 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Lashek
|
Post subject: Re: napadeni bez vyhlaseni nepratelstvi Posted: 20:59 11. Feb 2009 |
|
Joined: 00:41 29. Apr 2008 Posts: 452
|
Gorrgorroth wrote: při použotí stin zranení ze to hodi do podsvetí ,,novinky, Kucik: - Upravena stínová zranění Po umlácení se stínovými zraněními se postava přesouvá do podsvětí, stejně jako když je zabita. Její tělo je pak možné kamkoliv odnést a je možné ho jednoduše pomocí dialogu (dialog se otevře pokaždé, když má postava v ruce kudlu na stahování, jinak tělo automaticky sebere) vzkřísit (pokud tělu neuříznete hlavu, nebo jiné důležité části).,, Uz mi to dava smysl, beru zpet co jsem rek o drowskym pvp  ...
|
|
Top |
|
Krata
|
Post subject: Re: napadeni bez vyhlaseni nepratelstvi Posted: 21:11 11. Feb 2009 |
|
Joined: 18:00 28. Apr 2007 Posts: 2864 Location: Božský trůn
|
Čtěte pozorně to forum 
_________________ jsem uctívač démonů jsem otec tvé smrti já vyvolávám dávné zlo já kontroluji každý jeho nádech já podněcuji vaše neštěstí zrozením i zabíjením já vyvolám armageddon krmen tisícem duší.
|
|
Top |
|
Phantorris
|
Post subject: Re: napadeni bez vyhlaseni nepratelstvi Posted: 21:35 11. Feb 2009 |
|
Joined: 13:36 07. Aug 2007 Posts: 341 Location: Plzeň
|
Jojo, chce to cist novinky Jinak co bych dodal k tomu CvC...no s tim RP se to podle me ma tak, ze kdyz by moje postava, jako clen radu rytiru usvitu potkala drowa nebo podobnou havet tak ho proste bude chtit sejmou bez otázek ( co by si tak ypovidala s takovym drowem , kdyz by mu nerozumela ani slovo  ) a to podle me i RP proste odpvida, vzhledem k tomu jakej je vztah podtemna s povrchem a obvzlast v mem radovem postaveni... Dalsi podstatna vec na kterou si myslim lidi zapominaji je to, ze stinova zraneni nebyla vytvorena k tomu aby se tu mohly rubat postavy bez ztraty exp...ano, pokud bych drowa chtel odvest do karathy napr k nejakemu vyslechu apod, tak bych pouzil stinova zraneni s tim, ze bych ho svazal, odvlek do karathy a tam uz by kecaci RP fungovalo. ( Rozhodne bych mu daval prednost pred pouhym sejmutim postavy, ale jak jsem rikal v TETO situaci i to v poradku odpovida hrani postavy). Stejne tak pouzite stinove zraneni nakejch hracu hrajici zle postavy, kteri nechteji vrazdit, ale krast, mucit a znasilnovat. Ale co je podle me prasarna a zneuzivani systemu je takovyto pouzivani SZ jenom aby nebyly ztraty xp. Sice s tim nemam moc bohate zkusenosti, protoze tomuhle stylu hry se snazim vyhejbat, ale napada me jeden priklad. Jdu si Ivorskym lesikem nebo kde a pribehne ke me jina posatva s tim ze chce zlato nebo me zabije. Na to prisla ma prekvapena reakce a snaha zacit nejakou hru, bohuzel druhy hrac o to zrejmne nemel zajem a se slovy ze kdyz mu teda nedam to zlato tak me zabije a vrhnul se na me...pro jeho smulu sem ho zabil asi na jednu ranu s tim ze jsem pokrcil rameny a rek si ze to hrac asi takle chtel a postava byl blazen...co me ale dost nemile prekvapilo bylo nasledne osocovani tellem jakto, ze nemam zaply SZ a ze von takle prijde o expy. Kdyz jsem se mu to nasledne snazil tellem vysvetlit rekce byla ve smyslu nojo no a odpojil se. Omlouvam se za zbytecnej a dlouhej prispevek, ale nedalo mi to  Edit: Doufam, ze to bude mit hlavu patu...
_________________ Adelath Podkova - mladý bojovník, Dei-Anangův šampion, rytíř řádu Čestných rytířů Úsvitu
Pugor Wogsher - Tupý půlork, mladý barbar, jenž byl obětován Xi'An, když se chtěl pomstít nemtrvému za to, že po něm házel kameny.
|
|
Top |
|
Homer
|
Post subject: Re: napadeni bez vyhlaseni nepratelstvi Posted: 23:27 11. Feb 2009 |
|
 |
Nováček |
|
Joined: 17:43 15. Oct 2008 Posts: 14
|
Plně stebou souhlasím co mám zkušenost tak pokud protihráč neleží na zemi tak zdrhá a i po sražení nějaky hlášky Stuj a pod. ho vpodstatě nechávají klidné naopak při jejich psaní mu dopřeji akorát čas na další úprk do bezpečí města. Tím samozdřejmě neříkam že jeho dopadení neskončí smrtí smrt smrt smrt *tichym sycivym .......viz Kiri
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: napadeni bez vyhlaseni nepratelstvi Posted: 10:19 12. Feb 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Stínová zranění byla takhle upravena, aby poskytovala víc možností - odnést někam tělo, připravit si něco, okrást oběť, v budoucnu třeba v klidu svázat, uříznout část těla a podobně. Podstatný rozdíl je, že se oběť neprobere sama od sebe, ale někdo jí musí vzkřísit. Navíc i po umlácení stínovejma je možný uříznout hlavu - takže vlastně dotyčného zabít definitivně.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Dron
|
Post subject: Re: napadeni bez vyhlaseni nepratelstvi Posted: 11:09 12. Feb 2009 |
|
Joined: 15:08 23. Nov 2008 Posts: 39
|
Jako jedna z prvních obětí nového omráčení mám pár dotazů:
1) Když mi omráčili postavu, napsalo se, že postava byla zabita, takže jak vlastně zjistit, že je postava mrtvá nebo omráčená? 2) Nevidím z pekla, co se děje s tělem. Pokud ho někdo někam ponese 3 hodiny nebo ho nechá jentak někde ležet, tak budu u Astarotha dokud postava sama nevyleze? 3) Když vezmou tělo na hodně nízkém lvl a někam ho zamknou nebo odvezou, bude se to nějak řešit a nebo tam budu navěky? 4) Bude se nějak řešit, pokud postava nebude chtít zůstat omráčená a třeba okradená a prostě uteče přes Astarotha se ztrátou XP (např. postava na nízkém lvl dá radši 200XP než zbraň za 5K)?
_________________ Etrith Ethean - Svět byl na ni příliš krutý a tak se vrátila domů. Waldo Krown - Karatský rekrut, byl vojákem ještě než se narodil. Gwanunig Gaurwa - Podivné jméno, zjev i chování a bratr čtvernožec.
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: napadeni bez vyhlaseni nepratelstvi Posted: 11:13 12. Feb 2009 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
Ještě k tomu zapínání odporu, může se stát, že pokud mi dáte odpor, se vás tellem zeptám, jestli je to tak v pořádku. Dělám to proto, že jsem zaznamenal podivné chování systému již v několika případech, kdy jsem dostal odpor od postavy, která k tomu neměla žádný důvod (např. od RESova Walla, který byl někde na druhém konci světa a při rozhovoru později mi řekl, že mi žádný odpor nedal a dostal ho ode mne, čili to vypadá, že nám ho náhodně a záhadně nějak vygeneroval sám systém... čili se občas ujistím, jestli jste ho opravdu zapnuli schválně. není to nějaké IC zneužívání, ale člověk musí pak dávat pozor na nějaký věci (chování familiarů atd.), který na červený postavy reagujou jinak.
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
kaz
|
Post subject: Re: napadeni bez vyhlaseni nepratelstvi Posted: 11:18 12. Feb 2009 |
|
Joined: 10:46 21. Mar 2008 Posts: 297 Location: Morava
|
DenGrasse wrote: Ještě k tomu zapínání odporu, může se stát, že pokud mi dáte odpor, se vás tellem zeptám, jestli je to tak v pořádku. Dělám to proto, že jsem zaznamenal podivné chování systému již v několika případech, kdy jsem dostal odpor od postavy, která k tomu neměla žádný důvod (např. od RESova Walla, který byl někde na druhém konci světa a při rozhovoru později mi řekl, že mi žádný odpor nedal a dostal ho ode mne, čili to vypadá, že nám ho náhodně a záhadně nějak vygeneroval sám systém... čili se občas ujistím, jestli jste ho opravdu zapnuli schválně. není to nějaké IC zneužívání, ale člověk musí pak dávat pozor na nějaký věci (chování familiarů atd.), který na červený postavy reagujou jinak. Zda se ze te Thalie oznacila za vetrelce a narusitele a snazi se te eliminovat pomoci hracu (tech nejsilnejsich, asi vi proc)  -zajimave-(pardon za tuto poznamku, nemohl jsem si pomoct)
|
|
Top |
|
Dron
|
Post subject: Re: napadeni bez vyhlaseni nepratelstvi Posted: 11:24 12. Feb 2009 |
|
Joined: 15:08 23. Nov 2008 Posts: 39
|
Homer wrote: Plně stebou souhlasím co mám zkušenost tak pokud protihráč neleží na zemi tak zdrhá a i po sražení nějaky hlášky Stuj a pod. ho vpodstatě nechávají klidné naopak při jejich psaní mu dopřeji akorát čas na další úprk do bezpečí města. Tím samozdřejmě neříkam že jeho dopadení neskončí smrtí smrt smrt smrt *tichym sycivym .......viz Kiri Při tom, jak vypadají vaše postavy a jaké o nich koulují zvěsti po Thalii by každý, kdo neuteče, by byl hlupák. Včera vás moje postava potkala poprvé a vyčkávala, dokonce zastavila na volání Stůj a stejně dostala ránu, která ji poslala rovnou do pekla  Nehledě na to, že pokud první slova z vaší strany zní nějak jako "HAHA, máš velkej problém a to jsem já" vylučuje to jakýkoliv jiný jednání než utěk 
_________________ Etrith Ethean - Svět byl na ni příliš krutý a tak se vrátila domů. Waldo Krown - Karatský rekrut, byl vojákem ještě než se narodil. Gwanunig Gaurwa - Podivné jméno, zjev i chování a bratr čtvernožec.
|
|
Top |
|
igor
|
Post subject: Re: napadeni bez vyhlaseni nepratelstvi Posted: 11:35 12. Feb 2009 |
|
Joined: 15:14 27. Apr 2007 Posts: 1047 Location: Plzeň
|
Dron wrote: Jako jedna z prvních obětí nového omráčení mám pár dotazů:
1) Když mi omráčili postavu, napsalo se, že postava byla zabita, takže jak vlastně zjistit, že je postava mrtvá nebo omráčená? 2) Nevidím z pekla, co se děje s tělem. Pokud ho někdo někam ponese 3 hodiny nebo ho nechá jentak někde ležet, tak budu u Astarotha dokud postava sama nevyleze? 3) Když vezmou tělo na hodně nízkém lvl a někam ho zamknou nebo odvezou, bude se to nějak řešit a nebo tam budu navěky? 4) Bude se nějak řešit, pokud postava nebude chtít zůstat omráčená a třeba okradená a prostě uteče přes Astarotha se ztrátou XP (např. postava na nízkém lvl dá radši 200XP než zbraň za 5K)? 2) By se mohly udělat nějaký hlášky? Posílat info z dialogu, např. "Bylo ti uříznuto ucho" "Táhnou tě pryč"... to by neměl bejt problém ne? 4) Jdou sebrat jen kradený věci a peníze (o který stejně přijdeš když projdeš přes rohatýho)
_________________ Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá? Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: napadeni bez vyhlaseni nepratelstvi Posted: 11:41 12. Feb 2009 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
A jak by ses chtěl ubránit okradení, že přejdeš přes podsvětí, Vždyt útočníci mají tvoje tělo... Hlášky do podsvětí se mi nelíbí. Dotyčnej nemá vědět, co se s jeho mrtvolou děje.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
igor
|
Post subject: Re: napadeni bez vyhlaseni nepratelstvi Posted: 11:48 12. Feb 2009 |
|
Joined: 15:14 27. Apr 2007 Posts: 1047 Location: Plzeň
|
Rejty wrote: Hlášky do podsvětí se mi nelíbí. Dotyčnej nemá vědět, co se s jeho mrtvolou děje. Na druhou stranu je postava pořád omráčená a až tim uříznutím hlavy nepude oživit. Aspoň bude hráč vědět že má hrát bezrukýho až ho třeba únosce probere. Btw je udělaný že třeba po uříznutí nohy a následnym probrání bude mít postava postih do pohybu atp? Edit: S tim "útočníci mají tvoje tělo", běžně se mi stávalo, že postava proběhla přes podsvětí a mrtvola byla pořád na zemi... někdy sem takhle našel i svoje tělo.
_________________ Kdo si to se mnou rozdá muž proti muži? Kdo si troufá? Kazuko "drakobijec a bijec drakobijců" - drsňák, jehož pěsti budí posvátnou úctu.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: napadeni bez vyhlaseni nepratelstvi Posted: 11:59 12. Feb 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Dron wrote: 1) Když mi omráčili postavu, napsalo se, že postava byla zabita, takže jak vlastně zjistit, že je postava mrtvá nebo omráčená?
Nezjistíš. Samozřejmě by nebylo složitý to doplnit, ale je otázka, jestli bys to měl zjistit Dron wrote: 2) Nevidím z pekla, co se děje s tělem. Pokud ho někdo někam ponese 3 hodiny nebo ho nechá jentak někde ležet, tak budu u Astarotha dokud postava sama nevyleze? To je prostě ta nejistota. Pokud má ale s tělem někdo nějaký úmysly, čekal bych, že ti to dá třeba tellem vědět. Dron wrote: 3) Když vezmou tělo na hodně nízkém lvl a někam ho zamknou nebo odvezou, bude se to nějak řešit a nebo tam budu navěky?
To je stejné, jako když tvoje mrtvola zůstane někde hluboko v dungu. Dron wrote: 4) Bude se nějak řešit, pokud postava nebude chtít zůstat omráčená a třeba okradená a prostě uteče přes Astarotha se ztrátou XP (např. postava na nízkém lvl dá radši 200XP než zbraň za 5K)? Podle mě to prostě je volba toho hráče. Okradení se neubrání. Každopádně jak už se párkrát psalo, ukrást jdou pouze kradené předměty a zlato.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Theogil I
|
Post subject: Re: napadeni bez vyhlaseni nepratelstvi Posted: 12:03 12. Feb 2009 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
Rejty wrote: A jak by ses chtěl ubránit okradení, že přejdeš přes podsvětí, Vždyt útočníci mají tvoje tělo... Hlášky do podsvětí se mi nelíbí. Dotyčnej nemá vědět, co se s jeho mrtvolou děje. No nevím, tellovat nebudu a pokud nebudu vědět co se se mnou děje tak se domluvím s roháčem a jsem v chrámu a ti co mě sejmuli a chtěli hrát něco co namysleli mají peška ... takhle to zase vidím já.
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
Phantorris
|
Post subject: Re: napadeni bez vyhlaseni nepratelstvi Posted: 12:49 12. Feb 2009 |
|
Joined: 13:36 07. Aug 2007 Posts: 341 Location: Plzeň
|
Dron wrote: Při tom, jak vypadají vaše postavy a jaké o nich koulují zvěsti po Thalii by každý, kdo neuteče, by byl hlupák. Včera vás moje postava potkala poprvé a vyčkávala, dokonce zastavila na volání Stůj a stejně dostala ránu, která ji poslala rovnou do pekla  Nehledě na to, že pokud první slova z vaší strany zní nějak jako "HAHA, máš velkej problém a to jsem já" vylučuje to jakýkoliv jiný jednání než utěk  Tohle me prijde divný, protoze podle me postavy z podtemna a povrchu by si nemely rozumet.... EDIT: Tady si myslim, ze by byl dobry neco co by kodovalo to co rikaji postavy z podtemna nebo povrchu aby si vzajemne nerozumely a nekodovany by bylo pouze to co je hvezdickovany aby se mohly dorozumet napriklad z posunku, ale to by bylo asi zbytecne slozity a nevim, jestly by to nakonec neudelalo vic skody nez uzitku. Kazdopadne ja kdybych potkal např drowa tak budu hrat jako ze mu nerozumim to co mi rika Co se tyce toho, že nevim, co se deje s telem tak bych to bral tak, ze pokud mi postavy, ktere me zabily/omracily a tim poslaly do podsveti nenapisou tellem nic o tom co se semnou bude dit a ze semnou budou jeste neco hrat tak pocitam s tim, ze dit se nic nebude a normalne projdu pres rohace
_________________ Adelath Podkova - mladý bojovník, Dei-Anangův šampion, rytíř řádu Čestných rytířů Úsvitu
Pugor Wogsher - Tupý půlork, mladý barbar, jenž byl obětován Xi'An, když se chtěl pomstít nemtrvému za to, že po něm házel kameny.
Last edited by Phantorris on 12:55 12. Feb 2009, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |