 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Muthor6
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 13:13 17. Aug 2010 |
|
Joined: 10:54 28. Dec 2008 Posts: 107 Location: Valašské království
|
Rejty wrote: Muthor6 wrote: Důvod proč jsem se dal na craft nebyl kvůli penězům, ale jak už jsem psal, nechtěl jsem se dál zdržovat v hospodě, kvůli strachu z BANu a osočování z afkování, takže další logicky místo kde se zdržují hráči byla dílna. Tím myslíš, že si craftem maskoval huntění časových xp? To je mi RP... Ne, to rozhodně nemyslím. Napíšu to znova, šel jsem na craft, protože se v dílnách zdržují hráči, se kterýma se dá hrát RP. EDIT: Dívej Rejty. Mě jde o to, že teď když hráč hraje RP v dílně, tak za to nedostane "odměnu" v podobě časovek. Ano, nebrání mu to v hraní RP, ale je takhle v uvozovkách znevýhodněný.
_________________ Magbug - vesnický půlork-žoldák Mutharil - Okřídlený elf bojující výhradně s oboustranným mečem a vlastnoručně vyrobeným lukem Raphael le Mars
Tohle by mělo povinně hrát v každé lokaci jako hudba: http://www.youtube.com/watch?v=63W9AKlpGZk
Last edited by Muthor6 on 13:20 17. Aug 2010, edited 1 time in total.
|
|
Top |
|
Rejty
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 13:14 17. Aug 2010 |
|
Joined: 15:08 27. Apr 2007 Posts: 12264 Location: Plzeň
|
Muthor6 wrote: Ne, to rozhodně nemyslím. Napíšu to znova, šel jsem na craft, protože se v dílnách zdržují hráči, se kterýma se dá hrát RP. Nikdo nikomu nebrání hrát RP v dílnách.
_________________ Vedoucí týmu Thalie
|
|
Top |
|
Scrappy
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 13:18 17. Aug 2010 |
|
 |
Nováček |
|
Joined: 22:44 29. Jun 2010 Posts: 43
|
Lidičky, nepříjde vám to trochu hloupý útočit na sebe jen kvůli změně systému? Něco team udělal, nějaký počet lidí s tím nesouhlasí, vyjádří se, team si to přečte a co dál? To už je na nich, mě stačí, že tady hraje pár lidí, se kterýma se joo bavím a jsem spokojenej, ale zase na druhou stranu, motivace xp mi taky příjde vhod  Toť osobní názor
|
|
Top |
|
Glumišek
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 13:19 17. Aug 2010 |
|
Joined: 16:22 01. Jun 2009 Posts: 300
|
Já myslím Rofe, že tohle takový problém není, krom toho pohyb časovky nevypíná. Spíše to bude *otočí list knihy* za 5 min *usměje se* za 5 min *otočí list knihy* za 5 min *poposedne na druhou půlku zadnice* za 5 min. *vstane, zaleje si čaj a otočí list knihy* za 5 min. *i když je unavený pořád si čte*. Pokud někam hobkáš hobkáš, tak hobkáš z jednoho míta na jiné vzdálené za nějakým účelem a když ti za krk skočí veverka, tak se alespoň oženeš aby jsi ji zahnal nebo pohladil nebo sejmul na večerní polívku (dle gusta), tak to bude dle mého naprosto OK.
_________________ Durman Zlomocný - Helgaronův válečný kněz
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 13:29 17. Aug 2010 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Čistě můj osobní názor:
Časové xp mají být odměnou a alternativou, pokud postava svět oživuje jinak, než mlácením potvor (nechme stranou antagonismus zabíjení a oživování), či jinou předem vymyšlenou a implicitně honorovanou aktivitou. Nikde není psáno, že časové xp jsou nějakým standardem a že postava by měla získávat xp zabíjením a ve chvíli, kdy běží z dungu do dungu, by absenci přísunu xp z potvor měly suplovat časové xp.
Ještě jednou: Nikdo nikomu nezakazuje sedět v dílně, či lítat po světě. Jen za to už není jasná, systémová odměna. Pokud hrajete fakt tak úžasně, jak se někteří holedbáte, jsem si jistý, že si toho DM všimne a odmění vás.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Molly23
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 13:57 17. Aug 2010 |
|
Joined: 16:55 18. Sep 2009 Posts: 5217 Location: Bad Reichenhall
|
kucik wrote: Čistě můj osobní názor:
Časové xp mají být odměnou a alternativou, pokud postava svět oživuje jinak, než mlácením potvor (nechme stranou antagonismus zabíjení a oživování), či jinou předem vymyšlenou a implicitně honorovanou aktivitou. Nikde není psáno, že časové xp jsou nějakým standardem a že postava by měla získávat xp zabíjením a ve chvíli, kdy běží z dungu do dungu, by absenci přísunu xp z potvor měly suplovat časové xp.
Ještě jednou: Nikdo nikomu nezakazuje sedět v dílně, či lítat po světě. Jen za to už není jasná, systémová odměna. Pokud hrajete fakt tak úžasně, jak se někteří holedbáte, jsem si jistý, že si toho DM všimne a odmění vás. To je výzva co říkáte?  A navíc už tu tým snad naznačil že je to jen provizorní řešení, nebo se pletu?
_________________ ▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬ Molly23 alias Mišák
▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬
|
|
Top |
|
Sorrow
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 14:02 17. Aug 2010 |
|
Joined: 17:09 27. Apr 2007 Posts: 986 Location: Hell
|
Zdravím, Tak musím říci, že nezrušení časovek úplně je pro mne velké zklamání. Argument, že postava která jen eRPí se nemá jak vyvíjet oproti ostatním co chodí zabíjet potvory je dost out.Dříve žádná taková možnost nebyla, výbava nebyla zdaleka tak silná a přece se tu hrálo hezčí RP a každý postupoval normálně. Prostě a jasně.Bonusové xp za RP hru jen od DM a jen pro postavy které pěkně hrají či se jinak zapojují do dění světa. Představa těch bojovníku co ,,eRPí,, do 15 levelu a pak seberou oboustranej meč a najednou sou silný jak půl praporu mi přišla dycky směšná. Je opravdu férové když někdo sedí u hospody, poposedává a jedinou jeho potřebou je druhá postavu při které může mít ještě bonus k časovkám oproti hráči který se v riziku prochází po kraji, pěkně hraje a občas je za pěknou hru odměněn od DM a při smrti a ztrátě xp je na tom vlastně hůř oproti takzvanému ,,eRPaři,,. Když nebude vidina snadného získávání xp na časovkách, tak nebude ani potřeba někoho kontrovat jestli je u pc či jestli nemá nějaký externí program... K Muthor: se divím čéče, že zrovna ty tu něco píšeš na obhajobu.Co si pamatuji, tak už za DM sem tvou postavu zkoušel několikrát jestli je aktivní.A co sem pak zkoušel i s mou postavou ve hře, tak výsledek byl vždycky stejný.Bez odezvy, postava jen čumí do zdi.(ale možná sem v těch cca 20 případech neměl jen štestí  )Jen dodám abych ti nekřivdil, nebyl si sám... Sorrow
_________________ Bono volo ale sen dela por disto la sarine estes rano en mia bideo.
|
|
Top |
|
KaTo
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 14:07 17. Aug 2010 |
|
Joined: 15:24 23. Jun 2007 Posts: 6754 Location: Severní okraj Středozemě
|
_________________ Síla tě osvobodí! - Sithský kodex, 12.12.2011 (TOR-preorder) Bylo to peklo! - Error 37, Error 3005, Error 3007, 15.5.2012 (Diablo3) Až s vámi skončím, nebudete věřit vlastní mysli! - Mesmer, 28.8.2012 (GW2) Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují. - Din Dagor, Mrazen 1147 (EQ) Tento rok bude začátek konce. - neznámý vojín
|
|
Top |
|
-darkvision-
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 15:16 17. Aug 2010 |
|
Joined: 21:47 12. Mar 2010 Posts: 4674 Location: Kobka
|
Muthor6 wrote: EDIT: @Darkvision: Podle sebe soudím tebe? Takovéhle RP hraní, nebo spíš "časovkování" jsem v nemyslel. Jo asi tak, jen s tou zmenou ze ja nerikam ze u toho erpim, proste craftim To sezeni v hospode, pokad jedete fakt RP, kecate, reagujete v nejakym primerenym case, tak nemuzete mit strach z BANu. To ze zacinate mit strach z BANu z Rp u hospody a jeho posedavani asi znamena ze to "RP" neni az tak zcela "RP", nemyslis? 
_________________ O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"
Dočasně mimo. Jsem Žena!
Nhill'nue Zau'ndar Anirrinths Zau'ndar Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první
|
|
Top |
|
Sorrow
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 15:30 17. Aug 2010 |
|
Joined: 17:09 27. Apr 2007 Posts: 986 Location: Hell
|
KaTo wrote: Předem se omlouvám za částečné OT a za pokus o odlehčení situace. ............... edit to sorrow: Zase kopeš do dexařů/bardů a protěžuješ tím návrhem plechovky s prskavkama??  Přiznám se že Tvé narážky moc nechápu a přijdou mi pořád stejné Jinak do žádných ,,dexařu,, nekopu.Nemám proč a i sám mám dvě postavy přes obratnost a nemám proč si stěžovat na jejich sílu. Jde mi o to, že mi prostě vadí tohle rozmazlování hráčů, různé ústupky a bonusy které podle mne stejně akorát hráče nutí k rychlejší hře a tím pádem i šance pro některé vykuky co to ještě chtějí zneužívat 
_________________ Bono volo ale sen dela por disto la sarine estes rano en mia bideo.
|
|
Top |
|
LDamian
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 15:53 17. Aug 2010 |
|
Joined: 21:02 21. Jun 2007 Posts: 4205
|
Sorrow wrote: KaTo wrote: Předem se omlouvám za částečné OT a za pokus o odlehčení situace. ............... edit to sorrow: Zase kopeš do dexařů/bardů a protěžuješ tím návrhem plechovky s prskavkama??  Přiznám se že Tvé narážky moc nechápu a přijdou mi pořád stejné Jinak do žádných ,,dexařu,, nekopu.Nemám proč a i sám mám dvě postavy přes obratnost a nemám proč si stěžovat na jejich sílu. Jde mi o to, že mi prostě vadí tohle rozmazlování hráčů, různé ústupky a bonusy které podle mne stejně akorát hráče nutí k rychlejší hře a tím pádem i šance pro některé vykuky co to ještě chtějí zneužívat  Příspěvek je OFF TOPIC, kdo nemá čas a chuť, ať ho nečteHele téma mi přijde vyčerpané, tak si dovolím sem taky psát trochu OT, které je tak nějak spíš obecným pokecem, než nějakým argumentováním přímo tobě. Začínám dost nových postav a osobně mi tedy přijde, že ok, hned po wipu bylo nejtežší tu začínat, protože skoro nic nebylo. Ani výbava, ani bossové, ani pošta... Pak postupně přibývaly nové věci a hlavně kraft a hra se stávala snazší. Objevily se levely kolem 33-34. Špičková výbava z craftu vynesla nahoru celou řadu buildů (a bylo tu pár postav, co sólo dali v podstatě cokoli). Jenže od té doby už zase přituhlo. Prvně bylo sníženo množství časových expů s vyšším levelem - to byl první a dost výrazný zpomalovač. Nemůžeš nekonečně sušit trofeje z bossů. Později byly kraftové věci oslabeny - hlavně u očarování na menší zbraně. Oslaben devast (byť několika málo postavám to skoro až prospělo). Výrazně snížena výdělečnost kraftu. K tomu došlo k posílení mnoha potvor a ztížení mnoha dungeonů. Některé oblasti byly upraveny tak, že už to není takové terno jako kdysi (prahvozd). Jediné výrazné urychlení expení (a velmi zábavné) je ten bonus za bosse. Takže sice těsně po wipu to pro každého kdo nebyl mág, klerik a podobně (summony pamatuješ?) bylo těžší (čistě výbavou, jinak snazší), ale rozhodně to podle mně není tak, že by Thalie byla stále snazší a expilo se čím dál rychleji. Ten trend je spíš opačný. PS: tím vůbec neříkám, že některá změna byla špatná nebo dobrá, je to prostě vývoj shardu. Jen abychom tu časem netvrdili, jak kdysi bylo vše těžší a i bez časových expů to šlo a byla to nejlepší hra a tak podobně. IMHO je teď hra pro nováčka docela náročná a nebýt třeba pošty, tak si tu řada postav nevydělá ani na léčení. Rozhodně když začneš hrát postavu teď a budeš jí hrát osm hodin denně, tak ji vytáhneš na 30. level obtížněji a za delší dobu, než kdybys začal před třičtvrtě rokem. PPS: byla vlastně i celková změna rozložení expů z potvor zřejmě. Protože když jsem kdysi s BUem začínal, tak jsem expil běžně z potvor za 30-40 expů za jednu. Bez výbavy v podstatě. S postavou, která se hrála spíš obtížně na prvních levelech. Teď když znovu hraju novou postavu, tak když je kolem toho 3-6. levelu, tak jsem rád, když najdu něco, za co mám 20+ expů. A celkem často expím i po 15ti expech. Kvůli tomu bych se kdysi s BUem ani nezastavil.  Fakt jediné co to trochu vyvažuje jsou ti bossové a bonusy za ně.
_________________ Půlork BU, bývalý šampión arény. BU! UGHR! Tiefling Merakh a Amadeo Crowley. Aasimar Auriel. Hakavarn Skall Ocellom. Drow Nadas a Malzar Zau'ndar. Elf Melron Sil Naril, hobit Peranoel Thoris, lidé Ramon a Adrian Bach, Taranis a asi dvacet dalších. .o)
Aktivní, kontaktovat kvůli: záseky, questy, aréna a dění v Kel A Hazru
Last edited by LDamian on 16:12 17. Aug 2010, edited 3 times in total.
|
|
Top |
|
efu_redo
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 16:07 17. Aug 2010 |
|
Joined: 15:50 20. Apr 2010 Posts: 585
|
Sorrowe, dříve se tu RP moc nejelo. Hrál jsem tu a stálo to popravdě za ..... Přišlo sem pár hráčů a protože tu byla špatná podpora RP, tak hráči zase odešli. Vrátili se sem zase až se změnou systému, kdy zase přišli časovky.....
Promin, ale bez časovek je to vážně na dvě věci. Jsou tu prostě postavy, které studují, cvičí.. a nechodí creepovat. Proč taky? Proč jen tak riskovat život každej den bez důvodu a vymetat dokola dungy a sem tam si rádoby zaerpit. Promin, ale nesouhlasím v tom s tebou a je nás dost. Kupříkladu 90% Isilských jsou převážně RP hráči, kteří moc často necreepujou nebo necreepujou vůbec. Takové hráče bys akorát pohřbil a ti by odešli a myslím si, že tvoří převážnou část RP hráčů na serveru. Byl by to zase krok zpět.
_________________ Dělejte si s mými postavami co chcete, jen ať v tom není OOC!!!
|
|
Top |
|
Sorrow
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 16:39 17. Aug 2010 |
|
Joined: 17:09 27. Apr 2007 Posts: 986 Location: Hell
|
efu_redo wrote: Sorrowe, dříve se tu RP moc nejelo. Hrál jsem tu a stálo to popravdě za ..... Přišlo sem pár hráčů a protože tu byla špatná podpora RP, tak hráči zase odešli. Vrátili se sem zase až se změnou systému, kdy zase přišli časovky.....
Promin, ale bez časovek je to vážně na dvě věci. Jsou tu prostě postavy, které studují, cvičí.. a nechodí creepovat. Proč taky? Proč jen tak riskovat život každej den bez důvodu a vymetat dokola dungy a sem tam si rádoby zaerpit. Promin, ale nesouhlasím v tom s tebou a je nás dost. Kupříkladu 90% Isilských jsou převážně RP hráči, kteří moc často necreepujou nebo necreepujou vůbec. Takové hráče bys akorát pohřbil a ti by odešli a myslím si, že tvoří převážnou část RP hráčů na serveru. Byl by to zase krok zpět. Hehe, když sem psal dříve, tak sem myslel to co tu bylo před wipem.To si ještě ani nevěděl co to je Thalie Od wipu co se přidávají tyhle bonusy apd. pro ulechčení se podle mne začala Thalie přetvářet na dostihovou dráhu. Rychle, hned a co nejlevnějš a pokud ať to co nejméně bolí. Dříve se eRPilo a nikdo nepotřeboval žádné toky časovek.Prostě to tak bylo. Sezení v Ivory u ohně, eRPení a následná výprava ve slušném počtu na výpravu.Prostě paráda. Momentální stav je, že každého spíše zajímá přísun xp než zábava či pobavení ostatních. A když se něco ubere nebo někdo něco nadhodí, tak tu jsou několikastránkové úvahy o tom jak to bude nehratelné a já nevím co ještě a že najednou nebude mít 20 level za měsíc ale za půl roku. Alespoň je vidět přístup komentujících... PS:Hlavně zase hned nepište podrážděné odpovědi, nehážu všechny do jednoho pytle. Ještě tu pár normálních hráčů je.
_________________ Bono volo ale sen dela por disto la sarine estes rano en mia bideo.
|
|
Top |
|
efu_redo
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 16:49 17. Aug 2010 |
|
Joined: 15:50 20. Apr 2010 Posts: 585
|
Sorrow wrote: ... Zklamu tě, ale já myslel dobu před wipem, po wipu se na thalii začlo vnášet světlo. Hrál jsem tu ještě když Thalie začínala.  Hrál jsem tu i hned po wipu a hraju tu teď. Takže myslím, že můžu snadno porovnávat, jak co bylo a hlavně jak se mi co zdálo. ( promin, to byla podpásovka, co?  ) A dříve se hlavně creepovalo a pak taky craftilo. RP sis užil mnohem méně, než teď. A hlavně, je to o hráčích, asi narážíš na špatné hráče. No, asi neumíš pochopit, že jsou tu postavy, které do dungů nechodí vůbec. Nemají pro to důvod a hráči si hrají RP jen a pouze pro zábavu. Zkus se stavit v Isilu, myslím, že tady se snažíme všichni bavit jak jen to jde. A nesmrdíme tu kvůli přísunu XP. To by popíralo to, proč tu hrajeme. Samozřejmě, XP a systémový posun postavy je také důležitý. Mě je v podstatě jedno, za jak dlouho máš jaký lvl. Jde hlavně o to, že kdyby se zrušil tok XP za čas, RP hráči budou mít za půl roka 5 lvl a creepeři 25. V tom je ten hlavní rozdíl. // a tenhle topic je no offensive. Jen máš představu o tom jak to bylo a jak je to teď, bohumžel tvá představa o tom, jak je to teď se mi zdá být dost zkreslená a nebo máš vážně smůlu na hráče. Jak jsem říkal, přijd do Isilu a chvilku tu pozoruj, jak se tu hraje. Edit : dovolím si edit, nerad bych aby to někdo pochopil, že v Isilu jsou hvězdy RP a nikdo jiný ne. Tak to vůbec není myšleno. Nevím kdo jak kde hraje. Mohu jen soudit, že tam se hraje s lidma pěkně, a hlavně, jsou tam lidé, kteří mají o RP vážně zájem.
_________________ Dělejte si s mými postavami co chcete, jen ať v tom není OOC!!!
|
|
Top |
|
Sorrow
|
Post subject: Re: Vypnutí časovek v dílně Posted: 17:12 17. Aug 2010 |
|
Joined: 17:09 27. Apr 2007 Posts: 986 Location: Hell
|
K Efu : To si asi hrál na jiné Thalii když tohle tvrdíš že tu na začátku bylo Jinak stále nechápu proč tak nutně potřebuješ ty extra xp když se jen bavíš eRPením v jedné lokaci? To že mě baví eRPit, neznamená že za to potřebuju nějakou kompenzaci... Jinak je mi jasný kam míříš ale přijde mi to směšný.
_________________ Bono volo ale sen dela por disto la sarine estes rano en mia bideo.
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |