Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 01:23 24. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 71 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 09:09 03. Jul 2010 
Offline
Poutník
 Profile

Joined: 20:10 03. May 2010
Posts: 70
Urlraen wrote:
70% unesených to většinou nepřežije.
Pro mě obrovsky zklamání, myslel se že to takhle není, že jde o RP hru na konci které je nebo není odměna. Ovšem že je na konci trest sem netušil. Je to pro mě trest, expy mam rad, ty ne?

Upozorňuju, že cílem nepřátelské frakce není vám sebrat expy, ale hrát a popřípadě vám dát volnost (samozřejmě s nějakým handicapem), možnost přežít svou vlastní smrt.
Protiřečí si z prvním příspěvkem, mě ta možnost daná nebyla. To že mě zachranilo DMko, není tvoje práce a pochybuju že jsi s nim byl domluvenej.

Pokud se někomu nelíbí, možnost ztratit expy tak v noci ven nelezte.
Samozdřejmě už sem se takhle zařídil. V noci chodím, jen tam, kde vyskyt drowu nepředpokladam, karatska kanalizace, dal na západ a východ od karathy. Pokud mě drow přece jen načape, do podtemna nepujdu, to se raděj odlognu. A budu riskovat trest od DM. Trest od hrače nechci. Pokud ti to vyhovuje vic, že spolu nebudem hrat, mě to sice mrzí, ale co už. TAk budu hrat s někým jiným a ty si dál kradni expy postavam který o to stojí.


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 09:44 03. Jul 2010 
Offline
Ďábel
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:24 23. Jun 2007
Posts: 6754
Location: Severní okraj Středozemě
Urlraen wrote:
... 70% unesených to většinou nepřežije. ...
Tohle číslo nezapomeň snížit o cca 20% , kteří si tu smrt zaviní "cíleně" samo (OOC naprosto vědomě svým RP), protože prostě charakter postavy.

_________________
Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder)
Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3)
Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ)
Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 11:13 03. Jul 2010 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Z me strany, at tu nejsou drowove za nejake parchanty a povrch za utiskovany.

Hraju na povrchu, hral jsem radu postav, nektere z nich jsou epicke.

Osobne mne podtemno parkrat zabilo (i na epickem levelu), vetsinou jsem sel pres Ashtarotha a nenechal se zvednout, protoze jsem se chtel vyhnout muceni, sexu a pripadne permce z obetovani nebo tak. A nez abych omezoval hru protistrany, radeji jsem to zahral ze ho omracili trochu tvrdeji a je rovnou mrtvy... A po povinych 20ti minutach cekani (ktere tu stale spousta lidi nedodrzuje) jsem sel pres dabla.

Vyjimku jsem udelal u jedne postavy na nizsim levelu, kterou dostal Ulraen. Nechal jsem se ozivit (po umlaceni pres stinove) v podtemnu a hral jeste s par dalsima drowskou hru. Skvele jsem se pobavil a dokonce jsem si chvili myslel, ze mam sanci prezit. Rozhodne toho nelituji, i kdyz jsem na konci umrel. Jenze prave to, ze jsem mel moznost hrat tu snahu o preziti a vubec zahrat svou vlastni smrt tak nejak vic rp a mit cas se na ni pripravit bylo moc fajn.

Na druhou stranu, i ja jsem parkrat zabil (asi casteji, nez jsem byl zabit). Beru to tak ze potkam li drowa na povrchu, necitim se vubec nijak zavazany dat mu sebemensi sanci. Proste jde tam na vlastni riziko a je tedy na stret pripraveny a chce ho.

Pokud ho potkam v podtemnu, mozna tu sanci dostane a zkusim neco vymyslet, ale neni to zadna nutnost (i kdyz je fakt, ze zatim to tak vzdy bylo). A i kdyz si s nim nejak budu hrat, vubec to neznamena, ze ho na konci nezabiju. Ta hra je navic, je to bonus. Uz samotnym faktem, ze ho nezabiji okamzite mu kazdou vterinou davam prilezitost - treba ze zasahnou bohove, ze mne nejak uplati, uprosi, zmanipuluje nebo cokoli.

Pokud bude ma postava spechat, bude se citit ohrozena a bude si potrebovat kryt zada, pozabijim klidne i skupinu lowiku podtemnaku v podtemnu bez nejake vetsi hry.

Z me strany bych naopak citil silne negativne, kdyby drowove hrali tak mekce, ze by hraci vylozene vyhledavali prilezitost jak sve postavy nechat zajmout a napadnout, jen aby se mohli stat otroky, nakoupit si, vymenit vybavu, dostat expy za lokace nebo cokoli. Prepadeni by vzdy melo byt neco, cemu se postava vyhyba nebo se na to naopak pripravuje, aby zvitezila. Pokud tedy nebudu hrat nejakou masochistickou postavu trpici sebevrazednymi tendencemi...

Ono si to take predstavte. Postava newbika naprosto blbe vyleze v noci ven (protoze hrac chce byt unesen). Drow ho unese, provede podtemnem, udela bu bu bu a vyvede na povrch. Priste az se zase potkaji, tak ho drow zase unese, pokeca s nim, zase ho vyprovodi. Priste uz by si mohli zasoulozit, je to koneckoncu treti rande. Na ctvrtem nejaky ten darecek. Na patem zasnoubeni... pak svatba... Trochu divne ne?



Fakt jedine co by mne na tom vsem mohlo stvat je, kdyby ma postava zustala nekde jen tak tyden real trcet. Ale vzhledem k tomu, ze vim, ze kdyz mne unesou drowove, tak mam urcitou sanci, ze z toho bude permka (stejne jako to doufam stale hrozi jim, pokud bude treba Ulraen predan strazim a popraven), tak i ten tyden by u high level postavy nemusel byt nakonec ta nejhorsi moznost.

No a samozrejme spatne by jeste bylo, kdyby tu nekdo hromadne, bez jakehokoli rp, creepoval newbiky jine frakce. Ale to se tu nedeje a je to fajn.

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 13:17 03. Jul 2010 
Offline
Poutník
User avatar
 Profile

Joined: 09:17 14. May 2010
Posts: 69
Tak sem to pročetla a hezky si prodloužila život jak jsem se nasmála,ale mám maličko věcí k tomuto tématu. Tákže není pravda,že jen sebevrah,blázen či ten co chce chytit courá v noci mimo město...vemte si třeba postavu co zrovna přicestovala a neumí číst(ano tak jako ve středověku dle mě ne každá postava číst umí) a řekněme,že je to krajně zvědavý pulčík....myslím,že do toho lesa prostě vleze a ano asi umře,ale to neznamená že je to blázen :wink:. Co se týká hry zlé postavy noo asi takle pokud vím tak jsou 3 stupně zla a každé z nich je trošku jiné .....vemte si vážně chytrého drowa ...ehm no spíše drowku*odkašle si*no nic hehe pokračujem...táákže drowka zajme na povrchu povrchnáka a zjistí,že disponuje jistými velmi užitečnými schopnostmi a jako správná drowka si řekne *A hele ten by mohl pomoci se zbavit té a té*,protože dle mě jsou drowové a to hlavně drowky intrikáni nejvyššího stupně a možnost postupu by si nenechali ujít,ale je lépe aby na ně nepadlo podezření,ža ano a tudíž neštastně uprchnuvši vězen co nááhodou zabije dotyčnou sokyni.....no a toto je dle mě jedna z variant hry drowa podle mě...ano dotyčný vrah může zemřít,ale zrovna tak se mu může povést uprchnout. Takových situací by mohlo být spousta v různých obměnách,ale jak už tu bylo mockrát napsáno chce to spolupráci obou stran a ta se bohužel dociluje velmi špatně. Možná povahu drowů chápu jinak než někteří,ale dle mě drow pokud může využít jiných tak to udělá a to bez váhání. Jo jen jedna věc...mučení,mrzačení a znásilnování je kapku na hraně......vemte si,že na druhé straně za kláveskou sedí 12leté ditě...jasně,že vám kývne na cokoliv,ale....no zeptejte se sami sebe jestli byste chtěli,aby tohoto účastnil váš potomek či mladší sourozenec. Jo zajímalo by mě jestli se lokace ivorského hřbitova bere jako lokace pro drowy nedostupná.


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 02:38 04. Jul 2010 
Offline
Šlechtic
 Profile

Joined: 17:55 04. Jul 2009
Posts: 384
Heh tak sem to procet a smeju se :D
To co tu hraji drowove skvele ozivuje svet a dodava tu strasidelnou nocni atmosferu...sem rad i kdyz mne treba sundaj paladina za to ze tu sou a ze hraji tak jak hraji...
Nevic na co si stezuje vzdyt to patri ke hre....7dni vezeni jeste de...navic kdyz si toho vsimne DM muze bejt i pekna hra ve vezeni:D Po peti dnech treba chytat mysi z hladu...da se vsecko je to je o hraci jak se dokaze zabavit.....to co tu predvadi menderon mi pride jako buleni maleho fracka co nedostal lizatko.....Jen tak dal Urlraene uz se tesim az se zas uvidime nekde nad telem nakeho newbika:D

Jinak drowove sou v muceni bridilove...kam se hrabou na Isabel:D

To menderon: Jinak hosku nevim nevim ale jedine co sem zatim te videl bylo stat u krkovicky v hospode hodit emote *hodi sutr do vody* po chvily popobehnout ke krbu kde hodis dalsi emot *strci si prsty do nosu* a po chvily zas k vode...a takhle dokola....

_________________
Artorius Krows - Bývalý Paladin čestných ochránců úsvitu, člen VI.roty

Darius - RDD bez nároku na kousek štěstí.


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 08:29 04. Jul 2010 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 11:13 18. Mar 2008
Posts: 173
venomeq wrote:
....

Je vidět, že máš jasně vymezené, jak dotyčný hráč musí hrát, pokud se od toho odchýlí, zrejme hraje špatně.

Premyšlel jsi někdy o hospodském povaleči? Na život si vydělávám identifikací předmětů, zebrotou a tak. Chtel jsem byt alchymista, takže když jsem nekam odbehl, sel jsem na kytky v okolí, pak jsem je zpracoval a čekal až vyrostou. Myslel jsem, že se da uživit jejich prodejem, zásadní omyl asi....
Když mne nekdo pozval na lov a mohl jsem, šel jsem rád.

Pokud jsi mne videl hazet kamínky do vody a rýpat se v nose, znamená to, že jsi byl kousek ode mne a daval emote typu: *ignoruje quida*, *dal si nohy na stůl* takže v čem se lišíme?

Zjistil jsem například, že urážím lidi tím, že odmítám stereotypy a vytvářím vlastní - "běhám, abych žil" kvůli tomu si od vlků odnesu jednu dvě kůže, ale od naloženejch po okraj slyším, že běhat není RP, to je komické. Systémové nastavení jasně říká, kdy můžeš běhat a kdy ne.
Zdravím Tě péro, loučím se tě pic, lidi to uráží, přesto jim jinde nevadí elfština, nebo moravský dialekt u trpaslíků. Používám oslovení šéfe, vašnosto a všichni se hned domnívají, že jsem nula co podbízí, ano, to je cílem, je to zcela náhodně taky RP, hrat malou krysu je pro Vás podřadné a asi to není RP, cítím to z reakcí hráčů.... správný hráč nemočí do vody, nesere za stromem, nerýpe se v nose. Správný hrac ci prohrabuje bujné vlasy, mne si kořen nosu, zvedá koutek a vede diskuze o chlastu, sexu, nebo moci. Zajímalo by mne , kolikrát se vaše postavy vyčůraly, měly průjem a tak....

Pořád mluvíte o vězení na týden, že je to žůžo --- ja si to nemyslím, nastavení hry říká zcela něco jiného, Drow dorazí na lov z podtemna vzdáleného desítky kilometrů na lov za nekolik minut, cesta lodí je na chviličku, pokud by jste opravdu chtěli zavírat lidi, musí vše trvat v patřičných relacích - když drow pujde nahoru půjde týden herného čas (dny a noci ve hře) spočítá si to a odloguje na předepsaný čas, pak může dorazit. Cesta po moři by pak znamenala i měsíc nehrát.... Pokud nesouhlasíte s tímhle, neměli by jste souhlasit ani s vězněním na týden, jinak se chováte nelogicky. Berete si jen co chcete, nevnímáte svět v komplexu bez zohlednění časových relací jednotlivých aktivit. Adekvátní uvěznění bez zavinění nějakým přestupkem by nemelo přesahovat běžné relace, tedy cca 4 hodiny. Kdo nedokáže během té doby zahrá vše, co se ve vezení stane, aniž by se opakoval, tak ma mnohem vetsi fantasii nez já. Mimochodem žízen a potkani jsou jedna část, ta se mi se dvema čutorama v baglu a 60 ostružinama předstírá obtížně. Připustím li, že je nemám tak psát emote do zdi typu žere vlastní hovna, pije svou moč jako zbytečné, dokazu si to představit bez hraní, psaní emote je kvůli dokreslení hry při interakci více hráčů.


Mimochodem, kolikrát jsi byl zavřený na týden a více?

_________________
"Prohlášením, že jsi nevinen, potvrzuješ svojí vinu." Neznámý muž na neznámém míste při neznámé příležitosti.

Quido z Červíčkova - dobrácký gnóm a zapřísáhlý antiteista.


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 11:40 04. Jul 2010 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 23:13 14. May 2010
Posts: 555
Location: Khar-Durn
Pořád mluvíte o vězení na týden, že je to žůžo --- ja si to nemyslím, nastavení hry říká zcela něco jiného, Drow dorazí na lov z podtemna vzdáleného desítky kilometrů na lov za nekolik minut, cesta lodí je na chviličku, pokud by jste opravdu chtěli zavírat lidi, musí vše trvat v patřičných relacích - když drow pujde nahoru půjde týden herného čas (dny a noci ve hře) spočítá si to a odloguje na předepsaný čas, pak může dorazit. Cesta po moři by pak znamenala i měsíc nehrát.... Pokud nesouhlasíte s tímhle, neměli by jste souhlasit ani s vězněním na týden, jinak se chováte nelogicky. Berete si jen co chcete, nevnímáte svět v komplexu bez zohlednění časových relací jednotlivých aktivit. Adekvátní uvěznění bez zavinění nějakým přestupkem by nemelo přesahovat běžné relace


Tohle má patu i hlavu, na rozdíl od některých příspěvků. Souhasim s menderonem.

....teda sem taky nováček...snad do toho budu moct kecat*zhrozí se* jestli bych neměl radějc šoupat nohama

_________________
S bratrstvem oceli nikdy na věčné časy a nikdy jinak....ten s Leprou.
[color=#804000]Gorhunk Dračí kůžeProtector of mankind! Hrdinný trpaslík, který se pouze s pivem v ruce pustil do klepetnatce a nakonec padl vyčerpán k zemi
http://www.youtube.com/watch?v=gD5tU-5NXd4


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 11:53 04. Jul 2010 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 17:21 27. Jan 2008
Posts: 150
[quote="menderon"][/quote]
Pořád mluvíte o vězení na týden, že je to žůžo --- ja si to nemyslím, nastavení hry říká zcela něco jiného, Drow dorazí na lov z podtemna vzdáleného desítky kilometrů na lov za nekolik minut, cesta lodí je na chviličku, pokud by jste opravdu chtěli zavírat lidi, musí vše trvat v patřičných relacích - když drow pujde nahoru půjde týden herného čas (dny a noci ve hře) spočítá si to a odloguje na předepsaný čas, pak může dorazit. Cesta po moři by pak znamenala i měsíc nehrát.... Pokud nesouhlasíte s tímhle, neměli by jste souhlasit ani s vězněním na týden, jinak se chováte nelogicky. Berete si jen co chcete, nevnímáte svět v komplexu bez zohlednění časových relací jednotlivých aktivit. .


Tohle je hodně dobře napsaný a já sem taky proti vězení na reálných x dní..

_________________
"Pak by te mohlo neco zabit a nemuselo by mit ani nahozene stinove zabiti..."
"Tady nešlo o zabijeni někoho v AFK - jak jinak chceš napsat že ho chceš omráčit, vezmeš ho zbraní po hlave (zabiješ) "


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 14:15 04. Jul 2010 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 05:40 31. Jan 2008
Posts: 1829
menderon wrote:
venomeq wrote:
....

Je vidět, že máš jasně vymezené, jak dotyčný hráč musí hrát, pokud se od toho odchýlí, zrejme hraje špatně.

Premyšlel jsi někdy o hospodském povaleči? Na život si vydělávám identifikací předmětů, zebrotou a tak. Chtel jsem byt alchymista, takže když jsem nekam odbehl, sel jsem na kytky v okolí, pak jsem je zpracoval a čekal až vyrostou. Myslel jsem, že se da uživit jejich prodejem, zásadní omyl asi....
Když mne nekdo pozval na lov a mohl jsem, šel jsem rád.

Pokud jsi mne videl hazet kamínky do vody a rýpat se v nose, znamená to, že jsi byl kousek ode mne a daval emote typu: *ignoruje quida*, *dal si nohy na stůl* takže v čem se lišíme?

Zjistil jsem například, že urážím lidi tím, že odmítám stereotypy a vytvářím vlastní - "běhám, abych žil" kvůli tomu si od vlků odnesu jednu dvě kůže, ale od naloženejch po okraj slyším, že běhat není RP, to je komické. Systémové nastavení jasně říká, kdy můžeš běhat a kdy ne.
Zdravím Tě péro, loučím se tě pic, lidi to uráží, přesto jim jinde nevadí elfština, nebo moravský dialekt u trpaslíků. Používám oslovení šéfe, vašnosto a všichni se hned domnívají, že jsem nula co podbízí, ano, to je cílem, je to zcela náhodně taky RP, hrat malou krysu je pro Vás podřadné a asi to není RP, cítím to z reakcí hráčů.... správný hráč nemočí do vody, nesere za stromem, nerýpe se v nose. Správný hrac ci prohrabuje bujné vlasy, mne si kořen nosu, zvedá koutek a vede diskuze o chlastu, sexu, nebo moci. Zajímalo by mne , kolikrát se vaše postavy vyčůraly, měly průjem a tak....

Pořád mluvíte o vězení na týden, že je to žůžo --- ja si to nemyslím, nastavení hry říká zcela něco jiného, Drow dorazí na lov z podtemna vzdáleného desítky kilometrů na lov za nekolik minut, cesta lodí je na chviličku, pokud by jste opravdu chtěli zavírat lidi, musí vše trvat v patřičných relacích - když drow pujde nahoru půjde týden herného čas (dny a noci ve hře) spočítá si to a odloguje na předepsaný čas, pak může dorazit. Cesta po moři by pak znamenala i měsíc nehrát.... Pokud nesouhlasíte s tímhle, neměli by jste souhlasit ani s vězněním na týden, jinak se chováte nelogicky. Berete si jen co chcete, nevnímáte svět v komplexu bez zohlednění časových relací jednotlivých aktivit. Adekvátní uvěznění bez zavinění nějakým přestupkem by nemelo přesahovat běžné relace, tedy cca 4 hodiny. Kdo nedokáže během té doby zahrá vše, co se ve vezení stane, aniž by se opakoval, tak ma mnohem vetsi fantasii nez já. Mimochodem žízen a potkani jsou jedna část, ta se mi se dvema čutorama v baglu a 60 ostružinama předstírá obtížně. Připustím li, že je nemám tak psát emote do zdi typu žere vlastní hovna, pije svou moč jako zbytečné, dokazu si to představit bez hraní, psaní emote je kvůli dokreslení hry při interakci více hráčů.


Mimochodem, kolikrát jsi byl zavřený na týden a více?


nohy na stůl jsem si dával já a mě se tvoje hra celkem líbila, to že má psotava byla vůči tobě nerudná, pokud tě neignorovala, nebylo tím že bys mi vadil ale tím že draug prostě byl nerudný na všechny

a s tím časem souhlasím, vězení na 7 dní je víc jak měsíc času vězení ve hře, jede to 1:6

_________________
Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 18:30 04. Jul 2010 
Offline
Měšťan
 Profile

Joined: 11:13 18. Mar 2008
Posts: 173
Rád bych podtkl, že ve většině případů nedošlo od záporáků ke korektním odpovědem, vybrali si jen něco , a to navíc zmanipulovali a zkreslili oproti jasné argmuentaci. Ono nejde vyhrát spor s logikou.
Ted mam něco pro pobavení a doporučení pro hrace, kterym se styl drowů nelíbí, nebot minimálně je upjatý na stereotypy a opakování stejného. To provází většinu těchto her i na jiné straně, ale většina ostatních kvuli tomu nemusí kazit někomu jinému den.

Takže to pro pobavení emote war trochu proti zaběhlým stereotypům:

Drow schovaný ve stínu přibíha k hráčovi a emotí : *přikládá ti nůž na krk* ani se nehni

Napadený: *bleskově chytil ruku s nožem a mistrným úhybem se dostal za drowa z tohoto chvatu se nikdo nedostane, zaklekává na ležícího drowa* Hni se a zlomím ti ruku smrade. *okamžitě nasazuje pouta a drowa svazuje*

Překvapený drowí hrač bude pravděpodobně protestovat, ale jako správný emoter dohrál..... + bude v šoku a překvapen, ma přeci jen své zaběhlé vzorce, kdyby protestoval protiemote hrou, neváhjejte a obvinte ho z poruseni RP pravidel, ve vasem emote bylo jasně napsano, že s tim už nejde nic dělat..:). Kdyz pouzije skillů postavy tak jak jsou dané hrou, opet ho obvinte z porusení RP, byl svázaný, má skill cílové číslo nemožné?

Scéna končí: napadený hráč - Stráže? Dobrý den, zde vám vydávám jednoho pravděpodobného zločince do vazby. Prosím o vykonání řádného soudu.

Tak trošku jiný pohled na zatčení, snad pobavil a mezi emotery najde uplatnění.

_________________
"Prohlášením, že jsi nevinen, potvrzuješ svojí vinu." Neznámý muž na neznámém míste při neznámé příležitosti.

Quido z Červíčkova - dobrácký gnóm a zapřísáhlý antiteista.


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 18:42 04. Jul 2010 
Offline
Měšťan
User avatar
 Profile

Joined: 21:48 01. Mar 2010
Posts: 209
menderon wrote:
...


: )) Tesim se az se potkame.


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 19:00 04. Jul 2010 
Offline
Rytíř
User avatar
 Profile

Joined: 15:50 20. Apr 2010
Posts: 585
menderon wrote:
....


Ten styl tak jak popisuješ je rozhodně špatně a drow ti nemusí v žádném případně na hru a na špek skočit. Ten kdo to bude hrát špatně budeš jen ty. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Soudím to z toho, co si psal ve hvězdičkách. Kdybys mi tohle vyhvězdičkoval ve hře, tak tě pošlu slušně do míst, tam kde slunko nesvítí. A to se vší úctou a mohl by ses vztekat jak bys jen chtěl.

Mě fakticky fascinuje, jak všechno víš. Dokonce víš všechno o ostatních hráčích a dokážeš je dokonale odhadnout.

Můžu tě upozornit, že kdyby DM viděli takové hvězdičkování z tvé strany, asi by ti k tomu taky něco napsali. :roll:

Edit: Přiznám se, že jsem to tady přestal číst už o X příspěvků zpět. Jen reaguju na tvůj poslední. Jen pro ujasnění, ti co zavírají nemusí být jen ti zlý emoteři. Jsou tu i EMO paladini. :mrgreen: :mrgreen:

Edit2 : Ještě dodám, že způsob hry který popisuješ je styl Chuck Noris.

_________________
Dělejte si s mými postavami co chcete, jen ať v tom není OOC!!!


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 19:53 04. Jul 2010 
Offline
Bůh
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 16:12 06. Oct 2008
Posts: 3269
Location: Petrovice u Rakovníka
Quote:
Takže to pro pobavení emote war trochu proti zaběhlým stereotypům:

Drow schovaný ve stínu přibíha k hráčovi a emotí : *přikládá ti nůž na krk* ani se nehni

Napadený: *bleskově chytil ruku s nožem a mistrným úhybem se dostal za drowa z tohoto chvatu se nikdo nedostane, zaklekává na ležícího drowa* Hni se a zlomím ti ruku smrade. *okamžitě nasazuje pouta a drowa svazuje*


Tak tenhle příklad mě taky fakt rozesmál,někdo mi to napsat ve hře tak dostane po palici a maže expresem dolů.
Hvězdičkování je fajn,ale na tohle jsou tady taky systémy které nějakým hvězdičkování těžko obejdeš.
Jednoduchá odpověď na tvůj přiklad....hoď si kostkama na obratnost jestli to zvládneš,já si hodím na sílu jestli mi s tou rukou budeš schopnej vůbec pohnout.
To pak rovnou můžu vyhvězdičkovat že bodám postavu do srdce a je vymalováno...epik,lovík to je jedno hvězdičky to vyřešily :mrgreen:
Tam kde jsem hrál dříve (nebudu zmiňovat mohlo by se někomu udělat nevolno :mrgreen: ) sem byl zavřený real času 1,5 měsíce a vůbec mi to nevadilo.V tý base nás bylo celkem 5 a měli jsme zákaz i mluvit mezi sebou,to bylo peklo to mi věř a ne těch tvejch ubohejch pár dní.

Jsem drow a občas lovím pro radost i z rozmaru který mi je vlastní,chycené si nosím rovnou do domu pro větší klid.Ještě se mi nestalo že by hráč i postava nebyla ochotná to zahrát,natož si někde ve flames stěžovala jak jsme ji tím ublížili.
Jediné komentáře co jsem povětšinou našel tak byl v topicu Poděkování :D nebo přímo po tellu jako pěkně sehrané chycení.


edit: postni mi sem jméno postavy abych když na tebe náhodou narazím se mohl po tellu zeptat jestli tě vůbec můžu přepadnout

_________________
Zara´thea Zau'ndar oddaná služebnice Xi´an


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 21:58 04. Jul 2010 
Offline
Šlechtic
User avatar
 Profile

Joined: 18:43 07. May 2009
Posts: 347
menderon wrote:

Takže to pro pobavení emote war trochu proti zaběhlým stereotypům:

Drow schovaný ve stínu přibíha k hráčovi a emotí : *přikládá ti nůž na krk* ani se nehni

Napadený: *bleskově chytil ruku s nožem a mistrným úhybem se dostal za drowa z tohoto chvatu se nikdo nedostane, zaklekává na ležícího drowa* Hni se a zlomím ti ruku smrade. *okamžitě nasazuje pouta a drowa svazuje*

Překvapený drowí hrač bude pravděpodobně protestovat, ale jako správný emoter dohrál..... + bude v šoku a překvapen, ma přeci jen své zaběhlé vzorce, kdyby protestoval protiemote hrou, neváhjejte a obvinte ho z poruseni RP pravidel, ve vasem emote bylo jasně napsano, že s tim už nejde nic dělat..:). Kdyz pouzije skillů postavy tak jak jsou dané hrou, opet ho obvinte z porusení RP, byl svázaný, má skill cílové číslo nemožné?

Scéna končí: napadený hráč - Stráže? Dobrý den, zde vám vydávám jednoho pravděpodobného zločince do vazby. Prosím o vykonání řádného soudu.

Tak trošku jiný pohled na zatčení, snad pobavil a mezi emotery najde uplatnění.

Silnější vyhrává. :mrgreen:

_________________
Lorne malvo karathský strážný, lučištnik, hraničář


Top
 

 Post subject: Re: Hratelnost versus RP
PostPosted: 23:47 04. Jul 2010 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
efu_redo wrote:
Edit2 : Ještě dodám, že způsob hry který popisuješ je styl Chuck Noris.


Tento styl je znám jako styl Anurin. :mrgreen:

Aneb když se někdo vykecává s jinou postavou a mezitím se ho zezadu pokusí sejmout další postava, které samozřejmě uhne.

_________________
.


Top
 

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 71 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits