Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 20:30 27. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 461 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 31  Next
Author Message
 Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně
PostPosted: 14:28 13. May 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Ono je to asi hlavne o tomhle:
photter wrote:
ať si to ty drujdi vymyslej a zorganizujou sami

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
 

 Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně
PostPosted: 14:37 13. May 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
to bude proto, že žádnej normální civilizovanej člověk nejsem :mrgreen: :mrgreen:
nemám ani půl slova proti tomu, aby SI druidi udělali cokoli ale odmítám, aby se cokoli dělalo JIM
přesně todle děláni něčeho jakejmkoli JIM je to, co dělá z RP her vyčpělou sračku a z charakterů stokrát vyvařený klišé a nejhorší na tom je, že některý z těch zhovadilostí sou natolik zažitý, že se nad tím už nikdo nepozastavuje
chceš příklady ?

edit: kucik rychlejší a stručnější

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
 

 Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně
PostPosted: 14:40 13. May 2008 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
kucik wrote:
Ono je to asi hlavne o tomhle:
photter wrote:
ať si to ty drujdi vymyslej a zorganizujou sami


Ale jo, mně je to jasný. :) :) Však to taky není žádné téma, kde by se něco skutečně řešilo (a tímto končím a jdu makat). Jen Photter mně dlouhodobě štve s tím nadužíváním sprostých slov, štve mně, že to po něm pak čtu (je to trochu jako když někdo smrdí, prostě to obtěžuje) a když se teď zmínil o tom, že bude flamovat, tak jsem mu to vrátil. Koneckonců toto je pokec a o flame odpověď si řekl sám.

Jinak musím přiznat, že většinou to co píše po systémové stránce beru. :wink:

Takže Phottere, pokud jsem tě urazil nebo naštval, tak to bylo ryze záměrné a bylo to myšleno v dobrém. Zkrátka na slovní průjem slovním průjmem. Máš to prostě za to, že mně nutíš číst (psaním na veřejnosti) vulgarismy. :wink: Pokud tě to netrklo, tak holt nic no. :wink:

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Last edited by LDamian on 14:44 13. May 2008, edited 1 time in total.

Top
 

 Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně
PostPosted: 14:44 13. May 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
kdybych se u toho měl nasírat, tak to nedělám :wink:
a to že někdo označuje takový překrásně znělý a ryze český slova jako hovno a kurva za vulgarismy je jeho problém, mojí držce ústav pro jazyk český nevelí, ačkoli ho svejma daněma živim *vokáže prostředník*

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
 

 Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně
PostPosted: 14:46 13. May 2008 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
photter wrote:
kdybych se u toho měl nasírat, tak to nedělám :wink:
a to že někdo označuje takový překrásně znělý a ryze český slova jako hovno a kurva za vulgarismy je jeho problém, mojí držce ústav pro jazyk český nevelí, ačkoli ho svejma daněma živim *vokáže prostředník*


Krásný a ryze český slova jako třeba die Kurve? Ale jinak chápu, že se snažím zbytečně. Konec, šlus. :)

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
 

 Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně
PostPosted: 14:48 13. May 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
Helejte, doufám, že mi to někdo zase nehodí na krk - já si NESTĚŽUJU na diskriminaci druidů, tahle debata se tu rozjela samovolně:)

Damián má pravdu, že je to tu poněkud jiné, já jsem také hned v první větě napsal, že je to inspirace, jak se některé věci dají řešit a že to tu neprosazuji.

Nesmíme zapomínat, že ve fantasy druidé nechrání jen zvířata, ale také lesy a stromy. Tady se díky neexistenci craftu vlastně stromy zatím vůbec netěží, les nejde zapálit, není tu žádný mechanismus "lesních duchů", kteří by se sktuečně mohli nasrat a tak podobně.

Povím vám, co mně jako druidovi trochu chybí, a předem zase říkám - není to o tom, co Darien chce, jen můj pohled v Hydeparku, co by bylo z mého pohledu pro roli druida super:

- možnost kouzla, které hodí na členy skupiny, na určitou dobu trvání kouzla jsou zvířata k cílům "friendly" jako k druidovi
- možnost přivolání zvířat: druid, který chrání les, povolá stínová zvířata, která NEOVLÁDÁ - zvířata se jen objeví, jsou to duchové lesa, jsou jen vyvolána ale neovládána a jsou automaticky nepřátelská vůči ostatním, tak jako normální zvířata. Za jejich zabití není experience (aby se to nezneužívalo).
- to kouzlo obtížného hmyzu jsem v NWN už viděl na Kandošce.... to by tu mělo být nebo není??
- vadí mi, že zvíře, které zkrotím a pak propustím, okamžitě útočí. Zvířata podle mne přicházejí do vztahu s druidem dobrovolně, není důvod, aby když mu jako součást lesa poslouží, musela agresivně útočit.
- zároveň bych tím pádem ale přidal postih na to, když někdo zvíře ovládne a pak ho napadne.
- ovládnutí více zvířat najednou - přičemž ve chvíli, kdy je ovládnuto víc zvířat, nejde jim přikazovat nic víc, než pojd nebo stůj - za druida nebojují - jen je třeba druid odvádí od cesty na klidnější místo v lese....
- skryté místo - druidi by měli mít svůj hájek skrytý běžným zrakům, měli by v něm hlídat Srdce lesa, přístup by měli mít jen členové kruhu a hosté, na základě jednorázového itemu.
- lesní brány - druid by při ochraně lesa měl mít možnost využít určitých klíčových míst pro přesun na dané místo v lese. Nevím na základě čeho - samozřejmě s nějakými omezeními, aby to nebylo metro zdarma... spíš něco pro zásah v místě v případě nebezpečí. Jakože Les volá o pomoc své strážce. Něco jako aktivní nejbližší lesní brána v tu chvíli... prostě jen nápad. Možná průchod vykotlanými duby... nevím.
- v lokacích měst by druid nedokázal vyvolat svého familiara nebo by se sám odvolal.
- stráže by reagovaly na druida v podobě jako kdyby viděli skutečnou potvoru v dané podobě

Jak vidíte, vypsal jsem jak pozitivní tak "negativní" zásahy. A jak říkám, je to jen taková snůška nápadů na druida. Jak už ale někdo řekl, umí si představit druida jako šamana nějakých skretů v kanalizaci města, to je pak samozřejmě už zase něco jinýho:)

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
 

 Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně
PostPosted: 14:53 13. May 2008 
Offline
Libovej frajírek
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:14 27. Apr 2007
Posts: 1047
Location: Plzeň
huh, to je zeas textu...
ad. bug s přechodem: běžně když jde do tuhýho tak utíkam směrem zpátky, takže musim přes přechod, někdy když je potvora blízko tak se obejvim v druhý lokaci a ještě nade mnou svítí damage co sem dostal před přechodem, tj. úplně běžný že někdo může chcípnout "mezi" lokacema. Zneužívaní ve smyslu sem tam na přechodu je podle mě blbost, protože potvora tam je vždycky dřív a vždycky schytam tak jeden útok než se rozběhnu.

ad. chat: na chat chodilo docela dost lidí, i fajn pokec, ale tak cca do Velikonoc... po Velikonocích skoro ani noha a ani já sem tam od tý doby nebyl.

_________________
Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá?
Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.


Top
 

 Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně
PostPosted: 15:12 13. May 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Darien wrote:
- možnost kouzla, které hodí na členy skupiny, na určitou dobu trvání kouzla jsou zvířata k cílům "friendly" jako k druidovi

To uz tu v podstate funguje, zvirata jsou podle hodu friendly ke skupine s druidem.
Darien wrote:
- možnost přivolání zvířat: druid, který chrání les, povolá stínová zvířata, která NEOVLÁDÁ - zvířata se jen objeví, jsou to duchové lesa, jsou jen vyvolána ale neovládána a jsou automaticky nepřátelská vůči ostatním, tak jako normální zvířata. Za jejich zabití není experience (aby se to nezneužívalo).

Vhodnejsi mi prijde vabnicka, ktera privola zvirata v dane lokaci (podle hodu). Aby se zvirata spawnula, je problem.
Darien wrote:
- to kouzlo obtížného hmyzu jsem v NWN už viděl na Kandošce.... to by tu mělo být nebo není??

Nevim, jak je presne mysleny. Kouzla se budou pridavat. Pokud dava smysl, muze se zaradit.
Darien wrote:
- vadí mi, že zvíře, které zkrotím a pak propustím, okamžitě útočí. Zvířata podle mne přicházejí do vztahu s druidem dobrovolně, není důvod, aby když mu jako součást lesa poslouží, musela agresivně útočit.

Na druhou stranu i agresivni zvire si druid bez problemu ochoci.
Darien wrote:
- zároveň bych tím pádem ale přidal postih na to, když někdo zvíře ovládne a pak ho napadne.

Za prve je to nepodchytitelny, za druhe tu nejsou zadne vhodne postihy zavedene.
Darien wrote:
- ovládnutí více zvířat najednou - přičemž ve chvíli, kdy je ovládnuto víc zvířat, nejde jim přikazovat nic víc, než pojd nebo stůj - za druida nebojují - jen je třeba druid odvádí od cesty na klidnější místo v lese....

Strasne silne. Viz vabnicka ^^
Darien wrote:
- skryté místo - druidi by měli mít svůj hájek skrytý běžným zrakům, měli by v něm hlídat Srdce lesa, přístup by měli mít jen členové kruhu a hosté, na základě jednorázového itemu.

Proste sidlo gildy. Neni problem si nejake koupit. Klidne cast lesa, nebo dum v korune stromu.
Darien wrote:
- lesní brány - druid by při ochraně lesa měl mít možnost využít určitých klíčových míst pro přesun na dané místo v lese. Nevím na základě čeho - samozřejmě s nějakými omezeními, aby to nebylo metro zdarma... spíš něco pro zásah v místě v případě nebezpečí. Jakože Les volá o pomoc své strážce. Něco jako aktivní nejbližší lesní brána v tu chvíli... prostě jen nápad. Možná průchod vykotlanými duby... nevím.

Moc silne a moc prace s vyuzitim pro minimum hracu.
Darien wrote:
- v lokacích měst by druid nedokázal vyvolat svého familiara nebo by se sám odvolal.

Na to se nemusi zavadet system, staci cit.
Darien wrote:
- stráže by reagovaly na druida v podobě jako kdyby viděli skutečnou potvoru v dané podobě

Masivnejsi nasazeni frakci jsem planoval, ale ma to svoje mouchy, ktere zatim nejsou vyresene.
Darien wrote:
Jak vidíte, vypsal jsem jak pozitivní tak "negativní" zásahy. A jak říkám, je to jen taková snůška nápadů na druida. Jak už ale někdo řekl, umí si představit druida jako šamana nějakých skretů v kanalizaci města, to je pak samozřejmě už zase něco jinýho:)

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
 

 Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně
PostPosted: 15:41 13. May 2008 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 17:49 27. Oct 2007
Posts: 992
Location: v každom ľudskom tele
Darien wrote:
Nesmíme zapomínat, že ve fantasy druidé nechrání jen zvířata, ale také lesy a stromy. Tady se díky neexistenci craftu vlastně stromy zatím vůbec netěží, les nejde zapálit, není tu žádný mechanismus "lesních duchů", kteří by se sktuečně mohli nasrat a tak podobně...


No ono v podstate fantasy sama o sebe je tak mnohoucelova vec, ze nejdu utvorit pevne hranice co do nej patri a co nie.
IMHO Realie, zvyky, sposoby, pravidla, skutocnosti (atd) platiace v jednej fantasy, zakonite nemusia platit aj v inej, preto by som povedal ze sa zaner nazyva prave "fantasy".
Napriklad aj tvoj druid ktoreho tu beries ako nieco podobne greenpeacakovi (sorry ale fakt to tak vyzera;) ) v inom svete moze byt pojimany treba ako saman a jeho jedina spojitost s prirodou bude napriklad pojedanie hribikov (hmm lysohlavky), fajcenie nejakej tej travky a provozovanie nejakych ritualov.a na veceru si treba vybije stado jelenov len tak pre zabavu. Zda sa mi teda od veci zrovnavat ine svety prave s Thaliou...

Aj ked samotne NWN nehram prilis dlho za dobu svojej posobnosti tu som si stacil vsimnut ze vela ludi hraje svoje postavy prave podla tych Classov ako vravite.. napriklad Druid, Zlodej, Bojovnik...
Ale moznosti je daleko viacej, napriklad postava ktora ma class bojovnik nemusi na mec nikdy ani polozit ruku, a napriklad taky zlodej zas moze byt najvacsi svatec v okoli a nikomu neukradnut ani korunu... Tak isto druid nemusi byt zakonite clovek v handrach behajuci po lese a zvatlajuci o miere a rovnovahe zvierat a lesa..

Ako raz povedal jeden velmi mudry clovek, v ramci RP sa da obkecat cokolvek ak si to logicky zdovodnis takze nechapem ako moze byt ktorekolvek povolanie akokolvek znevyhodnovane prave v ramci RP.

_________________
Riviera Neithan : zvany tez divoky prst ci neklidna klavesnice. Vyzbrojen xenofobnim humorem nejtezsiho kalibru.

http://wiki.mibbit.com/index.php/Icons
(>_(>_<)_<)

Když něco chcete, vynucujte si to od okolí. Neptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.


Top
 

 Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně
PostPosted: 15:46 13. May 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
To Kucik

díky za reply.

Jinak to kouzlo hmyzu podle mne na Kandelábrii funguje, určitě jsem ho používal - vyvoláš oblak hmyzu, kterej napadne cíl a ruší mu útoky, hody a tak, prostě "postava se začne zabývat obtěžujícím hmyzem, co ho bodá (může ubírat i trošku HP, ale to nevím) a v tu chvíli mnohem zranitelnější.

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
 

 Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně
PostPosted: 16:07 13. May 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
Neithan - problém je v tom, že na jednu stranu ano, RP můžeš okecat cokoliv a použít class druida pro něco naprosto jinýho - jenže - u magických povolání, jakým druid třeba je, se dostáváš do konfliktu s tím, jak si postavu představovali tvůrci, když ji vybavovali skillama, možnostma kouzel a tak.

Je třeba pak spoléhat na vysokou hráčskou úroveŇ dotyčného, který využije třeba onen zmiňovaný class druida nebo classy shiftera na to, aby hrál něco naprosto jinýho a přitom nepoužíval kouzla a dovednosti, které by vlastně mít neměl, ale jelikož má class druid nebo shifter, tak je má.

Navíc se k tomu přiřazují věci, co neovlivníš, to jest ability dané levelem a fungující automaticky, různé bonusy a podobně.

Takovéhle věci jsme řešili třeba guildovně, když jsme měli Strážce Kandaháru (paladinská guilda strážců města) a byla to křížená sorcka s paladinem (powerbuild, ale jinak to nešlo, protože nepřátelé byli šílený kombinace zabijáků), ale vyloženě jsme si odsouhlasili a zakázali všechny nekrokouzla, který jinak sorcka má. Ale jak říkám, to chce disciplínu a skutečný roleplaying, páč ten class je nějak postavenej.

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
 

 Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně
PostPosted: 16:14 13. May 2008 
Offline
Libovej frajírek
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 15:14 27. Apr 2007
Posts: 1047
Location: Plzeň
V DnD se to kouzlo jmenuje Přivolej roj
Code:
Přivolej roj

Vyvolání (přivolávání)
Úroveň: Brd 2, Čar/Kou 2, Drd 2
Složky: V, P, M/DO
Doba sesílání: 1 celé kolo
Dosah: krátký (25 stop + 5 stop/2 úrovně)
Efekt: roj malých tvorů šířící se do 5 stop
Trvání: soustředění + 2 kola
Záchranný hod: není
Magická odolnost: ne

Oblast působení kouzla v mžiku pokryje koberec malých tvorů, kteří se zuřivě pustí do kohokoliv, kdo se tam nachází. (Náhodný hod podle níže uvedené tabulky určí typ přivolaných tvorů.) Tvor v oblasti působení kouzla, který nedělá nic jiného, než že se snaží odrážet dotírající hejno, je zraněn každé kolo za 1 život, vždy když je na něm řada. Tvor v hejnu, který dělá něco jiného, např. i opouští oblast, je zraněn za 1k4 životů + 1/3 úrovně sesilatele. Sesílání kouzel nebo soustředění na jejich udržování, je uvnitř hejna nemožné.
1k20    Typ roje*
1-8    Krysy (zvířata)
9-14    Netopýři (zvířata)
15-16    Pavouci (havěť, jedovatá)
17-18    stonožky (havěť, jedovatá)
19-20    Létající brouci (havěť)
* Typ tvorů (v závorce) říká, jaký druh kouzel a efektů může příjemci pomoci proti roji.

Roj jedovatých tvorů nezraňuje tvory imunní vůči jedu, ale stále zabraňuje sesílání kouzel a soustředění. Útoky tvorů jsou nemagické. Snížená zranitelnost, nehmotnost apod. speciální vlastnosti proto rovněž zabraňují poranění od roje.

Proti roji nejde účinně bojovat zbraněmi, zato oheň a zraňující efekty působící na oblast, ho mohou rozehnat. Roj se rozpadne, když následkem takových útoků utrží celkem 2 životy za úroveň sesilatele. Některá kouzla působící na oblast nebo se speciálním účinkem, např. poryv větru a páchnoucí oblak, roj rozeženou ihned, pokud jsou použity na správný typ roje. (Poryv větru např. rozežene jen létající tvory.)

Jakmile je jednou vyvolán, roj už se nehýbe. Pokud je však sesilatelem druid, může mu soustředěním (místo pohybové akce) přikázat pohyb až o 30 stop za kolo (nebo 90 stop za kolo, pokud přivolal netopýry nebo brouky.)

Mystické materiální složky: čtverec červené látky.

_________________
Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá?
Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.


Top
 

 Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně
PostPosted: 16:18 13. May 2008 
Offline
Mistr
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 17:49 27. Oct 2007
Posts: 992
Location: v každom ľudskom tele
Darien wrote:
...


Samozrejme to vsetko je pravda, ale ked uz som schopny vymysliet postavu ktora nebude druid, ale podla potreby jej treba class druid priradim (nepocitam teraz typickych druidov ktori su vypisani v realiach) tak uz by som mal byt logicky schopny vybrat kuzla a ability, ktore k tej postave sediet budu, napriklad dajme tomu ze som zil dlho v prirode a nasiel som napriklad mlada medveda ktore som vychoval (najprimitivnejsi priklad aky ma napadol) vtom pripade mozem pouzivat summon medveda.. vyrastal som medzi druidami, alebo nejakym domorodym kmenom a naucil som sa zzit s lesom a vyuzivat jeho zdroje- tym padom mozem pouzit koru, mozem si to odvodonit tym ze vyrobim nejaku masticku alebo tak. Mozem taktiez vyuzivat friendly zvierata pretoze pobytom v lese som nasiakol jeho pachmi a zvierata ma nerozoznaju ako cloveka ale ako nejake dalsie zviera.. mozem pokracovat donekonecna :)

Ako vravis to vsetko zalezi od hracov, prave preto spolieham na to ze sa z mnozstva hracov ktori na thalii hraju (premna je to mnozstvo lebo som hraval pred wipom kde byval limit niekedy aj 5 hracov, aspon ku koncu) si tieto zlozitejsie charaktery budu vyberat taki ludia, ktori su schopni ich aj dobre zahrat.

_________________
Riviera Neithan : zvany tez divoky prst ci neklidna klavesnice. Vyzbrojen xenofobnim humorem nejtezsiho kalibru.

http://wiki.mibbit.com/index.php/Icons
(>_(>_<)_<)

Když něco chcete, vynucujte si to od okolí. Neptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.


Top
 

 Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně
PostPosted: 18:48 13. May 2008 
Offline
Velmistr
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 11:23 28. Apr 2007
Posts: 1056
Location: Plzeň
Quote:
Vykupni ceny za sber bysme mozna mohly zvednout.
Nevim napriklad, jak je to ted s vykupem dreva, uhli a podobnych surovin. Chystame se na to neco zavadet, ale zatim neni odbytiste.

To se mi zda docela dobrej napad... docela se u toho zapotis muze se ti podelat krumpac i sekera a moc natom nanaexpis jako napriklad v pomeru XP + penez za stahovani...

BTW - Dariene asi to mas proklety ten system protoze ja dostavam uplne stejne mozna i vic... kdyz se zaved ten system na jednu kuzi :wink:

_________________
...VIKINGS are back...your agony begins !!! :viking:
No...You'll never make a Berserk...
Berserker's Party
Erik The Viking


Top
 

 Post subject: Re: HYDEPARK anebo Pokec o Thalii jen tak lážo plážo beztrestně
PostPosted: 19:17 13. May 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
No, já bych se přimlouval taky za ten sběr.

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 461 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 31  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits