Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 07:05 18. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 57 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 11:56 14. Nov 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
Ad ztraceni ve svete: No ja sem zacinal jen v par svetech, asi ve ctyrech, ale poazade mi to ztraceni v obrim meste pripadalo stejne. Vzdycky se mi zdalo, ze je to mesto ctyrikrat vetsi, nez si myslim.. pak sem si zacal delat mapy mest s vyznacenymi obchody a zjistil ze je to jen 3x3 a to je tak akorat.
Ale kdyz treba zacne clovek v Doubkove, nebo v Ivory, je to malicke a nema s tim problemy, proto bych treba navrhl dat nejake doporuceni pro zacatecniky, at radsi zacnou v Ivory.. i kdyz by logicky radsi meli zacit v Karathe..
Horsi je obcasna sebevrazednost spawnu. Myslim tim, ze za doubkovem je vedle sebe jezevec, Trhac, lity medved adivoky pes. Ja si opravdu nebyl jisty, jak je trhac tady silny, no a prvni ranou sem to zjistil.. radsi bych, aby uroven nepratel vzrustala se vzdalenosti rozumne. Treba za Ivory, jak je jezevec, troll, obr. atd
Troll je sice taky tezky souper na zacatek, ale na druhem lvl valecnika se pri uteku aspon da prezit jedna jeho rana ..

Ale ja tady pisu same zapory... no tak pridam nejake klady:

1. Myslim, ze se tady sesla slusna sorta lidi uzivam si, ze je to RP svet. Je tady dost hracu, kteri ti hned po osloveni nereknou jdes s nama na obry? A to je dobre. Za to jsem opravdu rad!

2. Rozlehlost Thalie. Je opravdu hodne mist, kde sem jeste nebyl, a treba sem jenom o nich slysel od jinych hracu. Myslim, ze kdyz existuji lokace, ktere hrace tak zaujmou, ze o nich vyklada jinym hracum, jak to tam bylo krasne, tak je to opravdu to prave.

P.S. ad Ldamian http://thalie.pilsfree.net/forum/viewtopic.php?t=28
Je to tady taky.. jen se tam moc tech novinek neobjevuje, ale myslim, zeje to tim, ze se tam proste jen nepisou..


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 13:57 14. Nov 2007 
Offline
Nováček
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 17:57 11. Sep 2007
Posts: 24
nomis_b wrote:
Ale kdyz treba zacne clovek v Doubkove, nebo v Ivory, je to malicke a nema s tim problemy, proto bych treba navrhl dat nejake doporuceni pro zacatecniky, at radsi zacnou v Ivory.. i kdyz by logicky radsi meli zacit v Karathe..


Toto upozornění tam je - myslím, že zrovna u Ivory.

Co se týče toho rozložení potvor tak je pravda, že zrovna ti trhači jsou dost blízko, ale zase pokud je někdo nenatáhne k přechodu tak na nikoho nebafnou. Prcek sice nebyl všude, ale už se koukl kde kam a z většiny se dají oblasti projít bez konfliktu. Tím pádem už je na každým hrdinovy jestli si troufne na potvoru 2x až 4x větší než je on sám.

Jinak Thalie je super:
- RP většiny hráčů je dobrý ba i lepší než moje.
- Rozsáhlost a rozmanitost taky paráda

_________________
Smrt se posmívá našim starostem.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 15:50 14. Nov 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Jj doporucenie pre novacikov urcite je prave u tej Ivory, ale suhlasim, ze taka Karatha alebo Har Ganeth pre noveho hraca moze posobit dost chaoticke a dezorientujuco. Riesenim by boli prave rozne NPC, ktore budu odkazovat na rozne miesta a pomozu tak s "navigaciou" po vacsich mestach a samotnom svete. Dalsim riesenim by mozno boli aj rozne "knizky" ako sprievodcovia po roznych kutoch Thalie.

Rozne hlasky na roznych miestach v style ako dane miesto vyzera uz su a pribudnu asi aj dalsie. Urcite to pomaha k celkovej predstave daneho miesta.

Co sa tyka miest tych trenerov, tak vacsinou su na logickych miestach, ale mozno by sa mohlo spravit nieco v style, ze by niektori treneri odkazovali na dalsich trenerov, pripadne by NPC rozpravali o vyhlasenych mistroch v danom obore, u ktorych sa da ucit.

Co sa pamatam ulice byvali plnsie hovoriach NPC, ale myslim ze sa kvoli zatazi na server nake ubrali, ale nie som si isty.

S tymi pozamykanymi stavbami by sa nieco spravit mohlo, porobit par interierov ako domov, kde budu byvat normalny ludia, s ktorymi by sa dal zacat naky rozhovor a nieco sa aj dozvediet. Mozno casom bude. :wink:

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 16:22 14. Nov 2007 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:00 28. Apr 2007
Posts: 2864
Location: Božský trůn
Města jsou trochu nepřehledná ale když někdo z vás přijede do novýho mšsta taky hned nebude vědět kde co je a nebude se tam snadno orientovat :wink: , aspon to působí dojmem města takovej jakej má být..

Mistří jsou na docela dobrých místech (teda ty o kterých vim) a u základních se to dá i logicky vydedukovat, na ostrovech trenér bojovníka je snad jasný, jen si stačí dát pár věcí dohromady..

To že v Krathe není žádnej vyvolávač co tahá veřící ke Xi'An nebo jinýho temnýho boha je tim že by ji na místě ukamenovali, jinak zrovna v Karathe má každej svobodu své víry, může tam i žít někdo kdo věří v temnýho boha, teda pokud na něj nepřijdou nebo ho nebude vykřikovat na ulicích, nic by se mu nemuselo stát..

_________________
jsem uctívač démonů
jsem otec tvé smrti
já vyvolávám dávné zlo
já kontroluji každý jeho nádech
já podněcuji vaše neštěstí
zrozením i zabíjením
já vyvolám armageddon
krmen tisícem duší.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 11:29 21. Nov 2007 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 09:15 21. Jun 2007
Posts: 508
Location: Morava
Ahojky, poprvé jsem tu byl asi pred rokem , udělal jsem si postavu a jak jsem dosáhl 3 lvlu - bum a všechno spadlo a totálně se smazalo , no nevadí pomyslel jsem , když se to obnovilo , ale schopnosti sběru a craft se mi nevrátil i po dopisování po emailu. Tak jsem tedy začal vše od začátku , a pro změnu mi odešel PC , hned jsem si pořídil nový , ale nainstaloval napred Guild Wars, a nějaký čas pařil GW, ted jsem už asi týden zpátky, a všimnul jsem si asi proběhli drobné úpravy.
Tak že nevím kam to napsat - ale co se mi dnes stalo - vlezu do krypty na hřbitově trochu si finančně přilepšit vykradením sarkofágu, už mě měla varovat litá krysa , která vylezla ze zdi a proběhla okolo a když jsem jí chtěl trefit tak jako by tam nebyla a za chvíli vlítla do další zdi a zmizela. No jdu dál opatrně nakukuju do místnosti 3-4 kostlivci -tak šup a beru je po jednom nebo po dvou . a jdu do další místnosti, nakouknu a čtu označení 4x kostlilivci, tak potáhnu dva za roh a vyřídím, znovu nakuknu a vidím už za rohem dva kostlivci ááá jaké bylo mé překvapení když jdu za roh a ten druhý měl nad sebou vadné označení - nebyl to kostlivec , ale kostlivý kněz nebo mág
a tyhle bestie já znám , takže mne zabil. Přišel jsem o 376 expů a 286 zl
, nebo tak nějak nepíšu si to, tak dva dny hraní jsou v pr..li, to zase mi bude trvat než mne přejde vztek z toho že mne zabila blbá nedodělávka dungu a než to zase začnu hrát.
Na Demoně bych měl za hodinu 10x 376 expů na DH to samé, tady budu muset zabít 12 litých jezevců, 12x se po každým litým jezevci vyléčit, a o zlatě se raději ani nebavím, jak říkám dva dny v prd...


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 12:00 21. Nov 2007 
Offline
Měšťan
 ICQ  Profile

Joined: 17:37 08. May 2007
Posts: 188
Location: Hradec Králové
Jachyme: To není špatné označení NPCčka, to je podle mě tvoje chyba, že jsi neodhadl situaci. Nápis nad postavičkou je pekelně OOC info a že se podle něj slepě řídíš, za to nemůžou WB. Mě se něco podobného stalo jinde, byl tam mág a klerik a neměli to napsaný na čele - neodhadl jsem situaci a bylo po mě. Nepřišel jsem o 300 ex ale o 3000 a říkám si, „že jsi ty blbe do toho šel, když víš, co dokážou. Měl jsi zmizet, dokud byl čas“. Nejsem naštvaný na Thalii ale na sebe, tam se totiž stala chyba.
A popravdě, že tu není za hodinu 3000xp tak to beru jako obrovský plus - hlavně ať se to tu nepřiblíží Demoně.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 12:26 21. Nov 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 410
To ze potvory nemaji nad sebou standardni oznaceni neni nedodelavka, ale naopak nase dodelavka. Bereme ji jako plus.

Mimochodem..zabit 12 litych jezevcu na 3. urovni je dle meho otazka hodiny.

_________________

ICQ: 299-576-552


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 13:19 21. Nov 2007 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
Anderson I wrote:
A popravdě, že tu není za hodinu 3000xp tak to beru jako obrovský plus - hlavně ať se to tu nepřiblíží Demoně.


Amen - Demona je skvělá a Thalie je rovněž skvělá, jen záleží na co má člověk zrovna chuť.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 13:27 21. Nov 2007 
Offline
Měšťan
 ICQ  Profile

Joined: 17:37 08. May 2007
Posts: 188
Location: Hradec Králové
Naprosto souhlasím, kdyby se mágové poznali třeba jen podle trochu jiného oblečení, malé hůlky v ruce nebo jen nějakou maličkostí v popisku, tak by to alespoň nutilo se před útokem zastavit a pořádně si prohlédnout situaci. A v tom mezidobí se stihne i napsat nějaké ta hláška a podobně, což když jde partička a běhá se od jedné skupinky nebožáků k druhé, tak opravdu zvládnout nejde. Už jsem se s tím setkal, vytrestalo mě to, ale byla to moje blbost. Já to hodnotím jako plus.

Zabít ty jezevce není asi problém, ale stojí to neskutečné množství lékáren, lektvarů nebo čehokoliv léčícího, pokud teda už ta postava nemá nějaké slušné vybavení. Ovšem expit se dá i jinde než zrovna lítí jezevci.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 19:53 23. Nov 2007 
Offline
Velmistr
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 18:37 29. Apr 2007
Posts: 1260
Location: vsudeANDnikde
hmm ten vztek dobre znam :D:D:D:D...jediny co ktomu lze napsat: Thalie neni pro babovky a slaboty...a jeden postrech vzdy hledej chybu na svy strane jako prvni, pac tam jich najdes caso vic nez na ty strane druhy....CHECHT..Ti co si to ted asi ctou tak se divi co jsem to tu napsal!!!

_________________
stiznosti sem -> 291472609
jsem to co (ne)jsem. Zhrzena laska ***
ministerstvo zabavy varuje:
creeping zabiiji!!!

Pisu sam za sebe


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 12:12 24. Nov 2007 
Offline
Měšťan
 ICQ  Profile

Joined: 17:37 08. May 2007
Posts: 188
Location: Hradec Králové
Měl bych 2 návrhy, ale je to na zvážení:
1) Omezení max. lvl craftu podle rasy - nešlo by spíš než tohle omezení udělat třeba to, že každý se může mistrovsky vyučit v jakémkoliv povolání, ale jen v jednom může mít 20 lvl, ve dvou 15 lvl (možná jen v jednom) a v ostatních se nedostane nad 10 (nebo 8 )? Proč by třeba nemohl být člověk platnéř, trpaslík alchymista nebo elf hůlkař? Tohle by udělalo z každého specialistu vlastně jen na jeden obor.
2) Nový systém meditací - Se vším souhlasím a těším se, bude to fajn, jen bych přece jenom upravil tu dobu mezi meditacemi - přijde mi celkem „brutální“. Obnova kouzel jednou za 10 + 2*lvl minut ... to je jednou za 1/2 hodiny u 10 lvl, a jednou za hodinu! u 22 lvl - když si odpočine, zacraftí, tak to aby tak 3/4 hodiny seděl v hospodě než se někam může podívat. Nestálo by za zvážení ten level tam nedávat lineárně, odmocnina se mi zdá tak akorát. Přece jenom, už takhle se to tu přímo nehemží kouzelníkama - což je fajn, ale oni tu nejsou skoro žádní:-(.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 12:15 24. Nov 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 410
Kouzelnikama se to tu nehemzi asi z uplne jineho duvodu. Kouzelnik je na Thalii stale nejvice smrtici povolani. O rychlosti expeni bych si dovolil tvrdit, ze je nejrychlejsi, ale to uz muzete odporovat. Pres vsechny upravy.

Musis uvazit, ze mag na 22. levelu si da na jedno vyspani par dungu sam.. A za tu dobu uz opet muze meditovat. Je to akorat.

_________________

ICQ: 299-576-552


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 12:54 24. Nov 2007 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 01:49 28. Apr 2007
Posts: 227
Anderson I wrote:
2) Nový systém meditací - Se vším souhlasím a těším se, bude to fajn, jen bych přece jenom upravil tu dobu mezi meditacemi - přijde mi celkem „brutální“. Obnova kouzel jednou za 10 + 2*lvl minut ... to je jednou za 1/2 hodiny u 10 lvl, a jednou za hodinu! u 22 lvl - když si odpočine, zacraftí, tak to aby tak 3/4 hodiny seděl v hospodě než se někam může podívat. Nestálo by za zvážení ten level tam nedávat lineárně, odmocnina se mi zdá tak akorát. Přece jenom, už takhle se to tu přímo nehemží kouzelníkama - což je fajn, ale oni tu nejsou skoro žádní:-(.


Hral sem maga na 20 lvl. Kedze nejsem nejaky nwn maniak, hralo se za maga moc tezko. Ono obmedzenie meditacie potom rozhodne, ci sa hrat este vobec za maga bude.

jaara wrote:
Kouzelnikama se to tu nehemzi asi z uplne jineho duvodu. Kouzelnik je na Thalii stale nejvice smrtici povolani. O rychlosti expeni bych si dovolil tvrdit, ze je nejrychlejsi, ale to uz muzete odporovat. Pres vsechny upravy.

Musis uvazit, ze mag na 22. levelu si da na jedno vyspani par dungu sam.. A za tu dobu uz opet muze meditovat. Je to akorat.


Spise se nejedna o maga, ale velice podobne povolani - zaklinac. Avsak si dovolim aj tak tvrdit co sem na thalii hraval : podle toho ako je obmedzeny HIPS a TS sou SD bez konkurence. Nedavne upravy zrejmne SD uplne vyhuby. Ze vseho nejvice se dari Klerikum - vyexpeni bez problemu je omnoho rychlejsi nez u maga. Vdaka veciam, ktore se dali ziskat v starem craftu - a mag zbroje stity nosit nemohl - byl klerik aj omnoho univerzalnejsi.

_________________
Ora et Labora


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 13:11 24. Nov 2007 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:00 28. Apr 2007
Posts: 2864
Location: Božský trůn
Ke craftu, nechal bych někde rasovej bonus k povolání, přece jen trpaslíci se živí kováním hodně dlouho a jsou mistři, přece takovej pulčík jehož minulost je v přírodě a starání se o ni nebude kovat stejně dobré věci jako trpaslík, jeohž předkové se s tim živěj od nepaměti... ale zase budou umět něco jiného, třeba tesařinu líp než trpaslík a tak

_________________
jsem uctívač démonů
jsem otec tvé smrti
já vyvolávám dávné zlo
já kontroluji každý jeho nádech
já podněcuji vaše neštěstí
zrozením i zabíjením
já vyvolám armageddon
krmen tisícem duší.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 13:30 24. Nov 2007 
Offline
Měšťan
 ICQ  Profile

Joined: 17:37 08. May 2007
Posts: 188
Location: Hradec Králové
to Krata: Mě spíš šlo o to, že když si volíš postavu, tak musíš koukat, co chceš dosáhnout. Když bych chtěl hrát kováře, který každému s úsměvem vyková, co si řekne, tak to nebude trpaslík - protože ten se nesmí usmívat na elfy. A nemůže to být půlčík, protože ten zase neumí kovat. = nechceš-li hrát trpaslíka, nehraj kováře - to je to, co mě trochu vadí. A spíš než o kování jde o alchymii, svitkaření a tak, kde ten vyskokej level opravdu potřebuješ, jinak máš mizivou šanci.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 57 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits