Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 08:48 28. Jun 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 151 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Next
Author Message
 Post subject: Re: Stínová zraneni
PostPosted: 17:17 29. May 2008 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:00 28. Apr 2007
Posts: 2864
Location: Božský trůn
Drowští úderníci: tánhle jsou ty prasat z povrchu.. ihned s náma podte do areny!!
Prase z povrchu: jo to dem, ukáže se kdo je silnější



po boji



Prohraná strana: jo byli jste lepší, vemte si co chcete, čau
Vítězná strana: mějte se a dík za zábavu


Jo zahrát by to šlo :)

_________________
jsem uctívač démonů
jsem otec tvé smrti
já vyvolávám dávné zlo
já kontroluji každý jeho nádech
já podněcuji vaše neštěstí
zrozením i zabíjením
já vyvolám armageddon
krmen tisícem duší.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stínová zraneni
PostPosted: 17:18 29. May 2008 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Jo a jeste jedna vec k te arene. I kdyby se tu vyprofilovaly dve frakce (nebo vic), predstavujici neco jako hroty armad (fantasy pruzkumniky a vysadkare, zaskodniky..) a ty skupiny by po sobe sly kazdy den 6 hodin a bavily se tim... Komu to bude vadit a proc? Vzdyt je to preci lepsi, nez aby se veskere CvC odehravalo na te urovni, ze jednou za cas (x tydnu real) se vyda vyprava z podtemna nebo povrchu a neco na druhe strane zlikviduje + pripadne bude z toho par umrti. A sem tam se objevi postava z jedne ci druhe strany, co si vyexpi postavu a bude v ramci rp zabijet - a o CvC bude mit zajem tak mala cast hracu, ze nebude v podstate s kym bojovat, aniz by dotycni necitili znechuceni, ze jsou tahani do neceho, do ceho nechteji.

Kdyz tu bude hrat treba 100 postav aktivne a z nich desetina se bude venovat CvC casteji v ramci hry sve role, tak je velka sance, ze se budou v bojich setkavat s temi, co CvC nechteji (bo to nic neprinasi, jen ztratu). Kdyz se tomu bude venovat 30 lidi, tak uz je mnohem vetsi sance, ze budou narazet vzajemne na sebe a bude to pro obe strany zabavnejsi. Tedy aspon pro mne je zabavnejsi mit konflikt s hracskou postavou, jejiz hrac si to taky uzije a nebude mi potom do tellu psat, ze spadl o level a konci s hrou, protoze on ten boj nechtel.

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stínová zraneni
PostPosted: 17:19 29. May 2008 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Arena a dohodnute boje jsou super. Ale ztraci se tam ten druh napeti a radosti z toho, ze boj prisel necekane, casto i za ne uplne fer podminek... Proste ty prilezitostne boje jsou zajimavejsi v tom, ze maji vetsi variabilitu - kouzelnik muze nebo nemusi byt nakouzleny, valecnik stejne tak...

EDIT: jeste mne napadlo - leda by se jako arena pocital cely vyhrazeny ostrov ci mesto, o ktere by se v RP svadely dlouhodobe boje (tedy npc na obou stranach + by se mohli zapojovat hracske postavy). Ale ani lokace pro CvC urcene nejsou IMHO uplne idealni reseni. Navic zrejme to narazi na to, co psal Rejty o rozhodnuti nemenit ztratu expu pri CvC - leda by se to na podobny napad nevztahovalo.

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stínová zraneni
PostPosted: 17:24 29. May 2008 
Offline
Mistr
User avatar
 Profile

Joined: 17:09 27. Apr 2007
Posts: 986
Location: Hell
To LD: dyt tohle jde i ted a nikde nejsou zadne zakazy.Srazka za smrt je dana a menit se nebude, to uz tu bylo psano nekolikrat.Jestli chces mit konfliktni postavu, tak ji mej ale pocitej s protiakci ktera nemusi prijit hned.

_________________
Bono volo ale sen dela por disto la sarine estes rano en mia bideo.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stínová zraneni
PostPosted: 17:28 29. May 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
@ Erkwinn - máme frakční svět, všim sis ? :D

ostatní - lidičky, nemůžete pořád všecko měřit co za to, zisk vs. ztráta, to za prvý
a za druhý pořád se tu patláte v nějakejch ooc konstrukcích - prostě hrajte charakter a když se dostane do konfliktu hrajte ho dál, možna bude muset bojovat, možná ne, co je na tom tag fatálně tragickýho ? možná mu někdo namlátí držku, možná ji namlátí někomu von, možná při tom někdo zařve...a co jako ?

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stínová zraneni
PostPosted: 17:29 29. May 2008 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
@Darien: Já měl taky podezření, že jste od sebe opisovali :lol:

Nevim jak vám, ale pro mě je mnohem horší řešit situaci, kdy se potkam s někym, kdo měl být mrtvej, než nějaká pitomá ztráta xp.
Potom nevidim důvod, proč někoho motivovat do CvC. Imho je to prostě vyhraněná situace a vždycky je lepší řešit ji bez umírání.
Kdyžuž si něco počítáte, tak si třeba taky spočítejte poměr xp/gp, které můžete v dungu získat, proti těm, co můžete ztratit. Ani tam to není 1:1.

A jentak mimochodem si spocitejte pocet smrti v dungu a pocet smrti v CvC. Potom k tomu pridejte, s jakou pravdepodobnosti se podari zachranit tela v dungu a v CvC.

@LD:
Mě zas nepřijde lepší, aby proti sobě dvě skupiny šli nonstop, jako dvě nekonečné armády. Tak nějak na tom nevidim nic záživného.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stínová zraneni
PostPosted: 17:31 29. May 2008 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:39 17. May 2007
Posts: 1313
arénu si udělejte doma, neni to složitý... a pokud jo, určitě najdete nějakou hotovou na vaultu
jestli nechápete rozdíl mezi bojem v aréně a hraním v PW tak se nad sebou zamyslete

_________________
Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stínová zraneni
PostPosted: 17:37 29. May 2008 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Sorrow wrote:
To LD: dyt tohle jde i ted a nikde nejsou zadne zakazy.Srazka za smrt je dana a menit se nebude, to uz tu bylo psano nekolikrat.Jestli chces mit konfliktni postavu, tak ji mej ale pocitej s protiakci ktera nemusi prijit hned.


Ta arena udelana jako nekolik lokaci by mela smysl jedine kvuli tem expum. A bylo by to kompromisni, nedokonale reseni. Pokud se nebude menit ten postih - coz jsem jak napsal respektuji - tak smysl nema.

V tom pripade doporucuji zamerit se na pozitivni motivaci pro CvC boje. Totiz za predpokladu, ze podtemno a povrch spolu maji bojovat a predpoklada se to (coz nevim jiste), tak je vhodne, aby tam byla pro takove chovani nejaka motivace - protoze aspon u mne je pravdepodobne, ze pro dobre CvC ta hrozba postihu u mne prevazi nad zabavou, kterou bych z toho mel. Takze CvC se zucastnovat budu, ale pouze tehdy, pokud budu OOC vedet (z vypisu hracu), ze tam pravdepodobne nechcipnu. Zabte mne, ale je to tak. Protoze co mam z toho, ze jeden na jednoho porazim v booji vyssi level? Nic vic, nez co bych mel z toho, ze ho pojedeme v sesti lidech, kdyz nikdo jiny nebude online. A nic vic, nez kdyz pojedu postavu o 6 levelu niz.

Tim slovem pojezd nemyslim samozrejme nutne zabiti - to muze byt klidne nejaky ten vyslech, zbiti nebo jen setkani s hrozbou konfliktu. Ale proc se vzdavat kontroly (kterou ma ten silnejsi, pocetnejsi a na vyssim levelu), kdyz z toho nekouka nic dobreho, jen mozna obrovska ztrata? Maximalne mne k tomu muze strhnout nuda, adrenalin nebo nejaka vypjata IC situace. Ale jinak se proste vyplati jet CvC na jistotu a vyuzivat i veskerych OOC informaci.

Jo pokud bych porazkou vyssiho levelu mohl neco ziskat nebo bych obranu mesta mel v popisu prace, bylo by to jine. Ale jinak se na obranu Ivory muzu vyflaknout, rozhodne tam nebudu trcet, kdyz budu vedet, ze nepratele maji presilu, za to mi nejaka pofiderni hra role pri soucasnem nastaveni nestoji. Taky bych nesel na monstra, ze kterych by nebyly ani expy, ani prachy, jen mozna smrt, zabava nezabava.

Snazim se byt co nejvic uprimny. Takze ano, jsem creeper, hraji roli postavy, mam powerbuild, v CvC se budu pri soucasnem nastaveni projevovat takto.

EDIT:

Kucik: tak ti neprijde na nekonecnem boji dvou frakci nic zazivneho no. Mne zase neprijde nic zazivneho na craftu vice mene. Co s tim maji osobni preference zabavnosti ve hre spolecneho? Imho stale lepsi dve bojujici skupiny, v nichz je ucast dobrovolna (gildy), nez aby do CvC byly tahani prevazne lide, kteri o nej nestoji. Mimochodem pocet expu a gp, ktere mohu v dungu ziskat a ztrati si bezne odhaduji (nepocitam presne). Nechodim tam, kde mi to prijde nevyhodne - treba cigani, trollove (zatim, ale na vyssim levelu se to zmeni, pokud bude hlava toho sefa stale stejne cenna), na kleriky co davaji paralyzu... Je to ooc rozhodnuti, ma postava si zadnou smrt nepamatuje.

Photter: ja pri hre metagamuji normalne a priznavam to. RP hraji dokud mne to bavi, pricemz metagame zacina uz v tom, ze si postavu planuji tak, aby mne to bavilo a rp ohybam dle potreby. Presto nemyslim, ze jsem spatny RP hrac. Jen nemam tolik pristup ve stylu deep immersion, jako spis rezisera vlastni postavy. Takze obvykle se tolik nevzivam, spis premyslim - co by bylo zajimave, aby ma postava udelala ted? A pokud to spada do nejake vysece tolerance uveritelnosti a ten napad se mi libi, tak ho realizuji. Takze ano, ja resim ooc. Popsal jsem, k jakemu stylu hry vnimam, ze mne soucasne nastaveni vede. Mohu byt ojedinely pripad nebo to bude obvykle. Muzete mne mit za parchanta - ale snazim se to popsat narovinu, v ramci zpetne vazby.

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stínová zraneni
PostPosted: 17:53 29. May 2008 
Offline
Mistr
User avatar
 Profile

Joined: 17:09 27. Apr 2007
Posts: 986
Location: Hell
To LD:Ja chapu a rozumim tomu, co ches rict, dokonce pred wipem jsem neco takoveho hral a mel jsem tu postavu nechvalne znameho zabijaka serveru.A dokonce si z toho jedno DM delalo srandu, ze kdyz jsem se lognul, tak vsichni sedeli u ohnicku s pocitem strachu ze za branou ciha zlo a smrt.Ale na druhou stranu, sem i ja musel pocita s tim ze se domluvi urcita skupinka postav a pujdou mi po krku, coz se i stalo.A muzu ti rict, ze i kdyz jsem byl jeden z nejvyssich levelu a zkapal jsem, me to tolik nebolelo jako kdyz jsem umrel nekde v dungeonu.Za ten adros a prozitek to stalo.Jeden prubeh boje na mou postavu zavisel na jednom vlasku, kdyz jsem postupne odsekaval z jednoho paladina kosou kusy masa a ten vlasek byl jeden pucflek co na nej hazel lekarny a ja po case dostal dispel od paladina a po par ranach lehnul.
A proto si myslim, ze nynejsi nastaveni postihu je k dosazeni vyvazenosti vseho.Pro zabiti budou opravdu padne duvody a na druhou stranu zase strasak pro zabijaky.
Ver ze ,,vseho moc skodi,, a tim ze neco snizis prekopes celej system sveta a nahledu na nej.

_________________
Bono volo ale sen dela por disto la sarine estes rano en mia bideo.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stínová zraneni
PostPosted: 17:56 29. May 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
Já pořád nechápu, proč se vůbec mluví o tom, že snížení XP postihu ano - ne.

Vždyt je to proboha tak jednoduchý - defaultní nastavení zranění na stínová a pokud bude RP akce vyžadovat skutečné zabití postavy včetně xp a tak - tak si to hráč přepne. O nic víc nejde.

Když se někde objeví ten prudílek, co nebude respektovat stínovou smrt - ok, pak dostane opravdovou. Herní situace, kde půjde o uchvácení vlády nebo prostě nějakého zisku - fajn - jde se s rizikem... ale default na běžné CvC konflikty - stín.

Jasný jak facka, mně nějak uniká, proč se po tak jasných argumentech tady objevují pořád takové zatvrzelé negativní reakce WB - DM teamu. Vždyt se to může vyzkoušet a uvidí se, jestli se svět změní v jednu mega aréenu ne?

Proč to nevyzkoušet???


Sorrow - vidíš a pro mne je zase ten adrenalin věc, která mne moc nebaví, nemám rád ve hře strach, spíš pohodu, ale byl bych ochoten víc akceptovat souboje, když by mi k tomu ještě navíc nehrozila real smrt... každej jsme jinej.

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stínová zraneni
PostPosted: 18:04 29. May 2008 
Offline
DM Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 21:02 21. Jun 2007
Posts: 4205
Sorrow wrote:
tim ze neco snizis prekopes celej system sveta a nahledu na nej.



OK, beru. Muze to tak byt, ze soucasne nastaveni je v poradku a nepovede ani k prehnanemu strachu z CvC a prilisnemu zatahovani OOC informaci, ani k prilis castym bojum, ktere by nekdo mel jako denni chleba (pokud to vadi).

Ale vsimni si prosim, ze od te chvile, co Rejty napsal - xp postihy za smrt se menit nebudou - uz o tom nemluvim. Respektuji to. Mluvim o pozitivni motivaci pro CvC. A to zejmena CvC herne zajimave - tedy takove, kde se utkaji dve strany, co o to maji zajem a maji na to se branit a bojovat. Ta uz tu do urcite miry teoreticky je - ve forme gild, ale zatim mi neprijde, ze by se nejak resilo to, kdo ma vlastne boj proti drowum v popisu prace... Zrejme Ivorska domobrana a pripadne Karathska straz - az bude, bude to zajimavejsi v tomto smeru a muzeme se pohnout dal. Pokud bude mit v popisu prace i veci v podstate zahrnujici CvC, tak to doufam bude nejak zohledneno i v jejich vyhodach.

Podobne pokud podobna organizace zabyvajici se bojem "na hrotu" bude existovat v Podtemnu.

Zatim to tema necham byt. :)

DARIEN: stinova zraneni zohlednuji IMHO jen zabiti zbrani (az se tedy vyladi). Pokud zabijes kouzlem, pritelickem, summonem, das devast nebo cokoli podobneho (dotyk smrti u pana smrti, smrtici uder u mnicha nebo ten sip u AA...), tak zrejme fungovat nebudou. Aspon to tak chapu.

EDIT: stinova zraneni jsou tak pouze nejista moznost, jak nekoho omracit bez nutnosti ho zabit - moznost pro nektere classy, ktere by ji jinak nemely. Ale neni to alternativa k normalnimu zabiti bojem.

_________________
Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR!
Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)

Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru


Last edited by LDamian on 18:14 29. May 2008, edited 2 times in total.

Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stínová zraneni
PostPosted: 18:09 29. May 2008 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 18:00 28. Apr 2007
Posts: 2864
Location: Božský trůn
řekl bych že budou fungovat i kouzlem, vypsalo mi to do výpisu když, sem umřel, že mág neměl zaplé stíbnové zraněni

_________________
jsem uctívač démonů
jsem otec tvé smrti
já vyvolávám dávné zlo
já kontroluji každý jeho nádech
já podněcuji vaše neštěstí
zrozením i zabíjením
já vyvolám armageddon
krmen tisícem duší.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stínová zraneni
PostPosted: 18:10 29. May 2008 
Offline
Rytíř
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 03:04 03. Feb 2008
Posts: 510
Location: Praha
Damian - aha, tak to jsem nevěděl... hm...

_________________

Kariena - zabita duergary chvíli po té, co jí byla poprvé v životě vyznána láska.... zemřela v lese, daleko od svého rodného hvozdu


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stínová zraneni
PostPosted: 18:10 29. May 2008 
Offline
Vedoucí týmu Thalie
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 15:08 27. Apr 2007
Posts: 12264
Location: Plzeň
To je kravina, aby to fungovalo na kouzlo. To jako na nekoho seslu stinovej prst smrti?

_________________
Vedoucí týmu Thalie


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Stínová zraneni
PostPosted: 18:24 29. May 2008 
Offline
Mistr
User avatar
 Profile

Joined: 17:09 27. Apr 2007
Posts: 986
Location: Hell
To LD: sem rad zes to vzal.Je jasne, ze kazdeho bavi jednou to a jindy zase tohle.Momentalni frakce podtemno/povrch se dale muze rozdelovat na dalsi frakce, proc by ne, prece nejsou na jedne strane vsichni stejny.Bylo by opravdu krasne vyhovet vsem, lec to nejde a musi se delat kompromis pro vsechny.

To Darien: myslim ze pletes neco nekam kam to nepatri.Predstava sveta kterej bude zalozenej na systemu z filmu Darbujan a Pandrhola a neboztici se nam budou zvedat a pak se s rozloucenim odeberou do svejch domovu dost hnusi.Jestli mas opravdu takovejch strach ze smrti, tak jednej jako postava a ne jako hrac.
a)Strach z podtemna : vylejzej jen za dne a v noci treba der peri
b)Strach za dne : vylejzej jen v doprovodu

_________________
Bono volo ale sen dela por disto la sarine estes rano en mia bideo.


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 151 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits