 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
LDamian
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 17:55 08. Oct 2009 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Chci se zeptat, je možné udělat to okrádání třeba tak, že by:
------------------------------------------- Okrádající při úspěšném pokusu o okradení vzal najednou určité maximální množství peněz podle svého skillu:
1-10 - skill x 10 zlatých 10-20 - skill x 50 zlatých 20-30 - skill x 200 zlatých 30-40 - skill x 500 zlatých + 1% šanci na uzmutí náhodného předmětu do 1 mince 40+ - skill x 1000 zlatých + 5% šanci na uzmutí náhodného předmětu do 1 mince
Přičemž každý pokus o okradení by snížil hodnotu okrádní o 10 na 1 herní hodinu kumulativně. ---------------------------------------------
Smysl toho by měl být, aby skill pickpocket šel nějak rozumně využít, ale zároveň aby nehrozilo, že Vám někdo afk nebo jinak vybere celý baťoh mačkáním jednoho skillu.
Při okrádání se hází klasicky proti 20, pokud ten koho okrádáte není v odporu. Takže ten postih -10 na hodinu by měl efektivně redukovat vůbec možnost úspěšně krást. Od určité hodnoty se to prostě nikdy nepovede a je třeba čekat.
Zároveň low level postava může úspěšně krást, ale nešlohne nic vážně velkého. Takže nehrozí, že si někdo udělá low level postavu, která materiálně zlikviduje epickou a přitom ten hráč na hru té postavy ani nemusel ještě vynaložit moc úsilí a tak ho ani případná poprava nebo vězení nijak netrápí.
Skutečně vás může ohrozit (+-) až velmi zkušený zloděj, který ale zase tu postavu už hraje dost dlouho a případné tresty a potíže se ho už docela dotknou.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
Modrovousice
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 17:59 08. Oct 2009 |
|
Joined: 10:26 29. Sep 2009 Posts: 293 Location: Myší díra
|
Rogue = Tulák, Darebák, Pobuda, Lotr, Ničema, Povaleč, Podvodník, Gauner, ale dokonce i Nevyvinutá sazenice, Zlý samec, Neposlušný kůň. A na závěr: Taškář! Což je středověký výraz pro kapsáře. Tak si vyberte.  Zdroj: http://slovnik.seznam.cz/?q=rogue&lang=en_cz
_________________ Earania Rastailo - profesionální servírka, pracovitá krejčová, ale hlavně Juanina kněžk. Ex-ředitelka sirotčince.
Rerithien Gweth - zrzavá elfkaa, bývalá žebračka, zámečnice a nynější umělkyně hledající práci
Směsice všelijakých postaviček, které hraju podle nálady.
|
|
Top |
|
Danseur
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 18:27 08. Oct 2009 |
|
 |
Nováček |
|
Joined: 22:53 28. Sep 2009 Posts: 24
|
Tím, že je pickpocket tolik omezen se připravujete o množství vtipných scén. Si pamatuju jak jsem před lety na alhambrii okrádal trpaslíka, který byl zabrán do hovoru. Batoh měl plný sirek (věděl proč) a najednou jsem sebral něco velmi velmi těžkého, asi to přetížení mně vyhodilo z hidu. Trpaslík nevěřil svým očím, co je to za drzost takhle mu sprostě ukrást staré brnění. Pohyboval jsem se s gracii a rychlosti kosmonauta, takže mě krokem dohnal a umlátil do bezvědomí.
_________________ Fuko - Na první pohled dobrácký, však lehce velkohubý půlčík, dobrý obchodník a mistr práce na koze. Svou skutečnou identitu však poodhaluje v temných uličkách Karathy a za chladných nocí v dorenském lese..
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 20:46 08. Oct 2009 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Keby boli hraci slusny nebol by s tym problem. Kedze sa ale nachadza medzi nami par ******* individui tak sa to inac riesit neda, tak aby nekazili hru ostatnym.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 22:21 08. Oct 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
[quote="LDamian"][/quote]
Nelibi se mi, aby se podle skillu rozhodovalo, kolik zlodej ukradne. Vychazeje z predpokladu, ze postava ma zlato na jednom miste, by mel zlodej vzit bud vsechno, nebo nic.
Zkusime se nad tim kradenim zamyslet, az budu mit cas.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Freddy
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 23:14 08. Oct 2009 |
|
Joined: 14:52 28. Apr 2007 Posts: 109 Location: Plzeň
|
Zatím navrhuju okrádat za dohledu a přítomnosti DM .... hodem kostkou na Okrádání , určení TO obtížnosti dle velikosti a obtížnosti získání lupu DM , předmět vybrán z inventáře hráče také DM , následujcí "hukot" na fóru zaměřen též na dohlížející DM  Pardon pokus o vtip  unáhlil jsem se . 
_________________ Šermína Prstokládková
BON PARI Filled hard boiled candy with fruit flavours.
|
|
Top |
|
monstera
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 08:47 09. Oct 2009 |
|
Joined: 16:10 27. Apr 2007 Posts: 885 Location: Ivory
|
Danseur wrote: Ja se ptám, je vůbec v pořádku, aby měl někdo u sebe věci za miliony ??! Jistě, pokud si na ně vydělá poctivě a bez kradení ! Tvoje názory zavánějí rudým, přinejmenším oranžovým myšlením !
_________________ Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne ) + Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob + Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky Elena Spod, dívka která ztratila paměť
|
|
Top |
|
Cairon
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 09:07 09. Oct 2009 |
|
Joined: 11:21 25. May 2009 Posts: 412
|
LDamian wrote: ...40+ - skill x 1000 zlatých + 5% šanci na uzmutí náhodného předmětu do 1 mince.... Nerozumím termínu "předmět do 1 mince" ... to je hodnota předmětu 1 zlatý ( tedy bylinky , houby atd..) nebo velikost ( čili věc zabírající 1 slot v inventáři ) Pokud by šlo o cenu ... tak ti tu budou plakat děti , že jim zmizeli předělané šatičky Pokud šlo o velikosti ... tak ti tu budou plakat milionáři . že nemají prstýnky za milión Můj drobný nápad : Celé okrádání by šlo vyřeši jednoduchou fintou , protože jediný rozumný argument proč je teď vypnuté je , že pár magorů vybere celou postavu... Normálně opět spustit NWN okrádání závislé u zlata na skillu + polovině levelu okrádaného a u předmětů na sklilu + celém levelu okradeného , ale scriptem nastavit že každá postava smí být okradena jen jednou za restart a to pouze o všechno zlato nebo předmět v tisícové hodnotě jako je level lupiče !! Tedy ano ukradnu postavě celý měšec zlata , ale nikdo jiný už té postavě nemůže ukradnout zlato ! Praktické příklady : 1, Zloděj ( na 10lvl ) chce okrást postavu válečníka ( 20 lvl ) , vybere si ikonu okrádání , klikne na oběť. Udělá se mu menu zlato/věc/vzdát to. Vybere si zlato takže hází proti TO 30 ( standartní TO 20 + polovina levelu oběti 20/2 ) jestli se mu to podaří ( což je hodně vysoké TO ). Když ano získá všechno zlato...pokud ne je odhalen a nese všechna rizika. Pokud bylo okradení úspěšné přiřadí se na dobu dokonce restartu servru oběti status neokradnutelná zlato už nemá a po okradení je tak šokovaná že všechny cenosti nechala doma. Pokud zloděj nic neokradl , postava může být znovu okradena , ale ne stejným zlodějem ... ten již byl odhalen. 2, Zloděj ( na 10 lvl ) chce okrást postavu čaroděje ( 15 lvl ) jenže si vybere v menu věc. Takže hází proti TO 35 ( standartní TO20 + celý level oběti 15 ) , navíc neukradne věc která je dražší než 10 tisíc protože je jen 10 lvl. Pokud se lup podaří platí opět označení oběti jako již okradené. Pokud se lup podaří , ale oběť nemá takový předmět ( má jen dražší ) ... zloděj má prostě smůlu , dnes nebyl jeho den. A oběti se stejně přiřadí status okradené. Závěr : Nemůže dojít k tomu že by třetí level zbohatl na okrádání 20 levlů. Nebude běžně docházet ke ztrátám statisícových věcí z kraftu. Nebude hrozit že by někdo vyluxoval postavu co je AFK. A navíc s nárůstem TO je mnohem větší riziko dopadení zloděje a jeho potrestání. Pokud se někdo stejně bojí o své zlato a věci. , máte banku , máte trezory. A zbytek je holt vaše smůla a pro někoho zlodějské štěstí
_________________ " Je skutečně úžasné , co všechno lidé udělají , když jim to dostatečně důrazně zakážete. " Lord Vetinari , Patricij Ankh-Morporku
" Za každý zločin musí být někdo potrestán. Je-li to pachatel , tím lépe. " Lord Vetinari , Patricij Ankh-Morporku
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 10:05 09. Oct 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Imho:
Hody by se v tomhle případě měli dělat na skilly. Házet proti levelu mi přijde trochu nesmysl. Jinak náročný bude okrást tupýho ožralýho orka a všímavýho zloděje. Házel bych proto Pickpocket +d20 proti Spot + modifikátor. Modifikátor by pak byl odvozen od velikosti + hmotnosti kradeného předmětu + konstanta. V případě kradení zlata by byl modifikátor úměrný počtu gp = velikosti měšce. Počty pokusů kradení bych řešil přímo na zloději. A to buď jednou za určitý čas, nebo 1-xkrát za den.
Nemíchal bych do toho cenu předmětu. Pokud u sebe postava nosí hromady šperků, vybízí k jejich ukradení.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Sveneld
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 10:21 09. Oct 2009 |
|
 |
Šlechtic |
|
Joined: 23:44 04. Oct 2007 Posts: 396 Location: Pardubice
|
kucik wrote: Imho:
Hody by se v tomhle případě měli dělat na skilly. Házet proti levelu mi přijde trochu nesmysl. Jinak náročný bude okrást tupýho ožralýho orka a všímavýho zloděje. Házel bych proto Pickpocket +d20 proti Spot + modifikátor. Modifikátor by pak byl odvozen od velikosti + hmotnosti kradeného předmětu + konstanta. V případě kradení zlata by byl modifikátor úměrný počtu gp = velikosti měšce. Počty pokusů kradení bych řešil přímo na zloději. A to buď jednou za určitý čas, nebo 1-xkrát za den.
Nemíchal bych do toho cenu předmětu. Pokud u sebe postava nosí hromady šperků, vybízí k jejich ukradení. jedenkrat za den je mozna moc - resi to spanek v hospode i meditace.. spis nastavit urcity cas natvrdo
_________________ nwn
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 11:45 09. Oct 2009 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
kucik wrote: LDamian wrote: Nelibi se mi, aby se podle skillu rozhodovalo, kolik zlodej ukradne. Vychazeje z predpokladu, ze postava ma zlato na jednom miste, by mel zlodej vzit bud vsechno, nebo nic. Zkusime se nad tim kradenim zamyslet, az budu mit cas. No to zalezi na tom... kdyz u sebe mam tri miliony zlatych, tri tisice mescu zlata... vsimnu si toho snaze, kdyz je nekdo ukradne, nez kdyz budu mit zlatych tricet? Ja vim, ze systemove zlato nic nevazi, ale stejne... Proste v praxi i kdyz tady pro zjednoduseni to tak neni by to zlato melo urcity objem, urcitou vahu a pokud bych sebou nesl tri tisice mescu zlata, tak to ten zlodej tezko vezme proste jednou rukou v rychlosti, kdyz mi sahne do batohu... Mimochodem proc by mela mit postava vsechno sve zlato nutne na jednom miste? Logicky v mesci u pasu bych nosil spis na bezne vydaje, pokud bych mel neco navic / treba na nakupy pri crafteni nebo kdyz si pujdu koupit vec za dva miliony, tak to budu mit jinde a budu si to vice hlidat.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 12:03 09. Oct 2009 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Cairon wrote: LDamian wrote: ...40+ - skill x 1000 zlatých + 5% šanci na uzmutí náhodného předmětu do 1 mince.... Nerozumím termínu "předmět do 1 mince" ... to je hodnota předmětu 1 zlatý ( tedy bylinky , houby atd..) nebo velikost ( čili věc zabírající 1 slot v inventáři ) Pokud by šlo o cenu ... tak ti tu budou plakat děti , že jim zmizeli předělané šatičky Pokud šlo o velikosti ... tak ti tu budou plakat milionáři . že nemají prstýnky za milión Je myslena vaha do jedne mince. Tedy ani cena, ani velikost. Mimochodem i postava s okradanim 40+ by mela sanci na uzmuti nahodneho predmetu do vahy jedne mince jen 5%- to je 1/20. Kdyz vezmes potaz ten postih po kazdem pokusu, tak nejde aby si stoupl k nekomu a donekonecna zkousel krast. Zkusi to tak maximalne dvakrat, trikrat. Sem tam jako bonus k penezum slohne i nejakou vec. Vem si, kolik veci ma bezna postava v invu do vahy 1 mince a jaka je sance, ze se ztrati zrovna ten nejdrazsi prsten nebo tak. Casto to bude lektvar, zpracovane bylinky, nejaky kus jidla... Takze nejakou skutecne cennou vec se nepredvidatelne podari ukrast jednou za cas a to jeste jen velmi zkusenym zlodejem. Celkove je to tedy navrh ve smyslu aby se vlk nazral a... Cairon wrote: Můj drobný nápad :
Celé okrádání by šlo vyřeši jednoduchou fintou , protože jediný rozumný argument proč je teď vypnuté je , že pár magorů vybere celou postavu... Normálně opět spustit NWN okrádání závislé u zlata na skillu + polovině levelu okrádaného a u předmětů na sklilu + celém levelu okradeného , ale scriptem nastavit že každá postava smí být okradena jen jednou za restart a to pouze o všechno zlato nebo předmět v tisícové hodnotě jako je level lupiče !! Tedy ano ukradnu postavě celý měšec zlata , ale nikdo jiný už té postavě nemůže ukradnout zlato !
Praktické příklady :
1, Zloděj ( na 10lvl ) chce okrást postavu válečníka ( 20 lvl ) , vybere si ikonu okrádání , klikne na oběť. Udělá se mu menu zlato/věc/vzdát to. Vybere si zlato takže hází proti TO 30 ( standartní TO 20 + polovina levelu oběti 20/2 ) jestli se mu to podaří ( což je hodně vysoké TO ). Když ano získá všechno zlato...pokud ne je odhalen a nese všechna rizika. Pokud bylo okradení úspěšné přiřadí se na dobu dokonce restartu servru oběti status neokradnutelná zlato už nemá a po okradení je tak šokovaná že všechny cenosti nechala doma. Pokud zloděj nic neokradl , postava může být znovu okradena , ale ne stejným zlodějem ... ten již byl odhalen.
2, Zloděj ( na 10 lvl ) chce okrást postavu čaroděje ( 15 lvl ) jenže si vybere v menu věc. Takže hází proti TO 35 ( standartní TO20 + celý level oběti 15 ) , navíc neukradne věc která je dražší než 10 tisíc protože je jen 10 lvl. Pokud se lup podaří platí opět označení oběti jako již okradené. Pokud se lup podaří , ale oběť nemá takový předmět ( má jen dražší ) ... zloděj má prostě smůlu , dnes nebyl jeho den. A oběti se stejně přiřadí status okradené.
Závěr : Nemůže dojít k tomu že by třetí level zbohatl na okrádání 20 levlů. Nebude běžně docházet ke ztrátám statisícových věcí z kraftu. Nebude hrozit že by někdo vyluxoval postavu co je AFK. A navíc s nárůstem TO je mnohem větší riziko dopadení zloděje a jeho potrestání. Pokud se někdo stejně bojí o své zlato a věci. , máte banku , máte trezory. A zbytek je holt vaše smůla a pro někoho zlodějské štěstí Tvuj napad s tim, ze by se TO proti kteremu se hazi pri okradeni modifikovalo za level okradaneho neni v zasade spatny, jenze imho to moc zjednodusujes. 1. Ted je to 20 pri neutralnim cili. 30 pokud je cil utocny - v odporu. Ten modifikator +10 by mel zustat zachovan. 2. Tohle TO se hazi pouze proti tomu, zda se vec ci penize povede/nepovede sebrat. To, zda si okradany vsimne se pak overuje pres skill vsimavost vs okradani. Tim se pak rozlisi zda cil je valecnik s moudrosti 6/-2 (vsimavost je z moudrosti) a bez bodu ve vsimavosti a nebo zlodej level 20 s namaxovanou vsimavosti a pravdivym videnim nakouzlenym od maga level 30 (vsimavost 50+). Tedy to TO na sebrat/nesebrat vyjadruje proste to, jak rychle budes mit prsty, abys to proste vytrhl z batohu, od opasku... Vsimavost cile pak to, zda si toho ten cil vsiml nebo nevsiml. Takze v prvnim kroku kdy se hazi proste proti nejakemu TO by se mozna dal pouzit tvuj navrh. V druhem kroku kdy se overuje hod na vsimavost pak neco z navrhu Kucika. Pokud se tedy maji krast i vetsi predmety a podobne. Ten pocet moznych okradani mi stale prijde nejrozumnejsi vyresit nejakym dlouhodobejsim kumulativnim postihem (treba tech -10) na okradani za kazdy pokus o okradeni. Nekdo s okradanim na epicke urovni si vytvori dobrou prilezitost pro kradez casteji, nez zacatecnik. Mimochodem jeste ke Caironovu navrhu. Kdyz se necham okrast kazdy den pri lognuti kymkoli s okradanim a pak si necham tu vec vratit, tak mam na cely den imku na okradani? 
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
Last edited by LDamian on 12:21 09. Oct 2009, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 12:14 09. Oct 2009 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
kucik wrote: Imho:
Házel bych proto Pickpocket +d20 proti Spot + modifikátor. Modifikátor by pak byl odvozen od velikosti + hmotnosti kradeného předmětu + konstanta. V případě kradení zlata by byl modifikátor úměrný počtu gp = velikosti měšce. Počty pokusů kradení bych řešil přímo na zloději. A to buď jednou za určitý čas, nebo 1-xkrát za den.
Nemíchal bych do toho cenu předmětu. Pokud u sebe postava nosí hromady šperků, vybízí k jejich ukradení. Celkove to pouziti modifikatoru proc ne. Ale... kdyz budu mit jako zlodej smulu, tak ze vsech veci v batohu zkusim ukrast zrovna to plny platovy brneni nebo hromadu hliny, ktere nikdy ukrast nemuzu diky modifikatorum a budu automaticky odhalen. Logicky bych ale spis sahl po necem lehkem, co mohu snadno vytahnout, odriznout nebo tak podobne a obet si toho nevsimne na vyraznem rozdilu vahy. Podobne s penezma. Mozna obrana, pokud bude brano vsechno zlato automaticky a mnozstvi zlata bude delat modifikator bude proste nosit u sebe ve meste (kde nehrozi smrt moc) tolik zlata, ze to nikdo nikdy nedokaze slohnout bez odhaleni. Je to paradoxni, ale mit u sebe deset milionu v hotovosti by zarucilo imunitu vuci zlodejum v podstate. V praxi by ale zlodej proste nekradl celou hotovost, vzal by si par pytlicku...
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 12:22 09. Oct 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Tu hmotnost zlata jsem chtěl zohlednit právě zvýšením hodu. Obecně se do budoucna plánuje tak trochu měnová reforma, takže by postavy u sebe nenosily miliony.
Ano, je samozřejmě logický, že si postava peníze rozstrká na víc míst, pokud se o ně bojí, ale to už je na komplikovanější řešení.
Hlavní myšlenka, co bych chtěl s okrádáním udělat je, aby si zloděj mohl vybrat, co chce ukrást. Tzn. Jestli zlato, nebo předmět a pokud předmět, tak zhruba jaký? Řekněme, že by existoval hod, kdy by si zloděj obhlédl postavu a zjistil, co má zhruba u sebe. Následně by se rozhodl, co zkusí ukrást.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 12:54 09. Oct 2009 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
No to bys nemusel takhle komplikovaně, stačilo by si nastavit dopředu, co se snaží ukrást v nějakém menu.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 18 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |