 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
jachyra
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 13:25 09. Oct 2009 |
|
Joined: 15:14 19. Jan 2009 Posts: 1159
|
No ale v tom prípade by som požiadala, aby bolo možné zaviesť väčší počet predmetov v bankách a trezoroch. Už teraz mám oba narvaté základnými vecami a stále prepchatý inventár. Tým, ktorí lootia, to ani tak nevadí ... ale tým, ktorí craftia a ešte 5 remesiel ako ja, tak to fakt sranda nie je. A tiež bych ešte povedala, aby sa nemohli ukradnúť batohy a celkovo craftové veci. Napr na 1 políčko zmestím 50 prútov tieňovej ocele ... a určite je blbosť, aby mi ju niekto ukradol ... alebo mám v inventári odložený meč, ale postava ho má pripevnený na opasok, len ho nemá vytasený .. je stupidita, že by ho bojovníkovi zatriezva zobral, aby si to nevšimol. A prsteň .. máme 10 prstov ... ale v nwn sa môžu len 2 používať ... prečo by ten v inve nemal byť len tak na ruke? Myslím IC?
A taktiež zabúdate na jednu vec. Čakajte, že po povolení okrádania sa tak rozmohnú zlodeji, ako nikdy: nemusia lootiť, nemusia craftiť a inak zarábať, a keď sa im zadarí, tak 10lvl postava bude milionár. Myslím, že presne pre takéto veci, aby sa to nestalo, sa dosť obmedzil craft
+ ak už povolíte všetko to okrádanie a podobne, tak potom ale zaveďte fakt tvrdé tresty za okradnutie ... useknutie ruky = trvalý postih na večnosť. Niekoľkokrát pristihnutie - permka. Nie že si zlodejík prejde podsvätím a hurá idem zase čorkovať.
PS: a nezabudnite ... niekto zlodej/SD sa dostane na 30 lvl a nezastaví a nezbadá ho ani Dei-Anang
_________________ madam Kora Meynolds - bývalá manželka Fallionova, matka Kelrany a dvojčiat Dermonta a Artoriusa pomenovaných podľa tých, ktorí asistovali pri ich pôrode, sestra imperiálnej krásky Divy Bývalá podporučíčka VI. roty karathskej armády, nech naveky žije sláva vrchného inkvizítora Lacaranta a bôžika spamu Kráťatka
|
|
Top |
|
Sveneld
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 13:42 09. Oct 2009 |
|
 |
Šlechtic |
|
Joined: 23:44 04. Oct 2007 Posts: 396 Location: Pardubice
|
nez se rogue takhle vymaka tak ho vetsina povolani davno predbehne..
pak se to zase srovna..(ne epikach)
ic a rp ochrany proti zlodejum jsou (bodyguard co jede spot, pripadne platby za ochranu spolkum)
_________________ nwn
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 13:45 09. Oct 2009 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
jachyra wrote: No ale v tom prípade by som požiadala....
+ ak už povolíte všetko to okrádanie a podobne, tak potom ale zaveďte fakt tvrdé tresty za okradnutie ... useknutie ruky = trvalý postih na večnosť. Niekoľkokrát pristihnutie - permka. Nie že si zlodejík prejde podsvätím a hurá idem zase čorkovať.
PS: a nezabudnite ... niekto zlodej/SD sa dostane na 30 lvl a nezastaví a nezbadá ho ani Dei-Anang Kdyby se nakonec zrealizovalo neco jako ten muj puvodni navrh, taky by ti to prislo tak vyrazne menici soucasny stav? Proc? Co konkretne tam je tak vychylene ve prospech zlodeje? Jinak zlodej ktery je zabit je samozrejme obran o sve penize. Pri vicenasobnem chyceni nebo neschopnosti zaplatit pokutu je samozreje zabaven i majetek v bance/trezorech. Mimochodem ten tolik omilany zlodej/SD - cim je tak nezastavitelny? Kradeni bude mit no rekneme 33+15 (obratnost) no rekneme 50. Kdyz si na to da zamereni epicke, tak no i kdyby 60. Musel do toho hodne investovat a aby byl skutecne nezastavitelny pro bezne postavy, musi mit jeste i skryvani se a pohyb ve stinu. Charakter se vsimavosti bude mit rekneme no tech 33 + pripadny bonus za moudrost (knezi, druidi...), kdyz bude mit true see na tomhle levelu jeste (parta, urcite kombinace povolani), tak bude mit vsimavost pohodlne pres 60. Bez zamereni, bez predmetu. Existuji shifterovske promeny s opravdovym pravym videnim, existuji pritelicci a summoni s vysokou vsimavosti, kratkodoba kouzla, co to jeste zvednou o deset... Predmety mohou mit obe strany. Takze epickeho zlodeje se skryvanim a kradenim bude tezke dopadnout. To i ma byt, zlodej level 30 je legendarni zlodej. Ale ze by to bylo nemozne? Jen se proste zvysi potrebnost vsimavosti, pripadne naslouchani (ktera dost ustoupila do pozadi diky tomu, jak funguje pravdive videni...). Mimochodem prsteny z prstu jdou v praxi ukrast dokonce i beznym zlodejem. Co teprve fantasy epicky zlodej - ten by nekoho bez vsimavosti mohl obrat jedna dve o vsechno. Pokud ted argumentem ma byt to, zda by to slo nebo ne. Takze resi se herni vyvazenost, to aby ten skill pokud mozno k necemu byl a zaroven nezlikvidoval hru.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
Last edited by LDamian on 13:57 09. Oct 2009, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 13:55 09. Oct 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Pokud jde jen o trezory a pokud má postava tolik majetku, nevidím důvod, aby nemohla mít vlastní trezor (nebo i víc) v domě/bytě. Pokud vezmu v úvahu, že by do budoucna měl být zaveden nájem i od relativně nízkých rozpočtů, nevidím v tom překážku.
Považuju za vhodné, aby u sebe postava nosila jen to, co potřebuje.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
jachyra
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 14:04 09. Oct 2009 |
|
Joined: 15:14 19. Jan 2009 Posts: 1159
|
No to by bolo úplne úžasné ... keby fakt mohlo byť v dome viac truhiel + povedzme niečo, kde sa odkladajú koruny (pre mňa za mňa tiež so stratou percenta), tak to by bola lahoda. Hlavne by som mala po obrovskom čase prázdny inventár  Inak čo sa týka trezorov, síce zase občas kde tu dačo neukážu, ale inak fungujú výborne a navrch sa v nich nič nekazí. Ani bylinky, ani lahvičky, ani craft výrobky.
_________________ madam Kora Meynolds - bývalá manželka Fallionova, matka Kelrany a dvojčiat Dermonta a Artoriusa pomenovaných podľa tých, ktorí asistovali pri ich pôrode, sestra imperiálnej krásky Divy Bývalá podporučíčka VI. roty karathskej armády, nech naveky žije sláva vrchného inkvizítora Lacaranta a bôžika spamu Kráťatka
|
|
Top |
|
monstera
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 14:18 09. Oct 2009 |
|
Joined: 16:10 27. Apr 2007 Posts: 885 Location: Ivory
|
jachyra wrote: No to by bolo úplne úžasné ... keby fakt mohlo byť v dome viac truhiel + povedzme niečo, kde sa odkladajú koruny (pre mňa za mňa tiež so stratou percenta), tak to by bola lahoda. Hlavne by som mala po obrovskom čase prázdny inventár  Inak čo sa týka trezorov, síce zase občas kde tu dačo neukážu, ale inak fungujú výborne a navrch sa v nich nič nekazí. Ani bylinky, ani lahvičky, ani craft výrobky. Před úpravou trezorů jseem měl vyzkoušeno, že v bedně lze skladovat peníze v částkách 50 000 jako jeden předmět. Nevím, jak to je po úpravě nyní.
_________________ Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne ) + Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob + Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky Elena Spod, dívka která ztratila paměť
|
|
Top |
|
jachyra
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 14:20 09. Oct 2009 |
|
Joined: 15:14 19. Jan 2009 Posts: 1159
|
Baba robila som to tak, ale začalo to bugovať
_________________ madam Kora Meynolds - bývalá manželka Fallionova, matka Kelrany a dvojčiat Dermonta a Artoriusa pomenovaných podľa tých, ktorí asistovali pri ich pôrode, sestra imperiálnej krásky Divy Bývalá podporučíčka VI. roty karathskej armády, nech naveky žije sláva vrchného inkvizítora Lacaranta a bôžika spamu Kráťatka
|
|
Top |
|
Theogil I
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 14:29 09. Oct 2009 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
LDamian wrote: jachyra wrote: No ale v tom prípade by som požiadala....
+ ak už povolíte všetko to okrádanie a podobne, tak potom ale zaveďte fakt tvrdé tresty za okradnutie ... useknutie ruky = trvalý postih na večnosť. Niekoľkokrát pristihnutie - permka. Nie že si zlodejík prejde podsvätím a hurá idem zase čorkovať.
PS: a nezabudnite ... niekto zlodej/SD sa dostane na 30 lvl a nezastaví a nezbadá ho ani Dei-Anang Kdyby se nakonec zrealizovalo neco jako ten muj puvodni navrh, taky by ti to prislo tak vyrazne menici soucasny stav? Proc? Co konkretne tam je tak vychylene ve prospech zlodeje? Jinak zlodej ktery je zabit je samozrejme obran o sve penize. Pri vicenasobnem chyceni nebo neschopnosti zaplatit pokutu je samozreje zabaven i majetek v bance/trezorech. Mimochodem ten tolik omilany zlodej/SD - cim je tak nezastavitelny? Kradeni bude mit no rekneme 33+15 (obratnost) no rekneme 50. Kdyz si na to da zamereni epicke, tak no i kdyby 60. Musel do toho hodne investovat a aby byl skutecne nezastavitelny pro bezne postavy, musi mit jeste i skryvani se a pohyb ve stinu. Tak tedy, okrádání, skrývání se a tichý pohyb jsou dovednosti jež jako modifikátor využívají bonus z obratnosti, což většina zlodějů rovněž preferuje ze zištných důvodů - AC, AB, bonusy do devedností, epické featy. Vyjmenované dovednosti jsou primární pro postavu zloděje a krom okrádání i pro postavu stínového tanečníka. Věcí s bonusem k těmto dovednostem je na Thalii velké množstí, takže s výpočtem bych to viděl na 30levelu spíše někde k 70 bodům v dovednosti okrádání (zloděj specialista - maximum pro tento lvl je myslím 81 což si netroufám počítat) a 55 - 60 bodům v tichém pohybu a skrývání. Lze napočítat pro jaký koli lvl při znalosti palety. V tomto případě, pokud by zloděj náhodou (s prakticky nulovou pravděpodobností) byl odhalen, že krade, tak stejně okrádaný nebude vědět kým, protože ho neuvidí. Tohoto zneužívali bývalí místní zlodějští dobytci k luxování věcí za milióny ... muhehe netušil jsem že máš tak krátkou paměť. Charakter se vsimavosti bude mit rekneme no tech 33 + pripadny bonus za moudrost (knezi, druidi...), kdyz bude mit true see na tomhle levelu jeste (parta, urcite kombinace povolani), tak bude mit vsimavost pohodlne pres 60. Bez zamereni, bez predmetu. Existuji shifterovske promeny s opravdovym pravym videnim, existuji pritelicci a summoni s vysokou vsimavosti, kratkodoba kouzla, co to jeste zvednou o deset... Predmety mohou mit obe strany. Takze epickeho zlodeje se skryvanim a kradenim bude tezke dopadnout. To i ma byt, zlodej level 30 je legendarni zlodej. Nu a tady máme kámen úrazu že muhehe. Postava primárně využívající moudrost tj. kněz a drujd nemá jako primární dovednost ani naslouchání ani všimavost, takže na tom 30 lvl má základ maximálně 16 - bim slepici po palici - a vzhledem k tomu, že bonusy z itemů se sčítají jen do určité výše (tuším 20) a s maxlou dovedností 16 nelze vzít epické zaměření na dovednost máme tu drobnou obtíž .... takto specializovaný zloděj/sd je po Thalijské úpravě pravdivého vidění nedetekovatelný. takže tu stavíme proti sobě postavu s přísunem bodů 8 + mod. INT (čistý zloděj, pro SD úprava) proti kněz, druid 2 + mod. INT a pokud budeme brát na zřetel dualclass s knězem či druidem, tak aby to trošku sedělo, moc si nepolepšíme. V tomhle mechanika trošku pokulhává, bylo to ošetřeno TS a tady opět odošetřeno TS (z pochopitelných důvodů).Ale ze by to bylo nemozne? Jen se proste zvysi potrebnost vsimavosti, pripadne naslouchani (ktera dost ustoupila do pozadi diky tomu, jak funguje pravdive videni...). Tady si myslím, že tyto dovednosti nikdy nehráli prim v životě postav .... proč? Inu protože ti co to mají jako primární dovednost mají tak žalostně málo bodů k rozdělování, že se toho vzdají. Vždy si to brali jen HCRP hráči, jež hráli strážné atd. a budiž jim za to díky. Neoblíbené to je rovněž z důvodu mizerného využití v rámci běžného života postavy a matematické nesmyslnosti vůči spec. PC .... prostě to nemá význam, tak si vezmu raději něco co se hodí k postavě a význam má (např. výcvik).Mimochodem prsteny z prstu jdou v praxi ukrast dokonce i beznym zlodejem. Co teprve fantasy epicky zlodej - ten by nekoho bez vsimavosti mohl obrat jedna dve o vsechno. Pokud ted argumentem ma byt to, zda by to slo nebo ne. Takze resi se herni vyvazenost, to aby ten skill pokud mozno k necemu byl a zaroven nezlikvidoval hru. Trochu nadhledu. To je ono, nadhled tu chybí. Ale nezlob se na mě, i paměť. Tento stav tu vznikl z nějakého důvodu a podmínky se nikterak nezměnili, aby se to mohlo vrátit. Nejprve je dle mého nutno odstranit příčinu a až poté zvrátit důsledek.
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
Last edited by Theogil I on 14:35 09. Oct 2009, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 14:30 09. Oct 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Do 50 000 to zatím jde. Víc nwn neumí. Nejradši bych ale peníze z trezorů vyhodil úplně.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
jachyra
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 14:51 09. Oct 2009 |
|
Joined: 15:14 19. Jan 2009 Posts: 1159
|
to Theogil - presne to som mala na mysli, len som to nevedela tak presne popísať ako ty  to LDamina - wow tak to mi je údivom, že by zlodjej bol schopný ukradnúť prsteň, ktorý je pod plátovou rukavicou  a nehnevaj sa, ale určite by sa nemala stať všímavosť prvoradou pre všetky postavy. Každé povolanie má niečo iné, na čo sa zameriava. A nie aby to bolo nevyhnutnosťou pratať tých žalostne málo bodov do všímavosti. Určite bojovník sa skôr bude zameriavať na výcvik, aby nebol zrazený a nie sa oštarovať so všímavosťou, ktorá mu, keď ho nepriateľ zrazí na zem, prd pomôže.
_________________ madam Kora Meynolds - bývalá manželka Fallionova, matka Kelrany a dvojčiat Dermonta a Artoriusa pomenovaných podľa tých, ktorí asistovali pri ich pôrode, sestra imperiálnej krásky Divy Bývalá podporučíčka VI. roty karathskej armády, nech naveky žije sláva vrchného inkvizítora Lacaranta a bôžika spamu Kráťatka
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 14:56 09. Oct 2009 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Ad Theogil I: hmmm je mozne, ze jsem v tom mimo. Ja osobne nikdy nestavel zadnou vazne minenou postavu, ktera by mela realny problem dostat se v parte nad vsimavost aspon 60 (vlastni vsimavost + true see od sprateleneho spellcastera), bez nejakych zvlastnich vydaju a je fakt, ze jsem to osobne povazoval za rozumne minimum. Jedinou vyjimkou by snad mohlo byt, pokud bych najisto vedel, ze v parte bude clovek, ktery to jiste bude mit a ze s nim budu travit vetsinu casu. Kdyby se tu objevil problem s lidma co kradou ve velkem a ja si stavel build, vyleze z toho nejspis neco s praktickou vsimavosti kratkodobe kolem 80+, pripadne s pravym true see. Pokud si ostatni vsimavost nedavaji, tak pak samozrejme chapu, ze maji se skryvajicimi se charaktery problem.
Stejne tak kdyz si nekdo neda vydrz vetsi nez 30+, tak ma problem s tema co davaji devast, kdyz nema vuli vetsi nez x, tak ma problem s tema co davaji veci na vuli..
Ale je mozne, ze celkove jsou postavy na shardu nastaveny jinak a ze skryvajici se zlodej/sd je pro ne neprekonatelny... Vzhledem k tomu, ze mne zlodeji na shardu nedelali ani v puvodnim nastaveni nikdy problem, tak to vidim asi trochu zkreslene.
Mimochodem cisty druid zamereny na moudrost level 30 - ok ma 16 vsimavost (pokud v tom nebude mit deset levelu neceho co bude mit vsimavost jako hlavni - pak by to bylo 33 vsimavost a true see 20), ma true see +30, ma bonus z moudrosti stejny jako ten zlodej z obratnosti, predmety mohou mit oba stejne = 61 (68 pro mix) + predmety, ktere se mu samozrejme vyplati si poridit a prehazovat minimalne ve meste. Kdyz to nema, dela proste chybu no. Mimochodem vetsi problem bych v praxi videl s postavama, co budou krast z vylepseneho utociste. Tam vidim potencionalni prusvih.
Ale pokud charactery na Thalli proste obecne na vsimavost kaslou, tak pak beru zpet a chapu, ze zlodej/sd je tu nepolapitelny realne.
AD Kora: Ok, ok uz mlcim. Chapu tvuj postoj, ze nechces aby te nekdo tlacil resit neco, co jsi dosud resit nemusela a neobjevily se nove slabiny u tve postavy. Jen nevim co se bude delat, pokud se nekdy budou zprovoznovat socialni skilly - presvedcovani, zastrasovani... a bude se jim davat vetsi dulezitost nebo pokud se nekdy bude davat smysl znalostem. Tak zase tu bude ten argument - valecnik to nema a proc by to mel mit, kdyz si radeji da vycvik... Holt nema mit kazdy vse a nema mit kazdy obranu na vse. A ad Theogil i Kora.. Ukazte mi prosim, jak zlodej v tom systemu co jsem popsal vyluxuje v praxi miliony aby to bylo snazsi a min nebezpecne nez je treba vymlatit z npc bossu?
Jinak ohledne te platove rukavice... uz jsem rikal, ze nema moc smysl resit co by slo a co ne.. v tech platovych rukavicich ta postava treba nedela craft, takze si to ta postava ty platove rukavice preci sundava... a vubec delat tezkou praci v dilne s deseti prstenama na prstech a s batohem na zadech.. prece by si to polozila vedle sebe, helmu by mela take nekde vedle sebe, se stitem na zadech se take pracuje blbe... proste tohle nema smysl resit, jen se tu budeme prebijet argumentama o tom, co je vetsi blbost. Resme ciste herni vyvazenost. To co psal Theogil by treba vazne mohl byt problem, pokud tu proste postavy se vsimavosti nejsou. Pak je proste otazka, zda skilly co ted nemaji vyuziti nekdy vyuzite byt maji a nebo ne. Okradani vyuziti nema, pokud jsem to dobre pochopil, resi se tu jak mu vyuziti dat tak, aby to neznicilo vylozene rovnovahu shardu.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 16:08 09. Oct 2009 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Poté, co jsem dostal některé informace o tom jak to tu fungovalo dříve v poště se přimlouvám za to, aby jakkoli se kradení nakonec udělá, nešlo nikdy ukrást nic jiného než peníze.
Díky tomu tu budou tři možnosti zločinů:
Okradení - nejmíň závažná forma trestného činu Loupežné přepadení - ubít do bezvědomí a sebrat všechny prachy Vražda - zabití a obrání mrtvoly
To okradení tak prostě bude prostředek, jak si zloděj může vydělat na úkor jiných, aniž by je musel zabíjet nebo umlacovat do bezvědomí. A zároveň pokud to budou jen peníze v hotovosti (a ideálně se to upraví podle nějaké kombinace návrhů co tu padly), tak to imho nemá důvod hráče až tak štvát.
Krást předměty by jít nemělo, vždy to půjde velmi těžko uhlídat a žádným způsobem by nemělo jít obrat (a naštvat hráče) postavu hráče o víc, než vraždou a obráním těla.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 16:11 09. Oct 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Zajímá mě důvod, proč nekrást předměty.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 16:12 09. Oct 2009 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
kucik wrote: Zajímá mě důvod, proč nekrást předměty. Když ti sejmu postavu, proč ti nemůžu vzít předměty? Dokud nebude lootovatelný inventář, neměly by jít předměty ani krást. Když půjdou, vždy se stane, že k někomu přijde zloděj o x levelů výš, párkrát na něj hodí okradení předmětů a pak ho ještě sejme a obere o zlato. Prostě zbytečně se tím zvětšuje možná škoda, kterou jeden charakter může způsobit druhému. Přitom obrat o ty předměty mrtvolu by stále dávalo větší smysl, než se to snažit dělat někde ve městě nějakým skillem.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 16:29 09. Oct 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
To je pravda. A zase představa, že někoho sejmu, seberu mu zlato a ještě vyberu inventář, tak ho asi klepne.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 10 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |