 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
nomis_b
|
Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce Posted: 14:01 04. Mar 2009 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
btw ja na arkhu delal taky kovarinu, a jak reikal rejty, jelikoz sem byl v podtemnu a tam kovy byli cca pul screenu od pece, tak sem si jen nacpal inventar abych se vubec pohnul, dal k peci a klikl. takhle furt dokola jeden den, dokud sem neumle neco s +1elementem a abych zjistil, ze na pulku veci potrebujuu napr neco z bludicky, ale vubec to z ni nevypadavalo btw pochybuju, ze mintaka bude mit stejnej craft. + vsechno se delalo pres rozhovor. Uvedomujes si, kolik to bylo pres rozhovor klikani, nez si vyberese vubec co chces delat + nepocitam lagy rozhovoru..to bych se fakt z toho ted zblaznil. Kdyz sou lagy serveru, nedalo se vubec vyrabet. Na Thalii, kdyz sou lagy, zamknu se do dilny a vyrabim, abych nechcip.
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
monstera
|
Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce Posted: 14:51 04. Mar 2009 |
|
Joined: 16:10 27. Apr 2007 Posts: 885 Location: Ivory
|
[quote="Rejty"]Jenže my se tu nesnažíme produkovat brouky Pytlíky.
Ale stejně budu Ferda Mravenec !
[quote="Nomis_b"]"btw pochybuju, ze mintaka bude mit stejnej craft."
No právě, jsem zvědavej, co tam udělali, a proto se ptám, kdy a jak jsou v provozu...
_________________ Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne ) + Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob + Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky Elena Spod, dívka která ztratila paměť
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce Posted: 15:14 04. Mar 2009 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
další možný směry vývoje: žádná restrikce, co můžu nebo nemůžu dělat (pokud ale začnu dělat něco pro mě neúměrně složitýho, výroba bude neúměrně dlouhá) žádný zkažený výrobky a zničený suroviny (proč, že ?) možnost pracovat ve dvou na jednom výrobku a tím zkrátit dobu výroby za cenu rozdělení expů (musí se ale vyřešit poměr rozdělení expů, aby mistři neexpili učně)
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
Raziel
|
Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce Posted: 17:11 04. Mar 2009 |
|
Joined: 22:36 20. Jan 2008 Posts: 58
|
monstera wrote: No právě, jsem zvědavej, co tam udělali, a proto se ptám, kdy a jak jsou v provozu... Nezmylil si si nejak forum? Aby si nahodou nehladal pol dna tak tu mas odkaz : http://forum.mintaka.info/A nech sa paci, zaregistrovat sa a opytat sa ich priamo. 
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce Posted: 17:21 04. Mar 2009 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
photter wrote: možnost pracovat ve dvou na jednom výrobku a tím zkrátit dobu výroby za cenu rozdělení expů (musí se ale vyřešit poměr rozdělení expů, aby mistři neexpili učně) budes se divit, ale odted me to nenapadlo, ze bych tomu mel branit, tedy jde to i ted, jen tech vyrobku bylo tolik, ze to nikdo neprovozoval. proste to jen nekomu das na dodelani, a kdo na tom zrovna pracuje, ten ziskava xpy, protoze se davaji prubezne. Asic by toho slo i zneuzit, ze bych udelal 70%, a tomu druhemu by se to zk***vilo na dejme tomu na 1% a ten prvni to zas vythal nahoru.. ale to by museli byt alespon na podobnym lvlu, at se mu to uplne nerozpadne. A to uz by zase byla spoluprace a spise by pribyvalo obema.. ale prehazovat si to jako horky brmobor s tim, ez ve vetsine dilen je jen 1 kovdlina.. no kdyz by chteli.. dohromady by ale dostali tak 50% nez kdyby kazdy delal ve sve dilne. To uz lepsi 2 lidi, jeden loglej, pri odlogovani praci prebira druhej.. a to nejni spatna vec, kdyz se domluvi. je to na nich. photter wrote: další možný směry vývoje: žádná restrikce, co můžu nebo nemůžu dělat (pokud ale začnu dělat něco pro mě neúměrně složitýho, výroba bude neúměrně dlouhá) muzes delat vsechny crafty  jeslti si myslel, ze i na 1lvlu muzes delat mec +5, ale bude ti trvat pul roku, tak to bych moc nebral.... by se jich naslo, tech, kdo si na tom daj zalezet a pak by meli 3lvl (za casove) a behali s +5. bych nezacinal s nicim mensim... a nedelal pro nikoho jineho jen si vyrobil jednou nejlepsi zbran a konec s craftem. photter wrote: žádný zkažený výrobky a zničený suroviny (proč, že ?) eh, no to by taky jaksi slo, ale nevidim v tom nejake pozitivum. to uz radsi prodat zpatky rozdelany kus, treba i s 1% za naklady, ale pri nepovedene vyrobe, ze by si dostal zpet suroviny?? to by si pak radsic furt dokola zkousel vyrobek s 1% sance udelani, a kdyz by ti to v jednom z 1000 hodu padlo, dostal by si 10.000 xpu a byl by si vysmatej  a jel to zase dal... to se mi moc nezamlouva. to uz radsic delat veci s temi cca 70% na vyrobu a vyse..
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce Posted: 18:23 04. Mar 2009 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
hm hm, tak to tak sleduju, a jak sem se bavil s par lidma, deli se to na zhruba 3 druhy crafteru:
1.) ti co to delaji pro zabavu 2.) ti co to delaji pro prachy 3.) ti co maji radi premistovani hodne veci z mista na misto
1 skupina je rada, ze z jedne suroviny maji XXX xpu a nemusi kvuli tomu premistovat suroviny. stejne suroviny = vicexpu to je nadhera. 2 chteli by vyssi zisky, ale jinak sou jim zmeny jedno, a je pravda, ze momentlane jsou i pri zvyseni zisku zisky mensi nez predtim, protoze vyroba je delsi. tam bychom mohli treba zvysit zisky a zrychlit jednodussi vyrobky, uvidime 3 jsme vlastni nevyhoveli a asi ani nevyhovime.
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce Posted: 18:44 04. Mar 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Tam je myslim zasadni konflikt dvou skupin, s kterym proste nic nenadelas  .
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Theogil I
|
Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce Posted: 20:25 04. Mar 2009 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
No já se hlásím ke skupině 2 ... přeji si abych se mohl craftem živit tak dobře jako obíháním pokladů, je mi fuk jestli budu muset zpracovat surovin více v krátkém čase nebo méně v delším čase, o exp. a honění lvl. mi až tak nejde, to přijde časem a k top materiálům se dopracuji třeba za půl roku - rok, to co je teď je pro rychlokvašky, můj typ je, že to co já jsem 1/2 roku expil a kam jsem se dostal zvládne teď nováček do měsíce a to se mi nelíbí, přijde mi to že to teď dostane grátis za chvilku, zatímco jiní poctivě dlouho dělali. 
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
monstera
|
Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce Posted: 21:10 04. Mar 2009 |
|
Joined: 16:10 27. Apr 2007 Posts: 885 Location: Ivory
|
Raziel wrote: monstera wrote: No právě, jsem zvědavej, co tam udělali, a proto se ptám, kdy a jak jsou v provozu... Nezmylil si si nejak forum? Aby si nahodou nehladal pol dna tak tu mas odkaz : http://forum.mintaka.info/A nech sa paci, zaregistrovat sa a opytat sa ich priamo.  Jenonmže podle statistiky na http://www.neverwinter.cz/modules.php?n ... er=Mintaka, je vidět, že pokud je svět v provozu, je to výjmečné a nepravidelné...Abych zjistil, co udělali, musím se tam dostat a hrát tam... Na tomto foru se vyskytuje i hráč, který má v popisu uvedeno, že je DM Mintaky....
_________________ Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne ) + Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob + Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky Elena Spod, dívka která ztratila paměť
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce Posted: 22:28 04. Mar 2009 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
Theogil I wrote: No já se hlásím ke skupině 2 ... přeji si abych se mohl craftem živit tak dobře jako obíháním pokladů, je mi fuk jestli budu muset zpracovat surovin více v krátkém čase nebo méně v delším čase, o exp. a honění lvl. mi až tak nejde, to přijde časem a k top materiálům se dopracuji třeba za půl roku - rok, to co je teď je pro rychlokvašky, můj typ je, že to co já jsem 1/2 roku expil a kam jsem se dostal zvládne teď nováček do měsíce a to se mi nelíbí, přijde mi to že to teď dostane grátis za chvilku, zatímco jiní poctivě dlouho dělali.  oparvdu si to myslis?? me se to nezda. bude muset stravit v dilne stejnej cas, jako t ypredtimm, jen misto 10minut teztni stromu to zvladne za 3minuty tezeni stromu, ale stejne je d´bude muset dotahnout do dilny a zpracovat, zjistovat, co na svem lvlu uz dela atd.. take je ted mensi vyteznost. tedy kdyz si predtim ziskal napr 20 surovina zasel si s tim do dilen, ted vytezis jen cca 8 a stejne zase mussi jit ven.. a ten cas stravenej u kovadliny(spalku ..) je stejnej, jen je to o mensim premistovani surovin.
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce Posted: 11:52 05. Mar 2009 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
skupina 4) dělají to proto že jim to IC přijde k postavě stylové.
do této skupiny se počítám já. nejde mi o nějaký extra výdělek a to věčné pobíhání po lesích a rvaní keříků (nemluvě o extrakci některých méně dostupných ingrediencí, ghůlové by mohli vyprávět, nebýt toho, že s vyrvanými játry se blbě mluví...) mě spíš otravuje (nedávno jsem psychicky nevydržel a zabil tři jezevce, pač moc otravovali). dělám to proto, že mi to k postavě sedí a myslím si, že je to přesně věc, kterou by se zabývala. pokud bych měl hovořit o zábavě (sk. 1) pak snad jen objevování nových receptur (což nevydrží věčně)..
přiznám se, že věčné naříkání na malé výdělky a velkou složitost moc nechápu. na Thalii není vyhlášen žádný herní komunismus, aby všichni museli vydělávat stejně, nota bene stejně napříč obory (chci mít z craftu stejně jako z lootu, chci mít z pošty stejně jako z craftu, chci mít..). zároveň je mi poněkud cizí představa, kterou si asi hýčká víc hráčů, než bych čekal - že totiž PC jsou ohledně peněz a výdělků něco extra. že by měli právě oni vydělávat horentní sumy, protože všechno kolem je přece tak drahé...
nevím jestlis e někdo zamyslel nad tím, kam putují všechny ty vyrobené meče, štíty, zbroje atd. víte, jak dlouho vydrží meč? pokud nemá vadu materiálu, extrémní smůlu nebo není zanedbaná údržba, vydrží léta. jen ze současných nabídek obchodů by se dala vyzbrojit menší armáda. crafty by měly jet především na spotřebních věcech, věci trvalé by měly být mnohem dražší a mnohem méně početné... chybí mi k tomu IC pozadí, např. přetékající zbrojnice, pašování zbraní orkům do hor, kteří zase platí zlatem uloupeným karavanám, celý ten kolotoč černého trhu a zakázaných věcí a z toho vyvstávající konflikty. běžné vztahy mezi postavami (jak navrhl nomis smluvně zajištěný vztah dodavatel - řemeslník), návaznosti mezi crafty. nelíbí se mi bandy crafterských všeumělů, kteří ovládají všechna řemesla během pár týdnů. myslím, že se tím ztrácí barvitost světa.
k expení u craftu jen malá douška. přijde mi nepříliš logické, že u alchymie za každý výrobek dostanu fixní sumu xp, bez ohledu na jeho obtížnost a četnost výroby. za ideální stav bych považoval, kdyby základní XP byly rovny procentu použitého katalyzátoru. tyto bych v případě prvního výrobku daného druhu znásobil 10x, dále základ a po více než 50 kusech dělil 2x.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce Posted: 12:06 05. Mar 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Me se nezda, ze by byly za alchymii fixni xp. Nezkoumal jsem to, ale s melvikem, jsme se dohodli na nejakym pruznym vypoctu v zavislosti na sile lektvaru.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce Posted: 12:07 05. Mar 2009 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
Můžu tě ujistit, že jsem nikdy žádný jiný než fixní nezažil.... ani včera ve hře ne. 
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
nomis_b
|
Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce Posted: 12:41 05. Mar 2009 |
|
Joined: 18:00 26. Aug 2007 Posts: 3090 Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
|
jsou nektere, za ktere mas vice, nez 25xpu, ale jsou to veci, co ti bouchaji skoro furt, ale existuji.
jsou tam vlastne stejne xpy ve vsech crfatech, jen kdyz dosahnes xpu mene, nez je stanovane mnozstvi, tak se ti ty xpy navysi.
U alchymie se navysuji na hodnotu 25xpu U vsech ostatnich remesel se navysuji na hodnotu 5xpu
ale reknu vam, ze zhruba z vlastnosti 8, 80% sanci jsou je to zhruba 10xp
tedy u alchymie se ti to furt i pri 80%sanci zaokrouhli na 25..
_________________ A zase se craftí...
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Novinky v kraftu - prodloužení doby práce Posted: 13:19 05. Mar 2009 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
e? přiznám se, že jsem popsaný princip příliš nepochopil... existuje tedy minimální hranice XP za výrobu a já jsem ji ještě nikdy nepřekonal? Tj. nikdy jsem nevyrobil (ze svých tisíců pokusů) nic, co by ji překročilo? To se mi nezdá jako příliš funkční systém.. v důsledku je totiž jedno jestli za tím stojí komplikovaný výpočtový skript nebo je to napevno nastavený na 25 - protože stejně postava dostává stále 25.....
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |