 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Žorž
|
Post subject: Hip-hap-hop Posted: 10:49 26. May 2007 |
|
Joined: 18:11 27. Apr 2007 Posts: 1274 Location: Praga
|
Ad běh, klus, cval, sprint, hnání se, pobíhání, létání všude kolem, pajtlování od krámu k potvoře, utíkání... či kolik jmen to má:
Já bych to nějak "svrchovaně" neřešil, neomezoval. Pokud se na to zbytečně nezaměřuju, tak mi je úplně šumák, jestli si někdo pobíhá po louce, nebo ne. Jakožto postava na to třeba upozorním, když se mi někdo prohání po Ivory, například *podezřele se podívám*, zastavím ho a podobně, ale pokud nemá zájem o nějakou RP hru, odůvodnění a podobně, tak ho do ničeho nenutím a nechám běžet. Určitě mi to nezkazí hru, když jednou se někdo po cestě prosviští....ha, tohle slovo jste ještě nepoužili  ... a je jen na něm, jak svou hru vnímá. Dokud je určitý hráč tolerantní natolik, že začne krokovat, jakmile vidí, že ho někdo vidí, nevidím v tom problém.(nějak se mi zužuje slovní zásoba na výraz vidět  ) Ať si sám dělá, co chce, je to hra, ne klon reality.
Zkrátka chceme RP podporovat, ne donucovat, ne? Tvořit podobný systém považuji za zbytečně omezující svobody i absolutních RP hráčů, je na uvážení každé osoby, jak se ke svému sprintujícímu těžkooděnci postaví. A na ostatních hráčích je, pokud chtějí určité nelogičnosti změnit, aby na to působili sami ve hře, díky čemuž by si to dotyčný hráč mohl uvědomit.
Dopsal jsem.
Bé té vé: Nepamatuji si, že bych na tomhle serveru viděl někoho běhat v plné polní. 
_________________ Slovotepec Žorž = Písmák Matlafousek
Částečně mimo thalijský provoz, ovšem v psaní neustávající: http://kibucim.blogspot.cz/
|
|
Top |
|
monstera
|
Post subject: Je to o toleranci Posted: 10:55 26. May 2007 |
|
Joined: 16:10 27. Apr 2007 Posts: 885 Location: Ivory
|
Každý má svoji představu, jak chce hrát. To je v pořádku, pokud ji nezačne vnucovat ostatním. Prošel jsem skoro všechny servery s NWN, na některýh ještě občas hraji, EQ jsem prošel celou (chyběl mi tam kraft, samotný sběr a těžba se mi zdály málo kreativní ) , a mohu říct, že platí - čím víc omezení - tím méně hráčů !
_________________ Co neumím, se naučím ( a nebo taky ne ) + Lucia Exos, kněžka a řemeslnice, Hřbitov v Ivory, první řada vpravo, osmý hrob + Ranuncula Acera, řemeslnice a zaklínačka s halapartnou, Hřbitov v Karathe třetí řada vpravo Sandra Ztruhly, nalezenec, Aasimar, kněžka a řemeslnice Ga Muru, nešťastný plod náhodného setkání lidského ožraly a orčí děvky Elena Spod, dívka která ztratila paměť
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 11:07 26. May 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
To co navhruje anurin nie je nake prikazanie alebo omezenie, je to navrhnutie vseobecneho kompromisu a nieco ako pravidlo slusneho spravania. Nejde len o to mat zabavu sam, ale aj o to nekazit zazitok z hry niekomu inemu (a toto je najdolezitejsie na celej hre). Holt ty co budu behat po mestach, nebodaj este s tasenou zbranou, budu upodozrievany strazami (ked sa tak ponahla asi pred niecim uteka, radsej ho zastavime a riadne vypocujeme) a nemozu cakat, ze sa im prihovori nake NPC v meste ci osade (proste nestihnem to napisat kym dotycnym prefrcia okolo) a prezdradi nake zaujimave informacie, pripadne im zada naku ulohu, alebo si s nimi len tak pokeca...a tak isto sa tym co neustale behaju moze stat, ze si vyvrtnu clenok, alebo sa podknu a spadnu na zem a zrania sa (este k tomu s tasenym mecom, co ak by sa nan napichol  )....to len aby ste sa potom necudovali, aspon takto mozem podporit nebehanie v mestach a osadach. 
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 12:08 26. May 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Myslis ze ked mu napises cez tell *vyvrtol si si clenok* ci nieco podobne ze ho to bude zaujimat? Hmm mozno zacne na chvilu hrat raneneho, no ked odides tak sa rozbehne dalej. A keby si im daval trebars infarkty budu na teba len nastvany a z toho vzniknu dalsie flames.
Ja by som takych ludi ignoroval. Naco sa im venovat ked sami nejavia zaujem. Je tu predsa aj stipka hracov co maju iny ciel nez byt najlepsimy a najmocnejsimy.
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
igor
|
Post subject: Posted: 12:41 26. May 2007 |
|
Joined: 15:14 27. Apr 2007 Posts: 1047 Location: Plzeň
|
V podstatě souhlasim s Žoržem a Monsterou, neni to klon reality a čim víc omezení tim míň hráčů. Je jasný že nevypadá dobře když někdo vběhne do města či vesnice se zbraněma v ruce. Stráž by mohla třeba upozornit dotyčnýho ať je schová a neohrožuje ostatní nebo mu zastoupit cestu. Souhlasim i s omezením běhání ve městech, ale zavádět to i mimo ně... to mi přijde jako rp za cenu zábavy. Když jdu s někym tak to nevadí, bavim se i po cestě, ale představa že jdu sám z Karathy do Tartenu pomalou chůzí takovou dobu, tak mě hra hodně rychle přestane bavit.
Aby se nezavedlo, že postava musí spát skutečně 8 hodin denně  )
A jak Kiri tady pořád psal o tom vězení, nebyl špatnej nápad dávat do vězení NPC co "nefungujou", dam kováři zbroj a ten mi jí nevrátí... řekne se že je chyba ve scriptu (a oprava je nadlouho). Tak prostě kovář něco ukrad tak půjde do basy a je to 
_________________ Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá? Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Posted: 12:49 26. May 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Ja sem pro to, aby se ve meste behani omezilo, nebo kdyz je vice postav pohromade, ci nekoho potkam. Tak si myslim to funguje u vetsiny hracu uz i ted. Kdyz nekdo bude putovat na druhej konec sveta, tak tezko celou cestu pujde, to by se z toho asi zblaznil. Neco jinyho bude, kdyz pujde postav vic, pujdou pomalu a budou pozorovat krajinu a kecat spolu. Ale to uz je ciste na hracich, jak se tam dopravi...
Nekdo se tu ohani realitou, ze zbroje a zbrane jsou tezke. A je snad realne, aby mel nekdo vetsi silu nez obrovskej medved nebo aby nekomu litaly z rukou ohnivy koule? Nebo aby mec horel magickym ohnem?  Ja jsem tohle v realnem svete nikdy nevidel. Uvedomte si, ze tohle je fantasy a co neni normalne mozne, tady mozne je!
Jak uz tu padlo, je hloupe, aby se zvysovala realita na ukor hratelnosti...
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 13:37 26. May 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
A co trebars postavy ktore niekoho prenasleduju (vrah, ci spion) a musia sa skryvat (pomala chodza). Dotycny hrac by hral sam a nevedel by ze ho niekto sleduje, ale napriek tomu by behal lebo prave nema dovod chodit. Cize taky vrah by musel von z tienov a sledovat ho. A kazdy vieme ze hrac by sa otocil uz len pri tom citeni ze "vidi" nejak za seba ci nie? 
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 14:26 26. May 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Sak nikto nechce od nikoho aby 3 hodiny realneho casu putoval z Karathy do Doubkova chodzou...tu ide hlavne a jedine o to neustale behanie, nosenie vytasenych zbrani alebo co ja viem co este v mestach a osadach.
Davat kovara do vezenia? To hadam nemyslis vazne....potom ako sa nespocetnekrat pisalo na fore aby hraci nedavali prerabat zbroj u kovara a oni to stale robili ho chces dat este do vezenia? To berem proste len ako hlupy vtip. Alebo jo s kludom, a dajme potom aj dalsich obchodnikov do vezenia a veci si nebudete mat kde kupit alebo kde predat a bude pokoj. 
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 14:30 26. May 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Ale Igor predsa myslel dat do "akoze" vezenia tie NPC co buguju nie tych obchodnikov co len predavaju tovar. Ked niekto necita forum alebo sa v nom nevie orientovat a stratil by vec u platnera tym ze mu ju neda lebo je bugnuty. Tak co potom? Zrobi novy topic a napise ze mu zmizla vec a chce nahradu. Hned mu ju aj date. Keby sa dal platner do vezenia je po probleme. Vyriesi sa to a platner je spet. (pricom uplne by stacilo 1 riadok z dialogu docasne odstranit)
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
Last edited by Sylmael on 14:57 26. May 2007, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Posted: 14:33 26. May 2007 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Ten platner uz je davno odstranenej...
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 14:40 26. May 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
@Rejty : To bol len priklad.
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
steel_martin
|
Post subject: Posted: 14:45 26. May 2007 |
|
Joined: 17:43 18. May 2007 Posts: 168 Location: Plzeň / Železná Ruda
|
igor wrote: Souhlasim i s omezením běhání ve městech, ale zavádět to i mimo ně... to mi přijde jako rp za cenu zábavy. Když jdu s někym tak to nevadí, bavim se i po cestě, ale představa že jdu sám z Karathy do Tartenu pomalou chůzí takovou dobu, tak mě hra hodně rychle přestane bavit.
Jenže naopak hráčům, kteří neběhají a vidí jiné hráče, kteří jen běhají, to kazí hru taky.
V tom případě navrhuji pravidlo, že hráč, který vidí jiného hráče bezdůvodně pobíhat ho může bezdůvodně zabít.. to aby došlo na kompenzaci ohledně tý zábavy .. 
_________________ Venori'elginn N'Abarn _______________
 _______________
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 14:46 26. May 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
A uvedomujes si ze ked odstranis NPC obchodnika tak nema kto predavat? To by potom zas vsetci pisali na forum ze tam dane NPC nie je ze to mame opravit.  Uz som myslel ze ma nic neprekvapi co dokazu hraci vymysliet...ale asi to tak nie je...
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
igor
|
Post subject: Posted: 14:49 26. May 2007 |
|
Joined: 15:14 27. Apr 2007 Posts: 1047 Location: Plzeň
|
Daanri wrote: ...
Jop, s tim během to bylo tak jak říkáš, ale psalo se tu i o tom že počítat rychlost podle síly a váhy zbroje. Ale takovýhle omezení zpomalí postavu napořád, nejen ve městě.
ad Kovář... bylo to myšlený jako čistě RP záležitost, já vim že je buglej ale ve hře to postava neví a postava svěřila kováři svojí zbroj kterou jí nevrátil. Řešení technicky: dát pryč kováře, odstranit bug... Řešení RP: kovář kradl - vězení. Vyřešení technicky: dát tam kováře zpátky pravenýho, popř. upravit nabídku. Vyřešení RP: kovář se poučil, zaplatil městu pokutu, odbyl si trest a může zas pracovat... ale radši bych to tu radši už neřešil nebo ten flame bude 3x delší 
_________________ Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá? Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 14:58 26. May 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Jop ten system podla vahy a sily bol podla pravidiel v3.5 DnD...pripadne trosku upravena verzia...pre vysvetlenie...
Jedna sa o system ktory bere do uvahy silu postavy a vahu zbroje. V prvej tabulke vidno OC zbroje a spomalenie, ktore dava k rychlosti postavy.
4 | 10%
5 | 20%
6 | 30%
7 | 40%
8 | 50%
V druhej tabulke je zas sila postavy a bonus o ktory znizuje spomalenie.
16 | 5%
17 | 10%
18 | 15%
19 | 20%
20 | 25%
21 | 30%
22 | 35%
Tak isto je v danom systeme aj predlzenie obliekania zbroje. Proste nenahodis ju v momente, ale trva to par kol. Nic vsak extremne dlhy, ze by si nahadzoval zbroj polhodiny.  Este dodam cisla v tabulkach sa daju urcite upravit.
Podotykam, ze tento system nepresiel a asi ani neprejde, pokial by nebol zajem od hracov, ale ako vidis nejednalo sa o nic brutalne co by zamedzilo uplnemu behaniu. Nic lepsie som totiz nenasiel.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 23 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |