Thalie


Persistentní svět hry Neverwinter Nights
It is currently 03:50 26. Jul 2025

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 713 posts ]  Go to page Previous  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48  Next
Author Message
 Post subject: Re: Par dotazu novacka
PostPosted: 17:51 08. Jan 2013 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Od toho se používají modifikátory.

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par dotazu novacka
PostPosted: 18:06 08. Jan 2013 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 21:47 12. Mar 2010
Posts: 4674
Location: Kobka
Tak právě kostky maj smysl tehdy když si postavy nejsou rovny. To jest někdo je low lvl a někdo high lvl. I přesto ho low může "přeprat".
Proto by se vždy mělo házet na stejnou skupinu (savy, skilly, vlastnosti).
Save a skill, level co level nerostou nerovnoměrně. Takže když budu mít někoho na lvl 20 a hodí si na skill (v kterém má třeba ještě body) a oponent je lvl 5 a má si házet na save, tak jak to asi dopadne?

Proto zastávám názoru: save vs save ; skill vs skill ; vlastnost vs vlastnost.

_________________
O podtemnu se v posledních letech říká, že tam hrají samé čuňata a PKčka. Tento mýtus bohužel nemáme čas vyvracet, protože "JEDEME BOMBY!"

Dočasně mimo.
Jsem Žena!


Nhill'nue Zau'ndar
Anirrinths Zau'ndar
Izzrar Zau'ndar - ten druhej, nebo první


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par dotazu novacka
PostPosted: 18:09 08. Jan 2013 
Offline
Temnota
User avatar
 WWW  ICQ  Profile

Joined: 10:42 10. May 2007
Posts: 16270
Location: Somewhere around nothing
Všechno je jen o tom, jak se ten hod nastaví. A jak vždycky říkal photter: na vlastnosti se nehází :P

_________________
Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM.
***********************************************
Les jambes en l'air, comme une femme lubrique,
Brûlante et suant les poisons,
Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique
Son ventre plein d'exhalaisons.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par dotazu novacka
PostPosted: 18:12 08. Jan 2013 
Offline
Bůh
 Profile

Joined: 11:55 09. Jan 2012
Posts: 3517
Uplně to vidím:
Hráč A: "Jsi želva, jsi želva, jsi želva...."
Tell: Mam přesvědčování 70 prehodim jakekoliv DC stanovené GM kama, hazis si s bonusem za vůli ah nadprůměrá +3 jo, tak na dvacku nejsi želva.
Hráč B: "Jsem želva....., jsem želva..."


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par dotazu novacka
PostPosted: 18:17 08. Jan 2013 
Offline
Urozený
 Profile

Joined: 12:43 01. Mar 2010
Posts: 1619
kucik wrote:
Od toho se používají modifikátory.

No vzdyt prave na modifikatory to absolutne nesedi. Nebo mi to prosim vic vysvetli, asi to nechapu.

_________________
WIPED
MAYBIES AND MY NEW BABIES
Milovaný sympoš Eritai se možná ve hře ukáže!
Rodwen - divoká elfka, druidka


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par dotazu novacka
PostPosted: 23:16 08. Jan 2013 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 01:53 05. Dec 2010
Posts: 4507
Location: Land Down Under
Přesvědčování není mind control.

_________________
Ignore list: Theogil I, Krysak, Koninho87, Kokosak, Grin, efu_redo

Pain is temporary. Victory is forever.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par dotazu novacka
PostPosted: 00:04 09. Jan 2013 
Offline
Ďábel
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 21:37 08. Aug 2008
Posts: 6885
Location: Praha
Prasokralik wrote:
Přesvědčování není mind control.


+1

_________________
Kraki Skengdrang a nejzlejší DM


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par dotazu novacka
PostPosted: 14:00 09. Jan 2013 
Offline
Bůh
User avatar
 Profile

Joined: 23:28 05. Feb 2010
Posts: 3017
J.F.Payne wrote:
Prasokralik wrote:
Přesvědčování není mind control.


+1

Když se někdo nechá přesvědčit, že se na silnici dá podlézt středová čára... s tou želvou bych to asi taky neviděl jako impossibru

_________________
Vojen Bouřný
„Hudba je klíč k ženskému srdci.“

horlivý bojovník za krásu a estetično
ʇoıpı ɐ ʇuɐɹoubı ýuןsʎɯoɹoɥɔ ýusnʞʌǝu


Balík kompletní bardské hudby - funkční a správný ke stažení


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par dotazu novacka
PostPosted: 14:08 09. Jan 2013 
Offline
WB Thalie
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 09:41 01. Sep 2010
Posts: 9754
Já bych přesvědčování zrušil.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par dotazu novacka
PostPosted: 14:10 09. Jan 2013 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 17:31 22. Jan 2012
Posts: 5998
Location: Nový Jičín / Brno
Shaman88 wrote:
Já bych přesvědčování zrušil.

Já asi taky. A nebo bych mu dal nějaké systémové opodstatnění.

_________________
"Všechny hranice jsou konvence, které čekají, až je někdo přesáhne. Někdo může přesáhnout konvenci, pokud mu k tomu někdo jiný vydá podnět." David Mitchell, Atlas mraků
"But what do we have left once we abandon the lie? Chaos. A gaping pit waiting to swallow us all.”


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par dotazu novacka
PostPosted: 14:19 09. Jan 2013 
Offline
Bůh
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 13:37 02. Feb 2008
Posts: 2654
Location: Praha
Zrušit? Proč? Minimálně DM by ho mělo užít právě během různých výslechů a Q, kdy ve chvíli, kdy je hráč schopen danou věc uhrát, ale není tak lehké rozhodnout, zda se mu vzhledem k situaci podařilo protistranu prostě překecat. To že ho nevyužijí PC vs. PC je jiná věc, ale nikdo nikoho nenutí tam ty body dávat.

Jestli nějaké úpravy, tak bych se přimlouvala za spojení přesvědčování s podváděním. Přesvědčovat můžu stejně dobře o lži, jako o pravdě, a překrucování (lhaní) k přesvědčku neodmyslitelně patří. A jeden skill by bohatě stačil.

_________________
Ryudern Tann - 29 level fňukna, 1 level "muž".
Píšu přesně to, co mám na mysli. Nemohu za to, že někteří čtou to, co mají na mysli oni.
Vrchní prohledávač cizích trezorů, zabavovatel dóz, nejvyšší šátrač ve stolcích a pověřený prohmatávač koberců.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par dotazu novacka
PostPosted: 14:23 09. Jan 2013 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 17:31 22. Jan 2012
Posts: 5998
Location: Nový Jičín / Brno
Braenn wrote:
Zrušit? Proč? Minimálně DM by ho mělo užít právě během různých výslechů a Q, kdy ve chvíli, kdy je hráč schopen danou věc uhrát, ale není tak lehké rozhodnout, zda se mu vzhledem k situaci podařilo protistranu prostě překecat.

Jestli nějaké úpravy, tak bych se přimlouvala za spojení přesvědčování s podváděním. Přesvědčovat můžu stejně dobře o lži, jako o pravdě, a překrucování (lhaní) k přesvědčku neodmyslitelně patří. A jeden skill by bohatě stačil.

Já jsem nemyslel úplně zrušit něco, na co by sis mohla házet při ukecávání a podobně. Šlo mi spíš o to, že přesvědčování ani podvádění nemá na Thalce žádnou systémovou podporu a investice do něj je až na výjimky zbytečná. Já bych udělal socialní skilly na způsob Drd+, kde se krása (přitažlivost), důstojnost a podobné věci počítají přepočtem ze základních vlastností (popřípadě v nwn by to mohlo být přepočtem napůl z vlastností a napůl z jiných skillů).

Příklad: Krása (přitažlivost) = (charisma + obratnost)/2 (nevím, jestli je to přesně takhle)

_________________
"Všechny hranice jsou konvence, které čekají, až je někdo přesáhne. Někdo může přesáhnout konvenci, pokud mu k tomu někdo jiný vydá podnět." David Mitchell, Atlas mraků
"But what do we have left once we abandon the lie? Chaos. A gaping pit waiting to swallow us all.”


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par dotazu novacka
PostPosted: 14:29 09. Jan 2013 
Offline
Bůh
User avatar
 ICQ  Profile

Joined: 13:37 02. Feb 2008
Posts: 2654
Location: Praha
Jo, a tím pozbydeš možnost mít válečníka, který bude umět přesvědčovat, a sorcky a bardi si mohou mnout ruce? A úplně nejlepší bude zloděj bard, aby tam vytáhl i tu obratnost. Vlastnosti by měly skilly podporovat, nikoli je nahrazovat.

Přesvědčko nemá systémovou podporu, a nejspíše se to nevyplatí - ovšem to nevyplacení už i na tobě jako DM. :) Co jsem měla postavy před Ryoušem, tak všechny jely na přesvědčování, a ve hře s DM jsem to využívala v jednom kuse. Proč taky ne? Když už tam ty body mám.

_________________
Ryudern Tann - 29 level fňukna, 1 level "muž".
Píšu přesně to, co mám na mysli. Nemohu za to, že někteří čtou to, co mají na mysli oni.
Vrchní prohledávač cizích trezorů, zabavovatel dóz, nejvyšší šátrač ve stolcích a pověřený prohmatávač koberců.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par dotazu novacka
PostPosted: 14:34 09. Jan 2013 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 14:21 13. Feb 2010
Posts: 9274
Location: Brno/"Znojmo"
Už teď si můžu dovolit tvrdit, že mám přesvědčko vyšší než drtivá většina postav na TH :D

_________________
.


Top
Reply with quote  

 Post subject: Re: Par dotazu novacka
PostPosted: 14:36 09. Jan 2013 
Offline
Čestný člen týmu Thalie
User avatar
 Profile

Joined: 17:31 22. Jan 2012
Posts: 5998
Location: Nový Jičín / Brno
Braenn wrote:
Jo, a tím pozbydeš možnost mít válečníka, který bude umět přesvědčovat, a sorcky a bardi si mohou mnout ruce? A úplně nejlepší bude zloděj bard, aby tam vytáhl i tu obratnost. Vlastnosti by měly skilly podporovat, nikoli je nahrazovat.

Přesvědčko nemá systémovou podporu, a nejspíše se to nevyplatí - ovšem to nevyplacení už i na tobě jako DM. :) Co jsem měla postavy před Ryoušem, tak všechny jely na přesvědčování, a ve hře s DM jsem to využívala v jednom kuse. Proč taky ne? Když už tam ty body mám.

Válečník může umět třeba dobře zastrašovat. Ale klidně i přesvědčovat - napsal jsem, že v nwn by mohl být základem napůl jiný skill a napůl vlastnost. Takže není pravda, že by to umět nemohl, nicméně pro to bude mít určitě podstatně větší nadání bard a zloděj. Připadá mi to logické. Aspoň vymizí epicky krásné ženské postavy se silou přes 30 a charismatem 8 (tomu já říkám výsměch RP).

A co se týče mé podpory - ano, souhlasím s tím, že by se skilly měly využít ve hře s DM, když už si je někdo nakliká. Přijde mi ale na druhou stranu docela nelogické, aby postava, která v tom body nemá a přesto je kupříkladu velmi inteligentní a charismatická, by se nechala přesvědčování naprosto zdevastovat. Prostě si myslím, že v sociálních skillech by měla hrát ověřovaná vlastnost podstatně větší roli, než je tomu doposud.

EDIT: A ještě k tomu přesvědčujícímu válečníkovi - pokud si někdo dá namátkou třeba charisma 8, inteligenci 10 a moudrost 8, pak si vezme pár levelů zloděje a nasype si všechny skillpointy do přesvědčování, je fér, aby to skutečně dobře uměl? Vždyť je přeci hloupý, nemá přehled a navíc ani nezaujme, protože působí jako vandrák. A za vlastnosti přesto dostane jen postih -1.

_________________
"Všechny hranice jsou konvence, které čekají, až je někdo přesáhne. Někdo může přesáhnout konvenci, pokud mu k tomu někdo jiný vydá podnět." David Mitchell, Atlas mraků
"But what do we have left once we abandon the lie? Chaos. A gaping pit waiting to swallow us all.”


Top
Reply with quote  

Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 713 posts ]  Go to page Previous  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits