Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 00:46 26. Jul 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 53 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject: Re: Hraničář
PostPosted: 18:47 30. Mar 2009 
Offline
Rytíř
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 13:38 17. Apr 2008
Posts: 520
Location: Slovensko, Nitra
Rejty wrote:
Stejně to nikdo nevyužije jindy než v Q a tam to nemusí bejt naskriptovaný. Kolikrát někdo využil sám od sebe jiný RP vychytávky...



No pozor system stopovania ako taky, o akom tu Kucik opisal svoje predstavy sa mi zda mat potencial na velku zabavu a to myslim v hre bez ucasti DM.

_________________
Sinta



http://img213.imageshack.us/img213/553/lotrdurex.gif


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Hraničář
PostPosted: 18:47 30. Mar 2009 
Offline
Libovej frajírek
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:14 27. Apr 2007
Posts: 1047
Location: Plzeň
Napadlo mě třeba když eviláci půjdou lovit, tak aby našli kudy kdo šel... ale pak jsem si uvědomil že stačí vědět kde jsou dílny na craft.

_________________
Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá?
Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Hraničář
PostPosted: 19:51 30. Mar 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
btw. chtěl bych vidět, jak ze stopy v trávě poznáte, jestli sem šel tam nebo nazpátek
maximální rozpoznání bych viděl, že v okolí se vyskytuje ten a ten živočich a to už by musel bejt kurva dobrej stopař
navíc by to znamenalo další proměnou na všechny lokace, krerá by určovala obtížnost, páč na skále vystopuje kulový i drogovej pes, zatimco na hustým blátě může stopovat každej slepejš
co s lokací, kde se vyskytuje bláto i skála to nevim, napadá mě: pokus o stopování = instant death DC 60

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Hraničář
PostPosted: 19:54 30. Mar 2009 
Offline
Libovej frajírek
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:14 27. Apr 2007
Posts: 1047
Location: Plzeň
Tak uděláš nějakej trigger na cestu, ve všech lokacích... tam by to mělo jít poznat :D

_________________
Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá?
Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Hraničář
PostPosted: 20:39 30. Mar 2009 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Si myslim, ze se spravnym nastavenim DC by to slo. Na kazdy skale je trochu blata, kam se muze noha otisknout.

Me by se to libilo a v CvC by mohl bejt ranger fakt neco, co by razem nabralo na vaze.

No a nakonec, kdyzuz se ty lokace rozvrtavaj, tak proc jednu promennou nepridat, ne? :D

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Hraničář
PostPosted: 20:54 30. Mar 2009 
Offline
Rytíř
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 13:38 17. Apr 2008
Posts: 520
Location: Slovensko, Nitra
Ako dobre sa to Číta :P

_________________
Sinta



http://img213.imageshack.us/img213/553/lotrdurex.gif


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Hraničář
PostPosted: 21:10 30. Mar 2009 
Offline
Velmistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 13:12 01. Oct 2008
Posts: 1450
Location: Rožnov p. R.
photter wrote:
btw. chtěl bych vidět, jak ze stopy v trávě poznáte, jestli sem šel tam nebo nazpátek

vzpomeň si na aragorna, nebo simira :-D aragorn dřepne a vidí, simir čuchne a už má vyřešený případ :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Hant Sendt - Ztracen neznámo kde.
Jorg syn Jargena - Trpoš-člen klanu Nordových kladiv, velitel Černého pluku a bývalý kaprál VI. roty Karathské armády.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Hraničář
PostPosted: 22:07 30. Mar 2009 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
Jenž Aragorn není žádná sračka, ale ranger level 40. :mrgreen:

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Hraničář
PostPosted: 22:59 30. Mar 2009 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 13:23 30. Apr 2007
Posts: 4709
Location: Gremliní nora pod sněhem
igor wrote:
Napadlo mě třeba když eviláci půjdou lovit, tak aby našli kudy kdo šel... ale pak jsem si uvědomil že stačí vědět kde jsou dílny na craft.


LQL to mi dobře rozesmálo :D :D , já teda nevim ...ale myslim , že v těch dilnách už tolik lidí neni :wink: :twisted: a photterku drogař ti drogy v dnešní době najde skoro všude :wink: teda spon psiska co znam já a že jich znam :mrgreen:

_________________
Nieninquë - legenda
Lilien - magie, magie, magie

Keep talking I'm analyzing you.

,,Halapartna is the way of život!" Lusignandnes, 12.8.2020, 23:53, Discord



Thalijský gremlin, creeper první třídy, neRP hráč, bílá vrána


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Hraničář
PostPosted: 23:13 30. Mar 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 18:00 26. Aug 2007
Posts: 3090
Location: po 8me za 5 let se zase stehuju.. uz si to proste nepamatuju
eh no jo.. uz to vidim, napisem to pro rangera, a pak se ozve druid, ze on je vlastne v lese panem, ze to chce on, pak i zlodej, ze ej to valstne jeho profese stopovani lidi a tak to pujde dokola, ze to budou umet nakonec vsichni a jsme stejne tam, kde sme zacali a uzitek 0.

uprimne bych se na to skriptovani vysr*** a radsi treba upravil kouzla tak, aby fungovali i na CEP zbrane, nebo aby ressurect od EPIC clerica davalo stejne %, jako od knez ev Ivory, jnez EPIC, 100% nejni... a muzu uvest mnoho dalsich uzitecnejsich prikladu skriptu a vyuziti scripterskeho casu.

_________________
A zase se craftí...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Hraničář
PostPosted: 00:24 31. Mar 2009 
Offline
Poutník
 Profile

Joined: 22:35 16. May 2008
Posts: 93
Na jednom serveru to bylo řešený stopovacím nástrojem. Jeho použití bylo omezeno jen na hraničáře a bylo možno jím stopovat pouze zvířata...při použití napsalo hlášku..v okruhu jsou nějaká zvířata nebo nejsou-pro kraft koželuha užitečný.

Na podobném principu fungoval paladinský nástroj...najdi zlo. Ten zas vypsal hlášku jak moc z postavičky sičí zlo. :D Jen ten okruh byl mnohem menší než u stopovacího nástroje.

_________________
Yorton "Válečné prasátko"-Trpasličí bojovník trpící silnou alergií na jablka.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Hraničář
PostPosted: 01:20 31. Mar 2009 
Offline
Libovej frajírek
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:14 27. Apr 2007
Posts: 1047
Location: Plzeň
nomis_b wrote:
napisem to pro rangera, a pak se ozve druid, ze on je vlastne v lese panem, ze to chce on, pak i zlodej, ze ej to valstne jeho profese stopovani lidi a tak to pujde dokola

To máš asi recht.

_________________
Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá?
Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Hraničář
PostPosted: 01:26 31. Mar 2009 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 07:21 28. Dec 2008
Posts: 183
Musel by se udělat skill (příslušné povolání by ho měla za 1 bod a hraničář by mohl mít ještě bonus). Vyvolával by se třeba přes předmět. Jenže co pak? V Q ho může použít kdokoliv už teď. A jinak? Kde jsou jaké potvory se každý naučí rychle, když to neví, může nakouknout z dálky. A kdyby mu systém hodil třeba hlášku:"proběhl tu člověk před dvěma hodinami" - k čemu to? Všude někdo pobíhá...navíc každý zanechává jinak stopy, je moho druhů terénu, počasí atd. Aby taková schopnost byla systémově použitelná (a používaná) dalo by to dost práce..podle mě se to nevyplatí. Lepší by bylo opravit nejzabugovanější povolání - Pána smrti. Líbil by se mi odhad nepřítele. A nebo lítání pro okřídlence (takovou tu animaci á la superman, zrychlení a útočiště :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )...


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Hraničář
PostPosted: 01:30 31. Mar 2009 
Offline
Poutník
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 22:16 25. Mar 2009
Posts: 71
Erkwinn wrote:
Na jednom serveru to bylo řešený stopovacím nástrojem. Jeho použití bylo omezeno jen na hraničáře a bylo možno jím stopovat pouze zvířata...při použití napsalo hlášku..v okruhu jsou nějaká zvířata nebo nejsou-pro kraft koželuha užitečný.

Na podobném principu fungoval paladinský nástroj...najdi zlo. Ten zas vypsal hlášku jak moc z postavičky sičí zlo. :D Jen ten okruh byl mnohem menší než u stopovacího nástroje.


Jsem to zrovna chtěl napsat :) připomíná mi to stopovací nástroj na Demoně. Tam myslím měli nástroj jen pro hraničáře, kterej po použítí vypsal, jakým směrem, jaky potvory jsou (třeba jelen severovýchodně nebo tak nějak). Fungovalo to i na hráčské postavy (kromě těch, co nedělaj stopy). Možná to i šlo jenom v lokacích, kde šlo stopovat (tj. ne ve skalách), ale to už trochu hádam.

Ten paladinský nástroj také nebyl špatná věc :)

_________________
paladin Daladan


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Hraničář
PostPosted: 01:31 31. Mar 2009 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Ako vsetky tieto napady su pekne, ale naskyta sa ako na vsetko klasicka otazka: "Naozaj potrebujete nato system?" Ako povedal Rejty v hre je kopec RP blbosti a malokto to kedy vyuzil. Preco? Ako ked to niekto udela, tak proc to nepridat.

Ked chcete pomoct s cim kolvek a neviete ako, je jednoducha pomoc, vyvinut aspon minimalnu snahu, otvorit si toolset a skusat, pripadne sa opyta a je tu vela ludi, ktory vam radi pomozu a vysvetlia ako nato. Myslite, ze vsetci hned od zaciatku vedeli vsetko v toolsete tak ako teraz? Nie, kazdy sme zacinali tak, ze sme vedeli prd o toolu, ale mali sme snahu nieco tvorit a nejako prispiet svojou trochou k velkemu celku. Ja som tiez na zaciatku vobec netusil jak funguje toolset, programovanie mi nikdy neslo, tak som vedel ze scripty robit nebudem, ale aspon som skusil robit lokacie, otvoril som tool, venoval tomu cas, ktory som mohol pohodlne stravit v hre a vypisovanim na forum, ze chcem to a to. Ale nie, radsej som si to udelal sam, ked som nieco nevedel pouzil som google na vyhladanie informaci okolo toho alebo sa opytal niekoho kto to vie a pokial si pamatam Rejty, Jaara a dalsi WB bez problemov odpovedali ako nato, pripadne ma odkazali kde to mozem najst. Takze to moze dokazat kazdy, chce to len chciet a mat snahu, a po par neuspesnych pokusoch sa nato nevykaslat ako vacsina. Stale je moznost tvorit lokacie, naplnat ich NPCckami, pisat dialogy a vymyslat realie, scriptovat atd. atd. a roboty je dost pre kazdeho. Tak sa nehlaste vsetci.

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 53 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 15 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits