aug 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Jop vojvodsky palac je v plane aj so sudnou sienou, plus par dalsich interierovych lokacii ako rozne domy v mestach. Rovnako aj spojenie niektorych lokacii podzemnou formou.
Co poviete na pust? Co take by ste si napriklad predstavovali v pusti?
Tak isto by ma zaujimalo spestrenie exterierovych lokaci...ktore sa vam zdaju "prazdne" alebo ze v nich nieco chyba?
Pripadne, sa tu davnejsie na fore prejednavali nake putovne miesta? Rozne zaujimavosti ako napriklad liecivy pramen, prirodny chram, pripadne ine podobne miesta? Ak mate naky navrh sem s nim. 
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 21:19 27. Aug 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Hmm ja mam iny vkus. Mna by skor nadchli lokacie ktore by boli naviazane na nejaky pribeh alebo npc.
Priklad :
Pridem do hospody a vsimnem si hnusne vyzerajuceho opiteho trpaslika u pultu. Ale ten trpaslik aj napriek tomu ze je odporne skaredy jak ta najvacsia ohava medzi gorgonami... tak ma okolo seba znacne vela ludi. Zajdem sa tam pozriet lebo som zvedavy. Trpaslik tam rozprava o tom co sa mu prihodilo. Ze cistil kanaly mesta. A tam niekde ho chytil znacne velky pavuk ktory ho obalil do zamotku a dotiahol az do hniezda. V tom hniezde trpaslik videl toho najvacsieho pavuka velkoho ako tri tigre alasijske! A dajme tomu ze ten trpaslik sa nejak zazrakom vymotal zo zamotku a odplazil sa ku kanalovej sachte kam padol a ked sa prebral z bezvedomia tak ho vytahovali na lod rybari... alebo nieco take proste.
edit : a samozrejme nechybaju aj reci trpaslika o tom ze tam zahliadol spustu mrtvych tiel a nakope nahadzanych sperkov, mecov atd...
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Posted: 22:14 27. Aug 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Takze spis zpestreni stavajicich lokaci pomoci pribehu a zapletek a rozsireni rozhovoru a pridani zajimavych NPC?
Jinak kdyz si nekdo takovou specialni NPC a nebo pribeh vymysli, tak neni problem ho dat do sveta. 
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 23:01 27. Aug 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Ano, a nemusi to byt ani na styl nejakych questov. Napriklad aj Nathan ktory kedysi brazdil lesy. Keby sa mu dal rozhovor kde by trebars poradil putnikom cestu do tartenu ci doubkova a varoval by pred nebezpecim lesa.
edit : ale zas si to neber tak ze mas dat kazdemu NPC dialog kde hovori ktorym smerom sa da co najst... ne ne, to bol len priklad
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
Žorž
|
Post subject: Dokreslení Posted: 00:19 28. Aug 2007 |
|
Joined: 18:11 27. Apr 2007 Posts: 1274 Location: Praga
|
Jo-jop, taky zopakuji, že preferuji naplněnější a malebnější menší svět než rozevláté pláně. Přesně proto se v brzké době pokusím, jak mi Rejty nabídl, navrhnout nějaké ty nezávazné průpovídky, přitroublé drby, trefné poznámky, důmyslné odpovědi, matoucí navigace, nenápadné návody.... a to všechno z úst NPC!  Jakmile přestane být pro Vás samomluva dostačující, budou vždy po ruce postavy s dialogy hodnými Národního divadla...ehm.
Safra - tím, že jsem tyhle plány zde zveřejnil, jsem se už asi dost zavázal, že?  No dobrá, jakmile dopíšu nějaké ty kroniky, tak se tím budu muset zabývat...proto už dopředu se tímto ptám, jestli nemá někdo konkrétní nějaký konkrétní nápad na konkrétní charatktery? Návrhy na hlášky a možná i drobné kvestíky? Přepadne-li kohokoliv konkrétního při rozhovoru s konkrétní postavou konkrétní inspirace, jen mi piště všemi přístupnými způsoby.
_________________ Slovotepec Žorž = Písmák Matlafousek
Částečně mimo thalijský provoz, ovšem v psaní neustávající: http://kibucim.blogspot.cz/
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Posted: 15:46 30. Aug 2007 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Har - Ganeth - Střed - je poklop od kanálu, který ale nikam nevede. Tam například by bylo možné udělat nějaké další pěkné podzemí.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Posted: 15:47 30. Aug 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Pod celym Harem jsou stoky...
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Posted: 15:52 30. Aug 2007 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Rejty wrote: Pod celym Harem jsou stoky...
Ja vim. Ze vsech ctvrti je vchod, jen ten co jsem nasel ve stredu je jen poklop bez prechodove zony. Takze bud tam podzemi neni z tehle lokality udelane, nebo tam je, ale vchod je jinudy a nebo tam je a ta prechodova zona zmizela.  )
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Posted: 16:14 30. Aug 2007 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Vchody tam jsou dalsi ctyry - z okolnich stok.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Posted: 16:52 30. Aug 2007 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
kucik wrote: Vchody tam jsou dalsi ctyry - z okolnich stok.
Aha, moment - to jsou stale jedny a ty same, propojene stoky... hmm mne to nedoslo.. na tom tretim levelu, na kterem se ten muj chcipak (pres 20 smrti na konte) nachazi, jsem to zatim nezjistil... 
|
|
Top |
|
Fidorka
|
Post subject: Posted: 22:03 31. Aug 2007 |
|
Joined: 16:10 27. Apr 2007 Posts: 111
|
Maličkatý nápad na oživení "prázdných lokací" :
Co takhle do lokací přidat unikátní RP předměty a věci. Myslím tím věci které nebudou boostovat postavu , ale budou pro hru zajímavé. Například možnost získat provaz z oběšence-sebevraha , žíni z ocasu jednorožce , květinu z hrobu čarodějky , stříbrné jmelí , vlas nymphy , list ze stromu dryády , břitvu kterou se holil slavný generál , botičku skřítka atd... fantazii se meze nekladou že ?
Tyto RP věci by se tak mohli stát cílem výprav , autoquestíků pořádaných hráči , dalo by se snimi i obchodovat , zakládat sbírky , sepisovat knihy magických rituálu na použití těchto unikátů. Byla by tak možnost oživit psaní knih ( když už jsou tedy psací potřeby ve hře ). Tyto sepsané rituály/obřady/vzývání ( druidské , magické , bardské klidně i válečnické ) by pak hráči se svými postavami mohli zahrát a jestli se něco stane nebo ne je už jen na DM... Dovedu si představit druidské rituály slunovratu , nekromantická vzývání , zasvěcovací obřady válečníků s použitím těchto RP artefaktů. Pro jejich jedinečnost by bylo krásné , kdyby byla vždy jen jedna lokace s takovou věcí.
Myslím , že v toolsetu by to nebyl problém jen jde o to , co na to servr.
Tak co vy na to ?
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Posted: 16:04 01. Sep 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Jo, neni to spatnej napad. Jen by bylo fajn, kdyby se na tomhle zpestreni podileli i hraci a napsali konkretni napad co kam pridat. Popripade vytvorili nejakou NPC s rozhovorem ci pribehem a ta by se pridala... Protoze kdyz to budu delat vse ja, tak se budu casem opakovat.
Tak posilejte napady a tvorte.
*edit: Konkretnim napadem se mysli to, ze napisete (v lepsi pripade vytvorite vlastni), co a kde by to melo byt. Napr. na Karathskem hrbitove stary veteran paladin, ktery se vydava na lov nemrtvych a dobrodruhy bude varovat pred velkym zlem, ktere se v hlubinach hrbitova skryva, atd.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 16:16 01. Sep 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Presne o toto mi ide...o konkretne napady v style...Lokace Ivorsky hrbitov, pridat to a to, lokace Krynnske hory - Zlata stezka chyba mi tam to a to, taka a taka lokace, pridat taku a taku NPC s nasledujucim pribehom (vymysliet ten konkretny pribeh)...
par napadov sice mame, ale ak to budeme vsetko vymyslat samy tak hrozi ze skor ci neskor sa zacneme proste opakovat 
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Michal
|
Post subject: Posted: 11:28 02. Sep 2007 |
|
Joined: 18:32 27. Apr 2007 Posts: 138
|
Já jsem občas nechával na hřbitově u Karathy toulat se takovýho divnýho chlápka hrobníka (Dustman Old), kterej občas varoval ty, co tam šli
No a co kdyby nějaká hráčská postava umřela a nechala si postavit hrobeček někde uprostřed pustiny? Třeba nějakej trpaslík, ty maj rádi tyhle epický životní příběhy bojovníků
Co by se mi ale ještě líbilo je menší změna v potvorách: Třeba jezevec by byl na cestách jen v noci, protože je to noční tvor, a ve dne by jich bylo v doupatech zalezlejch víc než normálně. Vlci zase útočí nejvíc pozdě večer a nad ránem. Co se mi moc líbí je třeba tábor lovce uprostřed pustiny, ale něčeho takovýho je tu už docela dost.
Co mi taky příjde jako zajímavý by byl nějakej obchodní cestující, kterej by se v bezpečných lokacích v pustině (jako třeba to jezero v horách), ale třeba i ve vesnicích, náhodně (nebo v nějakejch časovejch intervalech) objevil. Třeba by vykupoval nějaký předměty za lepší cenu nebo by moh prodávat nějaký zvláštní předměty, ne ty nejsilnější, ale něčím zajímavý, s nějakou zvláštní schopností. Příběhově by to mohla být osoba, která cestuje po kraji a od dobrodruhů vykupuje předměty z výprav, který pak prodává.
_________________ DM
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 26 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |