 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Rejty
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 11:44 05. Mar 2009 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Jo, do karathský dílny dám stroje dvakrát.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
--Bragner--
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 11:48 05. Mar 2009 |
|
 |
Nováček |
|
Joined: 22:48 20. Feb 2009 Posts: 23
|
monstera wrote: Dále se domnívám , že pokud by měla platit prodloužená doba práce, bylo by třeba zvýšit kapacitu dílen - krafteři stojí nedůstojně fronty na to, aby se dostali k výrobnímu prostředku To ted mluvíš asi o té dílně v Karathě ze? A co si zajít do Doubkova? Do Tartenu? Tam jsou taky dílny.
|
|
Top |
|
Anderson I
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 11:52 05. Mar 2009 |
|
Joined: 17:37 08. May 2007 Posts: 188 Location: Hradec Králové
|
nomis_b wrote: ....dobre, zkusim to az se dostanu doma k toolu trosicku "urychlit" ty vyroby + pridat uhli, ..... Není to zbytečné? Vždyť jim stačí přidat peníze (% zisku) a bude vše ok.
|
|
Top |
|
Theogil I
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 11:57 05. Mar 2009 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
Rejty wrote: Proč to urychlovat? Lepší je vyladit expy a peníze vhledem k době výroby... Sohlasím ó pane.
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
monstera
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 11:58 05. Mar 2009 |
|
Joined: 16:10 27. Apr 2007 Posts: 885 Location: Ivory
|
--Bragner-- wrote: monstera wrote: Dále se domnívám , že pokud by měla platit prodloužená doba práce, bylo by třeba zvýšit kapacitu dílen - krafteři stojí nedůstojně fronty na to, aby se dostali k výrobnímu prostředku To ted mluvíš asi o té dílně v Karathě ze? A co si zajít do Doubkova? Do Tartenu? Tam jsou taky dílny. Když jsem tam posledně byl, taky jsem se nedostal k peci a odešel do Karathy !
_________________ Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne ) + Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob + Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky Elena Spod, dívka která ztratila paměť
|
|
Top |
|
Theogil I
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 11:59 05. Mar 2009 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
Rejty wrote: Jo, do karathský dílny dám stroje dvakrát. Budeme více než vděčni, někteří přestanou na chvíli nadávat a někdo třeba bude psát o vykřičník míň. To by se mi líbilo.
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
Theogil I
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 12:02 05. Mar 2009 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
--Bragner-- wrote: monstera wrote: Dále se domnívám , že pokud by měla platit prodloužená doba práce, bylo by třeba zvýšit kapacitu dílen - krafteři stojí nedůstojně fronty na to, aby se dostali k výrobnímu prostředku To ted mluvíš asi o té dílně v Karathě ze? A co si zajít do Doubkova? Do Tartenu? Tam jsou taky dílny. Krom toho, že tam jsou v podvečer většinou také plné, koukl jsi se co tam prodávají za činidla? Jsou to malé dílny s omezeným sortimentem a pokud by jsi chtěl navrhnout táhni ten materiál do Karathy, kup si činidla a pak si ho táhni třeba zase do Doubkova, pak je to v rozporu s redukcí tahání materiálu. 
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
Awadar
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 12:07 05. Mar 2009 |
|
Joined: 11:29 02. Jan 2008 Posts: 200 Location: Brno
|
Rejty wrote: Proč to urychlovat? Lepší je vyladit expy a peníze vhledem k době výroby... monstera wrote: k uhlí - pokud by nadále měla platit prodloužená doba zpracování, mělo by uhlí hořet úměrně tomu déle. Zároveň se přimlouvám za navrácení vydatnosti ložisek všech zdrojů na původní množství a ponechání na vůli hráče, kolik toho bude chtít nakopat a stěhovat, což si určí podle své potřeby.
Dále se domnívám , že pokud by měla platit prodloužená doba práce, bylo by třeba zvýšit kapacitu dílen - krafteři stojí nedůstojně fronty na to, aby se dostali k výrobnímu prostředku Osobně mě připadá lepší Rejtyho návrh, než to nějak zkracovat. A z monsterou v tomto plně souhlasím. Něco málo k výtěžnosti – předem se omlouvám ale budu mluvit jen o kovech(nejvíc se mě dotýkají). Pokud se nic nezměnilo tak na povrchu se dá najít – 6 ložisek cínu, mědi a tady bronzu – od železa až titan(víc jsem toho nenašel) 4 ložiska Boendal z horničinou přeš 80% teď natěží cca. 1-3 rudy z ložiska – takže 6-18 cínu, mědi nebo bronzu – 4-12 železo až titan kováři potřebují k výrobě 2 pruty, zlatník a truhlář 1 prut co si tak zhruba pamatuji tak na Thalii na povrchu jsou minimálně: 4 kováři, 3 zlatníci a 3 truhláři – moc dobře si nedokážu představit jak se budeme dělit pokud se někde potkáme byť jen 2, pokud nepomůže domluva tak právo silnějšího(to se máme u ložisek zabíjet?)
|
|
Top |
|
Theogil I
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 12:10 05. Mar 2009 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
To říkáš špatně brácha, začneme ty fleky zapašťovávat a lapkové budou mít výnosnou práci. Pár naštočkovaných smrtících pastí dokáže pěkně pokazit den. 
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 12:16 05. Mar 2009 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
čtěte trochu neúspěch při craftu a následná ztráta surovin by se měla časem zrušit, stejně jako dělení výrobků podle obtížnosti mělo by zůstat na rozhodnutí hráče, jestli chce dělat neúměrně těžkej výrobej několik IC měsíců nebo přiměřeně složitej výrobek za přiměřenej čas, přestaňte uvažovat v kategoriich triviální a jiný a přestaňte uvažovat stylem jednou zkurvim a musim 10 udělat, abych se zahojil, touhle cestou dál jít nechceme, bude to ale chvilku trvat
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
Theogil I
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 12:18 05. Mar 2009 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
photter wrote: čtěte trochu neúspěch při craftu a následná ztráta surovin by se měla časem zrušit, stejně jako dělení výrobků podle obtížnosti mělo by zůstat na rozhodnutí hráče, jestli chce dělat neúměrně těžkej výrobej několik IC měsíců nebo přiměřeně složitej výrobek za přiměřenej čas, přestaňte uvažovat v kategoriich triviální a jiný a přestaňte uvažovat stylem jednou zkurvim a musim 10 udělat, abych se zahojil, touhle cestou dál jít nechceme, bude to ale chvilku trvat Tak tohle jsem jako závazné stanovisko a směrování craftu od vedení nikde snad ani nečetl.
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 12:22 05. Mar 2009 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
To se mi nelíbí, aby i amatér mohl dělat nejlepší výrobek a akorát by mu to trvalo dýl.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 12:23 05. Mar 2009 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
Taky mi to přijde divný.. jako popření zbytků logiky, který craft eště má...
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
Awadar
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 12:24 05. Mar 2009 |
|
Joined: 11:29 02. Jan 2008 Posts: 200 Location: Brno
|
photter wrote: čtěte trochu neúspěch při craftu a následná ztráta surovin by se měla časem zrušit, stejně jako dělení výrobků podle obtížnosti mělo by zůstat na rozhodnutí hráče, jestli chce dělat neúměrně těžkej výrobej několik IC měsíců nebo přiměřeně složitej výrobek za přiměřenej čas, přestaňte uvažovat v kategoriich triviální a jiný a přestaňte uvažovat stylem jednou zkurvim a musim 10 udělat, abych se zahojil, touhle cestou dál jít nechceme, bude to ale chvilku trvat Klidně, ale o tom se můžeme bavit až to bude, ale teď to tak prostě není. A ano jeto zvláštní.
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Re: CRAFT Posted: 12:32 05. Mar 2009 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
Rejty wrote: To se mi nelíbí, aby i amatér mohl dělat nejlepší výrobek a akorát by mu to trvalo dýl. ono to není myšleno "kapku" dýl ale v podstatě "neudělatelně dlouho" kdyžtak to rozeberem na builderským fóru smyslem je odstranit nesmyslný opakování stejnýho výrobku pro "zahojení" nebo "bezpečný naexpení"
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 16 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |