 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Absinthorix
|
Post subject: Re: Slepice Posted: 11:06 24. May 2012 |
|
Joined: 23:28 05. Feb 2010 Posts: 3017
|
|
Top |
|
J.F.Payne
|
Post subject: Re: Slepice Posted: 11:08 24. May 2012 |
|
Joined: 21:37 08. Aug 2008 Posts: 6885 Location: Praha
|
Jenže o tom to je. Zavede se plivník místo slepice. Mechanickej konstrukt místo masovýho golema. A banda opilých kamarádů místo vyvolaných zombie. Kde je hranice? A proč někomu projde to, a tomuhle už ne toto?
Nejlepší řešení by bylo přidat obyčejnou slepici k ptákům, co se daj koupit, a pak, kromě masovýho golema, jich zpřístupnit víc typů.
_________________ Kraki Skengdrang a nejzlejší DM
|
|
Top |
|
Absinthorix
|
Post subject: Re: Slepice Posted: 11:10 24. May 2012 |
|
Joined: 23:28 05. Feb 2010 Posts: 3017
|
|
Top |
|
KaTo
|
Post subject: Re: Slepice Posted: 11:13 24. May 2012 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
Njn a jsme zase na začátku "Zakážeme...jíst stejky, protože...nemají zuby." Smutný na RP serveru. I když pořád vycházím (asi z naivní) premisy, že dotyčný hráč "golema" má tyhle věci od začátku konzistentně promyšlené(!!!!) a odkývané od DM, tj. DM o tom vědí a pokud přijde na CvC (ne PK) - viz "dvojí metr", tak postava bude po právu "potrestána" (případně hráč).
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
J.F.Payne
|
Post subject: Re: Slepice Posted: 11:20 24. May 2012 |
|
Joined: 21:37 08. Aug 2008 Posts: 6885 Location: Praha
|
Akorát že hra na RP serveru by neměla zastírat to, že se dotyčný třeba jen snaží o co největší powerbuild. Neříkám, že je to příklad s plivníkem, ale příklad s golemem už se mi takovej zdá. Golem je nejsilnější familiar, a jeho použití je holt vykoupeno negativním efektem toho, že je to podomácku slepená zrůda z různejch částí mrtvol, takže se s tím nedá běhat po městě. Snahu vydávat ho za mechanickej konstrukt beru jako "RP okecávku".
EDIT: A navíc to není žádný zakazování. Subjektivní optimální řešení (přidat slepici a jiný druhy golemů) jsem navrhl. Otázka je, jestli by se to vyplatilo.
_________________ Kraki Skengdrang a nejzlejší DM
Last edited by J.F.Payne on 11:21 24. May 2012, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Slepice Posted: 11:20 24. May 2012 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
J.F.Payne wrote: Jenže o tom to je. Zavede se plivník místo slepice. Mechanickej konstrukt místo masovýho golema. A banda opilých kamarádů místo vyvolaných zombie. Kde je hranice? A proč někomu projde to, a tomuhle už ne toto?
Nejlepší řešení by bylo přidat obyčejnou slepici k ptákům, co se daj koupit, a pak, kromě masovýho golema, jich zpřístupnit víc typů. Tzn.: Buď budu kvůli jednomu hráči předělávat haky a vytvářet 40x slepici jako přítelíčka. Nebo to zakážu, ikdyž v tom nevidim problém?
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
J.F.Payne
|
Post subject: Re: Slepice Posted: 11:23 24. May 2012 |
|
Joined: 21:37 08. Aug 2008 Posts: 6885 Location: Praha
|
Já v tom taky nevidím problém. Jen říkám, že to může působit jistou nekonzistenci v posuzování rozličných familiárů.
_________________ Kraki Skengdrang a nejzlejší DM
|
|
Top |
|
KaTo
|
Post subject: Re: Slepice Posted: 11:29 24. May 2012 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
J.F.Payne wrote: ... Kdybych tě neznal, tak bych řekl, že to těm PéGéčkům závidíš  . *sklenice z 50% plná* Je poloprázdná nebo poloplná? Ty ji vidíš polopráznou - špinavý PG tu něco RP okecává. Zakázat (nedovolit). //nadsázka Já ji vidím poloplnou - hráč se snaží o zpestření světa. Povolit . Přišel s nápadem jako první, pokud to sehraje, proč ne. Pokud ne, dopadne to holt jako to dopadlo s Rakashama ve Hvozdu. Zakáže se to. Nebo jako s Asimámrýmama a Tfujflinkama, koneckonců, podobně visí(?) Damoklův meč nad RDD v případě jejich přemnožení.
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
G-ladiator
|
Post subject: Re: Slepice Posted: 11:46 24. May 2012 |
|
Joined: 17:07 12. Nov 2008 Posts: 2163 Location: Praha
|
kucik wrote: Tzn.: Buď budu kvůli jednomu hráči předělávat haky a vytvářet 40x slepici jako přítelíčka. Nebo to zakážu, ikdyž v tom nevidim problém? Já myslím, že to bylo myšlené tak přidat slepici k tomu prdoavači zvířat U Dobrodruha
|
|
Top |
|
davidsoft
|
Post subject: Re: Slepice Posted: 12:28 24. May 2012 |
|
Joined: 10:27 08. Mar 2011 Posts: 326
|
G-ladiator wrote: Já myslím, že to bylo myšlené tak přidat slepici k tomu prdoavači zvířat U Dobrodruha Zvířata od Dobrodruha mají oproti přítelíčkům řadu nevýhod, zejména se podstatně hůř ovládají. Ve složitějších a rušnějších situacích (např. při akcích Morusova stánku) jsou proto velmi nepraktičtí.
_________________ Ester Krejčí -- Moje vinná réva, sestry Janů, Vojtěch Verner, Jana Zlomilová a další. Netradiční inteligentní seriál z prostředí gymnázia. <Aktivita ve hře: neaktivní> [Desatero přikázání pro role-playera] [Hry na hrdiny: Teorie RPG]
|
|
Top |
|
Prasokralik
|
Post subject: Re: Slepice Posted: 14:42 24. May 2012 |
|
Joined: 01:53 05. Dec 2010 Posts: 4507 Location: Land Down Under
|
kucik wrote: J.F.Payne wrote: Jenže o tom to je. Zavede se plivník místo slepice. Mechanickej konstrukt místo masovýho golema. A banda opilých kamarádů místo vyvolaných zombie. Kde je hranice? A proč někomu projde to, a tomuhle už ne toto?
Nejlepší řešení by bylo přidat obyčejnou slepici k ptákům, co se daj koupit, a pak, kromě masovýho golema, jich zpřístupnit víc typů. Tzn.: Buď budu kvůli jednomu hráči předělávat haky a vytvářet 40x slepici jako přítelíčka. Nebo to zakážu, ikdyž v tom nevidim problém? stačí mu říct, on si jí vytvoří sám
_________________ Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo
Pain is temporary. Victory is forever.
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Slepice Posted: 23:01 29. May 2012 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
J.F.Payne wrote: Akorát že hra na RP serveru by neměla zastírat to, že se dotyčný třeba jen snaží o co největší powerbuild. Neříkám, že je to příklad s plivníkem, ale příklad s golemem už se mi takovej zdá. Golem je nejsilnější familiar, a jeho použití je holt vykoupeno negativním efektem toho, že je to podomácku slepená zrůda z různejch částí mrtvol, takže se s tím nedá běhat po městě. Snahu vydávat ho za mechanickej konstrukt beru jako "RP okecávku".
EDIT: A navíc to není žádný zakazování. Subjektivní optimální řešení (přidat slepici a jiný druhy golemů) jsem navrhl. Otázka je, jestli by se to vyplatilo. Tak teď už mi je to zcela jasné. Pokad toho golema považujete za nejsilnějšího familiara, tak to pak jo. 
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |