Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 02:06 26. Jul 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 67 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject: Re: Vetešník v Ivory
PostPosted: 14:06 06. Jun 2011 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 18:40 28. Dec 2009
Posts: 1530
Location: Buran z Buranova
Nějak nechápu, proč by se tohle mělo zavádět :) To všichni tak lenivý, vypravit se někam za svým trenérem a chtěj si to klikat rovnou z fleku. Bylo to tu tak do teď a nikdo si nestěžoval. Tak proč to měnit ? Dyť na tom nic není, dojít si za trenérem. Chápu, že třeba je někdy těžké najít nového trenéra pro vyšší lvly nebo prestižní povolání. Ale pečený holubi do huby samy nelítaj. Jo někteří trenéři sou třeba hůř dostupní, někteří snáz, ale to se dá pořešit třeba nějak s DMs nebo s pomocí jiných hráčů, než vymýšlet takovouhle ptákovinu.

_________________
"Géniové vymírají.. Einstein umřel, Picasso umřel a mě je taky nějak blbě.."


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Vetešník v Ivory
PostPosted: 14:07 06. Jun 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
Maya wrote:
Prasokralik wrote:
-přidat do duše bytosti dvě nové možnosti pokud je poblíž jiné PC a to
a) nabídnout znalosti nejbližšímu PC
b) učit se od nejbližšího PC
.............................

Hezké, moc hezké. Myslím, že myšlenka je určitě přínosová, ale... Kdo to nascriptuje? Kdo se hlásí? :)
To je myslím ,že hlavní problém. Vymyslet to by se vymyslelo, chytrých lidí je tu habaděj. Ale od myšlenky přejít k realizaci je už problém, kde většina projektu doslova pojde... :wall:


protože přidat do PC soul spouštěč rozhovoru, který už je ve hře dávno hotový, připravený a fungující, je neskutečně těžká záležitost....

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Vetešník v Ivory
PostPosted: 14:17 06. Jun 2011 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Prasokralik wrote:

protože přidat do PC soul spouštěč rozhovoru, který už je ve hře dávno hotový, připravený a fungující, je neskutečně těžká záležitost....


A že by byl ten rozhovor skutečně smysluplný, kdyby postava mluvila vlastně sama se sebou. (NPC dialog mezi dvěma PC nerozjedeš) Nehledě na to, že PC postava prostě neobsahuje potřebný nastavení, jako NPC mistr.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Vetešník v Ivory
PostPosted: 14:43 06. Jun 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
kucik wrote:
Prasokralik wrote:

protože přidat do PC soul spouštěč rozhovoru, který už je ve hře dávno hotový, připravený a fungující, je neskutečně těžká záležitost....


A že by byl ten rozhovor skutečně smysluplný, kdyby postava mluvila vlastně sama se sebou. (NPC dialog mezi dvěma PC nerozjedeš) Nehledě na to, že PC postava prostě neobsahuje potřebný nastavení, jako NPC mistr.

spawn dočasného neviditelného objektu s rozhovorem?

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Vetešník v Ivory
PostPosted: 14:44 06. Jun 2011 
Offline
Šlechtic
User avatar
 WWW  Profile

Joined: 10:27 08. Mar 2011
Posts: 326
G-ladiator wrote:
Imo by to řešila možnost PC být učitelem. Nevím, jak těžké by to bylo naskriptovat (pokud vůbec možné), ale myslím, že by to řešilo spoustu věcí a ještě vytvořilo skvělé příležitosti pro hru.
Pokud by to byla pěkná hra, rád bych nechal Elandru učit u jiné hráčské postavy a klidně bych ji za to nechal i reálně platit (míněno zlaťáky ve hře). To, že postava stejně musí kvůli zvednutí úrovně za nějakou NPC, bych pak bral jako OOC nutnost. Nikdo by nemusel nic skriptovat, dva hráči by si pěkně zahráli a všichni by byli spokojeni.

_________________
Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia.
<Aktivita ve hře: neaktivní>
                                                                                                                                
[Desatero přikázání pro role-playera]   [Hry na hrdiny: Teorie RPG]


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Vetešník v Ivory
PostPosted: 14:46 06. Jun 2011 
Offline
Urozený
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 17:07 12. Nov 2008
Posts: 2163
Location: Praha
Peníze by se ztratily za učební pomůcky atp. (v nejhorším případě se to označí za herní mechaniku, stejně jako respawn, pro který jsem nikde nenašel žádné IC vysvětlení), jak už jsem psal a po mě i další.

de Aers: protože to přidává možnost opravdu systémově odehrávat vztah učitel-žák, bez nutnosti běhat za NPCčkem; raději odehraju lvl up s hráčem, než s NPC, nikdo by tě neutil to tak dělat taky, pokud se radši proklikáš naskriptovaným hovorem

Obecně k týmu (reakce na mayu): Nic ve zlém, ale proč už podruhé mám pocit, že je nějaký návrh odbrhován jen z toho důvodu, že ho navrhující nedokáže naskriptovat? Od toho tu přece tohle forum je. Pokud není skripter, tak ten topic v návrzích může zůstat do doby, než nějaký bude a pokud nebude, no... tak nebude.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Vetešník v Ivory
PostPosted: 14:49 06. Jun 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
Bah teď mě napadlo lepší a jednodušší řešení, spawn neviditelného mistra z předmětu jednou denně (rozumět jedno použití za meditaci)

předmět bude mít několik stupňů podle levelu (které budou korespondovat se současnými trenéry) a budou se dát za poplatek vyzvednout vždy u toho mistra, který postavu už nemá co naučit

v podstatě spawn přenosného neviditelného trenéra v kapse, exkluzivně pro postavy s daným levelem v daném classu

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Vetešník v Ivory
PostPosted: 14:51 06. Jun 2011 
Offline
Urozený
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 17:07 12. Nov 2008
Posts: 2163
Location: Praha
Jo, to je výrazně elegantnější, jen bych asi upravil rozhovor toho spawnutého trenéra do nějaké jiné podoby (nejspíše ooc, vzhledem k tomu, že by se jednalo o ooc mechaniku pro výukový proces mezi dvěma postavami).


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Vetešník v Ivory
PostPosted: 14:55 06. Jun 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
Ten rozhovor asi moc upravit nepůjde, všimni si že u všech mistrů je stejný, podobně jako třeba ten s balíky, je tam pár proměnných a jinak předdefinovaná hláška.

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Vetešník v Ivory
PostPosted: 14:58 06. Jun 2011 
Offline
Urozený
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 17:07 12. Nov 2008
Posts: 2163
Location: Praha
Jde mi o tu předdefinovanou hlášku - změnit jí na něco jako "// toto je ooc mechanika pro vzájemný trénink dvou vlastních postav, po ukončení tohoto hovoru bude možné provést zvýšení úrovně"


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Vetešník v Ivory
PostPosted: 14:59 06. Jun 2011 
Offline
Poutník
 Profile

Joined: 21:22 26. May 2011
Posts: 52
Prasokralik wrote:
Bah teď mě napadlo lepší a jednodušší řešení, spawn neviditelného mistra z předmětu jednou denně (rozumět jedno použití za meditaci)

předmět bude mít několik stupňů podle levelu (které budou korespondovat se současnými trenéry) a budou se dát za poplatek vyzvednout vždy u toho mistra, který postavu už nemá co naučit

v podstatě spawn přenosného neviditelného trenéra v kapse, exkluzivně pro postavy s daným levelem v daném classu


Jakože, když se dostanu na úroveň (řekněme 5, nevim, kolik to přesně je :oops: ), a už se nebudu moc nic naučit, tak si budu moct koupit jakousi licenci na výuku do 5. levelu? To mi přijde dobrý.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Vetešník v Ivory
PostPosted: 16:18 06. Jun 2011 
Offline
Ďábel
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:37 08. Aug 2008
Posts: 6885
Location: Praha
A mně to přijde dosti zbytečné. Trenéři jsou imho dobře dostupní a na logických místech. Já zatím teda potkal trenéry na všechny classy i prestižky, až na pale mastera a blackguarda... a to tu hraju měsíc. Vztah učitel a žák by měl být postaven primárně na roleplayi (koneckonců ani nemusí mít stejná povolání); z toho hlediska je nutnost odskočit si jednou za čas za nějakým NPC úplně zanedbatelná. Ve výsledku to totiž stejně vychází nastejno, zahcováme li nutnost poplatků a hledání trenéra (už vidím ty metagamy při shánění PC trenérů a vyzrazování jejich povolání i levelů).
Mně to trénování přijde logické (a odehrávat se dá taky) a jak už jsem řekl, návrh celkem bez přínosu.

_________________
Kraki Skengdrang a nejzlejší DM


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Vetešník v Ivory
PostPosted: 19:54 06. Jun 2011 
Offline
Velmistr
User avatar
 Profile

Joined: 12:56 05. Dec 2010
Posts: 1053
Inu, mě se líbí zase ta otázka toho, že hight levely si začnou všímat víc lowíků..Je to hezká představa... KAždopádně, na druhou stranu na to ani nepotřebujeme nějaky systemově pořešeny učení. Prostě kdo to chce IC zahrat, zahraje to a kolikrat hezky (Viz Ryu a Des, a mnoho dalších)
Každopádně to ve hře ráda vidím a nebojím se to ocenit, když se lowiku nikdo nestraní. (pokud nepočítame zname hrače s novou postavou)...

Málokterý epic si chytne lowika ve svym classu a zaučí ho. Buď low nechce, nebo nechce epic. Nebo oba..a nebo a nebo a nebo...:-)

_________________
_______________________________________________
"Dejte muži volnou ruku - a najdete ji někde na sobě." - Mae Westová


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Vetešník v Ivory
PostPosted: 20:19 06. Jun 2011 
Offline
Bůh
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 13:37 02. Feb 2008
Posts: 2654
Location: Praha
Komu se to líbí a koho to baví, ten to hraje RP i bez systému.

Koho to nebaví, ten by to PC učení při systému ošulil jednoduchým kliknutím, a znovu by svého žáka viděl při dalším levelu:)

_________________
Ryudern Tann - 29 level fňukna, 1 level "muž".
Píšu přesně to, co mám na mysli. Nemohu za to, že někteří čtou to, co mají na mysli oni.
Vrchní prohledávač cizích trezorů, zabavovatel dóz, nejvyšší šátrač ve stolcích a pověřený prohmatávač koberců.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Vetešník v Ivory
PostPosted: 20:27 06. Jun 2011 
Offline
Urozený
User avatar
 Profile

Joined: 18:40 28. Dec 2009
Posts: 1530
Location: Buran z Buranova
Spíš si lowíci začnou všímat highlvlů ne ? .) Trošku obráceně :)

_________________
"Géniové vymírají.. Einstein umřel, Picasso umřel a mě je taky nějak blbě.."


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 67 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits