Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 00:07 21. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 385 posts ]  Go to page Previous  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 26  Next
Author Message
 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 13:30 05. Apr 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
LDamian wrote:
...mně prostě nebaví hrát postavy na vyšších levelech. To jak je tam vyvážený poměr zisku expů z dungů x ztráty expů vede u mně pak k tomu, že hrát je pro mně spíš stres a naštvání (zase tři měsíce dohánět level)...
Tohle je přesně moje situace.

P.S.
Jinak souhlas s argumenty Majkyho, který () chápe, že Thalie (dle mě) by měla být hra, podobná "papírovému dračáku s kámoši" a ne druhý život se všema zkurvenýma byrokratickýma chujovinama...a tak.
A souhlas s LD, který popsal situaci, že "full time player" (nolifer bylo ale kratší :D )" dá za 1,5 roku lvl 40. "Rekreant" dá za rok 25 (Kato), za dva roky 28 (Mielle). A pokud leze mimo město (= občas umře), troufnu si říci, že to je jeho strop na příštích 100 let.
P.P.S.
Tohle následující je spíš téma do spamu, kdyby někdo chtěl reagovat jen tohle post scriptum, hoďte to tam. Zaujal mě "emo" průběh diskuze. Jako chápu, že "jsme Češi" a když vidíme situaci, kdy někdo "navrhuje" zvýhodnění, zapne se nám mozeček ve stylu - když moje kráva umřela, ať chcípne i sousedovi. Že se na to nedokážeme podívat - moje kráva porodila už pátý tele nevím co s ním, tak dám jedno sousedovi, ať se má líp.
Ještě chápu tenhle přístup v REALNEM světě. Ale proč i ve hře, která má být zábavou?
Nebo je tu někdo, kdo mi dokáže tohle vysvětlit, co mi v "logice" těch na druhé straně barikády myšlení uniká?

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 13:45 05. Apr 2013 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
-RoF- wrote:
- volnost na modulu a minimální omezovaní hry, tvorby postavy (úpravy vzhledu a oblečení postavy) a fantazie v IC.

- že budu potkávat jiné postavy a budu se s nima moct bavit. Tady je potřeba vymyslet lokaci, kde je velká pravděpodobnost toho, že se tam ty postavy budou potkávat. A opravdu to nemusí být nějaká hospoda a nebo zastrčené dílny jak jsou ted. Ideální nějaké náměstí, křižovatka a podobně, kde budou postavy muset projít, aby se dostaly do jiných koutů světa.

- zajimavé a hezké lokace ke zkoumání. A hlavně měnící se svět. Sice náročné pro WB, ale věřte že hráč ocení, když vidí, že se svět vyvíjí. Že třeba někde shoří část lesa a nebo že při útoku na město se opravují pobořené zdi a nebo že vesnička po napadení skřety zlepšuje svou obranu a podobně.

- a s tím související aktivita DM, nemusí být častá, ale občas prostě nějaké dění.

- možnost postavám se zapojit do spolků. Už se to tu diskutovalo a hlavním problémem byla aktivita DM. Dle mého názoru by ta aktivita DM nemusela být zase nějak moc velká. Kdyby těch hráčů bylo ve spolku víc a měli jednoho jako jejich nadřízeného, který by byl schopen to vést a vymýšlet různé akce a tak.


Dobré shrnutí, se kterým mohu souhlasit.
Proč loguji méně? Není co hrát.

Ta tvorba postavy mě až tak netrápí, i když mě pak serou značné buzerace typu "je to ženská postava, nemůže mít zásluhy, je to drakonid, nemůže mít zásluhy" atd.
S tím souvisí i dle mého drobné nedomyšlenosti v reáliích, kdy se tu nevnímá vývoj světa. Občanská válka skončila před sedmnácti lety, většina gardistů by měla být asimilována do obyvatelstva, nebo nahrazena z řad obyvatel a logicky by se nemuseli chovat jako totální č***ci.
Inkvizice je kapitola sama pro sebe, ale třeba už je uvěřitelnější, když odešla jistá nejmenovaná osoba.
A tak dále... zkrátka trošku uvážit vývoj světa i pro NPC, uvolnit hranice a být vstřícnější.

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 21:30 05. Apr 2013 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
[quote="Bahnak"]
Možnosti jak propast řešit je více a dost jich tu zaznělo.
1) Zvýšit odměny za Q od DM - klidně v rozmezí 1.000 - 20.000 XP za Q
2) Epické dungeony kde expí i levly 26-40
3) Zredukovat postih za smrt - smrt na levlu 30+ je ohromná rána/quote]
Jo. Akorat epicky dungy s tim imho tolik nesouvisi.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 23:14 05. Apr 2013 
Offline
DM Thalie
 Profile

Joined: 20:48 17. Jun 2007
Posts: 1261
KaTo wrote:
... P.S.
Jinak souhlas s argumenty Majkyho, který () chápe, že Thalie (dle mě) by měla být hra, podobná "papírovému dračáku s kámoši" ...
Mezi PW světy a "papírovým dračákem s kámoši" je ovšem dost výrazný rozdíl. PW světy jedou nepřetržitě, na nikoho "nečekají". Nelze u nich praktikovat stejné postupy jako třeba u modulu, který si uděláš pro pár svých kamarádů a postupně je jako DMko jím provádíš. Nehraješ obvykle pouze se svými známými, kteří tvoří jednu partu, která (většinou) táhne za jeden provaz, řešíš mnohem méně konfliktů, postavy jsou vedeny převážně jedním směrem atd... .

PW svět žije v podstatě svým vlastním životem. Jedno asi z nejobvyklejších pravidel PW světů je, že v prvé řadě se hráči přizpůsobují světu, ne naopak. Obrazně je to jakási šachovnice, po které hráči tahají své figurky, které mají šanci něco ovlivnit, účastní se a prožívají jejich prostřednictvím rozličné dění apod..., ale stále jsou svázáni určitými pravidly.
KaTo wrote:
...Jako chápu, že "jsme Češi" a když vidíme situaci, kdy někdo "navrhuje" zvýhodnění, zapne se nám mozeček ve stylu - když moje kráva umřela, ať chcípne i sousedovi. Že se na to nedokážeme podívat - moje kráva porodila už pátý tele nevím co s ním, tak dám jedno sousedovi, ať se má líp.
Ještě chápu tenhle přístup v REALNEM světě. Ale proč i ve hře, která má být zábavou? ...
Omlouvám se, ale nechce se mi jeden příspěvek rozdělovat a házet do spamu, takže to nechávám tady. Píšeš o "zvýhodnění", ale pokud jsem to pochopil správně (klidně mě oprav), na druhou stranu tvůj návrh znamená omezování pro ty, kteří na hru mají více času, aniž by provedli něco čím by si to zasloužili. To mi prostě nějak nejde k sobě. Zkus se vžít, do tebou velmi lichotivě pojmenovaného "nolifera", a pak něco navrhuj.

xxxMajkyxxx wrote:
... Jen říkám, že stávající Thalie nabízí příjemnější hru vysedávačům ...
Vysedávači myslíš hráče, kteří mají na hru o poznání více času ? Jestli jo, pak souhlasím, ale nevidím na tom nic špatného. Souhlasím také s tím, že Thalie by měla být zábavou a pokud možno pro všechny. To ovšem není možné už jen z prostého principu, že každý si pod zábavou představuje něco jiného a ať je svět sebevolnější, dřív nebo později se prostě narazí na situaci, v níž se jeden bude bavit o poznání méně nebo vůbec. To ale zase narážím na to, že Thalie je PW svět a ne singl nebo modul pro velmi uzavřenou skupinku hráčů.

Pár zajímavých návrhů tu padlo (třeba jako ten citovaný na této straně od Bahňáka) a jsou mi holt o poznání bližší než všemožné stropy a pomůcky jak zajistit, aby náhodou někteří svým aktivnějším přístupem "neutíkali" ostatním.

_________________
DM aktivita podle časových možností (případně podle nálady).


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 03:29 06. Apr 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:37 08. Aug 2008
Posts: 6885
Location: Praha
Právě. Server by si měl stálé a aktivně hrající hráče hýčkat; oni taky nebudou mít dobrý pocit z toho, že hrají třeba osm hodin denně, a ve výsledku jsou stejně silní jako Johannes Aldering, který hraje jednou za týden dvě hodiny.

_________________
Kraki Skengdrang a nejzlejší DM


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 09:32 06. Apr 2013 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
J.F.Payne wrote:
Právě. Server by si měl stálé a aktivně hrající hráče hýčkat; oni taky nebudou mít dobrý pocit z toho, že hrají třeba osm hodin denně, a ve výsledku jsou stejně silní jako Johannes Aldering, který hraje jednou za týden dvě hodiny.

Přesně tak.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 10:21 06. Apr 2013 
Offline
Urozený
 Profile

Joined: 12:43 01. Mar 2010
Posts: 1619
Pořád to taháte do přílišných extrémů. Náplní návrhu nebyl 40 level, 10 milionů na účtě a funkce armala pro všechny, pouze nastavení xp systému tak, aby mezi postavami nebyly propastné rozdíly. Natavení dungu tak, aby hráčům nebrali pocit napínavosti, ale aby zároveň nevzbuzovaly frustraci ze ztráty času, který hráč u hry tráví. Tedy ano.....s Bahňákovým snížením postihů za smrt souhlasím, stejně tak souhlasím s návrhem cílového levelu (myslím, že 30 by na 40 levelovém servu byl akorát), ke kterému se dá dostat relativně snadno (do půl roku hraní bez nutnosti sedět u hry 8 hodin denně).
Nolifer si ten 30 level udělá za polovinu času, ale člověka, který na hru tolik času nemá, to třeba nebude tolik odrazovat.
Vyhovět se vskutku nedá všem, ale pořád se může vyvíjet snaha vyhovět co nejširší skupině lidí.

Pokud se vrátím k tématu nováčci..... většina her ať singleplayer nebo mulťáků v dnešní době nabízí po stpuštěný hry tutoriál, který vás hrou provede. Asi je zbytečné se scriptovat s něčím takovým, ale třeba vstupní quest od kostlivce nebo u jednotlivých kněžích v chrámech, který by hráče okamžitě zapojil do dění a akce, by mohl být zajímavý. Hráč by do světa nepřišel s úplně holým zadkem, a třeba i ten první či druhý levelík by si udělal. Opravdu si myslím, že pokud se tu objeví někdo nový, bude RP jako takové až druhotná věc co ho po nalogování na server bude zajímat.

_________________
WIPED
MAYBIES AND MY NEW BABIES
Milovaný sympoš Eritai se možná ve hře ukáže!
Rodwen - divoká elfka, druidka


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 10:57 06. Apr 2013 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 11:55 09. Jan 2012
Posts: 3517
Jen taková připomínka ne offtopic, když si přečtete úvod, zjistíte, že na začátku nebylo vůbec žádné zamyšlení, ale spíš takový brainstorming, chaotický, pro mne nelogický a nějak mne vůbec nic nezaujalo.

Diskuze se jako vždy sotčila jiným směrem k věcem, které lidí trápí více než původní chaotický text bez argumentace. Neříkám, že vše co tu zaznělo je super, ale zásadní myšlenky se stále opakují jako již v tisící diskuzích. Za Vás, co se stále snažíte, fandím Vám, že se něco málo změní.

Jinak díky za zpestření dne velmi často rozumnými a argumenty podloženými názory.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 17:25 06. Apr 2013 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 09:15 21. Jun 2007
Posts: 508
Location: Morava
Krysáku - mírně se mýlíš , na počátku topicu byl , ano správně takový brainstorming , taková bouře v hlavě, která vyustila už konkrétní diskusi a vznikla proto že právě se mi zdá že některé kroky na Thalii za prvé nerespektují Thálijské reálie a za druhé jsou výkřikem bez náznaku něčeho vyznamnějšího dál.
Někteří tu chcete zavádět to co tu už bylo - posílení DM a otevření možností dávat vysoké odměny za qesty . To tu skutečně bylo - někteří hráči letěli jak torpeda vhůru a jiní odcházeli ze serveru . To že mohou dávat DM jen 200-250 exp je výsledek evoluce DM a je to tak v pořádku. Je třeba se začíst do historie tohoto fora a tam je skoro vše jak v bibli. Chtěl bych Vám ještě říci že na serveru existuje také to čemu se říká mlčící většina. S těmi hráči je třeba si promluvit a v průběhu pokecu se ledacos dovíte. pořád si myslím že existují obyvatelé - diváci a bojovníci kteří touží po uznání a po věhlasu na serveru . My obyčejní si chceme jen tak v klidu zahrát . Ti obyčejní s max lvlem si chtějí zabavně zahrát učastnit se něčeho co je větší delší atraktivnější , poklidné nehrozí jim že blbě umřou, pokecají pobaví se a jdou spát a zítra zase makat . Bojovníci lítají po severu stihají zazračně zabíjet nejtěžší bestie a ještě u toho psát vtipné RP glosy. Přiznám se - že mám rád i tyto bojovníky , člověk se o ně nemusí bát spíše oni pomohou mě. Takže pro tyto aktivní a schopné hráče , může být i některá část světa divočejší . Myslím že tu padlo celkem dost návrhů , chtěl bych požádat někoho at z toho zkusí vyrobit anketu , já bohužel nemám zase toliko času. Po anketě se vedení dozví názor mlčící většiny a můžese odpíchnout dál . Chce to jen formulovat nějakých 4-5 bodů. Když tak návrh hodte sem - kolektivně to probereme.

_________________
Menhiri Dierta


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 17:33 06. Apr 2013 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Proč by někdo odcházel kvůli vysokých odměn od DM?


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 17:51 06. Apr 2013 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 11:55 09. Jan 2012
Posts: 3517
Jachym wrote:
Po anketě se vedení dozví názor mlčící většiny a můžese odpíchnout dál . Chce to jen formulovat nějakých 4-5 bodů. Když tak návrh hodte sem - kolektivně to probereme.


Přesně tak, probereme to, můžeme diskutovat, tím to končí. :).
Doporučuji investovat méně času do diskuze a raději si užívat hru, případně najít jinou zábavu odpovídající svým představám.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 12:38 08. Apr 2013 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 23:30 05. Dec 2010
Posts: 4064
xxxMajkyxxx wrote:
Je to hra a hra má být zábavná....

Pod to se podepisi. Nwn jsem jiz z HDD odstranil (presunul do adresare "zaloha" na USB disk, ktery pripojuji jednou za uhersky rok prave kvuli zalohovani).

Neni moc casu - ale i ten by se nasel. Lec pripojovat se do hry, abych se stresoval, ze kvuli jednomu lagu jsem zase zpet kde pred tremi mesici? Nebo se snazil navazat vztahy s postavami - abych o tiden pozdeji zjistil, ze jim z kapes vypadavaji artefakty a kdyz uz si koupi od rybare pecenou rybu, tak mu daji "dýško" par tisic (protoze pro ne jiz zlato nehraje roli)? Prikazovani cinnosti ze strany systemu zde neni prilis silne - ale stale je: ja vim ze je vic "eRPe" kdyz maji domky otevreno jen ve dne. Ale ja se (priklad z vlastni zkusenosti), k sakru, pripojil zrovna na 21:00 herniho casu - bohuzel jiz poctvrte po sobe. Tzn. cely inventar plny trofeji (jejichz prodejem si vydelam na zivobyti) - ale nemohu je prodat. Je noc - okolo behaji podivni panove (a damy) a chteji po me jeste podivnejsi veci kdyz me chyti... Nu - zkusim ne-eRPe kontaktovat ty "zname" osoby - ej, uz lovi v prahvozdu. Aha - projdu Ivory: nikde ani noha. Zkusim se dat "do reci" se straznym, pochvalim babce jak ji doji stracena co mela minuly tyden zkysle mleko... A odpojim se - nevidim duvod travit v takoveto hre vice casu. Je (alespon pro me) tezke hrat hru na hrdiny, kdyz nejhrdinstejsi cin za posledni den herniho casu je, ze vytahnete z rybniku u Ivory jednoho okouna (na asi stopadesaty pokus). :)

Kdyz se zpetne analyzuji, zjistim, ze jde o kombinaci frustrace z toho, ze postava neni schopna nic jineho nez se nechat zabit, toho, ze nekolikrat po sobe nemuze delat nic nez sedet na lavici a cekat na svitani (*) a toho, ze de facto hraji single-player stale nejak nemohu narazit na postavu.

Ano - mam postavlu "lowlika". Ne, nejsem hrac co hraje nwn poprve. Ale chodim do prace a nehodlam se stresovat kdyz se chci odreagovat.

(*) Stale se ridim podle asi rok starych zkusenosti, kdy se uderem 20:00 objevili odnikud se vynorivsi hraci podtemnackych ras, kteri si asi udelali kolecko okolo Ivory a low-lvl sejmuli nez si jeho hrac stacil rict "a doprdele". :D ).

_________________
Diagnostikovany.
Každý moudrý má nač pomysliti,
kdyby ho pobídlo hovno v zápas jíti,
porazíš-li je, co z toho budeš míti,
a pakli ono tebe porazí, hned do lázně musíš jíti.
. . . . . . . . . Holan, V.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 15:27 08. Apr 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6104
Poď na EQ ;) Oproti Thalce má tu výhodu, že na RP hráče narazíš velmi rychle. Oproti Thalce má tu nevýhodu, že pro creepery prostě není a levelování tam jde téměř výhradně časovkama.

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 15:44 08. Apr 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
to hrabáč kapský (rozuměj prasokralik :mrgreen: ): Dobře ty, ale je to ze slabšího trollího soudku.
kokosak wrote:
...
Btw - věcná - pokud si ztěžuje na "dardu" za smrt na Thalii, proč ho lákáš na EQ? Kde kromě ještě větší dardy za smrt ho čekají i "posmrtné" postihy. To jednou exne a pak bude OOC tři měsíce (do kterých mu vyjde těch X IC odehraných hodin) kurýrovat ony postihy :lol: :lol: .
Ale jinak souhlas - na tom prvním lvlu si tam bude moci skvěle RPit, co hrdlo ráčí. Jen nesmí vztát od Svačinky :lol: :lol: :lol: . Případně vzát bez "ochranky" co ho zachrání před čímkoli červeným.

Jinak nerozumím tomu, že pokud někdo (třeba pavad :geek2: ) chce vidět (kromě hraní RP) i "systémový" vývoj postavy ve smyslu - dnes nalevelím druhý kruh kouzel, za týden třetí, za dva týdny čtvrtý... a nechce se smířit se stavem - dnes druhý kruh, za měsíc (možná) třetí a pak už nikdy žádný ... je lehce označen jako "creeper".

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Zamyšlení nad NWN a Thalií
PostPosted: 15:55 08. Apr 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 Profile

Joined: 11:18 05. Feb 2008
Posts: 6104
KaTo wrote:
Btw - věcná - pokud si ztěžuje na "dardu" za smrt na Thalii, proč ho lákáš na EQ? Kde kromě ještě větší dardy za smrt ho čekají i "posmrtné" postihy. To jednou exne a pak bude OOC tři měsíce (do kterých mu vyjde těch X IC odehraných hodin) kurýrovat ony postihy :lol: :lol: .

Je pravda, že můj pohled je částečně zkreslený tím, že moc neumírám. Pravda, jsou tam XP postihy. Ale taky tam jsou možnosti hráčsky rozdávaných XP a když vyboostíš PGR, tak můžeš rozhazovat zadara. A postihy máš zpátky v řádu jednotek hodin hry... když víš jak na to ;) O hráčských AQ nemluvě.

KaTo wrote:
Ale jinak souhlas - na tom prvním lvlu si tam bude moci skvěle RPit, co hrdlo ráčí. Jen nesmí vztát od Svačinky :lol: :lol: :lol: . Případně vzát bez "ochranky" co ho zachrání před čímkoli červeným.

...základem je Mithallir samozřejmě.

KaTo wrote:
Jinak nerozumím tomu, že pokud někdo (třeba pavad :geek2: ) chce vidět (kromě hraní RP) i "systémový" vývoj postavy ve smyslu - dnes nalevelím druhý kruh kouzel, za týden třetí, za dva týdny čtvrtý... a nechce se smířit se stavem - dnes druhý kruh, za měsíc (možná) třetí a pak už nikdy žádný ... je lehce označen jako "creeper".

Mám asi mylný pocit, že jsi tohle směřoval k mému příspěvku, který byl psán obecně, ne na konkrétního hráče. Na EQ to creeperům prostě nekvete. Je putna, jestli creeper jsi a nebo ne, výrok zůstává pravdivý.

Na druhou stranu jsou tam mnohem přísnější pravidla a RP je vyžadováno.

_________________
PUF!


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 385 posts ]  Go to page Previous  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 26  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits