 |
View unanswered posts | View active topics
Author |
Message |
Pajule
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 21:24 10. Oct 2009 |
|
Joined: 13:23 30. Apr 2007 Posts: 4709 Location: Gremliní nora pod sněhem
|
y si tedka pěkně chodí po ivory démoni jedni  ...
_________________ Nieninquë - legenda Lilien - magie, magie, magie
Keep talking I'm analyzing you.
,,Halapartna is the way of život!" Lusignandnes, 12.8.2020, 23:53, Discord
Thalijský gremlin, creeper první třídy, neRP hráč, bílá vrána
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 21:37 10. Oct 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Pajule vis, co jsi slibila? 
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Pajule
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 21:39 10. Oct 2009 |
|
Joined: 13:23 30. Apr 2007 Posts: 4709 Location: Gremliní nora pod sněhem
|
to je k tématu! a neříkej že ne mluvilo se o tieflingách padlo tam to slovo ...no a na víc je to pravda , jense jdi projít po ivory utíkej šup šup  věř ostřílenci 
_________________ Nieninquë - legenda Lilien - magie, magie, magie
Keep talking I'm analyzing you.
,,Halapartna is the way of život!" Lusignandnes, 12.8.2020, 23:53, Discord
Thalijský gremlin, creeper první třídy, neRP hráč, bílá vrána
|
|
Top |
|
cmon
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 22:29 10. Oct 2009 |
|
 |
Pomocník |
|
Joined: 18:08 06. Oct 2007 Posts: 244
|
Czech_Luthor wrote: To tykání, promin, ale když někdo kolem tebe běží a udělá "ahoj příteli", neni ti to divné? Přičemž tě vůbec nezná, nikdy tě neviděl? To je mi taky občas proti srsti, ale dlouho jsem již nikoho nepotkal kdo mě takhle pozdravil...pokud někoho takového potkáš tak si mysli že hraje člověka (nebo jinou rasu) vyznávajícího všeobjímající lásku a nebo prostě magora  a prostě to tak ber
_________________ Moidrin Kluzký z rodu Rudovousů - Trpaslík-obchodník s nedostupným zbožím Bolák Obrolom - Hobit-Pán šelem, zabiják orků
|
|
Top |
|
Sielencer
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 00:07 11. Oct 2009 |
|
Joined: 18:19 17. May 2009 Posts: 612
|
Czech_Luthor wrote: Souhlas, já řikám, že lidi jsou blázni, když tohle nechtěj. Bez vrahů a zlodějů je to prakticky hrozně nanic, protože tu musí bejt někdo, kdo bude zastupovat zlo i v takovémto smyslu. Ne jen samé PvP. To je fakt, čím víc frakcí a uhlů pohledu bude, tím více vznikne i konfliktů a tedy celá hra bude mnohem pestřejší a troufl bych si říci i reálnější.  Co se systému kradení týče napadlo mě že by se v duši mohla nastavovat priorita kradeže rozdělená do tří kategorií : Jen zlatáky Malé věci (jeden-dva čtverečky v inventáři) Velké předměty S tím že by se pro každou kategorii od shora zvyšovala náročnost. Např. pro Malou věc by bylo DC +10 a na Velké +20
_________________
"Nikdo není beznadějněji zotročen než ten, kdo falešně věří, že je svobodný." Johann Wolfgang von Goethe
|
|
Top |
|
OneIceOne
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 08:34 11. Oct 2009 |
|
Joined: 12:49 30. May 2007 Posts: 500
|
Možnost inspirace...
The Bioware built-in pickpocket system has a couple of serious flaws, which make it impractical for use in a multiplayer system. Players can lift containers full of things from other players. Players can lift heavy (50lb!) full plate armor off someone else. Players can lift an entire stack of items. When something is pickpocketed it gets marked as stolen and then cannot be sold, which is also strange, as the merchant is not going to know who originally owned the object. This pickpocket system disables the built-in Bioware pickpocket as best as is possible, and then implements a custom one, described herein.
When someone logs in or levels up, the new system checks to see if they have at least a single rank in the Pickpocket skill. If they do, and they have not yet been adjusted, the system will make the following changes to the character concerned:
* Any character with a single rank in the Pickpocket skill is subject to the new pickpocketing rules. * Permanent 50-pickpocket skill decrease to disable the built-in Bioware pickpocket system. * Issue the character with a Pickpocket Tool to access the new Pickpocket skill.
Usage and Rules To pickpocket, the player must activate the Pickpocket Tool and target another player.
* Your target must be a player, excluding yourself. * You must be within 2 meters of the target. * You cannot pickpocket someone who is under level 5. * You cannot pickpocked someone more than 3 times a day.
Your target's DC for a pickpocket attempt is 20 + Character Level / 2 + Spot skill / 2, unless they’re dead in which case the target forfeits her DC. For example, a level 12 Fighter with 4 skill points in Spot will have a DC of 20 + 6 + 2 = 28.
There are proximity bonuses to the target DC, irrespective of her being dead or not. For every party member of the target or NPC within 5 meters of her, there is a +5 bonus to her DC. If a party member or NPC is between 6 and 10 meters, there is a +2 bonus to her DC. Finally, if the party member or NPC is from 11 to 20 meters from the target, there is a +1 bonus to her DC. This will encourage sticking together in town in a party and will also encourage player who aren’t in a party not to stray too far from their dead comrade, since they’re providing critical protection of fallen foe’s assets.
You must overcome the target’s DC by performing a skill check against your pickpocket skill, minus any penalty for successive pickpocket attempts (see the table below). Successive pickpocket attempts carry increasing penalties to your pickpocket skill check if you attempt to lift from the same player within two in-game days (on most servers this means 96 minutes in real time). This algorithm depends on the fact that your module saves the current time periodically and restores it when loading, so the clock always moves forward.
If you fail the pickpocket skill check or you roll a critical failure, your target may or may not see you depending on how much you failed the check by. If you failed the skill check by more than 50% of your pickpocket skill score, or if you rolled a critical failure, she spots you. Your target turns to face you (automatically) and they are sent a message informing them of your attempt. On a critical failure you are also knocked on your back for three rounds, and your helmet (if equipped) is unequipped for role-play purposes so that you may identify the person. You may also lose experience points if you fail a pickpocket attempt. This XP penalty is calculated as follows:
(Target’sLevel * How much you lost the skill check by)/ 10
In addition, if you rolled a critical failure, the XP penalty is doubled. The xp penalty can never be more than 500 XP, however.
If you succeed, you may lift some gold or an item from the target, subject to the rules listed below. On a natural 20-die roll, if you didn't beat the target's DC you automatically succeed the pickpocket and if you also beat the target’s DC with your natural 20-die roll, you get a bonus lift from the target.
Once its determined that you succeeded, for each lift you have a 5% chance to obtain a random item from the target, adding 1% to that chance for every 5 points you beat the DC by. If you don’t get an item then you’ll get a gold and XP reward instead. The amount of gold you get is calculated as follows: [Amount you beat the DC by * Your highest pickpocket-capable class level]. This is subject to a maximum limit of 5% of the target's gold. The XP reward is equal to 5% of the gold lift. If the target has no gold, you get 10xp.
If you’re lucky enough to lift an item, it’ll be randomly selected from the target's inventory according to the following rules. Should the target have nothing suitable to take, you will receive a gold and XP reward instead.
* Items that are equipped cannot be taken. * Items marked plot or undroppable cannot be taken. * If a stack is selected for lifting, only one of the stack items will transfer. * Items over 5 lbs cannot be taken. Items in weight reduction containers are treated like regular inventory for the weight limit. * Containers cannot be taken, but their contents are treated like normal inventory and one item in the container may be randomly selected.
Caveats Item activation requires you come out of hiding, as such all participants in a pickpocket attempt must role-play according to the results given by the game. If the game tells you that your character does not notice then you’re oblivious to the pickpocket theft.
_________________ Pauza výkonu DM: 1 - 8. 9.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 10:32 11. Oct 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Pro inspiraci je to zajimavy. Necpal bych tam urcite ty XPs, protoze se vsadim, ze by se nasli dva zlodeji, ktery by expili na okradani jeden druhyho. Technucky by to taky melo bejt reseny jinak, nez pouzitim itemu. (klasicka animace pouziti itemu) Ale aspon toho hodu bysme se mohli chytit.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Raziel
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 12:40 11. Oct 2009 |
|
Joined: 22:36 20. Jan 2008 Posts: 58
|
Mozno by sa dali vyuzit tie nove patchom 1.69 pridane player tool featy. Stacilo by v iprp_feat.2da zistit cislo featu. Nahodit to na skin hraca corkara scriptom. A v scripte x3_pl_toolXX obmedzit pouzitie featu na urcitu vzdialenost a objekty typu npc/hrac.
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 14:14 11. Oct 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Jo, to by asi bylo nejjednodussi. Jen tomu upravit popisky.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Theogil I
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 08:02 12. Oct 2009 |
|
Joined: 12:51 12. Sep 2007 Posts: 1721 Location: Brno
|
Co se tam píše? Aspoň ve zkratce prosím. Ty breberky někdo poskládal do slov kterým nerozumím.
_________________ Theogil Mistrovské ostří - strážce králova pokladu, kovář v Ivory Boindil - trpasličí zvěd, velký čtenář a lenochod Wahibah Zafirah al Talibah - dědic dračího odkazu, strážce legend
|
|
Top |
|
Galia
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 06:27 18. Dec 2009 |
|
 |
Nováček |
|
Joined: 17:28 13. Dec 2009 Posts: 4
|
A co dat kradeni novy smysl aby nektere igredience na craft sli ukrast jen od NPC potvor? Na Demone sem si kdysi trebars vydelaval tim ze sem kradl Etinum a Duegarum lecive lektvary a pak je prodaval hracum.
|
|
Top |
|
DenGrasse
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 18:53 19. Dec 2009 |
|
Joined: 01:37 21. Feb 2008 Posts: 5869
|
Myslím, že přesně tohle tady nechceme... vydělávat jenom na tom, že si natuníš nějaký skil...
_________________ hyperpasivní myšohryz pokud mi píšete na ICQ, napište co chcete jsem jenom autor. číst ty reálie musíte sami...
|
|
Top |
|
Lorelei
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 19:36 19. Dec 2009 |
|
Joined: 20:02 28. May 2007 Posts: 191 Location: Praha
|
Tak jak to dobře a chápu a stále čtu, protože o okrádání se stále a stále jen píše. Prostě Zloděj okrádat ještě hodně dlouho nebude. Nebylo by raději rychlejší a lepší přejmenovat zloděje? Připadá mi to opravdu strašné, že zlodějova základní vlastnost je zablokována a když někdo chce hrát čistého zloděje muže dělat všechno jen ne zlodějnu. Štěstí, že se neřeší Čaroděje a jejich kouzlení. Chápu, že pár Pakoňů prostě okrádalo do posledního smítka, co měla jiná postava u sebe, ale díky pár lidem okrádání stále a stále blokovat. CO už o tom přestat psát a nějak to dořešit???
|
|
Top |
|
kucik
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 19:44 19. Dec 2009 |
|
Joined: 10:42 10. May 2007 Posts: 16270 Location: Somewhere around nothing
|
Lorelei wrote: Nebylo by raději rychlejší a lepší přejmenovat zloděje? To povolani se jmenuje Rogue. Tedy spise tulak a nikoliv zlodej. To si jen nekteri s absenci fantazie usmysleli, ze Rogue je prece o tom, ze vybere kazdymu kapsy. Lorelei wrote: CO už o tom přestat psát a nějak to dořešit??? [/b] Fajn. Tak o tom prestan psat a dores to. Iniciative se meze nekladou.
_________________ Neaktivní a nezasahující do vývoje. Pouze nouzový support pro WB/DM. *********************************************** Les jambes en l'air, comme une femme lubrique, Brûlante et suant les poisons, Ouvrait d'une façon nonchalante et cynique Son ventre plein d'exhalaisons.
|
|
Top |
|
Miky
|
Post subject: Re: Okradaní bez zabití/zlodějna Posted: 19:58 19. Dec 2009 |
|
Joined: 07:21 28. Dec 2008 Posts: 183
|
kucik wrote: To povolani se jmenuje Rogue. Tedy spise tulak a nikoliv zlodej. To si jen nekteri s absenci fantazie usmysleli, ze Rogue je prece o tom, ze vybere kazdymu kapsy. A jsou tu vůbec ještě takoví hráči? Jinak, určitě se shodnem na tom, že zlodějina k "tulákovi" případně bardům patří a server bez ní je dost ochuzený, ikdyž postavám co mají nalootěnou a nakraftěnou výbavu za miliony to vyhovuje. Jak dlouho je vůbec kradení zrušené? 3/4 roku? Psalo se, že je to dočasné řešení...
|
|
Top |
|
Who is online |
Users browsing this forum: Google [Bot] and 18 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|  |