 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
černý vlk
|
Post subject: Re: Několik nápadů a připomínek Posted: 22:55 17. Jul 2009 |
|
 |
Šlechtic |
|
Joined: 19:01 06. Mar 2009 Posts: 426
|
kucik wrote: A jakej to bude mit smysl? K cemu to bude dobry? a to jsem si myslel, že jsem to napsal srozumitelně a jasně  1) svitky a kouzla ress (tedy klerici) budou potřebné 2) když nebude v partě klerik, družina se vrátí a nebudou pokračovat beztarostně "s tělem v kapse" 3) NPC klerik pořád zůstane stěžejní postavou v oživování
_________________ Spammaster zakázaného kanálu (9.10.2011 potrestán)
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Několik nápadů a připomínek Posted: 23:12 17. Jul 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
1) Jen pokud budou mit kouzlo namemorovane. Pokud ne, jsou k nicemu. 2) Nevrati. Jen budou pokracovat bez mrtveho, tak jako ted. Stejne uz mu nemuzou pomoct. 3) Tezko, kdyz k nemu to telo nikdo nestihne donest.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
černý vlk
|
Post subject: Re: Několik nápadů a připomínek Posted: 06:47 18. Jul 2009 |
|
 |
Šlechtic |
|
Joined: 19:01 06. Mar 2009 Posts: 426
|
kucik wrote: 1) Jen pokud budou mit kouzlo namemorovane. Pokud ne, jsou k nicemu. 2) Nevrati. Jen budou pokracovat bez mrtveho, tak jako ted. Stejne uz mu nemuzou pomoct. 3) Tezko, kdyz k nemu to telo nikdo nestihne donest. ale no taak  1) tak když bude výhodné mít rychlý ress pro případ, že se jde daleko na výpravu, tak je jasné že si ho konečně do slotu dají 2) budou pokračovat bez mrtvého?  jaj, chudák, to bych s nima už nikdy nešel, stát se to mě. Dejme tomu, že by ten čas rozpadu těla byl 20-30 minut (když se sebere), to by pak družinka utíkala přeci zpátky ne? aby stihla NPC kněze..(1% a 5% exp ztráta je rozdíl)...a pochybuju, že by se družinka o to nepokusila 3) ten čas se musí vybalancovat..kdy se rozpadne po sebrání a kdy po nesebrání...tak, aby svitek / kouzlo (s 2% ztrátou) řešil situaci hned (lepší než rozpad těla a 5% dolů) EDIT: ale je mi to opravdu úplně fuk, jen tahle cesta mi přijde jako nejlepší kompromis (NPC kněz bude stálice, svitky / kouzla budou k něčemu / družina se s mrtvolou bude vracet HNED po úmrtí)
_________________ Spammaster zakázaného kanálu (9.10.2011 potrestán)
|
|
Top |
|
Grunt
|
Post subject: Re: Několik nápadů a připomínek Posted: 06:54 18. Jul 2009 |
|
Joined: 10:58 23. Jun 2007 Posts: 352 Location: Ostrava
|
Vlku, sorry tohle je blbost. Lepší by bylo dosáhnout toho samého efektu zvyšováním ztráty XP, dle doby do smrti do oživení v závislosti na úrovni sesílajícího a použitém kouzlu. Nevím jak to funguje a jaké jsou možnosti NWN, ale nejlepší by bylo u každého kouzla (popř. kněze v chrámu) určit nějakou základní dobu, kterou se vynásobí level kouzla a tím se získá doba pro oživení za 1% a dále za každou takovou jednotku by se zvedala ztráta třeba o 0,1% (0,05)... např: oživ mrtvého: 15s vzkříšení: 30s chrám: 45s +kněz velký level ( pro kněze na 25lv to vychází na 18 min 45s za 1%) Netuším jak by tohle bylo složité udělat, ale dos dobře by to vystihovalo myšlenku ztráty XP v závislosti na čase. přiklad: svitek oživ mrtvého má mam dojem 9lv takže docílit efektu za 1% by nastalo do 2min 15s. Což v boji není moc. Navíc pokud by ztráta XP rostla řekněme kadždých 15s (základní čas tohoto kouzla) o 0,05 a pomoc by přišla řekněme až za 5minut (je potřeba se k tělu prosekat) pak by kouzlo stálo 1,95% XP.Takže už se více vyplatí hodit na rameno a běžet do chrámu Naopak klerik s naspaným vzkříšením na 20lv by měl minut 10, což při nejhorším stačí i na novou meditaci se skřípajícími zuby. Tyhle čísla jsem uvedl jen jako příklad, klidně mohou byt nějaká kulatější (30s 1min, 1:30). Nevýhoda je že to vypadá dost složitě  Jo a já bych neviděl nic divného že klerici budou chodit s namemorovanými oživeními, když chce kouzelník IGMS taky ho musí mít. Navíc když se jde do těžkého dungu, kde se dá zařvat na každém rohu, tak je to logická nutnost nejméně 2x  Oprava: Proto sem taky.
_________________ Zathirel Černokněžna
Ancalagon Černý - The Dark Lord Morgoth bred Ancalagon, called the Black, during the First Age to be the greatest and mightiest of all dragons, and the first of the winged 'fire-drakes'. Mrtev
Val'Doren - Ochránce lesa V exilu
|
|
Top |
|
černý vlk
|
Post subject: Re: Několik nápadů a připomínek Posted: 07:43 18. Jul 2009 |
|
 |
Šlechtic |
|
Joined: 19:01 06. Mar 2009 Posts: 426
|
Grunt wrote: Vlku, sorry tohle je blbost. ....
Oprava: Proto sem taky. no, že zrovna ty jsi pro komplexní řešení..  vždycky prosazuješ jednoduchost a teď když ji tady nevrhnu, tak říkáš "blbost"...asi se ti přetáčí póly, jde to vidět i na Dorenovi  co takhle aby ty ztráty exp narůstaly exponenciálně a ne lineárně? (náběh na sarkasmus) Protože takhle bude muset po umrtí postavy kde kdo používat jen základní operace matematické na výpočet, co je výhodnější v tu dano uchvíli a v čase "t", kdy se dostane nebožtíkovi pomoc. Už vidím jak to někdo propočítává...ale jak jsem řekl, je mi to jedno jak to bude, zajímá mě to jen jako vyřešení problému 
_________________ Spammaster zakázaného kanálu (9.10.2011 potrestán)
|
|
Top |
|
Grunt
|
Post subject: Re: Několik nápadů a připomínek Posted: 07:48 18. Jul 2009 |
|
Joined: 10:58 23. Jun 2007 Posts: 352 Location: Ostrava
|
No to je jen můj návrh a přiznávám že je složitý. Já myslím že každý si umí spočítat že čím dříve tím lépe. A myslím že mi dva si o tom můžeme pokecat ve hře nebo po ICQ a nespamovat to tady.
_________________ Zathirel Černokněžna
Ancalagon Černý - The Dark Lord Morgoth bred Ancalagon, called the Black, during the First Age to be the greatest and mightiest of all dragons, and the first of the winged 'fire-drakes'. Mrtev
Val'Doren - Ochránce lesa V exilu
|
|
Top |
|
monstera
|
Post subject: Re: Několik nápadů a připomínek Posted: 20:44 18. Jul 2009 |
|
Joined: 16:10 27. Apr 2007 Posts: 885 Location: Ivory
|
[quote="Grunt"]...."Naopak klerik s naspaným vzkříšením na 20lv by měl minut 10, což při nejhorším stačí i na novou meditaci se skřípajícími zuby."
Zapomínáš na to, že u klerika vysokého levelu je taky doba mezi dvěma meditacemi velmi vysoká, třeba 45 minut....Jinak se mi jako vysokému klerikovi zdá být celá tato debata zcestná. Již jsem si zvykl, že křísení nikdo nepožaduje...
_________________ Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne ) + Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob + Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky Elena Spod, dívka která ztratila paměť
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |