Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 21:48 25. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 213 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Next
Author Message
 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 11:44 05. Mar 2009 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Jo, do karathský dílny dám stroje dvakrát.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 11:48 05. Mar 2009 
Offline
Nováček
 Profile

Joined: 22:48 20. Feb 2009
Posts: 23
monstera wrote:
Dále se domnívám , že pokud by měla platit prodloužená doba práce, bylo by třeba zvýšit kapacitu dílen - krafteři stojí nedůstojně fronty na to, aby se dostali k výrobnímu prostředku


To ted mluvíš asi o té dílně v Karathě ze? A co si zajít do Doubkova? Do Tartenu? Tam jsou taky dílny.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 11:52 05. Mar 2009 
Offline
Měšťan
 ICQ  Profile

Joined: 17:37 08. May 2007
Posts: 188
Location: Hradec Králové
nomis_b wrote:
....dobre, zkusim to az se dostanu doma k toolu trosicku "urychlit" ty vyroby + pridat uhli, .....

Není to zbytečné? Vždyť jim stačí přidat peníze (% zisku) a bude vše ok.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 11:57 05. Mar 2009 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
Rejty wrote:
Proč to urychlovat? Lepší je vyladit expy a peníze vhledem k době výroby...


Sohlasím ó pane.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 11:58 05. Mar 2009 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:10 27. Apr 2007
Posts: 885
Location: Ivory
--Bragner-- wrote:
monstera wrote:
Dále se domnívám , že pokud by měla platit prodloužená doba práce, bylo by třeba zvýšit kapacitu dílen - krafteři stojí nedůstojně fronty na to, aby se dostali k výrobnímu prostředku


To ted mluvíš asi o té dílně v Karathě ze? A co si zajít do Doubkova? Do Tartenu? Tam jsou taky dílny.


Když jsem tam posledně byl, taky jsem se nedostal k peci a odešel do Karathy !

_________________
Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne )
+ Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob
+ Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo
Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice
Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky
Elena Spod, dívka která ztratila paměť


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 11:59 05. Mar 2009 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
Rejty wrote:
Jo, do karathský dílny dám stroje dvakrát.


Budeme více než vděčni, někteří přestanou na chvíli nadávat a někdo třeba bude psát o vykřičník míň. :P

To by se mi líbilo.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 12:02 05. Mar 2009 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
--Bragner-- wrote:
monstera wrote:
Dále se domnívám , že pokud by měla platit prodloužená doba práce, bylo by třeba zvýšit kapacitu dílen - krafteři stojí nedůstojně fronty na to, aby se dostali k výrobnímu prostředku


To ted mluvíš asi o té dílně v Karathě ze? A co si zajít do Doubkova? Do Tartenu? Tam jsou taky dílny.


Krom toho, že tam jsou v podvečer většinou také plné, koukl jsi se co tam prodávají za činidla? Jsou to malé dílny s omezeným sortimentem a pokud by jsi chtěl navrhnout táhni ten materiál do Karathy, kup si činidla a pak si ho táhni třeba zase do Doubkova, pak je to v rozporu s redukcí tahání materiálu. :lol:

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 12:07 05. Mar 2009 
Offline
Měšťan
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 11:29 02. Jan 2008
Posts: 200
Location: Brno
Rejty wrote:
Proč to urychlovat? Lepší je vyladit expy a peníze vhledem k době výroby...


monstera wrote:
k uhlí - pokud by nadále měla platit prodloužená doba zpracování, mělo by uhlí hořet úměrně tomu déle. Zároveň se přimlouvám za navrácení vydatnosti ložisek všech zdrojů na původní množství a ponechání na vůli hráče, kolik toho bude chtít nakopat a stěhovat, což si určí podle své potřeby.

Dále se domnívám , že pokud by měla platit prodloužená doba práce, bylo by třeba zvýšit kapacitu dílen - krafteři stojí nedůstojně fronty na to, aby se dostali k výrobnímu prostředku



Osobně mě připadá lepší Rejtyho návrh, než to nějak zkracovat.

A z monsterou v tomto plně souhlasím.

Něco málo k výtěžnosti – předem se omlouvám ale budu mluvit jen o kovech(nejvíc se mě dotýkají).

Pokud se nic nezměnilo tak na povrchu se dá najít – 6 ložisek cínu, mědi a tady bronzu – od železa až titan(víc jsem toho nenašel) 4 ložiska
Boendal z horničinou přeš 80% teď natěží cca. 1-3 rudy z ložiska – takže 6-18 cínu, mědi nebo bronzu – 4-12 železo až titan
kováři potřebují k výrobě 2 pruty, zlatník a truhlář 1 prut
co si tak zhruba pamatuji tak na Thalii na povrchu jsou minimálně: 4 kováři, 3 zlatníci a 3 truhláři – moc dobře si nedokážu představit jak se budeme dělit pokud se někde potkáme byť jen 2, pokud nepomůže domluva tak právo silnějšího(to se máme u ložisek zabíjet?)


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 12:10 05. Mar 2009 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
To říkáš špatně brácha, začneme ty fleky zapašťovávat a lapkové budou mít výnosnou práci. :lol:
Pár naštočkovaných smrtících pastí dokáže pěkně pokazit den. :lol:

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 12:16 05. Mar 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
čtěte trochu
neúspěch při craftu a následná ztráta surovin by se měla časem zrušit, stejně jako dělení výrobků podle obtížnosti
mělo by zůstat na rozhodnutí hráče, jestli chce dělat neúměrně těžkej výrobej několik IC měsíců nebo přiměřeně složitej výrobek za přiměřenej čas, přestaňte uvažovat v kategoriich triviální a jiný a přestaňte uvažovat stylem jednou zkurvim a musim 10 udělat, abych se zahojil, touhle cestou dál jít nechceme, bude to ale chvilku trvat

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 12:18 05. Mar 2009 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
photter wrote:
čtěte trochu
neúspěch při craftu a následná ztráta surovin by se měla časem zrušit, stejně jako dělení výrobků podle obtížnosti
mělo by zůstat na rozhodnutí hráče, jestli chce dělat neúměrně těžkej výrobej několik IC měsíců nebo přiměřeně složitej výrobek za přiměřenej čas, přestaňte uvažovat v kategoriich triviální a jiný a přestaňte uvažovat stylem jednou zkurvim a musim 10 udělat, abych se zahojil, touhle cestou dál jít nechceme, bude to ale chvilku trvat


Tak tohle jsem jako závazné stanovisko a směrování craftu od vedení nikde snad ani nečetl.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 12:22 05. Mar 2009 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
To se mi nelíbí, aby i amatér mohl dělat nejlepší výrobek a akorát by mu to trvalo dýl.

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 12:23 05. Mar 2009 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 01:37 21. Feb 2008
Posts: 5869
Taky mi to přijde divný.. jako popření zbytků logiky, který craft eště má...

_________________
hyperpasivní myšohryz
pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete
jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 12:24 05. Mar 2009 
Offline
Měšťan
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 11:29 02. Jan 2008
Posts: 200
Location: Brno
photter wrote:
čtěte trochu
neúspěch při craftu a následná ztráta surovin by se měla časem zrušit, stejně jako dělení výrobků podle obtížnosti
mělo by zůstat na rozhodnutí hráče, jestli chce dělat neúměrně těžkej výrobej několik IC měsíců nebo přiměřeně složitej výrobek za přiměřenej čas, přestaňte uvažovat v kategoriich triviální a jiný a přestaňte uvažovat stylem jednou zkurvim a musim 10 udělat, abych se zahojil, touhle cestou dál jít nechceme, bude to ale chvilku trvat


Klidně, ale o tom se můžeme bavit až to bude, ale teď to tak prostě není. A ano jeto zvláštní.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: CRAFT
PostPosted: 12:32 05. Mar 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
Rejty wrote:
To se mi nelíbí, aby i amatér mohl dělat nejlepší výrobek a akorát by mu to trvalo dýl.

ono to není myšleno "kapku" dýl ale v podstatě "neudělatelně dlouho"
kdyžtak to rozeberem na builderským fóru
smyslem je odstranit nesmyslný opakování stejnýho výrobku pro "zahojení" nebo "bezpečný naexpení"

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 213 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits