 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Sylmael
|
Post subject: Posted: 10:02 19. Aug 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
566344 wrote: Zacinam mit pocit, ze WB se nesnazi o nic jineho jak o okamzite zabiti psotav. Prosim timto DM objevivsi se ve hre, necht aktivne vyuzivaji DM kill - vyjde to nastejno.
Aneb klasicka kapitola z knihy: DEBILNI PRECHOD Hrac uz pouceny, tak je paranoidni - ale hovXX pomuze invisa: hned za vlezem cihaji 4 nepratelska NPC. 2x pavouk co to zacne smazit bold attacky (bugle od bioware) a pavucinami, nejaky devourer, ktery ihned placa plosne snizeni sily (ano, bug by bioware, zabiji to kdyz se sila snizi pod 4) a k tomu nejaky kosteny netopyr. KOmplet vsechno to ma nasazene true seeing... To aby tomu FAKT postava nemohla uteci.
Gratuluji. HRal jsem na stare a2, ale tam se takoveho debilnosti odstranovaly - tvurci nemeli zajem "WB killovat" hracske postavy. Hral jsem i na PB serveru Gwain tharr I tam byl pri tvorbe lokaci jakz takz rozum. BOhuzel to nejde rici o lokacich zde.
Pro zajemce o vstupenku do pekel, zkuste se podivat na Abicosi hrobku v pousti.
Ano tie pavucinove bolt attacky, to som tu niekde hodil script na moznu opravu ale ktovie ci sa vobec pouzil.
S tymi NPC u vchodu, ci roznymi pod nohy hodenymi prekazkami (stromy, kamene, mrtvoly, rozbity nabytok) ktore su tu bezne je to asi najhorsie. Uz ked sa tvori prechod pre lokaciu tak musi WB vidiet predsa ze to tam zavadzia.
TS sa tusim zacina davat na kazdeho jedneho bossa. To aby SD (ci nebodaj cisty zlodeji) nemali sancu solovat dungy
No a s tym lakanim NPC, uz som zazil postavu na koni co prebehla cez lokaciu s vlkmi a nas potom cakalo nemile prekvapenie na druhej strane (low lvl postavy). Mozno by to slo poriesit aby sa NPC vracali na nejake povodne svoje miesto. A ked sa to neda tak bohuzial , smrt za prechodom vdaka nacitavaniu lokacie ked ja som uz fyzicky tam ale cakam u seba kym sa to ukaze.
Edit : Ale zas si to vezmi tak, ze si mag a mas pritelicka ktoreho si ovladnes a pozrie dnu do lokacie predtym nez tam vojdes.. toto ostatne povolania nemozu. (pre upresnenie i taky zlodej ci SD moze takto nazriet, ale riskuje smrt ak mu tam cihaju TS npc)
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
Last edited by Sylmael on 10:05 19. Aug 2007, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 10:03 19. Aug 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Ach jo tohle se tu uz mali...raz zabijaju DM a teraz uz zabijaju aj WB...ano mas pravdu jedinym cielom teamu je zabit kazdu postavu v hre a spravit si co najviac zarezov.
Len vcera som ako DM videl minimalne 3 postavy v roznych dungoch, co tam vliezli a nalakali prisery na seba hned pri vchode, nezvladli a zakapali, samozrejme prisery tam zostali hned za vchodom...
Co sa tyka tej hrobky v pusti, chodili sme tam pravidelne na vypravy, ale holt je to narocny dung a vzdy sme tam sli velka partia (pamatam si vypravu na ktorej nas tam bolo az 7-8 postav), takze pokial si tam vliezol sam tak sa necuduj, ze si zakapal na svojom lvl.
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 10:06 19. Aug 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Ja netvrdim ze zabija WB umyselne. Ale take trivialne chyby pri tvorbe lokacii a spawnu by sa mohli riesit od sameho zaciatku a nie na 10x opravovat cely modul.
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
photter
|
Post subject: Posted: 10:14 19. Aug 2007 |
|
Joined: 21:39 17. May 2007 Posts: 1313
|
tady je vidět, jak všecko souvisí
s tím probíhání lokací na koni - já to dělám a dělám to často, ne z tuposti ale z racionality - mám lučištníka, co nic jinýho neumí, na blízko je nemožnej. včera sem zase půl dne kutal kov a vodlejval hroty k šípům a zatraceně si rozmyslim, vystřílet šípy na potvory, co mi ani náhodou nemůžou ublížit a kterejm de ujet, to bych z tech dolů nemusel ani vylejzat
možná by se mohlo zvednout to DC na fear, proti kterýmu potvory házej, když AI rozhoduje, zda zaútočej nebo ne
_________________ Usstan rin'ov ragar z'lonzic draeval shar'tleg ussta velve wun l'harventh
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 10:29 19. Aug 2007 |
|
 |
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
Daanri wrote: Co sa tyka tej hrobky v pusti, chodili sme tam pravidelne na vypravy, ale holt je to narocny dung a vzdy sme tam sli velka partia (pamatam si vypravu na ktorej nas tam bolo az 7-8 postav), takze pokial si tam vliezol sam tak sa necuduj, ze si zakapal na svojom lvl. Kdyz si logicku preberu tenhle usek tve zpravy - zkus to taky, dostanes stejne vysledky:
1) ta lokace je narocna
2) chodila vas tam velka skupina
3) nediv se, ze kdyz vlezes nekam kde to neznas ze hned chcipnes
A ted mi, doXXXX, zkus milostive naznacit, jak mam zjistit jak je co narocne? Tim ze prejdu pres prechod a hned me to zabije? Gratuluji - jeste nejaky "rozumny" napad? NEbo to se musim stat WB eventuelne DM, abych vedel co ze se kde nachazi a tak mohl nekam vyrazit? Nebo mam radeji litat mezi lokacema na koni, aby me pripadny utok nepostihnul?
Krom toho, na pobyt na pousti se stoji fronta, o hracske postavy tam zakopavas na kazdem metru. Takze nejaka nalakala NPC ke vchodu, stejne jako tak delaji u obru, u kyklopu, u yettiu. Proste snad v kazde druhe lokaci co na serveru je. Ptejte se hracu jak to resi - pred prechodem do lokaci zapinaji bojovnici expertizu - pze ocekavaji ze na ne neco "bafne".
---
Pro ty co by to nepochopili: Vyse uvedeny text je sarkasticky
---
Nebo si muzes, Daanri, zkusit vzit DM postavu a nejakeho hrace. On ti s radosti ukaze debilitu lokaci. Kde konci NPC zaseknute o bambilion pres sebe nahazenych placeablu, kde to zblbne summony i NPC naprosto totalne, kde hracske postavy se nemohou pohnout a nevi proc...
No nic, marne si drat hubu.
|
|
Top |
|
Daanri
|
Post subject: Posted: 10:37 19. Aug 2007 |
|
Joined: 16:37 27. Apr 2007 Posts: 3452 Location: Slovakia
|
Jo ked sa ti tak nase lokace nepacia a su "debilne", nech sa paci mozes udelat lepsie...alebo mas pravdu najlepsie bude nechat lokace uplne prazdne, aby tam nahodou naky pleacable nezavadzal a spawn dat len do stredu lokace aby nahodou hned na niekoho nezautocil...ma to aj svoju vyhodu...za chvilu udelame hromadu novych lokacii a nemusime sa pracne zadrbavat s lokaciou aby aj nejako vyzerala...
_________________ When you make a deal with devil, there will be hell to pay.
„Povinnost je těžší než hora, smrt je lehčí než peříčko.“
Večné hľadanie cudzích chýb je jednou z najväčších chýb vlastných. (E.Hubbard)
Yeasterday, we sought each other. Today, we face. For one of us, tomorrow will never be.
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 10:38 19. Aug 2007 |
|
 |
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
Daanri wrote: Ach jo tohle se tu uz mali...raz zabijaju DM a teraz uz zabijaju aj WB... Pokud sis z me stiznosti na udelane lokace nejak prebral tohle, tak nema smyslu sem hlasit chyby. Protoze jak by se nekdo otrel o DM nebo WB, nebo se jen odvazil naznacit, ze to ci ono neni uplne takove jak by melo byt, tak je hnedle zesmesnen.
Ano, take je to reseni problemu. Uz jenom staci zapnout zobrazovani "Potizista" nebo "Vlezdo... - tedy Radce". Obdobne jako to je na jinem foru. VYresi to problemy s hlasenim debilit spolehlive, to uz se mnozi poucili.
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 10:40 19. Aug 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
Zas sem tahas kraft a to aky si slaby. Sipy mozes pouzit aj tie co mas z obchodu 99sipov za 1gp. Tym sa da zabit jazvec, vlk a kadeco co pobehuje po volnom priestranstve kadial lezu low levelaci. K tej AI by som mal peknych par pripomienok.. no kedze viem svoje som radsej ticho.
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
Theo
|
Post subject: Posted: 10:41 19. Aug 2007 |
|
Joined: 01:49 28. Apr 2007 Posts: 227
|
*nazlosteny hrac a DM's*
@Numero: Ozivujes forum, tak to nevzdavej
@photyer : Sylm ti uz povedal ... ale kto sa zenie ten sa zenie vsak? 
_________________ Ora et Labora
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 10:43 19. Aug 2007 |
|
 |
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
Daanri wrote: Jo ked sa ti tak nase lokace nepacia a su "debilne", nech sa paci mozes udelat lepsie...alebo mas pravdu najlepsie bude nechat lokace uplne prazdne, aby tam nahodou naky pleacable nezavadzal a spawn dat len do stredu lokace aby nahodou hned na niekoho nezautocil...ma to aj svoju vyhodu...za chvilu udelame hromadu novych lokacii a nemusime sa pracne zadrbavat s lokaciou aby aj nejako vyzerala...
Zkusim to naposled, ok? Zkus cist dle moznosti pozorne, budu pouzivat co mozna nejjednodussi vety.
Co vadi:
a) spawn co vidi na prechod
b) desitky placealbu natriskanych na prechodu
c) pasti IHNED za prechodem
d) interlokacni prechody - v nich te nenasleduji summoni
Mam to zkusit napsat v nejakem jinem jazyku? Nebo to zkusit jeste nejak preformulovat? Nebo mi chces tvrdit, ze zminene veci nejsou OOC problemy?
Zkus si vzit body a) az d) a projdi si jednotlive dungeony. Usetrim ti praci:
Karathske stoky: a), d)
Krabi jeskyne: a)
(tusim? vcera jsem tam byl) Pavouci jeskyne: a), b), c)
mravenci jeskyne: a), b), d)
...
Jde pokracovat, ale smyslu by to nemelo: "Kdo nechce videt, nevidi."
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 10:49 19. Aug 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
566344 : Ved som ti pisal hore ze mozes pouzit ako mag pritelicka na scan lokacie za prechodom. A ked zomrie aspon vies ze tam nieco ciha.
daanri : ocividne nechapes co sposobuje naval roznych placeablov zoskupenych na seba , u seba ci pri prechodoch tak sa ti to pokusim osvetlit v par bodoch
- lagy sposobene prepocitavanim walkmeshu, hlavne co sa tyka pouzitelnych placeablov tie to kazia najviac (truhly, sedacky, kriky, stromy ako dub, mahagon..)
- npc(plati i pre sumony, pritelickov atd) tazsie hlada cestu cez pokriveny walkmesh
- hracova postava sa moze zaseknut medzi walkmesh priestor placeablu = mozna smrt ubitim npc
- hraci pouzivaju finty ako zaseknut blbu NPC medzi walkmesh = rychly xping ked low lvl ubije sice 100 sipmy ale i tak za 120xp nejaku priseru
theo : chod na tu ilandriu hrajkaj sa tam dalej
edit : walkmesh je mriezka(2D plocha) ktora urcije kam sa da stupit a kam nie, kazdy placeabl do nej vyrezava akusi dieru
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 10:54 19. Aug 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
numero : V pavucej jaskyni su pasti? Ak v tej co je v dorenskom hvozde.. tak to je praca DM alebo nejakeho zlodejicka, lebo pavuky bodcove ci ohnove pasce nekladu. Keby tam dali pavucinove zapletacie pasce tak pochopim. 
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 11:05 19. Aug 2007 |
|
 |
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
Theo wrote: @Numero: Ozivujes forum, tak to nevzdavej  Ozivovani fora timhle zpusobem me tak akorat nasira. Upravy sveta - beru.
Zde je seznam hlavnich pripomenek co k thalii mam (ne dle poradi duelzitosti, ale tak jak mi jdou na klavesy):
a) Kniha summonu
Presilene debilita. At mi povida kdo chce co chce - priklad: hound archon (normalne kouzlem Planar binding, trvani round per lvl). PRes knihu summonu jej vyvolam v trvani turn per lvl a o kruh niz nez je kouzlo planar binding.
MOznost povolavat rudeho nebo zlateho draka znamena, ze jste postavili kouzlo 9. kruhu na uroven epickemu kouzlu (featu) dragon rider!!!
b) Lokace
At uz s vytkami vuci prechodum, nebo kvuli NPC pichlymi na hearbeat script, nebo pres grafiku sekajici placeably (elfi mesto a jine).
c) Pristup k systemum
VYmysleni veci, ktere nejak "resi" neco. Prikladem budiz zavedeni craftu psani svitku, ktery ma "nahrazovat" kouzelnicky feat. Blbost! Kdyz dojde wizard trebas lvl 20, tak si nenaskrabe ani kouzlo 1. kruhu. Vlastne jste ukradly jednomu povolani feat!
Placeni za lvl up, ale platis znovu kdyz te killnou. Znovu a desitky tisic. Postih za smrt neni maly, ale platit za smrt na 12. urovni celkem neco jako 20 tisic gp, to je ulet.
d) Pristup k lidem
Problem vetsiny PW svetu - nekonzistence. Priklady z realu thalie, kdyz uz jste me tak nasakli ze si na ne vzpominam: Pokus o vrazdu pred svedky. Malem uspesny. DM problem "resi". Provinilec se i pred straznym (=DM) prizna formulaci (nepresna citace): "Hele, drz hubu nebo ti tu kudlu pod zebra pichnu jeste jednou!" Vysledek "setreni": Nic. Proste a hole nic. Protoze straze preci "nic nevidely", a svedectvi 3 osob "nic neznamena".
Na druhou stranu pak stejna straz napari pokutu 2k gp (!!!) pro low lvl postavu za to, ze mela sveho pritelicka v Ivory (maly dracek) - nevic toho pritelicka ani ona straz nevidela - jednala na "bonz" jine postavy. Hezke nepomery.
A k tomu dodat pristup co citim tady na foru: "Hlasis bug? Ale co to! Ty si stezujes na neci praci?!?" A sup s nalepkou "nejvetsi rejpal vsech for".
To kdyz odhlednu jeste od skutecnosti, ze hlasenim blbosti v craftu zkazim nekomu zivnost a tak mi pak "projevi vdek" i ve hre; tak je "vdek" i na foru.
e) Craft
Mnohe jeho veci diametralne ocenovane. Logicke zadrhely typu "po celem serveru nejde nalezt obycejne drevene vedro". Nejde koupit ani ve vesnici, nikde. On by se totiz ztracel ucel truhlaru.
Delany svou provazanosti tak na 30 postav na serveru. Ve stavu v jakem je bud delas neco a tim padem vsechno, nebo nedelas nic (skoncis na absenci zakladnich komponent).
f) NPC
opet problem vetsiny PW svetu: "Vytunene" tak, aby delaly potize (nebo delaly ze delaji potize) tem silnym. Takze warr/klerik mozna problem ma. Zbytek strouha prsty. Obycejny warr je na tom notne bidne - oproti nemu je wizard daleko za vodou.
Nedostatecne vyvazena narocnost: kdy za zabiti pana zombii dostanete polovicni/tretinovy pocet xp jak za zabiti mordogha. A rpitom si zkuste porovnat jaky je mezi nimi rozdil.
|
|
Top |
|
566344
|
Post subject: Posted: 11:10 19. Aug 2007 |
|
 |
Měšťan |
|
Joined: 18:01 17. Jun 2007 Posts: 231
|
Sylmael wrote: numero : V pavucej jaskyni su pasti? Ak v tej co je v dorenskom hvozde.. tak to je praca DM alebo nejakeho zlodejicka, lebo pavuky bodcove ci ohnove pasce nekladu. Keby tam dali pavucinove zapletacie pasce tak pochopim.  UZ nevim jaka to byla jeskyne: byl jsem tam s jednim zlodejem (Franta Potucek), tak si snad vzpomene on. Nebyl jsem tam poprve: vlezes, maly obdelnihovy prechod, na tebe se hrnou neprateslka NPC a pred prechodem je plocha cca velikosti prechodu, kde muzes "bojovat". Tj. asi 2 krat vyska postavy na 1x vyska postavy. Tenhle placecek je ohraniceny tremi pastmi. Co jedna strana, to jedna past. Nejdou obehnout.
Ted nevim zda to neni v orci jeskyni...
Ony i ty samotne pasti jsou zajimave: vidim orky jak jsou nauceni chodit pres pasti... Pri jejich INT by chcipli na vybiti se na pastech. Nez dojdete do druhe mistnosti, tak prekonavate dve pasti dalsi, pres ktere orcici bezne behaji. (asi je to pokrocila past s modenim IFF)
|
|
Top |
|
Sylmael
|
Post subject: Posted: 11:46 19. Aug 2007 |
|
Joined: 22:49 27. Apr 2007 Posts: 473 Location: The Oblivion
|
566344 wrote: Sylmael wrote: numero : V pavucej jaskyni su pasti? Ak v tej co je v dorenskom hvozde.. tak to je praca DM alebo nejakeho zlodejicka, lebo pavuky bodcove ci ohnove pasce nekladu. Keby tam dali pavucinove zapletacie pasce tak pochopim.  UZ nevim jaka to byla jeskyne: byl jsem tam s jednim zlodejem (Franta Potucek), tak si snad vzpomene on. Nebyl jsem tam poprve: vlezes, maly obdelnihovy prechod, na tebe se hrnou neprateslka NPC a pred prechodem je plocha cca velikosti prechodu, kde muzes "bojovat". Tj. asi 2 krat vyska postavy na 1x vyska postavy. Tenhle placecek je ohraniceny tremi pastmi. Co jedna strana, to jedna past. Nejdou obehnout. Ted nevim zda to neni v orci jeskyni... Ony i ty samotne pasti jsou zajimave: vidim orky jak jsou nauceni chodit pres pasti... Pri jejich INT by chcipli na vybiti se na pastech. Nez dojdete do druhe mistnosti, tak prekonavate dve pasti dalsi, pres ktere orcici bezne behaji. (asi je to pokrocila past s modenim IFF)
Tak to je skretia jaskyna.
_________________ Kazdy hrdina ma svoj osud urceny.
Kazda jeho volba nesie nasledky.
No raz, to vsetko aj tak skonci...
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 10 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |