 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
artaxas
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 20:47 07. Jan 2013 |
|
Joined: 18:43 07. May 2009 Posts: 347
|
Jen tak pro pořádek... pokud má postava body v přesvědčování, hodí se to dle mě leda na Q, či na kvalitní RP hru. V případě že se snaží přesvědčovat, vymýšlet si atd postava ,jiné postavě,, na co si háže ,jiná postava, ?
_________________ Lorne malvo karathský strážný, lučištnik, hraničář
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 20:50 07. Jan 2013 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
IMHO pokud tohle nezvládneš uhrát, tak to jen hodem nevynutíš, takže bych nehrotil žádné "proti čemu si má druhá strana házet".
_________________ .
|
|
Top |
|
Amber
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 21:15 07. Jan 2013 |
|
Joined: 18:45 22. Jan 2012 Posts: 5386
|
artaxas wrote: Jen tak pro pořádek... pokud má postava body v přesvědčování, hodí se to dle mě leda na Q, či na kvalitní RP hru. V případě že se snaží přesvědčovat, vymýšlet si atd postava ,jiné postavě,, na co si háže ,jiná postava, ? Nalkanar wrote: IMHO pokud tohle nezvládneš uhrát, tak to jen hodem nevynutíš, takže bych nehrotil žádné "proti čemu si má druhá strana házet". Jak říká Nalk, určitě je lepší situaci uhrát. Jako vynucovací prostředek by bylo použití kostek dost ubohé. Pokud ale předchází nějaká krátká domluva a druhý hráč je s použitím kostek v pohodě + zároveň to doprovodíš i náležitým odehráním po IC stránce, házelo by se imho na Soustředění nebo na Vůli. Záleží na tom, o co se postava snaží. Případně protihod na Přesvědčování, pokud se třeba navzájem dvě postavy hádají, kterým směrem půjdou (jedna chce jít na východ, druhá na západ). 
_________________ Lareth Belle - rudovlasá bardka a špionka. Sirya Walda - culíkaté elfítko. Yasstra - stvoření noci. Jeduha Fištrón - nejroztržitější geniální gnómský vynálezce a krotitel oslů.
Bylo tu hezky, vděčím Thalii za spoustu zábavy a skvělé hry, ale je čas jít dál. Nastal čas pověsit grammarbičík na háček. Děkuju a mějte se fajně...
|
|
Top |
|
Caehan
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 21:43 07. Jan 2013 |
|
Joined: 18:51 02. Apr 2010 Posts: 2956
|
Já bych to viděl tak, že hod na přesvědčování neurčuje, jestli někoho přesvědčíte, ale spíš nakolik inspirativně, úderně nebo třeba dojemně zvládnete něco podat... když budete říkat přesvědčivě úplnou kravinu, moc to nepomůže.
_________________ Eribor Tanithil - elfský bylinkář a lukostřelec.
Deirdra Monteil - čarodějka z Karathy
Incoherent fire dissipates all contingency. ZANEPRÁZDNĚN
|
|
Top |
|
Amber
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 21:45 07. Jan 2013 |
|
Joined: 18:45 22. Jan 2012 Posts: 5386
|
Caehan wrote: Já bych to viděl tak, že hod na přesvědčování neurčuje, jestli někoho přesvědčíte, ale spíš nakolik inspirativně, úderně nebo třeba dojemně zvládnete něco podat... když budete říkat přesvědčivě úplnou kravinu, moc to nepomůže. Je smutné, že je vůbec potřeba tohle dodávat...
_________________ Lareth Belle - rudovlasá bardka a špionka. Sirya Walda - culíkaté elfítko. Yasstra - stvoření noci. Jeduha Fištrón - nejroztržitější geniální gnómský vynálezce a krotitel oslů.
Bylo tu hezky, vděčím Thalii za spoustu zábavy a skvělé hry, ale je čas jít dál. Nastal čas pověsit grammarbičík na háček. Děkuju a mějte se fajně...
|
|
Top |
|
innfra
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 22:00 07. Jan 2013 |
|
Joined: 16:59 15. Mar 2009 Posts: 1551
|
Jsou to dotazy nováčka, myslím že to sem patří. Tak mě zaráží přístup potřeba dodávat... K tému: Pokud zvařujete brát skilly jako je zastrašování, blafování či přesvědčování kvůli nějakým hodům, nemá to smysl. S hody tu nikdo nehraje a co se týče protihodů, jsem po dlouhém pátrání dospěl k tomu, že se hází stejným skillem. V kampani tohle mělo smysl. Ale tady na RP serveru toto ztrácí význam a veškeré blafování, přesvědčování, lhaní... je potřeba zahrát. Nikdo nekouká na to, že postava má systémově nějaký bodíky v tomhle či tamtom... A co se týče tvrzení z webu, ohledně hry s DM, je moje zkušenost taková, že se na to nehledí.
_________________ Tariel Reynolt - "Kde mám dárečka?" Tomas Tane - "Tady si jeden neodpočine." Finnean Násir Taran - "Za kodex a za sestru!" Alexandr Rázný - "Už mě to tu nebaví! Puste mě ven!" Tomáš Alrik Tane - "Já vim, moc mluvim." Tagar Kovadlina - "Háááá Hřbitůváčka!" - Smazán
Elitní Kazišuk!
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 22:01 07. Jan 2013 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
Caehan wrote: Já bych to viděl tak, že hod na přesvědčování neurčuje, jestli někoho přesvědčíte, ale spíš nakolik inspirativně, úderně nebo třeba dojemně zvládnete něco podat... když budete říkat přesvědčivě úplnou kravinu, moc to nepomůže. Osobně si myslím, že to tak není. Správný manipulátor by tě měl dovést tam kam potřebuje, aniž by jsi ty o tom měl tušení a ten nejlepší tě zblbne tak dokonale, že tu kravinu budeš ještě opakovat a roznášet dál. Nevidím důvod, proč i zde by to nemohlo tak fungovat (i když přecejen bych to nechal na nějaké questíky či po domluvě v rámci IC hry - ne každého to musí bavit a toto je hra, kde se lidi mají bavit) Bylo přece mnoho lidí, které dokázali snadno ukecat celé davy lidí, takže proč by to nemělo fungovat?
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
xxxMajkyxxx
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 00:03 08. Jan 2013 |
|
 |
Urozený |
|
Joined: 12:43 01. Mar 2010 Posts: 1619
|
Amber wrote: artaxas wrote: Jen tak pro pořádek... pokud má postava body v přesvědčování, hodí se to dle mě leda na Q, či na kvalitní RP hru. V případě že se snaží přesvědčovat, vymýšlet si atd postava ,jiné postavě,, na co si háže ,jiná postava, ? Nalkanar wrote: IMHO pokud tohle nezvládneš uhrát, tak to jen hodem nevynutíš, takže bych nehrotil žádné "proti čemu si má druhá strana házet". Jak říká Nalk, určitě je lepší situaci uhrát. Jako vynucovací prostředek by bylo použití kostek dost ubohé. Pokud ale předchází nějaká krátká domluva a druhý hráč je s použitím kostek v pohodě + zároveň to doprovodíš i náležitým odehráním po IC stránce, házelo by se imho na Soustředění nebo na Vůli. Záleží na tom, o co se postava snaží. Případně protihod na Přesvědčování, pokud se třeba navzájem dvě postavy hádají, kterým směrem půjdou (jedna chce jít na východ, druhá na západ).  Jena drobná poznámka.....ělo by se házet skill vs. skill.....vlastnost vs. vlastnost. Ne save vs. skill, ačkoliv chápu logiku věci, kterou v tom hodu vidíš.
_________________ WIPED MAYBIES AND MY NEW BABIES Milovaný sympoš Eritai se možná ve hře ukáže! Rodwen - divoká elfka, druidka
|
|
Top |
|
J.F.Payne
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 00:10 08. Jan 2013 |
|
Joined: 21:37 08. Aug 2008 Posts: 6885 Location: Praha
|
Nemusí se házet skill versus skill.
Typický příklad kdy to tak není:
DM hraje za NPC, jemuž se tvá postava snaží něco nakukat. Podle její inteligence, vzdělanosti a dalších faktorů stanoví nějaké rozumné TO - a tvá postava může směle házet.
Čím menší je šance ono NPC přesvědčit (například aby provedlo něco co je proti jeho přesvědčení), tím větší TO.
EDIT: Aha, majky, já o voze a ty o koze, teprve teď jsem si přečetl, na co jsi reagoval. V takovém případě házet na vůli je samozřejmě blbost.
No a o tom, že k tomu, abych hrál přesvědčivého diplomata, musím taky umět nějak argumentovat, vyjadřovat se a umět to uhrát, mi jen vysoký skill nestačí, snad není pochyb, ne?
_________________ Kraki Skengdrang a nejzlejší DM
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 12:49 08. Jan 2013 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Domnívám, že se nejčastěji hází útočící na skill a ten kdo se brání na save.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
J.F.Payne
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 13:59 08. Jan 2013 |
|
Joined: 21:37 08. Aug 2008 Posts: 6885 Location: Praha
|
kucik wrote: Domnívám, že se nejčastěji hází útočící na skill a ten kdo se brání na save. Ojojoj, kuciku, save nemá u sociálních skillů žádný opodstatnění!
_________________ Kraki Skengdrang a nejzlejší DM
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 16:48 08. Jan 2013 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
Jak funguje nastavení automatického odporu? Když ho zapnu, tak bych očekával, že nově přihlášeným hráčům naskočí automaticky odpor. Jenže mě se nic neděje.
Nebo dělám něco špatně?
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
Nalkanar
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 16:49 08. Jan 2013 |
|
Joined: 14:21 13. Feb 2010 Posts: 9274 Location: Brno/"Znojmo"
|
Myslíš příkaz /pc autodislike (tak nějak) ? Pokud ano, tak ten platí jen vůči členům opačnéí frakce (povrch x podtemno) a aktivuje se asi tak po minutě od nalogování nové postavy. Tzn. odpor nevidíš hned, ale až za nějakou tu chvilku.
Příkaz /pc dislike platí jen na zrovna loglé hráče, jednorázově vyhlásí všem odpor.
_________________ .
|
|
Top |
|
Barbar321
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 17:02 08. Jan 2013 |
|
Joined: 10:07 13. Mar 2012 Posts: 4376
|
Nalkanar wrote: Myslíš příkaz /pc autodislike (tak nějak) ? Pokud ano, tak ten platí jen vůči členům opačnéí frakce (povrch x podtemno) a aktivuje se asi tak po minutě od nalogování nové postavy. Tzn. odpor nevidíš hned, ale až za nějakou tu chvilku.
Příkaz /pc dislike platí jen na zrovna loglé hráče, jednorázově vyhlásí všem odpor. hmm, takže to budu muset hlídat sám  Díky za info
_________________ je cosi shnilého ve státě dánském ...ale plíseň je dobrá pro penicilín z hodně léků však bolí hlava ...a tvoří se závislost Vhodný čas na odvykací kůru
člen ligy pro zákaz veškerých změn na thalii
|
|
Top |
|
xxxMajkyxxx
|
Post subject: Re: Par dotazu novacka Posted: 17:34 08. Jan 2013 |
|
 |
Urozený |
|
Joined: 12:43 01. Mar 2010 Posts: 1619
|
kucik wrote: Domnívám, že se nejčastěji hází útočící na skill a ten kdo se brání na save. Prumerna vule (kdyz budu hodny na roguny a bojovniky a zly na kleriky a paladiny) je neco kolem cca 20. Skillu persuade se da tak vysokeho dosahnout snad dokonce jen pomoci itemu a to nepocitam vliv vlastnosti a samotneho naklikaneho skillu. To se pak dostavame na vysledek hodu vule vs. persuade na otazku jednicky a dvacky.
_________________ WIPED MAYBIES AND MY NEW BABIES Milovaný sympoš Eritai se možná ve hře ukáže! Rodwen - divoká elfka, druidka
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 18 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |