 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
sandoftime
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 03:55 20. Mar 2014 |
|
Joined: 05:40 31. Jan 2008 Posts: 1829
|
Aulus wrote: Šlo mi především o to, že mág se oproti ST oslabil, přitom jeho síla spočívá především v družině a sám je téměř bezmocný. Jaký byl tedy důvod onoho oslabení, když ani na ST nebyl bez družiny životaschopný?
Připadá mi, že mága se vyplatí zakládat pouze v případě, že už dopředu znáš lidi, se kterými budeš hrát v družině. Jako hráč na povrchu, který žádné spoluhráče dopředu nemá, se ti může velice snadno stát, že tě nikdo nikam nevezme a nebo pouze výjimečně. Je sice fajn, že ty bys šel do dungu raději s mágem než s klerikem, ale většinou jsem si vyslechl spíše o nezbytnosti klerika, který družinu ochrání před hody na smrt a dalšími vychytávkami.
Ale jinak máš asi pravdu s tím, že ve skupině je využitelný dost, akorát to chce tu stálou skupinu mít, což u ostatních povolání až tak nutné není. Mág je stále stejně využitelný v partě. Jeho oslabení má na creep minimální vliv. Na co vliv má je CvC, které ty například nezohlednuješ. S věcmi jako GS TS a arzenálem kouzel, které má mág k dispozici je to v CvC vrchol potravinového řetězce. Dokud existují věci jako GSko, pak si proti schopnému mágovi neškrtne nikdo, s vyjímkou několika specifických buildů, ani v případě, že si na mága počká někde na nepřipraveného. Chápu co Rejty myslel tím "insta domečky nebudou". Jinak já jsem z těch, co mají radši klerika než mága za zády. Záleží na velikosti party. V sestavě bojovník+klerik jsme hrával dlouho a zvykl jsem si na to. Problém u klerika je v počtu různých kouzel, která může seslat a zůstat ještě použitlený pro boj. Mág je v tomto výhodnější tím více, čím větší je parta. Jeden klerda partu šesti lidí už nevytrhne, mág to stále zvládá.
_________________ Your strikes are way too quick to parry Your expression I can't read The game is on! Here I go, but you frighten me!
|
|
Top |
|
Krysak
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 09:15 20. Mar 2014 |
|
 |
Bůh |
|
Joined: 11:55 09. Jan 2012 Posts: 3517
|
Zopakuji jen sdělení, co jsem měl na mysli, zase to jde jiným směrem.
1. Mág je na lvl 1-20 silný až až v cvc i pve.
2. Co se stane na lvl 21-40? - čistej mág, který je potřeba do PVE, aby jeho kouzla držela nema sanci jen v neviditelnosti přežít v dungu, až naskočí výbava tak podobně skončí v CVC jak budou postavy lvl 25+ s +5 výbavou. DC, které mág vytáhne jsem třeba se svým bardem na lvl 32 na ST dával s prstem v nose bez alchemky - všechny - bez slabiny. Takže pak už jen ty IGMS, které se utahnou léčákem. A ted nový paprsek, kterej dozajista někdo oslabí, protože bez zachrany na reflex je přesílený v kontextu stávajících kouzel.
3. Významné oslabení mága je spojené s instalaci mountů, kteří jsou rychlí jako on s kouzlem. To vlastne maga oslabilo i dnes. Ne jen systém ale i dostupná vybava určuje jeho sílu.
Co jsem navrhoval?
Ne, jeho posílení v útoku, ani vlastně v obraně, ale vrácení jednoho byt osekaného kouzla, které by mi dalo šanci utéci. Chtěl bych jednu únikovku. Když nechcete dát time stop ani GS, co nové kouzlo?
"Zaječí tlapky" lvl 4 kouzlo mág je schopen dvojnásobné rychlosti než je kouzla expeditious retreat na dobu 1/2 lvl kol.
Takové kouzlo by mi dalo šanci utéci od bossů, rychlost reálná je, bo monci běhali jeste rychleji. Kouzlo by mi pomohlo shodit to, abych byl furt cílem a furt je ho třeba selsat atd. Co vy na to?
|
|
Top |
|
Puxina
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 10:17 20. Mar 2014 |
|
Joined: 14:39 27. Aug 2013 Posts: 2521
|
Mág je prostě support, to máte jak v lolku. Pomáháte, boostíte, léčíte a můžete rozhodovat boje. 
_________________ Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi
Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia
Lucka Jehlička - malá hobití druidka s medvědem v kapse - Lucka
|
|
Top |
|
Krysak
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 10:39 20. Mar 2014 |
|
 |
Bůh |
|
Joined: 11:55 09. Jan 2012 Posts: 3517
|
Puxina wrote: Mág je prostě support, to máte jak v lolku. Pomáháte, boostíte, léčíte a můžete rozhodovat boje.  Zapomněl jsi lákáte potvory.... Bojové školení Thalijského mága: "Tak magii jsme si zopakovali a nyní k strategii boje. Každý nepřítel ví, že jste důležití a musíte být první eliminováni. Po tom, co se proderou nepřátelé skrze tanky, kterí jsou nepodstatní se na vás monstra vrhnou. Kvůli pastem nebehejte dopředu mimo prozkoumané území. Behejte dokolečka kolem tanků, kterým se díky vaší vybrané strategii podaří do nepřátel tu a tam seknout. Stále si kontrolujte haste, protže jak skončí máte problém v lagách ani nevykukujte z města." --- ze školení mágů 25 lvl a vyššího ----
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 10:44 20. Mar 2014 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Krysak wrote: "Zaječí tlapky" lvl 4 kouzlo mág je schopen dvojnásobné rychlosti než je kouzla expeditious retreat na dobu 1/2 lvl kol.
Takové kouzlo by mi dalo šanci utéci od bossů, rychlost reálná je, bo monci běhali jeste rychleji. Kouzlo by mi pomohlo shodit to, abych byl furt cílem a furt je ho třeba selsat atd. Co vy na to? To rozhodně ne, mágové by pak byli nedohnatelní.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Krysak
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 10:45 20. Mar 2014 |
|
 |
Bůh |
|
Joined: 11:55 09. Jan 2012 Posts: 3517
|
Rejty wrote: Krysak wrote: "Zaječí tlapky" lvl 4 kouzlo mág je schopen dvojnásobné rychlosti než je kouzla expeditious retreat na dobu 1/2 lvl kol.
Takové kouzlo by mi dalo šanci utéci od bossů, rychlost reálná je, bo monci běhali jeste rychleji. Kouzlo by mi pomohlo shodit to, abych byl furt cílem a furt je ho třeba selsat atd. Co vy na to? To rozhodně ne, mágové by pak byli nedohnatelní. Kouzlo by skoncilo kouzlením jakéhokoliv jiného kouzla. GS je furt silnější než tlapky.
|
|
Top |
|
KaTo
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 10:50 20. Mar 2014 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
Krysak wrote: ... --- ze školení mágů 25 lvl a vyššího ---- Je vidět, že nemáte lukaře, bo jinak se potvory s nadšením z mága vrhnou na lukaře. Dokonce, pokud je blíž než mág mu mnohdy dají přednost ( náš mág má takhle už vycvičenou IC "ochranku" - jak na něj potvory běží, začne ječet ať to z něj sundáme a my zase ječíme na něj, ať neječí a počká si cca 6sec, než postavičky přetargetují do nového cíle v novém kole :twisted: ). Naštěstí lukaři jsou o trochu méně křehcí (neodvážím se říci, že by byli odolní, to bych si lhal do kapsy  ) a tak vydrží moby "tankovat" za mága poněkud déle než on  , než je tanci utrhnou a/nebo si je sám lukař zabije. --- konec hlášení ze zkušeností Rychlé roty ---
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
Puxina
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 11:14 20. Mar 2014 |
|
Joined: 14:39 27. Aug 2013 Posts: 2521
|
Krysak wrote: Puxina wrote: Mág je prostě support, to máte jak v lolku. Pomáháte, boostíte, léčíte a můžete rozhodovat boje.  Zapomněl jsi lákáte potvory.... Bojové školení Thalijského mága: "Tak magii jsme si zopakovali a nyní k strategii boje. Každý nepřítel ví, že jste důležití a musíte být první eliminováni. Po tom, co se proderou nepřátelé skrze tanky, kterí jsou nepodstatní se na vás monstra vrhnou. Kvůli pastem nebehejte dopředu mimo prozkoumané území. Behejte dokolečka kolem tanků, kterým se díky vaší vybrané strategii podaří do nepřátel tu a tam seknout. Stále si kontrolujte haste, protže jak skončí máte problém v lagách ani nevykukujte z města." --- ze školení mágů 25 lvl a vyššího ---- Ro je problém toho, že někdo vrátil AI NPC ze staré Thalie. Ta nová AI, co tu byla chvilku, byla asi nejpohodovější, ale na druhou stranu ideální pro sólisty. 
_________________ Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi
Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia
Lucka Jehlička - malá hobití druidka s medvědem v kapse - Lucka
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 12:11 20. Mar 2014 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Já osobně jsem pro následující úpravy: - Vrátit zpět Neviditelnost, Vylepšenou neviditelnost, Prohlédni neviditelnost, Pravdivé vidění na nižší kruhy, na těch vyšších to akorát blokuje útočná kouzla a mágovi na ně opravdu nezbývá moc prostor a jen boostí. - Pravdivému vidění vrátit bonus +1 všímavost / úroveň. - Kamenná kůže, Silnější kamenná kůže a Předtucha - Od 20. úrovně sesilatele lze proseknout zbraní +6 a vyšší, od 30. úrovně sesilatele lze proseknout zbraní +7 a vyšší. - Zrevidovat Prohlédni neviditelnost a TS u monster, dávat méně častěji.
PS: Tvrzení, že stejně všude dáme každé potvoře TS, sražení a +5 zbraň mě uráží, pokud tu má někdo takový přístup, nemá smysl tu dát debatovat.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 12:12 20. Mar 2014 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Puxina wrote: Ro je problém toho, že někdo vrátil AI NPC ze staré Thalie. Ta nová AI, co tu byla chvilku, byla asi nejpohodovější, ale na druhou stranu ideální pro sólisty.  Když potvory jen stojej a umíraj, tak tomu ani neříkám AI. To jsou prostě xp za nic.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 12:14 20. Mar 2014 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
Rejty wrote: PS: Tvrzení, že stejně všude dáme každé potvoře TS, sražení a +5 zbraň mě uráží, pokud tu má někdo takový přístup, nemá smysl tu dát debatovat. Opět nikdo neřekl. Nicméně návrh zní velice rozumně a líbí se mi. 
_________________ .
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 12:22 20. Mar 2014 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
Rejty wrote: - Kamenná kůže, Silnější kamenná kůže a Předtucha - Od 20. úrovně sesilatele lze proseknout zbraní +6 a vyšší, od 30. úrovně sesilatele lze proseknout zbraní +7 a vyšší.
Půjde i něco udělat s tím, aby se tyhle kouzla "neseškrabovaly" i neúspěšným speciálním útokem (např. srážení), jak tomu bylo na ST? PS: ač teď mága ani socku nehraju, hlasoval bych hned pro úpravy, které jsi za sebe navrhl.
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
Puxina
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 12:31 20. Mar 2014 |
|
Joined: 14:39 27. Aug 2013 Posts: 2521
|
kucik wrote: Puxina wrote: Ro je problém toho, že někdo vrátil AI NPC ze staré Thalie. Ta nová AI, co tu byla chvilku, byla asi nejpohodovější, ale na druhou stranu ideální pro sólisty.  Když potvory jen stojej a umíraj, tak tomu ani neříkám AI. To jsou prostě xp za nic. No to byl váš problém, jak jste to naprogramovali nebo co. Já spíš měl na mysli to, že když postavu viděla jedna potvora, tak za postavou bežela jen jedna a ne celá tlupa či půl lokace.
_________________ Abigaill Moon - střelená, praštěná...no dobře prostě vtipkující drobná elfina - princezna Abi
Mireia Chica de Guerra Vasquez - vysoká bojovnice z ciziny s falchionem většinou držící flašku alkoholu - Mireia
Lucka Jehlička - malá hobití druidka s medvědem v kapse - Lucka
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 12:39 20. Mar 2014 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
Puxina wrote: Já spíš měl na mysli to, že když postavu viděla jedna potvora, tak za postavou bežela jen jedna a ne celá tlupa či půl lokace. No nevím, za mojí postavou pořád běhá celá tlupa 
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
Shaman88
|
Post subject: Re: Ragnarok mágů a zaklínačů Posted: 12:59 20. Mar 2014 |
|
Joined: 09:41 01. Sep 2010 Posts: 9754
|
kucik wrote: Puxina wrote: Ro je problém toho, že někdo vrátil AI NPC ze staré Thalie. Ta nová AI, co tu byla chvilku, byla asi nejpohodovější, ale na druhou stranu ideální pro sólisty.  Když potvory jen stojej a umíraj, tak tomu ani neříkám AI. To jsou prostě xp za nic. Pokud vím tak nikdy jen tak nestály.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |