Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 22:08 20. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 28 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 09:23 19. Mar 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
Jo mě nedošlo, že stejně nepůjde srazit. A FALSE by mělo být 0! :)
Takže už taky nevím.
Ale ten parametr oSaveVersus bych passnul tak, či tak, ne?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 09:30 19. Mar 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Myrpa wrote:
Jo mě nedošlo, že stejně nepůjde srazit. A FALSE by mělo být 0! :)
Takže už taky nevím.
Ale ten parametr oSaveVersus bych passnul tak, či tak, ne?
Zkusim nad tim jeste probadat... Jako prvni me napadlo ze kdyz doslo k prejmenovani materskeho skriptu na sp_wallfire.nss, tak jestli neprejmenovat i tyhle - ale ocividne do nich nwn dale saha, takze upravuji spravny... Nevim - nechal bych pacienta na pozorovani...

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 16:23 19. Mar 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Já z vaší diskuse vůbec nerozumím co se tady řeší?
Kde je napsáno že vrací false pokud je cíl imunní?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 17:03 19. Mar 2014 
Offline
Rytíř
 Profile

Joined: 16:09 09. Aug 2011
Posts: 607
Moje chyba. Byl jsem z toho docela zmaten, až jsem si na chvíli začínal myslet, že je v nwscriptu nějaký pseudodatový typ boolean, když to vrací FALSE a 0 na dva protichůdné resulty. Protože mi nedošlo, že když je něco immuní, tak je jedno, že to vrátí to samé, jako fail, protože se effect stejně neprojeví.

FALSE to vrací místo 2 podle popisu. Při immunitě na to, na co se hází.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 17:20 19. Mar 2014 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Myrpa wrote:
Moje chyba. Byl jsem z toho docela zmaten, až jsem si na chvíli začínal myslet, že je v nwscriptu nějaký pseudodatový typ boolean, když to vrací FALSE a 0 na dva protichůdné resulty. Protože mi nedošlo, že když je něco immuní, tak je jedno, že to vrátí to samé, jako fail, protože se effect stejně neprojeví.

FALSE to vrací místo 2 podle popisu. Při immunitě na to, na co se hází.

Jojo, proto je vhodné dávat prvně !int GetIsImmune(
object oCreature,
int nImmunityType,
object oVersus = OBJECT_INVALID
)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 00:40 03. Apr 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
Nemám tucha k čemu jste došli, ale každopádně je to divné. První neúspěch nesrazil. Další neúspěchy ano.

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 08:49 03. Apr 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Nalkanar wrote:
Nemám tucha k čemu jste došli, ale každopádně je to divné. První neúspěch nesrazil. Další neúspěchy ano.
Aktualne nemam poneti jaka verze uprav/oprav je prave nahrana na serveru. Tzn. neco ladit v takovemto pripade je jen ztratou casu pri neznalosti tvaru validniho skriptu.

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 13:21 22. Aug 2014 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Chyba trvá, nebo je opravená?

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 15:26 22. Aug 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
kucik wrote:
Chyba trvá, nebo je opravená?
Testovani co jsem delal k tomuto kouzlu ukazalo vysledne efekty (srazeni, polovicni dmg) jez nebyly svazany s vysledky zachrannych hodu. Dalsi testovani jsem vzdal v dusledku smrti tzv. arena bugem (prosba o pomoc bude stale k dohledani, minimalne na neverejne casti fora). O dva tydny pozdeji jsem opustil NT zcela.

Pochybuji ze se ji zabyval nekdo jiny po mem odchodu, takze bych rekl ze opravena nebude/neni.

Edit: Asi bych jeste mohl vyhrabat log tech testu - ale sam jsem z nej neziskal nic jineho jak tu nespojitost hod-vysledek. IMHO bych si tipnul na mozne rozfazovani komunikace skript-server, jinak si to nedovedu objasnit.

Edit2: Pokud si dobre pamatuji, tak jsem skript vratil do puvodniho stavu, takze by tam zadne "moje" upravy nemely byt (lec ponechal jsem komentare).

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 18:19 22. Aug 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
Vypadá to, že funguje správně.
Jediné co, tak někdo v rámci hledání chyby určil, že srážecí část spellu bude považován za "jed".

Quote:
Ali'Shah al Favrashi-Marfa : Záchranný hod (Reflexy) proti Jed : *neúspěch* :
Ali'Shah al Favrashi-Marfa : Záchranný hod (Reflexy) proti Jed : *neúspěch* :
DEBUG 2: knock-test result = 0

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 18:54 22. Aug 2014 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
Nalkanar wrote:
...srážecí část spellu bude považován za "jed".
Hod na vydrz, coz je tusim podle pozadavku / popisu NT zmen.

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 19:02 22. Aug 2014 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
Vše je na reflexy.

Wall of fire
http://nwn.wikia.com/wiki/Wall_of_fire
- úprava - zranění 15d6, kdo neuspěje v hodu na reflex je navíc na 1 kolo sražen

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stěna ohně
PostPosted: 20:28 22. Aug 2014 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
opraveno.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 28 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits