Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 01:39 27. Jul 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 158 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Next

Co si myslíte o systému smrti
Ten co je teď je v pořádku, žádné změny 78%  78%  [ 18 ]
Líbí se mi Darienův návrh 4%  4%  [ 1 ]
Nelíbí se mi současný systém, ale ani Darienův návrh 9%  9%  [ 2 ]
Jen bych částečně upravil současný stav (dávám návrh) 9%  9%  [ 2 ]
Darienův nápad bych částečně upravil (dávám návrh) 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 23
Author Message
 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 15:58 06. Feb 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Darien wrote:
Já teda nevím, na koho tohle přesně bylo, ale celá ta diskuse tady není o ceně XP, ale o penězích, o progresi ceny a také o tom, kdo to vlastně má platit a jestli to nejde nahradit částelčně tím modlením a podobnými aktivitami, které by stály sice herní čas, ale bylo by to v rámci role a podporovalo by to víc než cokoliv jiného náboženství.


Omlouvam se. Ja to proste beru jako komplexni cenu za smrt. Jednoduse pokud se snizi cena za chramy -s cimz bych souhlasil- bude se to muset vybalancovat zas jinde.
Penize jsou nyni nejvetsim strasakem pro smrt. Pokud to tak pro chramy nebude. Bude se muset najit jina alternativa.

A abych napsal aspon neco uzitecneho, opisu to co je v informacich.
- xp ztraty za smrt -
5% podsveti
3% oziv mrtveho
2% vzkriseni,
1% chramy

ztrata penez pri pruchodu pdosvetim:
1-5 lvl - nic,
6-10 lvl - 50%
11+ lvl - 100 %

Ztrata penez se pocita z penez, ktere ma postava aktualne u sebe.
photter wrote:
táhnout mrtvolu neznámýho chlápka z lesa x mil do chrámu je šílený, úchylný a zhovadilý...zahoďte už konečně ten plyš a to kolektivní hraní proti zlýmu světu

Coz je taky fakt, na kterej jsem zapomnel.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 16:05 06. Feb 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
LDamian wrote:
Uznavam, ze to neni nijak hrozny, ale pamatuju si, ze na tom 12. levelu uz mne ta smrt dost bolela - tam takhle hloupe dvakrat umrit uz sezralo co jsem naexpil za cely propareny vikend a jeste trochu ...

Coz bylo pred poslednim snizenim, nemilim-li se.

Mimochodem zdrazenim se podle me nezabrani tahani neznamejch mrtvol do chramu. Jen bude chtit zachrance po byvale mrtvole vic zlata.
// sorry ze to tu spamuju tak moc :oops:

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 16:09 06. Feb 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
Mne by jen zajímalo, jak do toho konceptu party a kolektivní hry zapadají taková povolání jako druid a hraničář a určitě se najdou ještě další.

Já vím, že většinově se to tlačí k partám a proto jsou takový spawny a takový podmínky, ale já na Thalii cítím velmi silný tlak na roleplaying a tohle pak ale buď háže klacky pod nohy těm, co mají povolání, která vážně nejsou moc společenská a sdružovací. A nemyslím si, že odpověď typu - je to tvá volba, hrát druida či rangera nebo putujícího mnicha tě nikdo nenutil. Nevím, pořád tu cítím nějaký nesoulad mezi snahou nahnat hráče k sobě a některými tradičními povoláními. To souvisí pak s nastavením celého systému... Kdo to kdy viděl, že když vystřelím na dálku na jednu zmiji, tak se na mne vrhnou všechny, že ano? Kdyby si lone wulf lovec mohl vylákat tvora, mohl by být lov vážně zábava a taktika.. Jenže když to běží všechno okamžitě, a nejsou to humanoidi, kteří na sebe zavolaj, přijde mi to hloupý. A tohle s tou smrtí pak samozřejmě souvisí a proto to sem píšu. Rozdíl v AI by měl vliv na smrt, na to, na co si může a troufne osamělý lovec a na co si troufne skupina a u čeho kdo zaručeně chcípne. Bytosti, co spolu nejsou schopny komunikovat by neměly reagovat na útok z dálky hromadně vlastním útokem.

Ale co se týče té plyšovosti... proč to hned berete jako evil a good? Normální postava ve hře, když někoho uvidí ležet mrtvého na zemi a není to vyloženě evil si řekne třeba taky - ty jo, co kdybych tu ležel sám, taky bych chtěl, aby mi někdo pomohl... a pomůže. Nebo třeba doběhne do vesnice a upozorní úřady. Nebo něco. Mně se politika ve smyslu - cizího těžzce zraněného bych nechal ležeš a šel svou cestou nelíbí. Když dotáhnu zraněného z nehody do nemocnice, taky pak po mně ale nechtěj peníze a chtěj je po tom zraněným.

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 16:10 06. Feb 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
Kucik

jééé, díky za ten přehled a hlavně za to info o penězích, protože to, že je to z peněz, co máš u sebe, je hooodně důležitý:) Já se přiznám, že jsem tu teda zatím nezakopl o banku... ale asi tu budou:)))

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 16:21 06. Feb 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Darien wrote:
... Kdyby si lone wulf lovec mohl vylákat tvora, mohl by být lov vážně zábava a taktika....

To by nebyla taktika ale servirovani nemyslicich masitejch a koznatejch bytosti na stribrnym podnose.
Darien wrote:
Ale co se týče té plyšovosti... proč to hned berete jako evil a good? Normální postava ve hře, když někoho uvidí ležet mrtvého na zemi a není to vyloženě evil si řekne třeba taky - ty jo, co kdybych tu ležel sám, taky bych chtěl, aby mi někdo pomohl... a pomůže. Nebo třeba doběhne do vesnice a upozorní úřady. Nebo něco. Mně se politika ve smyslu - cizího těžzce zraněného bych nechal ležeš a šel svou cestou nelíbí. Když dotáhnu zraněného z nehody do nemocnice, taky pak po mně ale nechtěj peníze a chtěj je po tom zraněným.

Fakt? A vis co po tobe pak bude chtit policie? Kolikrat jsi uz na ulici sebral bezdomovce a odvedl ho do nemocnice, protoze vypadal vazne zle?
Podle me: Normální postava ve hře, když někoho uvidí ležet mrtvého na zemi, tak si rekne ,,Ty jo, ten vypada zbedovane, jeste abych tak od nej neco chytil, nebo co kdyby to byla dokonce past? Povida se, ze tu neni moc bezpecno" A pomaze pryc.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 16:22 06. Feb 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
pokud seš takovej dobráček, že toho neznámýho táhneš do chrámu, tak buď takovej dobráček se všim všudy, zaplať a kušuj

dotáhnout ho a pak po něm chtít prachy ? škoda, žes to někdy nezkusil s nějakou mojí postavou, hned před chrámem bys fasoval kudlu pod žebra

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 16:32 06. Feb 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
NO já myslím, že tu dostáváme už do oblastí charakteristiky jednotlivých postav a tady těžko najdeme konsensus. Jsou egoistické postavy, co nechtějí mít problémy a ještě tě okradou, jsou tací, co si myslím, že je lidem kolem sebe třeba pomáhat, protože nikdy nevíš, kdy budeš pomoc potřebovat ty sám.

Spíš by mne zajímal názor vedení serveru na důraz na roleplaing u postav typu druid, hraničář - lovec atd. které jsou svým založením opravdu samotáři. Kucik tady argumentuje stříbrným podnosem, ale zapomínáte, že už tu máte jiná omezení, například experience za stejné NPC.

Navíc - je tak těžké, dkyž máte dynamický modul a NPC, aby checkovali, jestli je postava sama nebo je jich víc? Víc postav dělá větší hluk, víc pachu, tudíž je větší šance, že si člověka všimne celý "stádo" (navíc by se mělo spawnovat méně NPC než při grupě). Mně je trochu proti srsti, když mne systém nutí jít s druidem do skupinek a když do nich nepůjdu, tak mi systém háže klacky pod nohy, protože téměř nic neulovím nebo budu pořád umírat. Zmiňuji to tady kvůli tomu důrazu na roleplayng, který tu kape z každého projevu DM a já jsem tomu i rád, ale když to pak vezmu do důsledků, tak musím říct, že buď bude moje postava druidky poškozena oproti ostatním zpomaleným vývojem a zvýšeným rizikem smrti k tomu nebo bude poškozena herně, protože se nebude chovat úplně jako správný druid zapikolovaný v lese.. Tak teď babo raď:)

Mimochodem, co má udělat neutrální druid, když najde v lese potrhanou postavu? Nechat ji tam ležet, ať ji sežerou vlci podle pravidla - je to koloběh přírody?:)

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 16:33 06. Feb 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 21:14 28. Dec 2007
Posts: 173
tak v oboru bezpečnosti dělám už víc než dekádu..ale aby někdo sebral bezdomovce a někam ho odvezl...hmmm...leda na skládku...

a v pseudostředoveké společnosti? to už je fakt dobrej joke...vubec tu nejde o evil/good...ale o logiku a rp. Proč bych se měl starat o někoho válejícího se v prachu v lese..a navíc ho někam táhnout. Kdybych ho znal, pak o tom můžu v závislosti na svých zkušenostech s ním uvažovat..ale hláška typu: co kdybych tu ležel já..mě pobavila...

_________________
Zabijte je všechny, Xi´An už si je dole přebere!

Cress del Ssivah N´Abarn

Sibaris de Cifris

Merlin


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 16:43 06. Feb 2008 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Ale no tak.. je spousta moznosti a situaci a postav, kdy to bude naprosto logicke, ze ho vezme sebou.. a taky prostredi..

Napriklad takove to, ze nekdo nekoho najde na pousti (nebo umrzat nekde v horach) a pomuze mu mi prijde celkem realne.. V jinych prostredich to bude mene obvykle (kde jsou casti bandite - jak pozna, zda to neni bandita) a podobne. Kazdopadne resite tu uz voloviny. :wink:

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 16:44 06. Feb 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
Dobře, jste národ cyniků, aspoň vidím, jaká je praxe. Komunikuji už léta do médií mimo jiné otázky spojené s problematikou epilepsie a postojem lidí k tomu, když někdo dostane na ulici záchvat. To byste vážně nechali ležet někoho na ulici a šli dál? Dost otřesný... :evil:


Ale zpět - otázek tu padlo už hodně, minoritní téma - když uvidím cizí mrtvolu můžeme uzavřít, ego a styl, bližší košile nežli kabát zjevně vítězí.

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 16:50 06. Feb 2008 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 21:14 28. Dec 2007
Posts: 173
Darien wrote:
Dobře, jste národ cyniků, aspoň vidím, jaká je praxe. Komunikuji už léta do médií mimo jiné otázky spojené s problematikou epilepsie a postojem lidí k tomu, když někdo dostane na ulici záchvat. To byste vážně nechali ležet někoho na ulici a šli dál? Dost otřesný... :evil:


Ale zpět - otázek tu padlo už hodně, minoritní téma - když uvidím cizí mrtvolu můžeme uzavřít, ego a styl, bližší košile nežli kabát zjevně vítězí.


bavíme se o mrtvole uprostřed lesa..potažmo někde jinde..ne o epilepsií, nebo cukrovkou stiženého člověka

_________________
Zabijte je všechny, Xi´An už si je dole přebere!

Cress del Ssivah N´Abarn

Sibaris de Cifris

Merlin


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 16:55 06. Feb 2008 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 12:51 12. Sep 2007
Posts: 1721
Location: Brno
Prašť jak liskni, někdo to dělá někdo ne ... pokud to někdo dělá není jeho právem za to očekávat náhradu. když si vzpomenu jak jsem pod jedním křídlem táhnul Parlachina a druhým Bua za nohu přes půl světadílu ... no myslím že švandy jsem si užil až dost.

_________________
Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory
Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod
Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 16:57 06. Feb 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
Vraťme se k úpravě systému modlením a vírou a návrhu fixní sumy za oživení, čímž by každý, kdo by někoho vlekl, předem věděl, co to bude koštovat s tím, že díky té víře a modlení to bude maximilně méně, ale strop bude znám.

A zajímala by mne ta reply na ty postavy svým pojetím míněné jako osaměle lovící.

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 17:08 06. Feb 2008 
Offline
Mistr
User avatar
 Profile

Joined: 17:09 27. Apr 2007
Posts: 986
Location: Hell
To sou zase state :roll:
Me tohle narikani,breceni a posuzovani neprijde uz normalni.Jen si myslim, ze chcete aby to bylo jednodussi a tolik to nebolelo, tim padem rychlejc vyjet s levelem nahoru a bejt nejbohatsia a tim to vsechno zmaknout za kratsi dobu.Nebo proc se snazite Thalii srovnavat s jinejma svetama? Tohle je Thalie a ma proste takovehle pravidla a nejspis je tu nejakej zamer tymu.
Misto toho aby se tu hralo a kazdej mel radost z nove objevene veci ci lokace byt za urcitou cenu a nebylo to vsechno tak jednoduche a dohratelne za chvilku(v uvozovkach dohratelne), tak chcete pravej opak.Co ja bych za to dal bejt tu uplnej novacek jako nekteri a objevoval nove a nove veci.Jsem tu uz nakej patek a znam tu skoro kazdej sutr a tak uz tu toho jako hrac v realu moc nemam ale presto se snazim hrat za postavicku ktera je tu nova a ktera ma tolik veci na objevovani a to ze je to v takovejch podminkach je proste tak dane tim svetem kde ted momentalne zije.Musi se podridit.A nemyslim si, ze je to tak nehratelne, ba naopak az moc.

PS: opravdu vas na tom vasem pomyslnem konci necekaj zadne zastupy gratulantu a diplom ,,vitez Thalie,,

_________________
Bono volo ale sen dela por disto la sarine estes rano en mia bideo.


Top
 

 Post subject: Re: Systém smrti
PostPosted: 17:34 06. Feb 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
Sorrow - no, takhle to myslím zrovna není. Naopak jde spíš o snahu hledat "vyvážení" ve všech směrech, protože někdo, kdo tu zná každý šutr nemusí být na druhou stranu taky ten, kdo to vidí objektivně a z nadhledu.

Zrovna moji postavičku (a mluvím za sebe, protože já založil tenhle topic) nemůže nikdo podezřívat z levelování, expování a podobně. Ani ze snahy být co nejdřív high level. Nemusí být každý, komu se něco zdá přitažené za vlasy brečící.

V podstatě je můj případ OPAČNÝ paradox. Právě PROTO, že moje postava neustále něco nezabíjí, ale tak nějak si žije svůj živůtek, občas někde zabije nějakou zmiji, trhá jahody nebo rozmlouvá s průchozími lesem, mne trochu víc bolí, když při smrti přijdu o peníze za tři dny. Nikam se neženu, spíš neustále potkávám nějaké skupinky, které nějak jdou něco zabíjet. Takže v podstatě - když budu neustále něco zabíjet a stahovat kůže, tak na tom budu líp, protože tu ztrátu naženu pěkně rychle zpátky. Expy i peníze za trofeje a tak.

Jak říkám, je to přesný opak toho, co jsi psal. Tak nějak mám pocit, že ze začátku tu byly návrhy konstruktivnější:)

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 158 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits