Fidorka wrote:
... uvědomte si , že to zaznamená VŠE !! To zanamená v četně Tellu a komunikace s DM atd. ...
Komunikace s DM zaznamenavana neni. Pokud mluvite do DM kanalu, tak zpravy nejsou viditelne (ale udajne to nejak jde zapnout na serveru, nevim jak.
Tzn. ze rozmluva s DM je jen jednostranna: vidite pouze DM odpovedi k vam, ale ne to co pisete do DM kanalu.
Pozor: Pokud znate primo nazev accountu DM, a mluvite k nemu - tak tato komunikace JE zaznamenavana.
Fidorka wrote:
...už nikdy nebudete moct říci tak to nebylo on kecá...
Proto musis kecat porad - oni se v tom pak ztrati. Ber si priklad z Liua.

Fidorka wrote:
... je to dvojsečná zbraň. Zaznamenává to i nemravné návrhy a vyhrožování... Opakuji může to udělat hodně zlé krve.
Asi takhle - nevidim nevyhodty tohoto systemu. Ovsem musim s rozmluvou s nekym jinym zachazet obdobne jako s listovnim tajemstvim. Takze dokud vsechny zainteresovane strany nedaji souhlas, tak nebudu rozhovory nikam zverejnovat.
Pokud se timto budete ridit, tak zadna zla krev nebude. A pokud vam nekdo nadava do tellu bezne, tak to jde resit - jeste jsem se s timhle nesetkal, ale znamy uz ano. Pak stacilo udelat "ty ty ty" a bylo po problemu.
Logovani je vyjimecne vhodne pri zjistovani nesrovnalosti: zaznamenava se vse vcetne bojovych informaci => zpetne muzete vklidu analyzovat cim kdo koho zabil, ze tamhle to NPC si ze zraneni ohnem nedela nic, jine ze ma takovou ci onakou redukci... A ze tamhle ten epicky hajzlik ma obranu minimalne 50.

// uz slysim obvykle hlasky, ze jsem chodici kalkulacka - podotykam ze systemovy log studuji hlavne pro vytazeni rozhovoru, specilane nejakeho toho drazdeni basnicke muzy - vetsina basnicek co jsem zde na forum daval vznikla ve hre... Tak proc je nepouzit. //
Fidorka wrote:
P.S.S. Náhodou je skvělé si dodatečně přečíst co kdo v boji řval a co ve hře v návalu akce bylo zapomenuto...
Tak tak...
