Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 13:15 19. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: vzhledy zbraní
PostPosted: 19:51 09. Jul 2011 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 17:01 08. Dec 2010
Posts: 2
Daanri wrote:
Neviem ci je vobec mozne dat prec efekt ohna (alebo ineho elementu) u zbrane, ktora ma zranenie elementom viac ako 1k4 alebo 1k6 - myslim, ze to aj toolset nastavuje napevno. Maximalne to ide aj v toolsete zamenit za iny efekt, co je zas nelogicke aby zbran s napr. ohnivym zranenim vyzerala ako zbran s elektrickym zranenim.


Sice je to už trošku offtopic nicméně narazil jsem na zajímavé řešení, lze zrušit grafický efekt zbrani a to i zbrani s k6++ zraněním elementem. Možná by se to někomu líbilo.

A to přidáním souboru iprp_visualfx.2da do modulu, do něj se připíše další řádek
7 **** 202, po otevření toolsetu se ve visual efektech objeví nová možnost "none" po jejím přidání na zbraň v toolsetu zbraň stále svítí, nicméně ve hře již ne. Bohužel to nelze nascriptovat přes čtení 2da do hry (aspon mně se to teda nepodařilo), protože pak vrací FALSE ( tedy vzhled kyseliny).


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: vzhledy zbraní
PostPosted: 20:27 09. Jul 2011 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Rozumím ti až po to nascriptování... co bys chtěl nascriptovat?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: vzhledy zbraní
PostPosted: 21:31 09. Jul 2011 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 17:01 08. Dec 2010
Posts: 2
Víceméně nic, jen jsem zkoušel pro změnu vzhledu ve hře načítat kromě standartních 0-6 různý vtipný hodnoty jako třeba -1, 256 S čimž jsem samozřejmě nepochodil .)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: vzhledy zbraní
PostPosted: 22:45 09. Jul 2011 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Jo to ne no, to bys musel ty funkce přespat.
Navíc pridani tech prazdnych modelu sebou nese par bugů.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: vzhledy zbraní
PostPosted: 00:23 01. May 2012 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
Trochu si hraju ve hře s rapírem, myslím že problém některých zbraní a možných/nemožných vzhledů je v nastavení tzv. neplatných vzhledů. Pro příklad abych to objasnil - rapír má vzhledy vršku 1-4 povolené, vzhled 5 je nepovolený. V okamžiku, kdy hráč na kovadlině aktivuje nepovolený vzhled, skript mu automaticky hodí vzhled číslo 1, nikoliv nejbližší další povolený. Proto, ačkoliv jiné vzhledy zbraně ve hře jsou, se k nim hráč přes kovadlinu nemá šanci dostat, i kdyby klikal jako o život.

Řešení která mě napadají:
1. Namísto návratu na vzhled č. jedna přeskakovat na první NÁSLEDUJÍCÍ povolený vzhled
2. Vyplnit nepovolené vzhledy tvz. báglem na ruku, aby se přes ně dalo proklikat k povoleným vzhledům
3. Udělat změny zbraní namísto přes kovadliny jako nějaký dialog (ten by šel i s "npc" kovadlinou ne?) stejně jako barvíř. možnost vkládat čísla přes chatbox by tenhle problém taky rozsekla.
4. Nepovolené vzhledy zrušit, povolit všechno. Osobně mi není jasné proč jsou některé zakázané, když lightsabery ve hře jdou vyrobit bez problému.

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: vzhledy zbraní
PostPosted: 01:12 01. May 2012 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 13:55 05. Oct 2008
Posts: 1491
No a není výběr vzhledu zbraní řešený obdobně jako u výběru vzhledu u krejčího?
Nejen že můžeš klikat "další vzhled", ale určitě můžeš "říct" číslo určitého vzhledu.

Nebo to tak není?

_________________
Jake Buchar, Kybernautický detektiv
A když se to těm ouřadům na radnici nelíbí, můžou si strčit do tý svý zazobaný zadnice tenhle prostředníček a tak hluboko, až budou pištět jako prasata na líbánkách!

Azhael Morten Hbitý tiefling s vyššími zájmy, uctívač Helgarona a prince pekla Astarotha
Grombo Omborg Vychytralý půlkork s velikými ambicemi, PRASOBIJEC


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: vzhledy zbraní
PostPosted: 01:15 01. May 2012 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
Není to přes dialog, je to přes kovadlinu podobné kraftu, jestli u toho jde mluvit pak se omlouvám moje chyba, nenapadlo mě to. Vyzkouším

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: vzhledy zbraní
PostPosted: 05:40 01. May 2012 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 23:13 08. Nov 2010
Posts: 464
Není to jako u krejčího.Na číslo které napíšeš to nereaguje.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: vzhledy zbraní
PostPosted: 09:15 01. May 2012 
Online
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 01:01 27. Aug 2011
Posts: 1517
Vůbec jsem netušila, že jdou měnit vzhledy zbraní, třeba luků, netuším ani kde a jak se to může udělat :oops: Jestli v tom ale jsou chyby a riziko poškození kvality zbraně, tak ani nemá smysl to zkoušet, byla by to škoda :D

_________________
Olwen Emerald
Fiona
Wang Yan Vlaštovka


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits