Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 20:19 25. Jul 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 64 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 17:59 04. Sep 2007 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Zatim jsem nevidel moc hostincu, ale treba u Padlyho paladina by se hodilo par pokoju trosku predelat, aby si nebyly tak podobne, udelat jeden treba s krbem a pred nej kozesinu (at se trosku smaze to, ze neni mozne lezet na posteli), pak udelat jeden vhodnejsi pro nejake to jednani v soukromi a podobne. Tech pokoju je tam imho zbytecne moc na to, kolik jich hraci vyuzivaji, takze klidne by sel nejaky vytvorit spojenim dvou vedle sebe a udelat apartma... Celkove kdyby si nekdo chtel pohrat s tim, aby sly kupovat jednotlive pokoje, ty mely dvere a ty dvere byly zamcene, bylo by to fajn - pripadne kdyz to je tak jak ted, aby sly aspon normalne zamykat (pres skill) a nekdo tam nelezl jen proto, ze zvenku nevidi, zda je nekdo uvnitr. :)


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 12:55 05. Sep 2007 
Offline
Poutník
User avatar
 Profile

Joined: 15:43 25. Aug 2007
Posts: 83
Location: Demona
sem tu novej, takže sem jeste nikde moc nebyl, maximalne na hruskach v Ivory ;)

Ale jak sem to tu tak procital, napadlo me udelat putovni mista pro verici - ciste rp zalezitost...mam na mysli neco jako je jeruzalem pro krestany, tak tady nejaka ta pradavna socha v lese opredena mytama, ruiny prastaryho chramu toho a toho boha, kde se podle povidacek babci v Ivory konaj treba dabelsky ritualy atd. :) nejak pekne upraveny ze by to bylo...vsak vy uz si pripadne poradite :)

Je to takovej spontanni napad. tak nekamenovat ;)


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 13:27 05. Sep 2007 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Myslím, že by bylo dobré, kdyby WB při vytváření dialogů s novými npc (případně úpravách u těch starých) mysleli na využívání skillu přesvědčování, vyhrožování a podvádění, případně znalostí nebo dalších skillů v dialogových stromech. Zatím vím o možnosti přesvědčit kapitány lodí, ale celkově by to chtělo pro tyto skilly větší využití u npc a pro získání vstupu do speciálních lokalit, nabídky zvláštního zboží, questovních předmětů, získání různých výhod a podobně.

Příklad zaslán Rejtymu po zvážení toho, že by bylo lepší to udělat jako překvapení. Zkuste vymyslet nějaké vlastní možnosti, jak by ty skilly šly zužitkovat.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 17:40 05. Sep 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
S tymi hostincami je to skvelej napad...mne by sa osobne urcite viac pacili izby rozdelene podla ceny a velkosti, pripadne aj lepsej urovne spanku.

Tie putovne miesta su uz niektore v plane ako napr. ladovy oltar na vysokej hore, ak vas napadaju nake konkretne putovne miesta a kde ich umiestnit tak napiste.

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Napad
PostPosted: 11:36 06. Sep 2007 
Offline
Velmistr
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 11:23 28. Apr 2007
Posts: 1056
Location: Plzeň
Jenom takova vec co mi napadla... uz sem narazil na cestach na 2 mista co vypadaj jako Stonehenge... trebas by bylo dobry udelat kdyz si stoupnes doprostred *cejtis silnou energiji* a doplnilo by to zivoty nebo trebas vymazalo unavu atd... 8)

_________________
...VIKINGS are back...your agony begins !!! :viking:
No...You'll never make a Berserk...
Berserker's Party
Erik The Viking


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Napad
PostPosted: 12:36 06. Sep 2007 
Offline
Šlechtic
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 23:43 08. May 2007
Posts: 313
Location: Praha
Lord_Berserk wrote:
Jenom takova vec co mi napadla... uz sem narazil na cestach na 2 mista co vypadaj jako Stonehenge... trebas by bylo dobry udelat kdyz si stoupnes doprostred *cejtis silnou energiji* a doplnilo by to zivoty nebo trebas vymazalo unavu atd... 8)

a ještě by to mohlo dát dočasně +5 do všech atributů :)

_________________
Vaillardo Vran:


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 12:37 06. Sep 2007 
Offline
Šlechtic
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 19:34 12. May 2007
Posts: 350
Location: Praha
Nebo te to proklelo co lezes na svaty misto... :twisted:


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Napad
PostPosted: 13:24 06. Sep 2007 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
OneHeart wrote:
Lord_Berserk wrote:
Jenom takova vec co mi napadla... uz sem narazil na cestach na 2 mista co vypadaj jako Stonehenge... trebas by bylo dobry udelat kdyz si stoupnes doprostred *cejtis silnou energiji* a doplnilo by to zivoty nebo trebas vymazalo unavu atd... 8)

a ještě by to mohlo dát dočasně +5 do všech atributů :)


a tak na hodinku nesmrtelnost a zrychleni o 100% (scitalo by se s konem) a postava by zacala fialove svitit a kazdy zraneni ktery by zpusobila, by bylo desetkrat vetsi a jeste by mela na tu dobu neomezene naboju do sipek a luku a neomezene kouzel a pred jmeno by se pripsalo Super - treba SuperBerserk nebo SuperZak!!

(pardon, neudrzel jsem se, neberte vazne) :wink:


Top
Reply with quote  

 Post subject: LOL
PostPosted: 13:26 06. Sep 2007 
Offline
Velmistr
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 11:23 28. Apr 2007
Posts: 1056
Location: Plzeň
Quote:
a tak na hodinku nesmrtelnost a zrychleni o 100% (scitalo by se s konem) a postava by zacala fialove svitit a kazdy zraneni ktery by zpusobila, by bylo desetkrat vetsi a jeste by mela na tu dobu neomezene naboju do sipek a luku a neomezene kouzel a pred jmeno by se pripsalo Super - treba SuperBerserk nebo SuperZak!!


Chtel sem bejt skromejsi, ale presne todle sem myslel :D :D

_________________
...VIKINGS are back...your agony begins !!! :viking:
No...You'll never make a Berserk...
Berserker's Party
Erik The Viking


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 16:05 06. Sep 2007 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 16:37 27. Apr 2007
Posts: 3452
Location: Slovakia
Tie miesta co vyzeraju ako stonehenge by mali byt vlastne prirodne chramy ak sa nemylim...

Casom urcite bude nieco ako zdroj lieciveho pramena...ale bude hodne skovany a bude ho treba hladat :wink: pripadne nake zaujimave fontanky alebo ine veci ale urcite nebudu na kazdom kroku a pridavat neviem ake extremne veci...skor len tak pre zaujimavost :lol:

_________________
When you make a deal with devil, there will be hell to pay.

„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“

Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných.
(E.Hubbard)


Yeasterday, we sought each other.
Today, we face.
For one of us, tomorrow will never be.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 20:26 06. Sep 2007 
Offline
Šlechtic
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 19:34 12. May 2007
Posts: 350
Location: Praha
Doufam ze casem budou i prostredky jak takovou ohavnou vec znesvetit, popripade rovnou znesveceny mista typu "napijes se a celym tvym telem projede krec" (nakej veselej postih) a este uplne super by bylo navazat efekt treba na presvedceni, nejakej predmet nebo neco takovyho, ale nevim jak dobre je takova vec proveditelna systemove


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 16:35 20. Sep 2007 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Zapadni stezka u Karathy - prvni dve lokace od Karathy jsou prazdne (sel jsem za dne), v dalsich dvou jsou pouze jestrabi.. potom uz jsou zmije a krabi a majak (ktery se mi moc libil) a pak zase par prevazne prazdnych lokalit (coz muzu dokazat tim, ze jako level 4 bez neviditelnosti ci plizeni jsem dnes dorazil az k upati Krynskych hor *machruje*).

*podprahove sdeleni* cestou jsem potkaval jen nejake tygrovate houby, desitky pavoucich kokonu... *konec podprahoveho sdeleni*

Je to i z rp hlediska velke, dost puste uzemi. Co kdyby se tam usadila nejaka rasa, ktera dokaze prezit i relativne blizko Karathy a uvita volne uzemi, kde ji nic silnejsiho (hrace nepocitam) nebude moc sikanovat?

A kdyz uz ne to, tak aspon nejaka zvirata by tam mohla zit ve vetsim mnozstvi....


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 18:07 20. Sep 2007 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Smazaaaat! Ne neberte to ve zlym. Podle me je takovejhle lokaci plno. Pro priklad baziny kolem Murgondu maji asi 24 lokaci... prevazne stejnych lokaci. Chapu ze tohle v rozbehnutym svete lze jen tezko, ale podle me je ta fura lokaci spis na skodu. Hraci ten svet IMO proste nemuzou naplnit. To, cim tu trpim je, ze se postavy proste nepotkavaji. Bohatost a rozmanitost je pekna, ale myslim ze je na ukor multiplayer hry.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 19:55 20. Sep 2007 
Offline
Poutník
 ICQ  Profile

Joined: 03:48 07. May 2007
Posts: 74
kucik wrote:
Smazaaaat! Ne neberte to ve zlym. Podle me je takovejhle lokaci plno. Pro priklad baziny kolem Murgondu maji asi 24 lokaci... prevazne stejnych lokaci. Chapu ze tohle v rozbehnutym svete lze jen tezko, ale podle me je ta fura lokaci spis na skodu. Hraci ten svet IMO proste nemuzou naplnit. To, cim tu trpim je, ze se postavy proste nepotkavaji. Bohatost a rozmanitost je pekna, ale myslim ze je na ukor multiplayer hry.


ano, tak tak... Třeba zrovna teď (skoro 8 hodin večer, jeden by řekl herní špička) je na serveru 6 lidí. Pochybuju, že těch 6 sedí v Ivory u ohně a povídaj si. I kdyby chtěli (a nesháněli se po tellu), tak nemaj šanci se najít. Skutečně timhle Thalie trpí a je to škoda.

PS: teda nejvíc trpí běháním, ale to je na jinej topic...


Top
Reply with quote  

 Post subject:
PostPosted: 11:55 21. Sep 2007 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
To Kucik a podobne.. Thalie myslim neni az tak striktne rp zamereny server, aby nebylo mozne se ooc dohodnout, kde bychom se asi tak mohli potkat... pokud se ovsem nepokousis hracske postavy lovit - to potom ano.

Napriklad ja jsem hral 7 urovni temer sam na mlznem ostrove - za celou tu dobu jsem nahodne potkal jen jednoho hrace. Takze jsem se na to vykaslal a ted kdyz loguji a vidim, ze je nekdo na priblizne stejnem levelu jako ja online a mam chut, tak mu napisu a poptam se kde je a potom se tam "nahodne" vydam a dal to necham na rp postav... je to sice metagame, ale IMHO porad lepsi, nez abych si to hral jako single. A musim rict, ze jakmile tohle delam, tak mne hra mnohem vic bavi, hraju vic rp...

a mimochodem neni to nutne tak, ze kdyz uz se dohodneme ooc na setkani, tak pak musime jit spolu a hrani role stranou - naposledy to setkani probihalo s jednou kudlou na krku a druhou v oblasti ledvin...

Jinak IMHO neni na skodu, pokud je hodne lokaci. Problem je, pokud jsou hraci deleni do skupinek - at uz skladbou lokaci nebo jinak. Pokud je par lokaci, kde je zivo a potom velke uzemi, kam se da chodit na vypravy, delat tam questiky a podobne nebo tam temer nikdo nikdy nezavita a je to divocina, je to v pohode. Takze tady se vykrystalizovala postupne Ivory jako takova zakladna hracska a spis to chce vysledovat kam dal hraci chodi a vyuzit toho - prave obohacenim tech mist, vytvorenim hezkych zakouti kde se da sednout pri hlavnich hracskych trasach, pracovat proste s tim, co se vyuziva a rozvijet to. Hospoda by prirozene vznikla tam, kde budou ksefty - chodi tam lidi - tady je to zase trochu metagame, ale je treba nahravat hracum, aby se setkavali na urcitych mistech, krizovatkach, pokud je to mozne, presunout tam vyvesky a dulezite veci, udelat treba venkovni posezeni - aby na nej prochazejici hraci videli a pokud to bude mit tu nevyhodu, ze zbytek sveta bude pusobit hrozne prazdne, tak to jde zase rp zlepsit - udelat ho jako cizinu, divocinu, opustene uzemi kam nikdo moc nechodi a moc to tam nezna a postupne to podporovat.. a pokud naopak hraci zacnou nekam dlouhodobe vyrazet ci treba z DM iniciativy npc, tak zase pracovat na tech lokacich tak, aby to odrazely...

Jako alternativu je mozno urcite oblasti docasne znepristupnit treba nejakou katastrofou, aby byl cas a klid na jejich prepracovani - treba postupne zdivoceni (udela se tam neco pro vyssi levely nebo tam bude pristup jen obcas, pomoci nahodneho spawnu, ktery tam umozni cestu). Na naprosto nevyuzivana mista mohou napriklad vinou one katastrofy i prestat jezdit lode a casem se treba ztrati z vyberu pro zacinajici hrace (i kdyt to by mohlo nekomu chybet, staci asi to, ze je tam to doporuceni).


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 64 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits