 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Barbar321
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 09:45 15. Jun 2012 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
J.F.Payne wrote: Tak na palubě lodi nasedněte, ne? Nejenže už nejste ve městě, ale nestane se vám, že by se kůň cestou zatoulal. Teď už to tak budu dělat taky. Ale byla to moje první cesta lodí s koněm. Holt mě to nenapadlo 
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
Prasokralik
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 10:28 15. Jun 2012 |
|
Joined: 01:53 05. Dec 2010 Posts: 4507 Location: Land Down Under
|
Sednu na koně, jedu přes město krokem a píšu emote *vede koně za uzdu*
Vyhláška je RP, tudíž postihuje RP rovinu hry, ne systémovou.
ps: mě teda ta vyhláška nepřijde hloupá, experti co by si okamžitě po jejím zrušení začali dávat grand revie karatha kolem fontány na náměstí tu je hend několik
(včetně mě....)
_________________ Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo
Pain is temporary. Victory is forever.
|
|
Top |
|
D_E_K_A
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 18:14 15. Jun 2012 |
|
Joined: 22:59 03. Aug 2011 Posts: 991
|
Prasokralik wrote: Sednu na koně, jedu přes město krokem a píšu emote *vede koně za uzdu*
Vyhláška je RP, tudíž postihuje RP rovinu hry, ne systémovou.
ps: mě teda ta vyhláška nepřijde hloupá, experti co by si okamžitě po jejím zrušení začali dávat grand revie karatha kolem fontány na náměstí tu je hend několik
(včetně mě....) *Hlásí se všemi deseti* Já jsem pro uspořádat jezdecký maraton skrze město po vytýčených trasách. Podpořte tak tento maraton i Vy svou přítomností a at ulice Karathy přetékají koňskými bobky! Přidejte se a pomožte tak bojovat proti úskalí a potlačování ze strany lorda kancléře a jeho noshledů. Btw.. je to na prd, já už koně neřeším, když se plavím..., tak je na lodi a když se doplavím do Karathy, tak je "zaparkovaný" v přístavu, kde jsem ho naposledy nechal. Ale s těmi přechody je to ošemetné.
_________________ I´m pixel-based fantasy, a man who is stoic. I hack and slash, who the heck´s more heroic? Xzar: "I know of dragons with feet like rabbits, 'tis true, I swear." (In memoriam - died 1369 DR) Yoshimo: "Hiiiii yah! Heh, tourists love that stuff." Divinity: Original Sin - The talent Pet Pal allows you to speak to animals. Bark, bark. Moo.
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 13:49 16. Jun 2012 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
kucik wrote: Predelat jde. V parte neni proto, protoze je limit pritelicku, familiaru a summonu, ktere muze mit postava v parte. Nelze toto omezení překonat pomocí funkce SetMaxHenchmen()? V normálním modulu to funguje. //edit: Aby nedošlo k nedorozumění, předpokládám, že kůň by se do party přidával jako henchman. Omezení u všech ostatních kategorií asociátů (animal companion, dominated, familiar, summoned), pokud vím, opravdu překonat nejdou.
Attachments: |
File comment: Veliká parta, všem jde snadno nastavit následování.

henchmani.jpg [ 121.44 KiB | Viewed 2768 times ]
|
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
Caehan
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 14:02 16. Jun 2012 |
|
Joined: 18:51 02. Apr 2010 Posts: 2956
|
Co se přechodů týče, přejít ve městě se cestou do přístavu musí jen jeden a není problém na něj nasednout před a sesednout za přechodem... další možnost je vychytat, jak toho koně přes ten přechod dostat - mně se to většinou podaří, když na něj dojdu pomocí kláves WASD...
_________________ Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.
Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy
Incoherent fire dissipates all contingency. ZANEPRÁZDNĚN
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 21:29 16. Jun 2012 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Slo. Ale jestli se nepletu, tak do henchmanu se pocitaji prave vsichni vyse zmineni, nebo ne?
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Prasokralik
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 23:25 16. Jun 2012 |
|
Joined: 01:53 05. Dec 2010 Posts: 4507 Location: Land Down Under
|
Nemyslím. V hotu lze mt až dva henchmany a nemá to žádný vliv na množství summonů které postava může mít.
Tzn. 1 summon, jeden přítelíček a 2 podržtašky, což by na thalii vyhovovalo, přítelíčky/summony mají hráči svoje, jako henchmany mula + kůň
_________________ Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo
Pain is temporary. Victory is forever.
|
|
Top |
|
KaTo
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 10:42 17. Jun 2012 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
Prasokralik wrote: Nemyslím. V hotu lze mt až dva henchmany a nemá to žádný vliv na množství summonů které postava může mít.
Tzn. 1 summon, jeden přítelíček a 2 podržtašky, což by na thalii vyhovovalo, přítelíčky/summony mají hráči svoje, jako henchmany mula + kůň Kde v tom počtu jsou zahrnutí kouzlem nebo skillem ovládlé potvory? Tj. druid/hranda AE nebo mágské Dominate?
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
Prasokralik
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 11:33 17. Jun 2012 |
|
Joined: 01:53 05. Dec 2010 Posts: 4507 Location: Land Down Under
|
nikde to je další entita, můžeš mít vždycky jednu ovládnutou potvoru, resp. u hraničáře jsem si tím jistý (animal empathy) ale kouzlo ovládnutí je podle mě stejná mechanika (už proto že na to fungují stejné imky)
_________________ Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo
Pain is temporary. Victory is forever.
|
|
Top |
|
klobouk
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 11:57 17. Jun 2012 |
|
Joined: 11:21 20. Aug 2011 Posts: 1400
|
Berte to s rezervou, protože oproti veteránům mám nachozeno tisíckrát méně koňských přechodů, ale fakt kůň zůstává za přechodem? Není to jen dlouhý loading time koně? Mě se kůň loaduje často hodně dlouho. Třeba i 12, 15 s po načtení postavy do lokace (stejně tak při slézání z koně). Stává se mi, že přestane za přechodem následovat, ale nestává se mi, že by za přechodem zůstal.
Na lodi do Kelu je to nějaký bug způsobený nějakým bugem, protože tam je to snad zabugovaný.
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 12:47 17. Jun 2012 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
kucik wrote: Slo. Ale jestli se nepletu, tak do henchmanu se pocitaji prave vsichni vyse zmineni, nebo ne? Podle mých zkušeností ne. Henchmani se počítají zvlášť. KaTo wrote: Kde v tom počtu jsou zahrnutí kouzlem nebo skillem ovládlé potvory? Tj. druid/hranda AE nebo mágské Dominate? Ovládnuté potvory spadají pod ASSOCIATE_TYPE_DOMINATED, postava může mít pouze jednu ovládnutou potvoru bez ohledu na způsob ovládnutí, pokud vím.
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
Jachym
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 13:45 30. Oct 2012 |
|
Joined: 09:15 21. Jun 2007 Posts: 508 Location: Morava
|
Právě se mi ztratil kůň ! Jmenuje se Menhirina Lukava a je celá bílá - bělouš. Žádnou chybu jsem neudělal - přijel jsem do Karathy a ihned nalevo za bránou jsem jako vždy ustajil koně - dal jsem sesednout z koně , pomocná ikonka "sesednout z koně" zmizela , Menhiri se objevila na zemi ale kůň nikde. Nevím co udělat nyní aby se objevil - Menhiri tam stojí jak tvrdý Y . Mám strach někam jít a nebo se odpojit aby se to nepodělalo ještě víc.
_________________ Menhiri Dierta
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 13:49 30. Oct 2012 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Zkus relog, nebo počkej na restart. Podle záznamu je u severní brány.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
rosnicka
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 13:58 30. Oct 2012 |
|
Joined: 17:36 27. Jul 2011 Posts: 1152 Location: Stod
|
Jachym wrote: Právě se mi ztratil kůň ! Jmenuje se Menhirina Lukava a je celá bílá - bělouš. Žádnou chybu jsem neudělal - přijel jsem do Karathy a ihned nalevo za bránou jsem jako vždy ustajil koně - dal jsem sesednout z koně , pomocná ikonka "sesednout z koně" zmizela , Menhiri se objevila na zemi ale kůň nikde. Nevím co udělat nyní aby se objevil - Menhiri tam stojí jak tvrdý Y . Mám strach někam jít a nebo se odpojit aby se to nepodělalo ještě víc. ja ho tam vcera videla
_________________ Jsem jaká jsem. Lina Arna - zlatooká černovláska
|
|
Top |
|
rosnicka
|
Post subject: Re: Systém koní Posted: 14:00 30. Oct 2012 |
|
Joined: 17:36 27. Jul 2011 Posts: 1152 Location: Stod
|
kdyz sedim na koni tak mi zmizi telo od pasu ke krku ale ruce zustanou a je to v normalnim obleceni. hodim na ni platovku a postava je cela. mam se s tim smirit ze to tak bude porad a bude mi devce jezdit jako duch?
_________________ Jsem jaká jsem. Lina Arna - zlatooká černovláska
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 17 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |