Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 22:38 24. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 190 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Next
Author Message
 Post subject: Re: GS
PostPosted: 12:05 12. Jul 2010 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Uvod

Bezne ucinky kouzel a podobne neresim. At si je kazdy vysvetluje po svem. Pokud nekdo chce hrat, ze po zasahu plamenym uderem ma sezehle vlasy a oboci, at to tak hraje, ale at to nenuti ostatnim.

Vcera jsem se ale dostal do sporu s efu-redem. Ten to vetsi utociste vysvetluje, jako ze sesilatel je zcela nehmotny a nikdo ho nevnima (tedy ze prochazi dverma, nikdo s nim nemuze mluvit ani na nej reagovat, asi by to mel hrat tak, ze ho nic nezranuje i kdyz zranuje a podobne. Nevim jestli podle nej i propadnu vlastnim konem, kdyz to na nem zakouzlim..). :wink:

To samo o sobe je zajimave pojeti a spis by zpestrovalo hru. Kdyby hral, ze ON nevnima toho kdo ma utociste a podobne. Jenze efu_redo se to snazi prosadit jako obecne pojeti, zavazne zrejme pro vsechny. Vcera mi napriklad psal, ze to tak pojalo i nejake DM na chatu (jakoby DM na forech a chatech bezne nevyjadrovali sve nazory jako bezni lide) a ze to tedy hraji blbe. Takze bych to rad vyjasnil.


Ja osobne vnimam a hraji utociste takto:

1. Je to modlitba, schopnost propujcovana bohem (hlavni je u klerika, ma na nej nizsi okruh pri seslani) a druhotne ho jako kouzlo ovladaji i magove, zaklinaci... Nicmene utociste a vylepsene utociste je primarne knezska schopnost.

2. Funguje v zasade tak, ze pokud je nekdo proti sesilateli kouzla jakkoli nepratelsky naladeny nebo to kouzlo vyhodnoti jen ze by mohl byt (sesilatel to muze upravovat i v prubehu fungovani kouzla - viz prepnuti odporu) tak to kouzlo zpusobi, ze je sesilatel pro dotycneho primo nedetekovatelny. Nic vic, ani nic min.

Vim, ze to vysvetleni je v rozporu s oficialnim popisem toho kouzla. Jenze to kouzlo podle toho popisu proste nefunguje. Nikomu samozrejme sve pojeti necpu, at si to kazdy hraje po svem. Rozhoduje stejne nakonec to, co povoli system a pripadne DM ve spornych pripadech.


Co to kouzlo podle popisu ma delat a proc je IMHO nesmysl to tak do dusledku hrat a pojimat


Podle popisu se pri seslani vylepseneho utociste sesilatel presouva do Etericke sfery, tedy mimo Materialni sferu.

Neviditelny, neslysitelny, bez zapachu a bez hmotne podstaty. Je mozne ho detekovat pravdivym videnim a videnim neviditelnych, nicmene neni mozne ho nejak ovlivnit fyzickyma utokama ani drtivou vetsinou magie. Nemuze ovlivnit primo hmotny svet, vidi v okruhu asi 18 metru sede a bez barev. Muze volne prochazet predmetama (tedy i zamcenyma dverma a zdma), nemusi vubec chodit po zemi (takze pasti se ho netknou ani je nespusti). Mohou se dokonce pohybovat smerem vzhuru nebo se naopak norit do zeme.

Pokud nekdo treba pomoci pravdiveho videni vidi sesilatele, muze na nej zautocit treba magickou strelou. Pokud jsou dva v utocisti, mohou se ovlivnovat normalne.



Ted si to vemte, ze to takhle bude oficialne stanoveno jako ucinek kouzla. Rekneme, ze si hodim utociste:

V tom pripade, pokud prijdu do dungu, tak to kouzlo ma fungovat tak, ze projdu dverma. Takze teoreticky mohu napsat DM, at mne prehodi pres dvere pokladnice nebo treba do nekoho hracskeho bytecku. Tam si utociste zrusim, vyberu co pujde a zase nahodim a ahoj. A bude to naprosto v souladu s pusobenim kouzla. Stejne tak vezeni prestava byt problem a podtemno navstivim i opustim proste pohybem dolu a vzhuru. :twisted:

Pokud mne zrani past nebo plosne hozene kouzlo, je to bug. Pokud mne past zabije, zemrel jsem diky bugu a teoreticky to zaklada moznost zadat o vraceni expu. :twisted:

Pokud mne nekdo zacili plosnym kouzlem, je to nechutny metagame. A mimochodem kdyz zacneme brat uplne vazne popisky vsech kouzel a schopnosti, je nechutny metagame skoro vse. A tedy hlavne nic neni dost rp, aby to zakadalo moznost onoho obvinovace z metagamu rp zabit a on nemohl po DM chtit expy zpet (tohle je obecne, ne primo na efu_reda). :twisted:


Zaver


Celkove neni hlavni problem ani tak v tech konkretnich ucincich. Jde o to, ze Thalie neni HCRP shard. Nekdo tak svou postavu muze hrat, ale nema pravo vyzadovat to po ostatnich. Nikdo po mne napriklad nemuze vyzadovat, abych si hlidal slozeni potravy a pokud nemam dost zeleniny, hral kurdeje. Nikdo nemuze vynutit, abych mu dal veskerou svou vybavu realne i kdyz budu ovladnuty. Dokonce i proti brani zbrani souperum pres odzbrojeni by DM zrejme zasahli. Nikdo nemuze vynutit, abych si dal po smrti permku. Nebo abych hral, ze dotycny diky vylepsenemu utocisti vlezl do meho bytu a otevrel mu dvere. To vse muze jedine DM v ramci sych rozhodnuti. A i DM by se ciste IMHO melo pokud mozno co nejvic drzet toho, jak veci normalne funguji a jak jsou zavedene.

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 12:26 12. Jul 2010 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 15:50 20. Apr 2010
Posts: 585
Hm, příspěvek by to nebyl špatnej, jen kdybys nepřekrucoval fakta tak jak se ti to zase hodí.

Za 1) si byl ty, kdo mi psal at si zruším k tobě odpor ( odpor si mi dal ty a já neměl jedinej důvod ti ho rušit ) .. GS hraju tak, jak ho vnímám a jak má fungovat. To že na NWN funguje tak a tak je věc druhá.

za 2) Já ti neprotlačoval svůj názor. Tys mi začal telovat a tak jsem ti napsal, že GS funguje tak a tak a že by bylo dobré napsat to na foru aby se to případně ujasnilo, tys mi začal hrotit do telu, že jsem tě o něčem přesvědčoval. Naopak, jen jsem ti vysvětloval jak to hraju a jak to kouzlo funguje. Když si mi odvětil, že si to budeš hrát po svém, já ti na to řekl to samé. Že to budu hrát podle reálií, jak to kouzlo funguje.

Když už tu něco začneš psát, něco o mě... tak bud prosím objektivní a nepodávej skreslené informace. Já ti slušně vysvětloval něco s čím tys drze začal. A pak si mě v telu ještě obvinil z drzosti. Nikomu svůj názor nenutím. Já GS hraju tak, jak je popsané v popisku a to že to dle mě hráči zneužívají je věc druhá. A hraju to tak, protože někteří hráči jsou v GS od resu do resu. Takže jestli tě můžu poprosit, příště se snaž nepsat takhle manipulativní příspěvek. Já si totiž raději uědlal screeny z našich telů. Protože jsem něco podobného čekal a rád je pošlu DM. Aby se přesvědčili, že to co tu píšeš je trochu manipulativní.

Edit: a ještě dodám, že se tu s tebou nehodlám nijak dohadovat a v tvém topicu nadále reagovat, jen jsem některé věci chtěl ujasnit.

_________________
Dělejte si s mými postavami co chcete, jen ať v tom není OOC!!!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 12:57 12. Jul 2010 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
efu_redo:

Celkove je zaklad toho, co mi na tvych prispevcich i na tve komunikaci v tellu vadi to, ze pomerne casto podavas sve osobni nazory a postoje jako obecnou pravdu. A tak je take prosazujes - jako by tvuj postoj byl automaticky ten spravny a ostatnim bylo treba jen otevrit oci.

Viz treba tvrzeni v tomto topicu:

"Protože tohle kouzlo primárně slouží k tomu, aby mág, klerik a bůhví kdo to ještě má utekli z prohraného boje. Nemá to sloužit jako vylepšená inviska. To si uvědomte."

Podavas svuj osobní postoj – ktery nema oporu ani v popisku kouzla - jako potvrzeny fakt. Byl jsi na to nekolika lidmi upozornen, ve sve reakci jsi pridal další drzost – vysvetleni pro ty podle tebe mene inteligentni.

Dokud jednas a pises timto zpusobem, tak to vnimam jako drzost a rozhodne ne jako slusne vysvetleni a to jsem ti i napsal po tvych tellech.

Kazdopadne nechci se s tebou hadat. Napsal jsem to sem proto, aby byl videt i nejaky jiny nahled na fungovani GS a bylo zrejme, podle ceho to hraju. A pripadne aby DM, pokud to budou vnimat jako nutnost, me nebo tve pojeti GS usmernili.

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 21:12 12. Jul 2010 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 21:47 12. Mar 2010
Posts: 4674
Location: Kobka
Plne souhlasim s tim jak to LDamian popsal (neco podobneho jsem se vam vcera snazil vyjadrit na tom chatu, ale me vyjadrovaci schopnosti nejsou tak dobry jako jeho).

Jinak bych Efu_redo upozornil na jednu vec, mozna slovickareni, ale nikdo nemuze byt od restu do restu v GS. Musis taky meditovat, musis si to taky nakouzlit. Ale to uz asi moc slovickarim.

_________________
O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"

Dočasně mimo.
Jsem Žena!


Nhill'nue Zau'ndar
Anirrinths Zau'ndar
Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 03:04 13. Jul 2010 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 07:21 28. Dec 2008
Posts: 183
Způsob jak tohle kouzlo (a magie obecně) fungují se odvíjí od reálií. Pokud to v nich není, vycházejme z obecného základu místo nesmyslných úvah:

http://nwn.wikia.com/wiki/Greater_sanctuary
http://nwn.wikia.com/wiki/Ethereal
http://www.dandwiki.com/wiki/Ethereal


Pokud má být tak extrémně náročné, tak ať se podmíní komponentou nebo třeba počátečním či pravidelným hodem na soustředění, který by se mohl s délkou trvání zvyšovat; rušit ho i ze svitků je hloupost (= zrušení i pro čaroděje :D ).

Podle mě by bylo nejjednodušší zkrátit délku trvání..


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 07:10 13. Jul 2010 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 22:42 09. May 2007
Posts: 228
LDamian vse krasne napsal, s jeho prispevky plne souhlasim, a bohuzel pro jeho odpurce tam nejde temer nic napadnout. (i kdyz zoufalec se i stebla travy chyta)

Jsem rad, ze obcas neco napises LDamiane, aspon mam dojem, ze tu je stale nejaka komunikace na urovni.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 09:37 13. Jul 2010 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 17:29 25. Jan 2009
Posts: 826
jo a sakra to je divne ze mlaceni ty plechovky unavuje nak malo a pouziti knockdownu je neomezene za den! sakra takhle to nemuzeme nechat !

_________________
TaoKan Nur,Orconur,Tanur Arged,Balran Nebojsa,Lord Aren Aylom,Jacob Achalym,Victorius Melenol,Glarik syn Argedův,Vastim Lágro,Grudur "Kamenná tvář,Drizdor Zau'ndar....hrob se naplňuje


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 10:07 13. Jul 2010 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 18:54 20. Dec 2009
Posts: 1086
LDamian wrote:

"Protože tohle kouzlo primárně slouží k tomu, aby mág, klerik a bůhví kdo to ještě má utekli z prohraného boje. Nemá to sloužit jako vylepšená inviska. To si uvědomte."


tohle je fakt

GS není vylepšená inviska
k čemu asi popisky kouzel tedy jsou, když nejsou IC?

jak jsem psala výše...GS tě dělá nehmotným a tečka...prostě nejde, abys v GS šel s partou do dungu a s nima si tam žvanil... když jsi v GS máš dáš odpor celýmu serveru, protože jsi nehmotnej prostě pro všechny

výmluvy typu - ale dyt to buguje a nějaký NPC mě viděj a podobně (to není konkrétně na tebe) jsou opravdu jen výmluvy a ne solidní argumenty, proč se ten odpor nedává

chodit od meditace k meditaci v GS po hospodách a kecat s lidma vám přijde v pořádku?

znovu říkám..GS je útěkové kouzlo

hranice co je HC a co není HC v podstatě asi není
já mám možná trochu zvýšené nároky pokud jde o hraní a ano vím to, ale co mě rozčiluje nejvíc není ani to, že hráči u toho hraní občas hodně nepřemýšlejí - protože hrát realisticky je asi nejvíc HC proto, že to vyžaduje, aby hráš u hraní přemýšlel a to se vskutku v mnoha případech neděje - naopak někdy mám pocit, že hráč dá mozek do ledničky, zapne NWN a po hře si ho jde vyzvednout....

nejvíc mě rozčiluje, když je hráč prostě línej ten mozek použít, i když to prokazatelně do lednice neukládá - jo skutečnost je taková, že některá povolání jsou na uhrání těžší než jiná a někdo toho ingelitegntního mága prostě neuhraje protože sám na to nemá - ale hrá kterej na to má a nedělá to z lenosti nebo podobných pohnutek mi fakt hejbá žlučí (nejsou to konkrétní narážky)

Magie je na Thalii trochu nedopracovaná a každej si s ní hejbá jak chce a to je špatně - nejsou vypracované žádné teorie, jak magie funguje, proč mají školy protiškoly, proč existuje znrona 9 okruhů, jaký je rozdíl mezi božskou a astrální magií atd atd

a protože každý to hraje podle svého citu, dochází ke kolizím těch pohledům....

a k tomu portování za dveře.... víte jak existují pravivdla pro TS? že seběhem něho nesmí dělat útočné akce,kouzlit na nepřítele, posílat na něj summona atd - víte proč to je?
jaký by byl IC problém si někoho timestopem znehybnit a prostě ho zabít...využila jsem mocné kouzlo,nepřítel má smůlu tečka - nařízení která jsou kvůli hratelnosti a omezení ultimátnosti kouzla, je to spíš OOC nařízení než IC záležitost

- stejně je to s GS a procházení zdí - jinak pokud by to někoho napadlo v rámci nějakého Q použít a projít zdí,klidně ho portnu,protož apson u té hry přemýšlí....

_________________
Jedna Blondie vládne všem, jedna jim všem káže, jedna všechny přivede, do temnoty sváže.

„Nevěřím v boha, který netančí.“ — Friedrich Nietzsche


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 11:15 13. Jul 2010 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Takže si to shrňme. Jsou tu dva názory:

1. Vykládat GS podle toho, jak skutečně herně funguje, navzdory tomu, že jeho popisek neodpovídá tento výklad není nikde sepsaný.

2. Rozvinutý výklad z popisku s pár přídavky (typu: je to jen únikové kouzlo), ačkoliv to kouzlo takhle herně nefunguje a vytváří to spoustu nesmyslných situací. Ale zkrátka množství hráčů tvrdí, že takhle to má být, protože to od někoho slyšeli. Takže podle toho předěláme GS, ačkoliv vlastně nevíme jak.

Z mého pohledu je výrazně méně problematický první výklad.

Ad timestop:
Nemožnost sesílat útočná kouzla není žádné OOC. Prostě je dáno, co caster dokáže a nedokáže dělat pod vlivem tohoto kouzla.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 11:30 13. Jul 2010 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
*půjčí si slova kucikova skripterského kolegy z jiného shardu*
Systém má přednost! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 11:47 13. Jul 2010 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 21:47 12. Mar 2010
Posts: 4674
Location: Kobka
Inu tedy, dle vse co se odehralo za posledny dny, at ve hre, nebo na forum, kde me svoji hrou nekteri hraci fakt znechutili. Rikam asi toto:

Gs tedy upravit co se tyce casu, aby netrvalo tak dlouho. Nyni je to tah/lvl, tak dejte kolo/lvl.
A pridat ze se z Gs nesmi kouzlit zadna utocna kouzla tedy. (to jest to co nejak ovlivni jiné pc/npc)

_________________
O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"

Dočasně mimo.
Jsem Žena!


Nhill'nue Zau'ndar
Anirrinths Zau'ndar
Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 12:34 13. Jul 2010 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 18:40 28. Dec 2009
Posts: 1530
Location: Buran z Buranova
-darkvision- wrote:
Inu tedy, dle vse co se odehralo za posledny dny, at ve hre, nebo na forum, kde me svoji hrou nekteri hraci fakt znechutili. Rikam asi toto:

Gs tedy upravit co se tyce casu, aby netrvalo tak dlouho. Nyni je to tah/lvl, tak dejte kolo/lvl.
A pridat ze se z Gs nesmi kouzlit zadna utocna kouzla tedy. (to jest to co nejak ovlivni jiné pc/npc)

Tak se nestarej tolik o ostatní a budeš mít o pár starostí méně :) Oni na to dojedou když je DM chytne... ty si hraj jak hraješ a nenervuj se zbytečně ostatníma ;)

_________________
"Géniové vymírají.. Einstein umřel, Picasso umřel a mě je taky nějak blbě.."


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 20:02 13. Jul 2010 
Offline
Poutník
User avatar
 Profile

Joined: 09:17 14. May 2010
Posts: 69
-darkvision- wrote:
Inu tedy, dle vse co se odehralo za posledny dny, at ve hre, nebo na forum, kde me svoji hrou nekteri hraci fakt znechutili. Rikam asi toto:

Gs tedy upravit co se tyce casu, aby netrvalo tak dlouho. Nyni je to tah/lvl, tak dejte kolo/lvl.
A pridat ze se z Gs nesmi kouzlit zadna utocna kouzla tedy. (to jest to co nejak ovlivni jiné pc/npc)

No není to sranda....promiň,že mi to nedá ale ty asi nehraješ mága co?:P Jinak co se týká GS ....trvání neměnit,ale v pravidlech zakázat všechny útočný kouzla...jak prosté a nezabere to moc času.....pak by se nestávalo,že někdo jen smutně kouká,když mu někdo jiný z GS zamorduje koně či mazlíka a on s tím nic nemůže dělat. Ehm noo a co se týká GS ste si jistí,že prohlídni neviditelnost na to funguje? Obávám se,že já mám zcela jinou zkušenost. :wink:


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 20:44 13. Jul 2010 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 21:47 12. Mar 2010
Posts: 4674
Location: Kobka
WhiteWolf precti si ruzne prispevky znova - nekde se psalo ze TSkem prohlednes Gsko, ale mluvilo se vseobecne, ne o serveru Thalie. Ta to ma upravene, ale to vis.

Jinak ano hraju maga. A jedna vec, co me zarazi na Tvem prispevku. Necha se delka Gska, ale zakaze se z nej sesilat utocna kouzla. Ted mi rekni, jak si Gsko zrusis? Jedine meditaci, coz je uplne na prd. Protoze epic magove meditujou jednou za real hodku takze co pak? Budes potrebovat reagovat na okoli a co ted? Mas Gsko a nezmuzes nic.
Takze urcite nezakazovat utocne akce z Gs, kdyz ma trvani jake ma. (udelat vyjimku na dominate creature - to zakazat sesilat z Gs).

Mohli by se zakazat vsechny utocne akce z Gs, ale jeho delka by se musela snizit na kolo/lvl.
Nebo by se snizila delka Gs, ale utocit by se z nej mohlo.
Ci by se Gs omezilo tak, ze kdyz z jednoho vypadnes, druhe muzes zakastit za real 5minut trebas.
Apod. Moznosti je hodne pokad to chce tym upravovat, ale je dulezite si vse radne promyslet, protoze z toho co napsal WhiteWolf by pak trebas vznikaly problemy, kdyz by si clovek chtel shodit Gsko (bud by musel cekat az mu vyprcha, coz je dost dlouho, nebo utokem na nejaky slaby npc, ale to by trebas bylo zruseni pravidel atd atd atd)

_________________
O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"

Dočasně mimo.
Jsem Žena!


Nhill'nue Zau'ndar
Anirrinths Zau'ndar
Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: GS
PostPosted: 20:54 13. Jul 2010 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 18:40 28. Dec 2009
Posts: 1530
Location: Buran z Buranova
-darkvision- wrote:
WhiteWolf precti si ruzne prispevky znova - nekde se psalo ze TSkem prohlednes Gsko, ale mluvilo se vseobecne, ne o serveru Thalie. Ta to ma upravene, ale to vis.

Jinak ano hraju maga. A jedna vec, co me zarazi na Tvem prispevku. Necha se delka Gska, ale zakaze se z nej sesilat utocna kouzla. Ted mi rekni, jak si Gsko zrusis? Jedine meditaci, coz je uplne na prd. Protoze epic magove meditujou jednou za real hodku takze co pak? Budes potrebovat reagovat na okoli a co ted? Mas Gsko a nezmuzes nic.
Takze urcite nezakazovat utocne akce z Gs, kdyz ma trvani jake ma. (udelat vyjimku na dominate creature - to zakazat sesilat z Gs).

Mohli by se zakazat vsechny utocne akce z Gs, ale jeho delka by se musela snizit na kolo/lvl.
Nebo by se snizila delka Gs, ale utocit by se z nej mohlo.
Ci by se Gs omezilo tak, ze kdyz z jednoho vypadnes, druhe muzes zakastit za real 5minut trebas.
Apod. Moznosti je hodne pokad to chce tym upravovat, ale je dulezite si vse radne promyslet, protoze z toho co napsal WhiteWolf by pak trebas vznikaly problemy, kdyz by si clovek chtel shodit Gsko (bud by musel cekat az mu vyprcha, coz je dost dlouho, nebo utokem na nejaky slaby npc, ale to by trebas bylo zruseni pravidel atd atd atd)

Tak sešleš nějaký slaboučký útočný kouzlo v GSku na nějakej pozůstatek či podobně, abys to zrušil :)

_________________
"Géniové vymírají.. Einstein umřel, Picasso umřel a mě je taky nějak blbě.."


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 190 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits