Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 00:52 26. Jul 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 75 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 09:45 15. Jun 2012 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 10:07 13. Mar 2012
Posts: 4376
J.F.Payne wrote:
Tak na palubě lodi nasedněte, ne? Nejenže už nejste ve městě, ale nestane se vám, že by se kůň cestou zatoulal.


Teď už to tak budu dělat taky. Ale byla to moje první cesta lodí s koněm.

Holt mě to nenapadlo :(

_________________
je cosi shnilého ve státě dánském
...ale plíseň je dobrá pro penicilín
z hodně léků však bolí hlava
...a tvoří se závislost
Vhodný čas na odvykací kůru

člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 10:28 15. Jun 2012 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
Sednu na koně, jedu přes město krokem a píšu emote *vede koně za uzdu*

Vyhláška je RP, tudíž postihuje RP rovinu hry, ne systémovou.

ps: mě teda ta vyhláška nepřijde hloupá, experti co by si okamžitě po jejím zrušení začali dávat grand revie karatha kolem fontány na náměstí tu je hend několik

(včetně mě....)

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 18:14 15. Jun 2012 
Offline
Mistr
User avatar
 Profile

Joined: 22:59 03. Aug 2011
Posts: 991
Prasokralik wrote:
Sednu na koně, jedu přes město krokem a píšu emote *vede koně za uzdu*

Vyhláška je RP, tudíž postihuje RP rovinu hry, ne systémovou.

ps: mě teda ta vyhláška nepřijde hloupá, experti co by si okamžitě po jejím zrušení začali dávat grand revie karatha kolem fontány na náměstí tu je hend několik

(včetně mě....)


*Hlásí se všemi deseti* Já jsem pro uspořádat jezdecký maraton skrze město po vytýčených trasách. Podpořte tak tento maraton i Vy svou přítomností a at ulice Karathy přetékají koňskými bobky! Přidejte se a pomožte tak bojovat proti úskalí a potlačování ze strany lorda kancléře a jeho noshledů. :D

Btw.. je to na prd, já už koně neřeším, když se plavím..., tak je na lodi a když se doplavím do Karathy, tak je "zaparkovaný" v přístavu, kde jsem ho naposledy nechal. Ale s těmi přechody je to ošemetné.

_________________
I´m pixel-based fantasy, a man who is stoic. I hack and slash, who the heck´s more heroic?
Xzar: "I know of dragons with feet like rabbits, 'tis true, I swear." (In memoriam - died 1369 DR)
Yoshimo: "Hiiiii yah! Heh, tourists love that stuff."
Divinity: Original Sin - The talent Pet Pal allows you to speak to animals. Bark, bark. Moo.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 13:49 16. Jun 2012 
Offline
Šlechtic
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 10:27 08. Mar 2011
Posts: 326
kucik wrote:
Predelat jde. V parte neni proto, protoze je limit pritelicku, familiaru a summonu, ktere muze mit postava v parte.
Nelze toto omezení překonat pomocí funkce SetMaxHenchmen()? V normálním modulu to funguje.

//edit: Aby nedošlo k nedorozumění, předpokládám, že kůň by se do party přidával jako henchman. Omezení u všech ostatních kategorií asociátů (animal companion, dominated, familiar, summoned), pokud vím, opravdu překonat nejdou.


Attachments:
File comment: Veliká parta, všem jde snadno nastavit následování.
henchmani.jpg
henchmani.jpg [ 121.44 KiB | Viewed 2768 times ]

_________________
Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia.
<Aktivita ve hře: neaktivní>
                                                                                                                                
[Desatero přikázání pro role-playera]   [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 14:02 16. Jun 2012 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:51 02. Apr 2010
Posts: 2956
Co se přechodů týče, přejít ve městě se cestou do přístavu musí jen jeden a není problém na něj nasednout před a sesednout za přechodem... další možnost je vychytat, jak toho koně přes ten přechod dostat - mně se to většinou podaří, když na něj dojdu pomocí kláves WASD...

_________________
Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.

Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy

Incoherent fire dissipates all contingency.

ZANEPRÁZDNĚN


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 21:29 16. Jun 2012 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Slo. Ale jestli se nepletu, tak do henchmanu se pocitaji prave vsichni vyse zmineni, nebo ne?

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 23:25 16. Jun 2012 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
Nemyslím. V hotu lze mt až dva henchmany a nemá to žádný vliv na množství summonů které postava může mít.

Tzn. 1 summon, jeden přítelíček a 2 podržtašky, což by na thalii vyhovovalo, přítelíčky/summony mají hráči svoje, jako henchmany mula + kůň

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 10:42 17. Jun 2012 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
Prasokralik wrote:
Nemyslím. V hotu lze mt až dva henchmany a nemá to žádný vliv na množství summonů které postava může mít.

Tzn. 1 summon, jeden přítelíček a 2 podržtašky, což by na thalii vyhovovalo, přítelíčky/summony mají hráči svoje, jako henchmany mula + kůň
Kde v tom počtu jsou zahrnutí kouzlem nebo skillem ovládlé potvory? Tj. druid/hranda AE nebo mágské Dominate?

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 11:33 17. Jun 2012 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
nikde to je další entita, můžeš mít vždycky jednu ovládnutou potvoru, resp. u hraničáře jsem si tím jistý (animal empathy) ale kouzlo ovládnutí je podle mě stejná mechanika (už proto že na to fungují stejné imky)

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 11:57 17. Jun 2012 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 11:21 20. Aug 2011
Posts: 1400
Berte to s rezervou, protože oproti veteránům mám nachozeno tisíckrát méně koňských přechodů, ale fakt kůň zůstává za přechodem? Není to jen dlouhý loading time koně? Mě se kůň loaduje často hodně dlouho. Třeba i 12, 15 s po načtení postavy do lokace (stejně tak při slézání z koně). Stává se mi, že přestane za přechodem následovat, ale nestává se mi, že by za přechodem zůstal.

Na lodi do Kelu je to nějaký bug způsobený nějakým bugem, protože tam je to snad zabugovaný.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 12:47 17. Jun 2012 
Offline
Šlechtic
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 10:27 08. Mar 2011
Posts: 326
kucik wrote:
Slo. Ale jestli se nepletu, tak do henchmanu se pocitaji prave vsichni vyse zmineni, nebo ne?
Podle mých zkušeností ne. Henchmani se počítají zvlášť.

KaTo wrote:
Kde v tom počtu jsou zahrnutí kouzlem nebo skillem ovládlé potvory? Tj. druid/hranda AE nebo mágské Dominate?
Ovládnuté potvory spadají pod ASSOCIATE_TYPE_DOMINATED, postava může mít pouze jednu ovládnutou potvoru bez ohledu na způsob ovládnutí, pokud vím.

_________________
Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia.
<Aktivita ve hře: neaktivní>
                                                                                                                                
[Desatero přikázání pro role-playera]   [Hry na hrdiny: Teorie RPG]


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 13:45 30. Oct 2012 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 09:15 21. Jun 2007
Posts: 508
Location: Morava
Právě se mi ztratil kůň ! Jmenuje se Menhirina Lukava a je celá bílá - bělouš. Žádnou chybu jsem neudělal - přijel jsem do Karathy a ihned nalevo za bránou jsem jako vždy ustajil koně - dal jsem sesednout z koně , pomocná ikonka "sesednout z koně" zmizela , Menhiri se objevila na zemi ale kůň nikde. Nevím co udělat nyní aby se objevil - Menhiri tam stojí jak tvrdý Y . Mám strach někam jít a nebo se odpojit aby se to nepodělalo ještě víc.

_________________
Menhiri Dierta


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 13:49 30. Oct 2012 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Zkus relog, nebo počkej na restart. Podle záznamu je u severní brány.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 13:58 30. Oct 2012 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 17:36 27. Jul 2011
Posts: 1152
Location: Stod
Jachym wrote:
Právě se mi ztratil kůň ! Jmenuje se Menhirina Lukava a je celá bílá - bělouš. Žádnou chybu jsem neudělal - přijel jsem do Karathy a ihned nalevo za bránou jsem jako vždy ustajil koně - dal jsem sesednout z koně , pomocná ikonka "sesednout z koně" zmizela , Menhiri se objevila na zemi ale kůň nikde. Nevím co udělat nyní aby se objevil - Menhiri tam stojí jak tvrdý Y . Mám strach někam jít a nebo se odpojit aby se to nepodělalo ještě víc.


ja ho tam vcera videla

_________________
Jsem jaká jsem.
Lina Arna - zlatooká černovláska


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Systém koní
PostPosted: 14:00 30. Oct 2012 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 17:36 27. Jul 2011
Posts: 1152
Location: Stod
kdyz sedim na koni tak mi zmizi telo od pasu ke krku ale ruce zustanou a je to v normalnim obleceni. hodim na ni platovku a postava je cela. mam se s tim smirit ze to tak bude porad a bude mi devce jezdit jako duch?

_________________
Jsem jaká jsem.
Lina Arna - zlatooká černovláska


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 75 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits