 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Firefox_
|
Post subject: Re: Gsko po úpravě Posted: 16:46 04. Feb 2011 |
|
Joined: 23:33 14. Jan 2010 Posts: 468
|
DenGrasse wrote: nwnwiki wrote: A lingering hostile spell that affects an enemy after greater sanctuary is cast will cancel the etherealness, even if the hostile spell was cast before greater sanctuary. Tohle je mimochodem třeba taky brát v potaz - když na někoho hodíte efekt kterej ho zraní vprůběhu GS, tak se GS taky zruší. Takže pokud dáte někomu třeba jed nebo trvající kouzlo a pak GS, tim sekundárním efektem se to zruší... Pokud se to neupravovalo se změnou trvání GS tak to takhle nefunguje. Dostal jsem párkrát ránu z vířiváku WMka a GS to nezrušilo
_________________ Poupátko - :-O Legewiel R'rorrok (Zau'ndar) - qu'el'faeruk d'qu'ellar R'rorrok
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Gsko po úpravě Posted: 16:56 04. Feb 2011 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
Ale tam se píše hostile spell. O vířivym útoku tam neni ani slovo...
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Gsko po úpravě Posted: 18:59 04. Feb 2011 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
jen odbočka - vířivákem jde útočit opravdu vesele. Vířivý útok lze vést i když jsou vaš HP v mínusu a umíráte. Vířivý útok zasáhne bez problémů mága v GS (což při kritiku bývá jeho smrt) Vířivý útok lze vést i když jste: zmatení, zadržení, sražení, omámení, spící... Je tam prostě nějaká chybka asi...
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
Prasokralik
|
Post subject: Re: Gsko po úpravě Posted: 21:44 04. Feb 2011 |
|
Joined: 01:53 05. Dec 2010 Posts: 4507 Location: Land Down Under
|
Firefox_ wrote: DenGrasse wrote: nwnwiki wrote: A lingering hostile spell that affects an enemy after greater sanctuary is cast will cancel the etherealness, even if the hostile spell was cast before greater sanctuary. Tohle je mimochodem třeba taky brát v potaz - když na někoho hodíte efekt kterej ho zraní vprůběhu GS, tak se GS taky zruší. Takže pokud dáte někomu třeba jed nebo trvající kouzlo a pak GS, tim sekundárním efektem se to zruší... Pokud se to neupravovalo se změnou trvání GS tak to takhle nefunguje. Dostal jsem párkrát ránu z vířiváku WMka a GS to nezrušilo nepochopil jsi, když TY v GS někoho zraníš, nikoliv když TEBE v GS někdo zraní, GS se ti zruší názorný příklad - sešleš melfův kyselinový šíp na postavu a následně hodíš GS, schováš se do svého utočiště, psotava ale příští kolo dostane dodatečný dmg kyselinou protože nepřehodila reflexy a protože ty jsi onu postavu zranil, GS se ti vypne
_________________ Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo
Pain is temporary. Victory is forever.
|
|
Top |
|
Prasokralik
|
Post subject: Re: Gsko po úpravě Posted: 21:51 04. Feb 2011 |
|
Joined: 01:53 05. Dec 2010 Posts: 4507 Location: Land Down Under
|
Bahnak wrote: jen odbočka - vířivákem jde útočit opravdu vesele. Vířivý útok lze vést i když jsou vaš HP v mínusu a umíráte. Vířivý útok zasáhne bez problémů mága v GS (což při kritiku bývá jeho smrt) Vířivý útok lze vést i když jste: zmatení, zadržení, sražení, omámení, spící... Je tam prostě nějaká chybka asi... O tomhle slyším prvně a vůbec tomu nevěřím. Máš to ozkoušené? Vířivák je plošný efekt, proto zasahuje mága i klerika v GS, jako jakýkoliv jiný plošný efekt. Co se záporných HP táče, to je ryze problém thalie a týká se to rozmezí (0)-(-9) hp. To, že postavu ve vířiváku nelze obklíčit neznamená, že ji nelze omámit/srazit etc. , znamená to že na ní nelze aplikovat bonusy z obklíčení. A vířivák rozhodně nelze spustit, pokud postava má zakázáno spouštět jakékoliv akce, viz třeba sražená, omámená a podobně. samozřejmě, pokud postavu v prvním flurry kdy ona dělá vířivák srazím, ještě dostanu dmg z toho vířiváku, stejně jako bych jindy dostal dmg z jejího prvního flurry, ale sražená spouštět vířivej nemůže. edit: dost možná sis to spletl s jiným bugem a to Quote: A creature who becomes prone while sleeping, dazed, or stunned will be able to attack, even though each of these conditions individually prohibit attacking. Jinak řečeno pokud jsi omráčené wmko srazil, negoval jsi tím jeho nemožnost utočit a proto začalo sázet vířiváky, čímž si mylně nabyl dojmu, že jej lze spustit za těchto podmínek.
_________________ Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo
Pain is temporary. Victory is forever.
|
|
Top |
|
Bahnak
|
Post subject: Re: Gsko po úpravě Posted: 21:58 04. Feb 2011 |
|
Joined: 16:25 16. Nov 2008 Posts: 6579 Location: Praha
|
Prasokralik wrote: O tomhle slyším prvně a vůbec tomu nevěřím. Máš to ozkoušené? ... Ano mám. Píšu to do chyb tak jsem si to asi z prstu nevycucal ne? Ano, vím jak má vířivák fungovat, ano vím jak na Thalii funguje, problém bude někde ve scriptu na Thalce, neboť vířivák bugoval, pak se opravoval a teď buguje trošku jinak, Kucik se na to jukne a bude, byla to jen odbočka, rozebírejte tu dál GSko...
_________________ KDVP Kucik:153, Bahnak:175, Drake: 48, Fryn:163, Klobouk:19, Derken:8, Vejk:8, Nomis -16, Terka:1
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Gsko po úpravě Posted: 11:36 11. Oct 2011 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
Budu pokračovat v topicu o GS i když je to možná problém Evardovek, kdo ví...
Dneska jsem použil na skupinu brouků Evardova černá chapadla a následně si dal GS. Jenže takřka okamžitě mi GS spadlo. Chvíli jsem na to koukal, ale pak mi došlo, že v logu se píše "Ali'Shah..... zranil ....". Je možné, že právě toto mi zrušilo GS? Je možno to nějak případně poupravit?
_________________ .
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Gsko po úpravě Posted: 11:53 11. Oct 2011 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
Ano je tomu tak. Evardovky jsou utocne kouzlo a pokad mas GS/invis etc a neco vleze do utocneho kouzla, tak jak jiz tomu bývá, útocna kouzla ti tvuj buff zrusej.
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
KaTo
|
Post subject: Re: Gsko po úpravě Posted: 12:01 11. Oct 2011 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
-darkvision- wrote: ...neco vleze do utocneho kouzla... Napadá mě že podobný "d-efekt" mají i různé plynové kouzla (mlhy, mraky, atd.).
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Gsko po úpravě Posted: 12:08 11. Oct 2011 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
A není to technicky vzato bug? Přecijen jak si právě zkouším - samotné seslání takového kouzla vyhodí, ale pak následné působení, by už mělo být nezávislé na mágovi.
EDIT: KaTo - mě napadají z fleku - Evardovky, Zpožděná ohnivá koule, Strážný znak (klerik), Smrdící a Smrtící mrak, Kyselinový mrak... a možná ještě něco bude
_________________ .
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Gsko po úpravě Posted: 12:13 11. Oct 2011 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
Treba sadlo taky .. cokoliv plosneho co hodite na zem .. a nekdo do toho vleze a hazi si na zachranu - tak vsechny takovyhle kouzla vas vyhodi z gs/invis .. a mam pocit ze i kdyz jste XY lokaci jinde a nekdo do toho vleze (ale tim si nejsem 100% jist ted).
Bug to podle meho neni .. protoze utocna kouzla by mely vyhazovat z gs/invisu - a pokad se tim kouzlem snazite ovlivnit nepritele - tak jsou útočná přeci.
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Gsko po úpravě Posted: 12:38 11. Oct 2011 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
Hmm hmm... tak jsem si na EQ oprášil starého mága, abych to zkusil v jiném prostředí. A fakt, že to vždycky vyhazuje. Přes lokace jsem netestnul. Chmm pech, ale no.. budu s tím muset žít  Díky za ujasnění
_________________ .
|
|
Top |
|
drake127
|
Post subject: Re: Gsko po úpravě Posted: 12:45 11. Oct 2011 |
|
Joined: 15:22 08. Nov 2008 Posts: 143
|
Tohle je mimochodem zajímavý paradox přímo z papírových pravidel DnD. Sešleš-li z neviditelnosti plošné kouzlo např. bouři meteorů, nezáleží na tom, kolik hektarů půdy spálíš na prach, ale na tom, jestli zapůsobíš na nějaký "herní" objekt (netřeba ho ani zranit, může mít imunitu). Stupidita na n-tou, ale v originál pravidlech.
_________________ Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Gsko po úpravě Posted: 14:39 11. Oct 2011 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
Nalkanar wrote: Budu pokračovat v topicu o GS i když je to možná problém Evardovek, kdo ví... Dneska jsem použil na skupinu brouků Evardova černá chapadla a následně si dal GS. Jenže takřka okamžitě mi GS spadlo. Chvíli jsem na to koukal, ale pak mi došlo, že v logu se píše "Ali'Shah..... zranil ....". Je možné, že právě toto mi zrušilo GS? Je možno to nějak případně poupravit? popsáno již výše, trochu jsi objevil ameriku... Prasokralik wrote: Firefox_ wrote: DenGrasse wrote: nwnwiki: A lingering hostile spell that affects an enemy after greater sanctuary is cast will cancel the etherealness, even if the hostile spell was cast before greater sanctuary. Tohle je mimochodem třeba taky brát v potaz - když na někoho hodíte efekt kterej ho zraní vprůběhu GS, tak se GS taky zruší. Takže pokud dáte někomu třeba jed nebo trvající kouzlo a pak GS, tim sekundárním efektem se to zruší... Pokud se to neupravovalo se změnou trvání GS tak to takhle nefunguje. Dostal jsem párkrát ránu z vířiváku WMka a GS to nezrušilo nepochopil jsi, když TY v GS někoho zraníš, nikoliv když TEBE v GS někdo zraní, GS se ti zruší názorný příklad - sešleš melfův kyselinový šíp na postavu a následně hodíš GS, schováš se do svého utočiště, psotava ale příští kolo dostane dodatečný dmg kyselinou protože nepřehodila reflexy a protože ty jsi onu postavu zranil, GS se ti vypne Tudíž to je už v základním NWN.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Gsko po úpravě Posted: 14:57 11. Oct 2011 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
Všichni jsme jen smrtelníci .. až na výjimky
_________________ .
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |